ja mijn ringen heb ik een paar weken geleden voor de zekerheid al af gedaan en gisteren eens geprobeerd om dus een jaar na mijn trouwdag mijn ring nog eens aan te doen maar dat lukte niet. ga zo denk ik ook ff lekker op de bank liggen kan ik wel gebruiken vandaag. hoop inderdaad niet dat rainbow echt vruchtwater verliest, allemaal even duimen. xxxxxxxxxxxxxxxx
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ GEBOREN Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... LEVI JAMAL ... 03-09 ~> 02-06 [26+5 weken] ... 950 gram ... 36 cm ... ZKH ... BV 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Decia ... ? jaar ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV *Steen ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 22 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & ws 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 22 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim Nu: 53 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juni 07: Diddl 2de pretecho 3D + 4D 09: Dreames vk 10: parr1983 vk Jale vk 12: Marielle82 vk, FunnyMe herkansing pretecho 13: FunnyMe cervixmeting en groeiecho +gyn 14: Roshi pretecho 3D + 4D 16: Yule vk 17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D 19: Dorientje gyn 20: Dorientje 3d echo 21: Dniise pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof! 25: steen pretecho 3D + 4Dsunshine80vk Anno103 vk 28: Azeb verlof! Juli 02: Diddl vk 07: Jale Pretecho 3D/4D 08: Jale vk+extra medische echo 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 14: Roshiverlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof! September: 16: Dorientje verlof Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Datum meeting:26 juli
Rainbow had idd vruchtwater verloren. Maar het was niet continue. Ze moet nu platliggen, maandverband dragen en als het weer gebeurd moet ze meteen bellen. Kan zijn dat ze dan opgenomen moet worden.
@ Jannes lekker hè dat de babykamer bijna geleverd wordt . Volgens mij zijn wij een van de laatste. 18 juni wordt bij ons alles geleverd en in die week gaan we ook verven dus ik heb er ook zin in! @ Cossy grappig hè die trapjes! Ons kleintje heeft nu weer de neiging dat als hubbie zijn hand op mijn buik legt ie weer ineens stil is. De afgelopen weken ging het getrappel dan gewoon door. Mijn mannetje vind het minder zal wel weer veranderen. @ Moppiepoppie ga je zo'n speciaal bad bestellen om in te bevallen? Lijkt me ook wel lekker ontspannend. @ Marielle geslaagd, gefeliciteerd! @ Kaatje lekker hoor witlof met ham en kaas! Wij eten vanavond asperges, ook erg lekker. Dat is minder nieuws van Rainbow. Hoop dat het snel beter gaat. Dadelijk ga ik lekker naar de kapper voor een knipbeurt en een nieuw kleurtje Is ook wel nodig want ik zie er schandalig uit
Wáát? Echt? Waar kan ik dat topic vinden? Jeetje zeg, alweer één... @Roshi: jaaah, woensdag zwemmen! Lijkt me top! Al gekeken hoe laat het precies was enzo? @allen die niet op vakantie gaan en hubby die werkt: kunnen altijd met ze allen in scheveningen op het strand aangespoelde walvissen gaan spelen toch?
Lees net dat Rainbow naar het ziekenhuis moet. VK had haar teruggebeld met nieuws "het zit me toch niet lekker". VK wil dat ze haar onderzoeken... dus allemaal even voor haar duimen dames!
Zo net even een middagdutje gedan terwijl mijn man en de kinderen naar het bos waren op de fiets. @steen fijn dat je weer thuis bent. @kaatje ... toch leuk een los lopend konijn in je tuin. Doet die van ons ook. Gezelli morgen 2 kindje in huis .. heb je plannen met ze? @roshi ... dikke knuf meid. @cossy ... leuk he dat getrap. Vind het steeds weer super om te zien. @moppiepoppie ... wow in bad bevallen. Ben benieuwd hoe het je bevalt. @marielle ... gefeliciteerd! @jannes .... film met mcdreamy? Hmm dat klinkt goed. Even dat stukje over rainbow lezen ... zal toch niet nog eentje gaan bevallen? zomervakantie ... mijn man nemt 3 weken zomervakantie. Dan hebben we 3 weken vakantie met de kinderen. Na de geboorte zien we wel verder ... hij heeft iig nog 1 week vakantie over.
hallo dames, ik moet zo indd naar het ziekenhuis, om 5 uur ga ik van huis. dan gaan ze kijken hoeveel vruchtwater ik heb verloren, of dat t eenmalig is geweest of dat ik een scheur heb of infectie ed. nu heb ik al 5x last gehad van een infectie in mijn zwangerschap... maar er is goede hoop! en dan te bedenken dat ik vanochtend niet eens de VK wilde bellen! Nu eindstand eind van de middag ga ik naar het ziekenhuis.
jeetje rainbow hou je ons op de hoogte en succes in het ziekenhuis, hopelijk is het gewoon een infectie of liever niets aan de hand en iets eenmaligs. xxxxxxxxxxxxxxxxx
@debby idd ik moet mijn huishouden vedelen en de rest zit ik of achter de pc of achter de tv @steen heerlijk dat jij weer thuis betn! en ook met zulke mooi weer kun je idd ff boekie lezen in de tuin! @roshi ooh meid dat is minder idd! Ik had ook niet verwacht dat ik nu al 50% in de ww zit en dat valt mij ook zwaar! Wel een leuke mail naar de collega's en zo lief van jouw leidinggevende! *dikke knuff m&m's hubbie vond het ook lekker origineel, nu alleen bedenken hoe wij het gaan doen, hij vond cake met wat slagroom niks... dus heb gezegd dat hi jmag lekker brainstormen dan @wupje zou fijn zijn als zij goed is! dan is het lekker geregeld! @cossy mijn buik beweegt soms ook golvende maar dan voel ik de beeb niet bewegen... mssn toch wel dus? @moppiepoppie ben benieuwd hoe dat gaat! wou ik ook altijd, maar ga dat echt niet midden in mijn woonkamer doen allergisch voor sigaretten rook? @kaatje anders komen wij met een groepje naar jou toen in de zomer @marielle82 gefeliciteerd meid! mcdreamy wat hoor ik hij zit in made of honor??? hmmm... vocht hou nu ook vocht vast in mijn scheenbenen @rainbow Sterkte meid! hier duimen wij allemaal mee! *knuffs hier verder niks te melden. Ga zo ff snel eten en dan vriendin ophalen voor de bios!
En wat belangrijk is: VEEEEEL water blijven drinken zodat je voortdurend vruchtwater aan blijft maken. En veel vitamine C om je vliezen stevig te houden en te maken. Dit is allemaal bewezen!
Allergisch voor alle soorten rook. Barbecuerook, wierook, sigarenrook het ergste, en dus ook sigarettenrook. Bleeegh. Pilletjes hielpen altijd goed. Ik rookte zelf ook nog wel eens op 'n terrasje en dan had ik er amper last van. Alleen na een avondje stappen, dan heel erg jeuggehemelte en verstopte neus. Nou ja, iig handig iets om allergisch voor te zijn
helaas geen vergoeding; ik heb het genoegen net als Dorientje in Belgie te wonen en hier is geen toeslag ofzo. wel krijg je een geboortepremie van iets van 1000 euro dus dat is wel mooi meegenomen.
@Rainbow: jemig! Goed dat je toch aan de bel getrokken hebt! Wel schrikken zeg... heel veel succes in het zkh zometeen. @Roshi: nou, dat ik ook een tegenvaller voor je, ineens helemaal moeten stoppen met werken. Kan me voorstellen dat je dat wel zwaar valt. Lief van je dat je je collega's persoonlijk inlicht, dat zal vast op prijs gesteld worden. Werkperikelen: heb geinformeerd bij 2 organisaties in de regio en daar is er wel mogelijkheid om 60% te werken op de stageplek die ik wil doen! Ik ga meteen contact opnemen en solliciteren naar een van die plekken. Ik hoorde ook dat de arbeidsvoorwaarden daar veel beter zijn dan bij mijn 'eigen' organisatie (meer salaris, geen nachtdiensten als je bv geeft) dus dat is ook mooi meegenomen. Ik hoor van verschillende kanten dat ik helemaal geen raar verzoek doe en dat er bijzonder onprofessioneel en onbehoorlijk op mijn verzoek wordt gereageerd (namelijk: niet). Heel misschien kan ik mijn allerlaatste stage ook bij een andere organisatie doen, dat zou helemaal mooi zijn, dan ben ik daar lekker weg! Heerlijk!
Hoi Meiden.. @Rainbow heel veel sterkte! Knuff Meiden ik ga jullie verlaten voor 2 weekies. We gaan nu even eten en dan vertrekken we richting het zuiden van Frankrijk 8) De 21e komen we weer terug en zal dan wel een hoop bij te lezen hebben hihi.. Meiden succes allemaal, geen gekke dingen doen he zoals bevallen Chaartje geniet lekker van je kleine mannetje Doeiiiiiii
Hoera! Ik ben weer thuis en slechts 25 pagina's te lezen! Ik begin gelijk en schrijf gelijk mee, dus niet lachen om de late antwoorden! @ Funny: Wow wat een mooie foto van je! Dikke buuuuuiik! @ Steen: spannende nacht gehad, blij dat het weer oke is @ Pupke: fijn dat je vakantie lekker was! @ Sasha: goed dat je op jezelf gaat letten... foei 54 uur mag niet meer! Potverdikkie, lees ik verder zijn het er zelfs bijna 70!? Stouterd @ Eva: droger weer gemaakt? (oef nog 23 pagina;s) @ Wupje; wat raar van die pretecho- metingen, heb je al meer duidelijkheid gekregen van je VK? @ Kaatje: fijn dat je je 'hormonen' over boord hebt gezet! (naar de apotheek hebt gebracht ) @ Yule: mooie buikfoto! Waar zijn jouw striae? Mijn hele buik zit er vol mee! @ Parr: luxaflex (mooie houten?) is goed tegen de zon! Scheelt bij ons echt wel 10 graden binnen! (jullie raam in woonkamer bij de box) @ Lola: gekke kat van jullie hihihi boos bij de buren in de tuin @ Tinkerbel: ik wil ook mee met de meeting hoor, maar ik weet nog niet of ik kan, ik denk het wel! ( nog 15 pagina's) ( oh nee! nog 25 ! shit verkeerd gerekend aaaargh het waren er dus 35 !) Hmmm dan zet ik hier even een punt achter! Want ik moet nog eten hihihi. Ik lees strakjes lekker verder en ga ff stoppen met op iedereen te reageren hihihihi @ Iedereen: ik heb ook 'de kraamzorg' brief ontvangen.... balen zeg....