September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Lief zeg! Je kunt echt het gezichtje al goed zien!

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wauw Diddl, wat een prachtfoto!
    Ik ben benieuwd 4 juli wat wij te zien krijgen.
    Hopelijk ligt ze er goed voor ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    meiden ik ben boos,teleurgesteld en weet ik veel wat nog meer... moet het eigenlijk ff kwijt,maar gaat over mijn vrijgezellenfeest,en weet niet of ik meelezers heb ( hoop het niet ) dus gooi het even op hyves. Ben ik het iig weer even kwijt

Ingetje, haha nee ben echt een zenuwpees.. kan me echt al weken van te voren zenuwachtig maken voor iets leuks ( meeting ) dus toen zei Yule dat ze mijn handje wel vast zou houden aangezien ik in haar woonplaats op de trein stap :)
    ( En daarbij ben ik geen held met openbaar vervoer en stap gerust in de verkeerde trein)

Freesia..muppetbenen? Foto ! Zou leuk zijn als je naar de meeting kon komen,en dan idd in de buurt overnachten.
    Erg mooi en apart dat sieraad !

Yule, gelukkig heeft het gesprek met je mannetje goed gedaan. Idd niet echt handig dat hij niet te bereiken was i.v.m. als er iets ergs was. Had je geen mobiel nummer van een van de anderen?

Tweety..nope dan kan jij mijn handje niet vast houden. Ik stap in alphen aan den Rijn op. Half uurtje met de trein,en gelukkig zonder overstap.

Tinkerbell. zo dat is een vlotte bevalling, die wil ik ook wel.

Roshi gezellig ! tuurlijk kan je op het lijstje. Wij willen de rust tijden van 12.00 tot 15.00.. Kunnen we rustig lunchen en daarna even naar bed.

Diddl..super mooie echo !

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Toch nog veel aanwezigen hier, met het warme weer (het is hier 27 graden, pffff!).

@Kristel: ik voel echt of de ene baby schopt of de andere, heel grappig. Gisteren stak er een hoofdje of kontje links in mijn buik naar buiten, echt een bobbel :) Doet niet echt pijn, maar voelt wel raar!

Ik ga zo even een half uurtje liggen, even rusten. In de zon zitten is echt niets meer voor mij, ik word wel weer eens bruin als de beebs er eenmaal zijn ;)

Fijne dag voor iedereen!
    X Lise

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo de binnenkant van de heg is klaar, nu alleen de bovenkant en de buitenkant, maar goed dat gebeurdt wel een andere keer! (de heg is hoger dan 2m) Wij zijn bekaf!

@freesia mooie ketting!

@ingeltje ja... manneke wou stukje schrijven en ik probeerde er ook iets van te maken :)

@roshi ik heb er ook geen idee :( zit hiermee ook in de war :(

@yule ik kan meestal wel makkelijk nog naar het toilet. Alleen laatst ging het fout en *begin vieze gedeelte* moest ik ook bloeden alsof de ontlasting veels te groot was :rolleyes: dus ontlasting gaat nu een beetje gevoelig *einde vieze gedeelte* :oops:

@diddl mooie foto!

@kaatje heb ook ff gereageerd op hyves.. ik hoop dat je er wat aan hebt.. bah wat een gedoe!

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    diddle > wat een onwijs mooie foto's zeg!
    Kaatje > ik heb ook even gereageerd

wat betreft de tekst op het kaartje... ik was zo dom om het verkeerde kaartje in te scannen :oops: ... die lange tekst past dus helemaal niet :confused: we doen nu alleen
    Wilt u mij komen zien
    druk of draai dan dit nummer van tien: .....

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Diddle, wat een mooie echo foto's!

Kaatje, ik ga zo even op hyves lezen....

Freesia, mooie ketting!

Ik heb straks even buiten gezeten, alleen met mijn benen in de zon, maar dat beviel niet zo goed. Het was beter in de schaduw!
    Net ons middagdutje weer gedaan, manlief doet gezellig mee, vindt ie helemaal niet erg :)

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule...haha :oops:

@Tinkerbel, leuk hoor nog meer kleintjes. Goeie tip van de thermometer..koop er denk ik dan een losse bij..kan ik meteen controleren.

@Parr, hihi wat een schatje die man van je. :D Werk ze straks!

@Diddl, mooi hoor.

@Lise, wat gaaf zeg..vind eentje al zo bijzonder :D

@Kaatje, ga zo even lezen op Hyves.

Net even bij opa en oma geweest want ze had een cadeautje...twee paar schoentjes, maar 18 en 19 :rolleyes:. Aangezien oma overtuigd is dat het een jongen gaat worden zijn de schoentjes blauw met wit :)

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen hihi mijn mannetje deed vandaag ook het middagdutje mee.

kaartje we zijn druk bezig de kosten op een rijtje te zetten. we gaan foto's gebruiken voor ons kaartje heb al verschillende ideeen maar nu nog ff brainstormen met een collega van manlief die de fot's gaat maken voor ons.

mijn mannetje is actief geweest vandaag heeft de achterplaats met de hogedrukreiniger schoongespoten en alle meubels die er stonden ook maar gelijk. ook heeft ie samen met rene de zandbak voor rene in elkaar gezet nu is het wachten tot het manneke wakker is zodat ie erin kan nu ie klaar is. ben benieuwd hoe die het gaat vinden. zo lekker patatjes eten vers gebakken hmmmm.

10. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    :confused: dat verhaal over die rook! Heb gister hele dag in de rook van de bbq gezeten. Die waaide niet weg maar verzamelde zich in mijn ienieminietuintje. Dacht dat het niet zo erg zou zijn, maar als ik dat over die placentaverkalking weer lees, dan schrik ik me wild :confused:

11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Roshi: Thanx voor je lijstje! Enne.. cool dat je ook naar de meeting gaat :p :D

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Liefie het gaat over sigarettenrook, die je inademt met meeroken. Het is echt niet erg als je een keer in de zoveel tijd eens in een rokerige ruimte bent! Het gaat om frequent inademen van tabaksrook :) Maak je niet druk, het was echt niet bedoeld om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Alleen maar bewust worden van het slechte van meeroken [-(

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hier 23 september :D Leuk om dit allemaal zo te lezen zeg :D

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heeey Devilschase! Leuk dat je hier ook bent! Ik ken je naam nog van het NODforum in december/januari. Lang, lang geleden ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Devilschase
    Welkom en veel kletsplezier :)

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @Devilschase > Welkom!
    @Moppiepoppie > zullen we carpoolen ;)
    @tweety> fijn he zo'n schone tuin, de onze word deze week gedaan kunnen er eindelijk mooie bloembakken gekocht worden :D
    @kristel> wat lief van je opa en oma!

kaartje> wij hebben echt precies het kaartje dat we wilde. ik ben niet van de standaard kaartjes en manlief juist wel dus we hebben een leuke tussenmaat gevonden :D als het goed is zijn we voor 80 kaartjes (denk wel dat het genoeg is) iets minder als 200 euro kwijt... nou ik had op 250 a 300 euro gerekend dus dat scheelt weer. Ow ja we hebben er ook van die sluit zegels bij dan zijn we lekker snel klaar met verzenden :D

17. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi hoi

ik sta niet meer op de bevallingslijst wil iemand mijn er weer bijzetten?
    22 september

grtjessss

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Cindy.
    Dat kan idd kloppen. we proberen de lijst een beetje overzichtelijk te houden dus degene die 4 weken niet meeschrijven gaat van de lijst af.

Wil je anders ook even de rest van je info doorgeven,kunnen we het er gelijk allemaal in 1x opzetten..

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    he meiden, kom ook weer even langswaaien
    wat een warmte he, gelukkig duurt het niet zo lang.

hier gaat het wel oke, bekken gaat nogal achteruit, maar over 8 dagen mag ik eindelijk naar de cesartherapeut, joepie, hopelijk wat verlichting!

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    voor de meiden die een geboorte-taart willen. Ik heb echt een onwijs goedkope winkel gevonden.

bij ons wordt het een 3 verdiepingen taart is 100 doosjes = € 156,35

voor iedereen die ook zoiets zoekt kijk even op 3 verdiepingen taart is 100 doosjes € 156,35

Deel Deze Pagina