Spannend zeg...wel fijn dat je hem nu bijna hebt...dan wéét je ten minste iets! Ik duim hard met je mee hoor, komt vast goed. Bofkont...ik moet nog zo lang wachten! Over een maand mag ik pas voor de echo!
@Ingeltje: dat was dan zeker wel even schrikken! Ik zou me er niet te druk over maken hoor! Er worden wel meer vroege echo's gemaakt met doppler, alleen omdat ze niet weten wat het effect daarvan is (of er wel effect van is omdat er geen gegevens over zijn) ontraden ze 'pretecho's' en angelsounds dus ook. Gewoon nog even laten staan idd en later lekker van genieten!
Tuurlijk is alles goed met jullie beebje! We blijven gewoon positief! Wij mogen maandag voor een echo.
Oh, jaloers! Ik mag ook pas over een maand. En de intake is ook van 5 feb naar 11 feb verplaatst omdat ik een cursus heb de week van de 5e... moet dus nog langer wachten!
Wat kruipt de tijd he? Ik heb het idee dat ik al een maand lang weet dat ik zwanger ben...maar het is nog maar 2,5 week hihihi
Ja, het gaat zoooooo langzaam! Ik weet het ook nog maar 2 weken...het voelt als een eeuwigheid. Als de rest van de tijd ook zo langzaam gaat... maar dat zal wel niet.
Hoi allemaal, Heb zo om half 3 mijn eerste echo bij de gynaecoloog, ben best een beetje gespannen..Voel me op en top zwanger hoor zat een broodje te eten en daarna moet ik gelijk overgeven, dus echt zwanger maar ja het is afwachten. Ga ook medicijnen vragen tegen de misselijkheid, want het is gewoon niet meer leuk.. Eten gaan heeeeel moeizaam en ben 1 kilo afgevallen in plaats dat ik wat aan kom. Hou jullie op de hoogte. xxxxxx naatje
ja hier gaat het ook als een slakken gang ik heb ook het idee dat ik al ruim een maand weet dat ik zwanger ben. Als je nou nog werk hebt i dat nog wat afleiding, maar ik zit alleen maar thuis. Maar ja langzaam is langzaam of je nou werkt of niet. @naatje veel succes en plezier vanmiddag. Toch vervelend dat je zo misselijk bent steeds.
Veel succes zo meteen Naatje! (Laat je even weten wat zo voorschrijft tegen de misselijkheid...hier ook elke dag en val tot nu toe ook alleen maar af.) @Funny...je onzekerheid is logisch, helemaal door je verleden. Fijn dat je pijn nu weer over is. Rustig aan doen..jullie mogen al heel gauw!
Veel succes Naatje! Geniet er van! Ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt: 31 jan. mag ik komen. Lekker snel he! Ze heeft ons gevraagd om al vast na te denken of we een nekplooimeting willen, dit kan tegenwoordig standaard gedaan worden. Hebben jullie hier al over nagedacht? Wij willen dit waarschijnlijk wel laten doen. Ik weet dus ook nog niet wanneer ik een echo krijg...dat bespreken we dan...
Zo dames, wat een geschrijf! 10 pagina's bijlezen (hihi in de baas z'n tijd). Maar ik heb geen pauze gehad voor de lunch, dus het mag best even. @Snoozie, Moesje 78, Kainda, Bartje, anno103, Jale, HannekeR: welkom en gefeliciteerd! De zwangerschapsdementie is hier ook flink toegeslagen. Mijn collega vertelde mij donderdag iets belangrijks. Dat ik vandaag weer aan iemand anders moest melden... was het donderdagmiddag al weer kwijt! hele weekend over nagedacht maar niks noppes nada. Mijn (.)(.) weten ook van geen ophouden! Groot en ze doen pijn! vooral 's nachts (ik slaap nl. op mijn buik). Mijn zusje vond dat ik niet moest klagen. Op mijn buik slapen is er over een tijdje toch niet meer bij... Ga vrijdag maar opzoek naar een paar nieuwe BH's. En de lucht van vlees: ieuw voor mij inderdaad het ergste wat er nu is. Dus Pupke: ik kan me er helemaal niets bijvoorstellen dat je dat opeens lekker vind. Wat zijn sommige van jullie al ver met nadenken over alle practische zaken! Tjee, ik moet toch ook maar eens beginnen. Wagentje, kamertje, 9maanden dagboek, website...pfffffffff. Ik geloof dat ik dit allemaal pas na de echo durf. Komt ook nog bij dat ons huisje nu maar 1 slaapkamer heeft... moet dus nog een kleine verbouwing volgen om echt een babykamertje te maken. Of verhuizen. Mmm. Met mijn lief afgesproken dat we na de echo al deze practisch dingen gaan reglen. Hoewel ik van mijn zus (zij is nu 20 weken zwanger) gisteren wel de tip kreeg om me nu al aan te melden voor de kraamzorg. Ik woon in Amsterdam en daar is het echt, wie het eerst komt (meldt) wie het eerst maalt! En ik wil straks dus niet zonder zitten. Vrijdag (mijn vrije dag) dus maar even de verzekering bellen om dat alvast te reglen. Ik werk nu 36 uur, de ene week 4 dagen, de andere week 5. En mijn lief werkt 4 dagen in de week. En mijn moeder wil heel graag 1 dag oppassen. Dus straks maar even uitpuzzelen hoe we dat gaan regelen. Ik denk eigenlijk dat ik 4 dagen wil gaan werken en in het begin 3 mbv ouderschapsverlof. En dan 1 dagje kinderdagverblijf. Help: moet ik me ook deze week voor aanmelden. Wederom: wachtlijsten! Verder gaat het allemaal wel goed. Nog steeds geen ochtend maar middagmisselijkheid. Best lastig op mijn werk. En ik merk wel dat ik veel minder energie heb. Fiets elke dag een half uur naar mijn werk en kom nu echt doodmoe aan. Na mijn moeder en zus heeft mijn lief ook zijn moeder en zus ingelicht. Zijn moeder heeft dagen op roze wolkjes gelopen (hihi). Allemaal echt super blij. Vrijdag was ik met mijn vriendinnen naar de bios en kon het ook niet voor mij houden. Dat kwam vooral omdat ze vroegen of ik zenuwachtig was voor het ziekenhuis onderzoek dat ik eigenlijk woensdag zou hebben.... wat dus niet door hoeft te gaan. Tja toen kon ik geen smoes bedenken. Dus dit beebje heeft er nu al 4 oppass-tantes bij! Zo, sory een heel verhaal! @ naatje:heel veel succes! En inderdaad: sex wat is dat?
hoi hoi ik wil me ook aanmelden hier heb vandaag een goeie positieve test ghad! ronde 7! ben uitgerekend 22september! zo spannend allemaal! over een uurtje ga ik naar de huisarts om het te vertellen en hoe verder iedereen proficiat! xxx
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 01 september 2008 *KVPtje ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Foover ... 30 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 02 september 2008 *Pipo1973 ... 34 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Mamameike ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Vlinder79 ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Stina ... 25 jaar, ? kindje, *Kalender: ? *Denkt zelf: Jongen *Naatje218... 23 jaar, 1e kindje, *Kalender: meisje *Denkt zelf: ? *Krisstel ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Babydreame ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 03 september 2008 *Sablovesgeof ... 20 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen* Denkt zelf: ? *Diddl ... 28 jaar, 4e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Mss Ace ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Carol78 ... 27 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Liselotje ... 28 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? tweeling??? *Kleine tinus ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: meisje *Denkt zelf: meisje *Anno103 ... 23 jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 05 september 2008 *Eefje1 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Kelly83 ... 24 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje 06 september 2008 *Annna ... 39 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Steen ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 07 september 2008 *Ingeltje ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Yule ... 29 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Elise1 ... 25 jaar, 1e kindje *Kalender:Jongen *Denkt zelf: Jongen *Basmalah ... 26 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf 08 september 2008 *Marsja82 ... 25 jaar, ? kindje *Kalender: ? * Denkt zelf *FunnyMe ... 27 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen * Denkt zelf: Jongen *SheDevil ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Dewie... 25 jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *Aapje ... 29 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Iro ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? *MollyM ... 33 jaar, 3e kindje *Kalender: ? * Denkt zelf: Jongen 09 september 2008 *Floddertje ... ? jaar, 1e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Hster ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: ? *MollyM ... 33 jaar, 3e kindje *Kalender: ? * Denkt zelf: Jongen 10 september 2008 *Klavertje ... 26 jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Denise85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Mammy to be ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Pupke ... 31 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Dromertje ... 26 jaar, 1e kindje * Kalender: Meisje *Denkt zelf: Meisje *Sylvia111 ... 21 jaar, 2e kindje * Kalender:Meisje *Denkt zelf: Jongen 13 september 2008 *Elin ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Meisje *Kaatje85 ... 22 jaar, 1e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? *Renate ... ? jaar, ? kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? *Bartje ... 31 jaar, 2e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 14 september 2008 *Merel69 ... ? jaar, 2e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: Jongen *Gerda72 ... 35 jaar, 2e kindje *Kalender: jongen *Denkt zelf: jongen 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar, 3e kindje *Kalender: Meisje *Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar, 3e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: Jongen *Nikki ... 26 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: meisje *Kainda ... ? jaar 3e kindje *Kalender: ? *Denkt zelf: ? 17 september 2008 *Azeb ... 30 jaar, 1e kindje *Kalender: Jongen *Denkt zelf: ? 18 september 2008 *Dorientje ... 21 jaar, e kindje *Kalender: *Denkt zelf: Nu: 51 september mama's! Agenda: 14 januari: *Naatje218 1e echo _________ *Miss Ace vk intake 16 januari: *Stina 1e echo gyn _________ *Diddl intake vk _________ *Klavertje intake vk 17 januari: *Meike 1e echo gyn _________ *Foover 1e echo VK _________ *Selina 26 1e echo Gyn _________ *Pupke 1e (inwendige) echo 18 januari: *Anna 1e echo _________ *kvptje intake VK _________ *Liselotje gyn echo 21 januari: *Diddl 1e echo gyn _________ *Anna intake VK _________ *FunnyMe 1e echo gyn 22 januari: *Aapje gyn echo 24 januari: *Kvptje 1e echo gyn _________ *Denise85 1e echo gyn _________ *Carol78 intake vk 25 januari: *Kristel 2e echo fert. arts 28 januari: *Pipo 1e echo _________ *Shedevil gyn _________ *Kaatje 1e echo 29 januari: *Ingeltje intake VK 30 januari: *Sablovesgeof echo __________*Hster - eerste echo ziekenhuis 04 februari: *Elise intake gyn 1e echo 05 februari: *Vlinder79 1e echo 06 februari: *Pipo intake vk 11 februari: *Yule intake vk + 1e echo __________ *Ingeltje 1e echo
t gaat idd langzaam he? ik blijf denk ik 22 uur werken maar dat is afhankelijk van hoe de zaak van mijn man loopt het kan best wezen dat ik na de zomer stop om de boekhouding en administratie te gaan doen als hij er geen tijd voor kan vinden ik werk nu als fotografe, zou het jammer vinden als ik daar niet mee door kan gaan maar ga dan denk ik freelancen vanuit een studio hier uit huis
Hallo allemaal! Vanmorgen naar de huisarts geweest, bleek de assistente een afspraak te hebben gemaakt bij de verkeerde huisarts (niet onze eigen), en ook nog eentje van 10 minuten, terwijl er normaal altijd 20 minuten voor staat. Omdat we nog zo vroeg zijn, gaan we gewoon over twee weken (als mijn man weer op maandag vrij is) weer heen, en dan wel goed. Ondertussen al wel folders enzo meegekregen, onder andere over prenatale screening. Ik denk niet dat we dat gaan doen, maar moet misschien eerst de folder maar eens goed doorlezen. Wij hebben het naast onze ouders ook aan een aantal hele goeie vrienden verteld (die ook wisten dat we bezig waren). Mijn beste vriendin zit in de MMM en gaf twee weken geleden nog aan dat ze het best moeilijk vindt, al die zwangeren om haar heen, dus vond het heel spannend om het haar en haar man te vertellen (ze wonen ook nog naast ons). Maar ze reageerden heel lief en heel erg enthousiast. Verder geen nieuws hier geloof ik! Welkom trouwens, nieuwe zwangeren. Praktische zaken vind ik ook nog spannend om te regelen, al zit ik stiekem al wel te snuffelen op websites voor commode, wandelwagen etc. Maar kopen doen we pas na de echo. Tot later! Groetjes Azeb