September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden,

Even ego hoor!

Ik heb de laatste dagen net het gevoel dat ik ieder moment een slijmprop kan verliezen :( :oops:
    Het zit mij toch niet helemaal lekker, herkent iemand dit?
    Ik ga het morgen toch maar even vragen aan de gyn.

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pisum, lekker eigenwijs ventje dus ;) die van ons lag alleen maar te slapen had ook geen zin om wakker te worden…wel een mooie foto hoor! Lag hij ook lekker tegen de placenta aan?

@Kaatje, super dat je jurk binnen is, ga zo even op Hyves kijken.

@Tinkerbel, had al gepbt dat ik kon..niet eens gezien dat 29 juli op een dinsdag was haha…

@Nic..mm ken het niet maar zou zeker even navragen.

Hier is voor het eerst onze kleine 's nachts wakker geworden en mij wakker getrapt (om 5:00 uur)..gelukkig ging hij of zij na een half uur weer slapen. Leek wel alsof het op een hometrainer zag :D:D

@Parr, wat leuk al die spulletjes :D

@Dorientje, hopen dat de uitslag goed is.

3. Krisstel

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * parr1983
    * tweety
    * Nic 79
    * Krisstel

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hoihoi!

badje/tummie:wij hebben beide (geleend weliswaar :) ), badje gebruiken we meestal maar kort, totdat het een spetterfestijn wordt, en dan gebruiken we het grote bad. (samen met ze erin totdat ze goed los kunnen zitten). tummy is wel handig, maar je kan er ook voor kiezen om een emmer te gebruiken, standaard vond ik niet zo handig, zet hem gewoon op een tafel ofzo neer. Tummy is trouwens heel handig (voor kindjes die het prettig vinden) omdat er niet zoveel water in hoeft, is makkelijker als je nog niet zoveel kan/mag tillen etc.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey goedemorgen!

Zo ik was gisteravond nog te duf om de pc aan te zetten... :( Mijn dagje werken had er wel ingehakt, na het douchen kon ik bijna niet meer op mijn benen staan. Dus maar lekker bankgehangen!

@ Azeb lijkt me ook lekker, zo'n leerdagje met de kids!
    @ Sunshine en heeft je zoontje vannacht ook goed geslapen?
    @ Tinkerbel fijn hoor dat alles goed gaat met je neefje en ik kan me voorstellen dat je nu helemaal verliefd bent.... :D wat is het wachten dan moeilijk hè!
    @ Kaatje super dat je jurk binnen is! Ik zal straks even naar de foto kijken.
    @ Pisum balen hoor van de 3D /4D echo. Bij ons was de kleine in het begin ook een beetje dwars maar laterna verplaatste ie toch een beetje waardoor we toch nog genoeg konden zien. Ik moet zeggen dat ik deze echo ook wel rommeliger vond dan de eerste pretecho. Maar goed, de volgende keer kunnen we ons beebje echt vasthouden! Dat maakt alles goed :D
    @ Parr leuk hè allemaal die nieuwe spulletjes!
    @ Eva wat grappig een mannelijke VK, ik ben benieuwd of hij de verkiezing gaat winnen.
    @ Dorientje hopenlijk is de uitslag vrijdag wel goed van het uitstrijkje. Ik duim voor je.
    @ Nic79 hoezo denk je dan dat je slijmprop gaat verliezen? Welk gevoel heb je?

Badje hebben wij ook van Bebe jou het blauwe met de witte beertjes. Ik vond het zo schattig moest het gewoon hebben :oops: Gelukkig was het bij Babypark in de aanbieding met nog een luieremmer, aankleedkussen en wat kleine dingetjes voor 100 euro, dat viel nog mee.

Grappige anekdote: de zus van mijn vriendin is ook zwanger van haar 2e kindje. Hun zoontje is nu 4 jaar. Hij had laatst gezegd tegen zijn moeder: 'mam doe even je mond open dan kan ik met de baby praten'! hoe hilarisch 8) :D Ik moest echt lachen toen mijn vriendin dat vertelde!

Ga nu weer snel aan het werk, is erg druk hier!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Of laat dat goede maar zitten. bah wat heb ik een rotnacht gehad.
    Weinig geslapen.. Had het warm, moest steeds plassen, last van harde buiken, toen weer kuitkrampen, toen weer een aanval van brandend maagzuur. Om gek van te worden."
    Ga zo eerst maar even lekker douchen in de hoop dat ik een beetje wakker wordt.

Parr.lekker dat je al die spullen kan overnemen van je Szus.
    Nee geen sluier ! :) Moet nog even kijken of ik een leuk tasje kan vinden.
    Krijg iig een bruidsboeketje van mijn schoonmoeder en heb heel subtiel wat sieraden ( ketting,oorbellen en armbanden met kleine pareltjes)

Yule, ja ben blij met de jurk,maar moet nog even wennen aan mij in een jurk haha.
    Had hem liever iets langer gehad ( dat hij op de grond zou vallen ) maar ja is misschien maar goed ook zo dan kan ik er iig niet over struikelen.
    Vind hem verder iets tegenvallen,omdat hij bij een model met maatje 36 altijd mooier staat,maar hij is leuk,zit lekker en staat leuk dus mij hoor niet niet meer klagen.

Diddl. zeker een opluchting dat ik nu een jurk heb.

Dorientje, kan me voorstellen dat je je opgelaten voelt in zo'n wachtkamer waar iedereen zit te wachten en jij dan zo kan doorlopen.
    Bij onze gyn hing er ook een bordje in de wachtkamer met dat het voor kan komen dat iemand sneller aan de beurt is die later binnen komt.
    Scheelt denk een hoop boze gezichten ( al blijft het niet leuk voor de wachtende)

Nic doe niet zo raar ! Je houd je slijmprop nog even binnen hoor.Als je het niet vertrouwd gelijk de gyn of vk bellen !

Badje: Ik heb ook een gewoon badje. Wil deze de eerste paar maanden gebruiken op standaard,en idd zodra het spetterfestijn wordt gaat hij op de grond in de badkamer. Daar mag hij van mij spetteren wat hij wilt.

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * parr1983
    * tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden jullie krijgen de groeten van IrisB.
    Alles gaat goed met haar en is nu lekker op vakantie. ( heb even contact met haar gehad ivm de meeting en ze gaat mee )

8. Krisstel

@Wupje, wat schattig!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH
    *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender:( ... Denkt zelf: ?
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ?
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ♀
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ?
    *Nic79...28 jaar 1e & waarschijnlijk 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ?
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV

Nu: 53 september mama's!

23 meisjes in de buik ... 11 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    05: Diddl vk MirandaT vk Nic79 GYN
    06: Mss Ace pretecho 3D+4D
    07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D
    09: Dreames vk
    10: parr1983 vk Jale vk
    12: Marielle82 vk
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    16: Yule vk
    17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D
    21: Dniise pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof!
    25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80vk
    28: Azeb verlof!
    Juli
    08: Jale vk+extra medische echo
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof!
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    04: IrisB verlof! Wupje verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    14: Roshiverlof!
    15: Pisum verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof!

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597
    Datum meeting:26 juli

Zo heb even de lijst omhooggehaald.
    Ingetje..alles goed met je?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum veel plezier bij de pretecho en Krisstel jij bij de vk !

Ga nu echt douchen.. tot zo !

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ja het voelt gewoon raar, net alsof je nodig naar het toilet moet (poepen) :oops: dat het ieder moment 'flop'... is. Durfte eerst bijna niet te plassen.
    Ja ik ga het ook zeker morgen even navragen en vragen of ze het allemaal even willen controleren, want die boefjes moeten nog wel een tijdje blijven zitten

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Kaartje >Pisum en Kristel hadden gisteren al hun bezoekjes gehad ;)

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Moest heel wat bijlezen, dus even wat algemene reactie

Badje: ik wil ook graag zo'n badje met Zwitsal pompjes. Vind die zo schattig. Hoop wel dat ze neutrale hebben, want ik heb helemaal niets met stripfiguurtjes. Die mogen er absoluut niet opstaan. Verder nemen we ook een tummytub. Vond mijn nichtje ook zo leuk. Het bad zeker met een standaard want ik ga niet op mijn knieen voor het grote bad liggen.

Meeting: wat jammer, maar dan kan ik niet :( Dan start mijn vakantie en logeert ons nichtje van 11 maanden een weekje bij ons. Aangezien mijn mannetje die week gewoon gaat werken, willen we in het weekend met z'n tweeen leuke dingen met haar doen.

Yoga: bij ons is het ook tot 21.30 uur. Vind dat laat, maar ach tegen tijd dat ik thuis ben ga ik onder de douche en lekker op bed liggen. Volgende week kan ik helaas niet want dan moet NL voetballen en dat moet ik natuurlijk wel echt zien :D

Hier verder alles prima. Lijk de tijd van de bandenpijn beetje achter me te hebben gelaten. Veel minder last. Af en toe nog wel steekjes hier en daar, maar dat is meer als ik veel moet plassen of me abrupt omdraai. Ben laatste 2 weken wel weer enorm gegroeid, zal snel weer eens een buikfoto maken.

Soms wel nog wat kleine onzekerheden. Ook door verhalen die je hier leest van spontaan vruchtwaterverlies of contracties... Maar er maar vanuit gaan dat het niet gebeurd.

Hoe is het eigenlijk met Chaartje... heb al even niets van haar gelezen. En met Steen?

Bye

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow lekker hoor..dacht dat het vandaag de 3de was

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje rot hoor zo'n gebroken nacht :( Daar is het bij mij zondag ook allemaal mee begonnen. Doe maar lekker rustig aan vandaag!

Ja idd al een tijdje geen berichtje van Chaartje gezien, hopenlijk is wel alles goed met haar.

Vanavond heb ik ook yoga, gelukkig een ideaal tijdstip van 18.30 tot 19.45 uur. Heb er wel weer zin in. 25 juni is er een partneravond lijkt me ook wel heel leuk.

16. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Hier even een kort ego berichtje, kom net bij de vk vandaan en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo, die zal ik hopelijk begin volgende week krijgen.
    De kleine groeit niet goed en ligt zoals de vk nu kan beoordelen ruim 3 weken achter op groei :cry:

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo een heftige avond gehad. Toen wij metsen 3en de spijlen van de box hedden in geschroefd kwamen wij erachter dat iets mis was gegaan (ik had 1 spijl over en 2 gaten) Dus paul chaggie en zei dat dit stond te gebeuren als wij dat metsen 3en deden waarop Mariska zei dat hij het verkeerd had gedaan waarop Paul chaggie reageerde en Mariska zei dat hij zo niet hoefde te doen zij wou alleen maar helpen en paul zei niks waarop mariska boos wegging met de auto waarop ik 20min op de wc een potje zat te janken van dit hele gedoe ... :cry: bah! Weet dat het niks met mij te maken heeft maar ik stond er wel bij en had geen controle over en wou niet dat Mariska boos wegging en zij doet heel veel voor ons. Maar het was ook kinderachtig hoe zij wegging en zo bah wat een gedoe :evil: ben benieuwd hoe het vanavond gaat op de bruiloft van familie... srry moest ff van mij afschrijven :oops:

@Eva1983 leuk! Ik wil een boek met engelse nursary ryhmes and bedtime lullabyes. Ik voel mij toch fijner als ik slaapliedjes ook in engels zingt want ik ken ze. Maar super idee om jouw kind ook iets van de ander cultuur mee tegeven! :D

@diddl mijn banner ook :(

@dorientje :) zie het helemaal voor mij.. ik ken die wachttijden als ze uitlopen, vind hert wel gevaarlijk dan in een ruimte met boze zwangeren :( ;)

@nic79 hmmm raar, zou idd met jouw vk overhebben!

@krisstel grappig gevoel he! ik word wel wakker van getrappel mar dit is dan meestal zachtjes en kan ik zo omdraaien en verder slapen. vind het ook niet erg... val ik in slaap met een glimlach op mijn gezicht ;)

@wupje kleintjes kunnen zo lief en grappig reageren over zwangere mama's he. Toen wij mijn Szus en aanhang vertelde kwam de meisjes naar mijn toe (ook 4 jaar) en zei gefeliciteerd met ons kadootje :D

@kaatje parels zouden idd prachtig zijn bij jou jurk! Ik zie het helemaal voor mij! Jij gaat wel voor platte schoenen he? haken is zowieso beetje irri lopen op zo'n dag, en met die buik van jouw zou ik platte nemen ;) Ingeltje is op vakantie meid. Die zou wel tenminste een week weg zijn geloof ik...

@delayla ooh meid! Ik hoop dat alles wel goed is! soms komt het erger over dan dat het lijkt en dan bij de volgende onderzoek valt het heel erg mee! wij duimen! *knuffel

Idd heb ik een paar dagen geleden ook al gezegd, chaartje was hier eerst veel aanwezig nu en nu plotseling niet, hoop dat alles goed is!

Ik wou ook graag bebejou badje maar goed leg mij erbij neer met deze simpele badje. szus heeft wel Winnie the Pooh sticker dus kan ik mssn ook op de badje plakken :p

Gisteren ook ff last gehad van bandenpijn. Weet dus niet of dat te maken had met dat broer en zus gedoe of wat anders :(

Ik heb foto's gemaakt van mijn nieuwe babyspul zet zo de foto's in mijn album. Verder zet ik de foto's van de aanbouw wc op mijn hyves voor diegene die nieuwsgiereig zijn ;) Zo aankleden en dan dorp in voor wat boodschaapjes en wat plantjes!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Delayla: wat vervelend meid! Dat zijn geen leuke berichten. Wel goed dat ze een echo gaan doen, want dan kunnen ze veel beter uitspraken doen over wel/niet achter op groei zijn. Ik neem aan de de vk alleen op de hand gemeten heeft (gevoeld)? Dat is best onnauwkeurig, dus misschien valt het mee! Was de groei bij de 20 weken echo wel goed?
    Kop op en hopelijk kan je snel terecht.

Badjes: heeft iemand zo'n badpakket bij de babydump gekocht (voor 39 euro) waar alles in zit? Ben benieuwd of het wat is. Wij willen ook iets neutraals (beertjes, vlindertjes, tijgertjes, etc passen niet echt in onze babykamer denk ik) in wit of blauw.

@Nic: raar gevoel zeg! Ik zou het zeker even navragen. Misschien is het wel een aambei ofzo... Kun je zelf ook voelen wat het is met je vingers?

@Krisstel: maf is dat he? Dat je wakker wordt geschopt! Ik heb het ook regelmatig. Wel gezellig, dat wel.

Zwemmen: gisteravond weer geweest, het was weer heerlijk. Wel een juf die een stuk strenger was en best pittige oefeningen deed. Ik vond het niet erg, eindelijk doe ik weer eens iets sportief-achtigs. Heb zelfs spierpijn in mijn schouders! Lekker. ;)
    Wat ik wel opvallend vind is dat de groepssamenstelling echt heel anders is dan bij yoga. Yoga meer wat oudere meiden (rond de 30) en zwemmen een stuk jonger (20-25) en bij zwemmen wordt er veel gekletst, soms dwars door de lesinstructies heen... dat zie ik bij yoga echt niet gebeuren! Bij zwemmen komen ook meer groepjes vriendinnen (met z'n 2-en of 3-en) waardoor je er als eenling (ik dus) niet echt aansluiting vindt. Dat vind ik wel jammer, maar ach, ik kom er toch niet echt om te socializen. Daar heb ik jullie voor!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Delayla..jeetje 3 weken? Misschien valt het allemaal mee maar idd wel even goed om het door de gyn na te laten kijken.

Parr, kan me voorstellen dat je van de situatie baalt.Maar dat ging tussen tussen broer en zus? Komt goed ! ik heb ook vaker onenigheid met mijn broertje en zusje dan dat het goed gaat.
    Misschien gewoon net allbei een slechte dag en dat botst. Knuff !
    Ow dacht dat Ingetje al weer terug was..lang leve de zwangerschapsdementie..
    Ga idd platte schoenen kopen. Hakken is geen optie denk met een dikke buik en BI.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: die mannen toch! Soms lijkt het wel of zij meer last hebben van hormonen dan wij! Zucht. Het zal wel weer goed komen toch?

Maak me ook wel zorgen om Chaartje. Misschien heeft ze geen internet meer? Ik hoop niet dat er complicaties zijn bij haar, het ging net zo goed!

Kinderopvang kosten: ik heb even zitten berekenen wat we erop achteruitgaan in salaris doordat ik minder ga werken en wat de kinderopvang gaat kosten. Het viel mee eerlijk gezegd nog wel mee, ik dacht dat het veeeeeeeeeel duurder zou zijn. Gelukkig! Het zal wel komen doordat we een belastingschijfje kelderen... :)

Deel Deze Pagina