Hallo dames, Ook ik mag me bij jullie aansluiten. Allemaal gefeliciteerd! Ik zag dat jullie een mooie kalender hebben. Dit is voor mij vrij nieuw dus meteen al een vraagje: Ik zie dat jullie achter *Kalender een jongen of meisje hebben ingevuld. Wat houdt dit precies in? Ik wil ook graag gezellig meekletsen als dat mag en zodra ik weet waar jullie jongen/meisje vandaan halen, zal ik mezelf ook op de kalender zetten. Groetjes Lisa
Lisa, ik denk dat je je banner even moet veranderen.... Vergeet je uitgerekende datum niet op 2008 te zetten. Je bent nu heel wat weken overtijd....
Hahahaha! Dat is wel heel enthousiast. Blijkbaar iets niet goed gegaan. Heb het inmiddels verwijderd. Groetjes Lisa
Ben vanmiddag voor de echo geweest en het hartje klopt.. Ben op 2 september uitgerekend, dus presies me eigen berekende datum.. Ben helemaal gelukkig en mijn dag kan niet meer stuk... xxxx
Nou had ik maar nooit zo getwijfeld over de symptomen die ik nog niet had...... Sinds het weekend best vaak misselijk en niet alleen 's ochtends Vanavond naar de VK, spannend, hoop een afspraak te maken voor de eerste echo...
ik kom net van de huisarts af en moet naar de gyn toe ivm met mijn medicijnen vind het wle heel eng maja... zijn er meerdere? xxx
@Naatje..leuk om te zien he! Hoe 'groot' was jullie kleintje? Wij zijn namelijk ook op 2 september uitgerekend :d @Cindy en Lisa gefeliciteerd! @Hster...vies he vleesgeuren. Tja sommige dingen moet je echt belachelijk vroeg regelen..succes vrijdag. Hoe lang zijn de wachtlijsten bij jullie voor kinderopvang? @Azeb..wat super dat je zo leuk reageerde..hopelijk zijn zij ook snel aan de beurt! @Mss Ace..succes vanavond! @Cindy...komt vast goed. Wat voor een medicijn gebruik je als ik vragen mag? Met je naar de gyn puur voor controle?
Cindy ik loop ook bij de gyn. Ik weet niet hoe het verder gaat want ik ben zwanger geworden dmv ivf icsi. Voordeel van bij de gyn lopen is dat je wel lekker veel echos krijgt
Cindy ik loop ook bij de gyn. Ik weet niet hoe het verder gaat want ik ben zwanger geworden dmv ivf icsi. Voordeel van bij de gyn lopen is dat je wel lekker veel echos krijgt
cind, ik denk dat het je reuze mee zal vallen bij de gyn er is niet veel anders dan bij de vk in mijn geval in elk geval niet, behalve dat je wat vaker een echo krijgt veranderd er verder niet veel, denk alleen dat je niet thuis mag bevallen
ja dat klopt van het bevallen ik heb last van paniek aanvallen en daardoor medicijnen vandaar dat ik erheen moet hoe gaat het daar in zn werk? en doet de gyn zelf de echo's? en heb je eerst een intake en zo? bedankt! grtjes
ik weet niet precies meer hoe het zit, loop zelf al 3 jaar bij de gyn. In mijn geval werkt het als volgt Op het moment dat je weet dat je zwanger bent bel je naar de gynaecologie van het ziekenhuis waar je normaal altijd heen gaat. Daar vragen ze meestal naar een eerste dag van laatste menstruatie en aan de hand daar van plannen ze een afspraak voor je de eerste is meestal ronde de 7 weken als je een medische indicatie hebt. Ze maken dan een inwendige echo (klinkt erger dan het is), vragen naar bijzonderheden, meten je bloeddruk en dan kan je weer gaan.Misschien overleggen ze bij jou nog hoe het moet met gebruik van medicijnen ed. Alles wat je wilt weten kan je gewoon vragen en ze maken elke keer even een nieuwe afspraak. Vanaf 12 weken kunnen ze ook een uitwendige echo maken, dan moet je alleen even zorgen voor een volle blaas hoop dat je wat aan mijn info hebt
@naatje ... fijn dat de echo goed was. Heerlijk! @nieuwe meiden ... welkom en gefelicicteerd. Hier een lange dag gewerkt [9½ uur] en heb het nu wel gehad. Zo eerste maar even lekker bijkomen. Las nog iets over kinderwagens .... wij hebben de bugaboo cameleon met de aanvullende kleuren oranje en roze.
Naatje, heerlijk! gefeliciteerd ermee. Ik hoop dat je nog meer kunt genieten nu. Ik volg je graag aanstaande vrijdag, want ik maak me nu toch zoveel zorgen. Zonder duidelijke reden, maar toch!