Parr> wat lief van je zeg dat je dat doorgeeft aan Ingeltje Dorientje> ga je 16 sept pas met verlof? moet dat niet 16 aug zijn? kaartje> ik heb ook gelijk een kaartje geschreven, had er nog1 liggen dus ga zo even een wandeling naar de postbus maken 3d oievaar> weet iemand waar je roze/blauwe kunt bestellen, ik weet dat ze bestaan maar waar...
O die M&M's zijn leuk! Denk dat ik wel 30 zakjes ga bestellen voor het eerste bezoek (close vrienden en familie). Wel wat duur, maar wel erg origineel. En dan roze en witte met 'ze is er' en haar naam. Die weten we toch.
Jullie maken me nieuwgierig met die m&m's.' ga ook eens op de site spieken Erg leuk,maar alles onder één kilo kost al 10,50 om het te laten verzenden als ik dat goed lees
Parr werkse ! Ik ga ook naar beneden. Even de hond uitlaten en dan is vriendje weer thuis. Kom vanavond voor het zwemmen denk nog wel even spieken. liefs
@dorientje ... heb de lijst aangepast voor je. Maar ga je echt pas 16 september met verlof? Moet dat geen augustus zijn? @kaatje ... ga even kijken op die site. Weet dat de ooievaar niet origineel meer is, maar wel leuk. @roshi ... roze ooievaars? Waar ... waar? Die wil ik ook, dus als je ze vind .... Vind het zo'n gek idee dat één van ons al is bevallen. En ik maar klagen over m'n billen/rug. Pfff al moet ik in een rolstoel ... als die kleine maar blijft zitten waar ze zit de komende 13 weken. m&m's .... toch nog even overleggen met mijn man. Ze zijn wel erg leuk namelijk. Weer eens wat anders dan beschuit met muisjes.
Hoi hoi Allereerst Chaartje natuurlijk van harte gefelictieerd met de geboorte van Levi! Ik wens je heel veel plezier en alle geluk van de wereld met deze kleine knul! @ Anno gefeliciteerd met jullie trouwdag! @ Debby ja ik kan me voorstellen dat het voor je af en toe nog moeilijk is te genieten van de zwangerschap maar probeer het maar zoveel mogelijk. Deze keer gaat gewoon alles goed! @ Parr grr dat is vervelend wakker worden zeg! @ Mss Ace ik heb ook zo'n druktemaker in mijn buik en idd af en toe vraag je je af 'is dat wel normaal'? Maar als ie niet schopt mis ik het ook wel weer.......raar zo'n zwangerschapshormonen @ Sasha fijn dat alles goed was! @ Cossy gelukkig zijn die kaartjes weer terecht! Die junk heeft er ook weinig mee lijkt me..... @ Steen fijn dat je in elk geval naar huis mag. Ook al moet je rust houden, thuis is dat toch fijner dan in het ziekenhuis. @ Kaatje gelukkig gaat met jou ook alles weer goed! @ Dorientje lastige situatie hoor. Ik hoop dat ze toch wat meer begrip voor jou gaan krijgen en je wat minder kan werken! Vanochtend bij de VK geweest en zij constateerde inderdaad ook een fikse groeispurt. (Was vorige keer ook al ) Ik liet haar ook de metingen van het pretecho bureau zien en toen heeft ze voor de zekerheid nog een extra echo gemaakt (yippie !) Ook bij haar lag het hoofdje veel voor op de groei, zo'n 3 weken. Het buikje lag 2 weken voor op de groei en de beentjes waren gelijk aan de termijn . Hubbie was al gelijk bezorgd dat we een Michellin-baby'tje kregen... hi hi! In elk geval als er de volgende controle weer een groeispurt geconstateerd wordt moet ik naar het ziekenhuis voor een extra echo om te controleren of er nog voldoende vruchtwater is. Dus ik ben benieuwd. Gelukkig is controle nu wel om de 3 weken.
Chaartje van harte gefeliciteerd met je baby Levi!!! Ben echt super benieuwd naar je verhaal! Ik wens jou en je man de komende tijd veel sterkte, hopelijk is jullie Levi een sterk mannetje en slaat hij zich erdoorheen. Maar daarnaast wil ik jullie ook heel veel plezier en geluk wensen! Roshi -> Nee joh, daar is een buddy toch juist voor? Chaartje weet heus wel dat je het verteld uit medeleven! En zo kunnen wij tenminste voor haar meehopen dat alles goed gaat! Steen -> Hmm, in ieder geval lijkt het erop dat jullie kleine nog even blijft zitten! Wel fijn dat je altijd kunt bellen als er iets is! Zou ik ook vooral doen, en niet denken ach het is vast niets! Wupje -> Misschien is jullie kindje wel heeeel erg slim, en is daarom het hoofdje wat groter? Groetjes, Cossy
@Chaartje: jeetje meid, is ie dan toch geboren? Allereerst gefeliciteerd met je zoon Levi en ook heel veel sterkte toegewenst in de komende (spannende) tijd... @Krisstel: mijn neefje heet Rik of Rick (weet niet precies) @Dorientje: is er in Belgie zoiets als recht op extra pauzes tijdens je werk? Hier in NL mag je 2 uur per dag pauze hebben (dus een uur extra) en dat wil nog wel eens helpen. Even luchtje scheppen of rustig ergens zitten/liggen zonder iets aan je hoofd te hebben. @Kaatje: gelukkig meid dat er niks was! Beter te veel dan te weinig gecheckt toch? Rustig aan doen en niet te veel stressen over harde buiken en dergelijke (wordt het alleen maar erger van). Belachelijke actie in het verkeer: Ben net met een vriendin bij de Prenatal geweest om wat badspulletjes te kopen (en heb ook nog wat kleding voor mezelf geshopt ) Ik zette mijn vriendin af bij het station, ze is 37 weken zwanger dus ik probeerde dichtbij het station stil te staan, zodat ze niet zover hoefde te lopen. Ik moest daardoor midden op de weg even stoppen (= weg door woonwijk dus niet echt doorgaand ofzo) en ik deed mijn knipperlichten aan om de auto achter mij te waarschuwen. Gaat dat mens toch een partij lopen toeteren en ongeduldige gebaren maken! Ja ik had haar wel gezien, alsof ik niet in mijn achteruitkijk spiegel kijk. Jeetje mens, kunnen die 5 seconden wachten dat er iemand uitstapt er niet vanaf? Doe relaxed, straks krijg je nog een hartaanval! Ik was bijna uitgestapt om te vragen waarom ze zo opgefokt deed. Mijn vriendin zwaaide nog heel vriendelijk om haar te bedanken maar daar reageerde ze ook heel pissig op. Nou vraag ik je, je zou je toch schamen als je dan een hoogzwangere vrouw uit ziet stappen? Dan snap je dat toch gelijk? Blijkbaar niet. Vervolgens rijd ik weg en ze gaat heel dicht achter me rijden, echt bumper aan bumper. Hoe triest kun je zijn zeg! Dus ik ben op de rem gaan staan om te laten weten dat ik daar niet van gediend was. Toen viel het kwartje eindelijk en hield ze afstand. Ik kan dat soort mensen af en toe wel schieten!
Ik ging niet inloggen, alleen beetje lezen, maar... Chaartje, van harte gefliciteerd met Levi! Zit hier even in een internetcafé. Kon het niet laten om even te komen spieken. Als ik rare dingen typ, komt dat omdat ze hier azerty keyboard hebben ipv qwerty. Heb niet alles gelezen, dat doe ik thuis wel, want jullie hebben er alweer een heleboel bladzijden bijgekletst en anders ben ik arm Ik geniet van mn vakantie, ook al is het tot nu toe vooral luieren geweest. We zitten in een klein dorpje dat redelijk afgesloten is van de buitenwereld en we hebben geen auto. 5 km verderop is er een groter dorp met allemaal faciliteiten, maar helaas moeten we daarvoor 30km met de bus rijden en dat doen we dus niet elke dag. Maar ik vermaak me best met lezen en muziek luisteren en met de bus rijden (Klein wonder dat er hier een internetcafé is... ) Zaterdag gaan we ons aan een grotere uitstap wagen met de trein en volgende week een dagje een auto huren. Ik denk dat ik trouwens niet echt in staat ben om elke dag uren op pad te zijn, want het wordt toch allemaal wat moeilijker. Maar... het weer is mooi, het strand dichtbij en véél quality time met vriend, dus wat wil een mens nog meer... Ben ook aangemeld voor de meeting, joepie Ga zo meteen even zoeken naar de lijst. Zo, dit was het dan voor een ego bericht uit Frankrijk. Fijne week allemaal!
Chaartje gefeliciteerd met jullie zoon Levi! Hoop dat jullie het goed maken! Kaatje ben blij dat er niets ernstigs aan de hand is! Dorientje , mag toch hopen dat je augustus bedoeld inderdaad, anders ga je dat echt niet trekken denk ik hoor? Even kleine update van mezelf, Maandag dus in ondertrouw gegaan + ik mocht vandaag terugkomen voor een tweede gesprek voor mn sollicitatie en guess what! AANGENOMEN ! Ben echt happy, en dat ze niet naar mijn zwangerschap hebben gekeken echt super kicken! Nu nog maar snel kijken voor opvang van het kindje als ik dadelijk aan de slag ga![/b]
@cossy> ik mocht het ook wel van haar erop zetten maar was een beetje bang dat het TE vrolijk zou klinken @yule> naja wat een asomens! heel goed die remactie doe ik ook altijd als mensen te dicht achterop me zitten, ze schrikken zich vaak dood @Irisb> fijne vakantie nog meis geniet ervan! @dniise> gefliciteerd met je nieuwe baan!
@Parr lekker ding ben je ook normaal zorgen rook- of knakworst ook heerlijk voor maagzuur Wel super dat het feestje zo geslaagd was (heb de fotos bekeken ) Helpt melk of vla niet bij je? @Kaatje, tuurlijk is het balen..(hier roep ik ook wel eens dat die dikke buik weg mag ) maar voor de kleine moet het gewoon @Cossy, super dat je de kaartjes hebt, zat de envelop nog dicht? En zijn ze mooi geworden? @Chaartje, GEFELICITEERD met jullie zoon! Wat een nieuws zeg wens jullie heel veel sterkte en gezondheid, dat jullie kleine goed mag groeien! @Steen, wat fijn dat je naar huis mag. Kan me voorstellen dat je daar toch liever bent. Hoop dat het goed gaat en dan je een beetje kan genieten..jullie kleine doet het ook zo goed! @Yule, bij dat soort mensen ga ik ook bewust 30 km rijden en op de rem staan. @Iris, lekker genieten in la France! @Dnisse, gefeliciteerd, goed joh. Pfff moet zeggen dat ik toch echt van geluk mag spreken dat ik nog geen dag ziek ben geweest en nog gewoon 40 uur werk. Heb zoveel bewondering voor jullie met al jullie eigen situaties. Hebben jullie enig idee of de placenta nog kan veranderen qua plaats? Van mij ligt aan de voorkant helemaal onder..krijg waarschijnlijk nog een extra echo of het niet te laag ligt. Vroeg me af of het ook vanzelf nog hoger kan gaan liggen.
Chaartje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Levi. Ik wist niet wat ik zag, de eerste is bevallen! Hopelijk blijft alles goed gaan. Hallo zeg, stel je voor, ik heb niet eens mn meubeltjes nog.Over 3 weken.. pfff. Ben net even naar bed geweest, word wakker met een hele natte plek op mn shirt....-> tepel gelekt, word nu helemaal hard die plek, dus zal wel. Verder alles goed hier.
die van mij is verplaats van "middenvoor" naar "rechtsvoor" en "kruipt" volgens de echoscopist steeds meer naar rechts
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ GEBOREN Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... LEVI ... 03-09-2008 ~> 02-06-2008 [26+5 weken] ... gram ... cm ... ZKH 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ...kalender: ♂ ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [?]... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ en ♀ ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 03 september 2008 *Decia ... ? jaar ... ? ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ? ... ? ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... Kalender: ♂♂ ... Denkt zelf: ♀♂ ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ? ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf:♀ ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH *Steen ... 27 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... Kalender ... Denkt zelf: ? 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... ? 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... Kalender: ? Denkt zelf: ♀ 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZH ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender:♀ ... Denkt zelf: ? ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e ... Kalender:♂ ... Denkt zelf: ♀ ... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ...ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ? *Nic79...28 jaar 1e & waarschijnlijk 2e... Kalender ♂... denkt zelf ♂ en ♀...ZKH...??TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♂ ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... Kalender: ♂ ... Denkt zelf: ? ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... Kalender: ♂... Denkt zelf: ♂ ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... Kalender: ♀ ... Denkt zelf: ♀ ... ? ... BV 23 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim Nu: 53 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juni 06: Mss Ace pretecho 3D+4D 07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D 09: Dreames vk 10: parr1983 vk Jale vk 12: Marielle82 vk 14: Roshi pretecho 3D + 4D 16: Yule vk 17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D 19: Dorientje gyn 20: Dorientje 3d echo 21: Dniise pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80vk 28: Azeb verlof! Juli 02: Diddl vk 08: Jale vk+extra medische echo 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof! Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Datum meeting:26 juli
hai lieve september mamma's 2 be Ik ben dus mamma geworden van een wolk van een zoontje kan nu geen fotos uploaden maar zodra ik dat kan doe ik het zodat jullie hem kunnen zien Hij heet Levi Jamal Waal geboren 03.35 in het Vu ziekenhuis te Amsterdam Hij was 34 cm en woog 950 gram ( nog net geen pak suiker) Het is allemaal heel vlug gegaan De laatste keer dat ik jullie sprak was toen ik nog in het AMC lag ik had die hele week geen vruchtwater verloren Die maandag werd ik verplaatst naar de zwanger afdeling en die nacht/ ochtend verloor ik opeens bloed en al het vruchtwater dat Levi gespaard had die week. Hij was gaan draaien Ze hebben me toen midden in de nacht over geplaatst naar het Vu omdat er geen couveuses beschikbaar waren in het AMC mocht ik gaan bevallen In het AMC kreeg ik voor ik vertrok een spuit met Celonogwattes om de longen sneller te laten rijpen En in het Vu kreeg ik werd ik nagekeken daar zagen ze dat ik geen ontsluiting had en er voor de rest eigenlijk weer het oude verhaal was te weinig vruchtwater Ik heb toen nog een hele week plat gelegen kreeg elke dag CTG scans ( die maakte me echt van slag van Levi was zo regelmatig en dat wilde de doktoren juist niet zien ze wilde pieken en dalen heb zelfs toen 3 uur er aan gezeten. Het was geestelijk heel zwaar voor me en ik zag het gewoon niet meer zitten ik had niet het gevoel dat ik zou gaan bevallen maar iedereen was zo angstig tja dan wordt je dat van zelf ook he en 2 juni om 2 uur s ochtends kreeg ik opeens last van me onder rug ik dacht dat ik aan de race kak was ( sorrie voor me grove uitspraak) maar ik kreeg magnesium tabletten om de ontlasting zo soepel mogelijk te houden want ik mocht niet drukken Dus ik kwaad want ik had echt pijn maar geen harde buiken ofzo helemaal niet eigenlijk zuster gebeld die kwam met warme dekens de pijn verdween dus ik dacht nou mooi weer lekker slapen maar Levi was zo aan het schoppen dat ik me maar omdraaide en toen ik dat deed kwam de pijn in alle hevigheid terug ik weer naar toilet rennen weer de zuster bellen En toen gingen ze met een eendebek kijken en zagen ze dat ik me baarmoedermond open was Ik heel stom ja en dat betekend. De dokter ja je gaat misschien wel bevallen vandaag. En ik was met stomheid geslagen want 2 juni is ook de geboortedag van me peetzoon dus ik was me weer daar druk over aan het maken ( ja je denkt aan rare dingen als je moet bevallen) Half 3 hebben ze me ouders gebeld die waren er om 3 uur omdat de brug openstond en daarna moest ik 25 min weeën weg puffen ( ik snapte er nog steeds niks van) Ik had geen zwangerschapsgymnastiek gehad niks en snapte totaal niet waar de gynaecoloog het over had toen ze zei dat ik mocht persen Echt ALLES wat ze zei herhaalde ik Ja je mag persen Chaartje persen? Dokter: pak je knieholtes Chaartje knieholtes? Dokter : kin op je borst: Chaartje kin op me borst? Dokter persen Chaartje persen? Dus deed ik maar mmmm weet ik veel Pas toen me moeder me hoofd op me borst duwde begreep ik het concept persen Ik heb 2 keer geperst en Levi vloog er uit en hij zette het gelijk op een gillen Gelukkig Levi is een heel pittig mannetje en de doktoren zijn echt trots op hem ik nog trotser Wel vroegen ze me of ik wel zeker wist dat ik 26 weken was want de manier op hoe Levi zich gedraagt en ook motorisch reageert is het een kindje van al 30 weken maar dan super klein Ik wist het niet maar het zou natuurlijk best kunnen alleen op de echos zeiden ze steeds ja hou maar de datum die je zelf had gesteld aan. Maar ja al met al het bevallen viel reuze mee maar ja wat wil je het is een ukkie maar het helpt echt als je naar de zusters en de doktoren luistert hoor Dames Wat ik wel erg betreur is dat ik wel het gevoel heb dat er 3 maanden mij ontnomen zijn en ik mis het zwanger zijn heel ERG vooral als ik Levi op me borst mag houden dan voel ik mijn baarmoeder echt samen trekken Borstvoeding krijgt Levi ook elk uur 1 cc das echt een tequila shot voor hem hahaah Dus ik kolf en ik moet zeggen die handmatige kolf set van Avent is pijnlijk maar die elektrische kolf van Medela is ideaal wel prijzig maar je kan tenminste instellen hoe hard je wilt kolven en als je het met de hand doet is het best wel pijnlijk omdat je zelf die kracht zet Ik ben er vanavond weer dan lees ik wel als er nog vragen zijn Nog bedankt voor alle felicitaties En ik voel me vereerd dat ik de September mamma topic mag gaan openen Ga nu ff tukkie doen en dan weer naar het ziekenhuis om te kroelen met Levi. Groetjes Chaar