September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen!

Je moet lekker eten en drinken waar je zin in hebt (zolang het gezond is), want je lichaam geeft dat zelf wel aan (tenminste dat denk ik). Als je ineens heel veel trek hebt in zuivel dan heb je dat waarschijnlijk nu meer nodig dan eerst. Of fruit (ik heb een tijdje een fruit tick gehad).

Sommige vrouwen met ijzertekort gaan bijvoorbeeld ijzerhoudende klei of aarde eten. :rolleyes: Dat heet pica.

Naar je lichaam luisteren is volgens mij veel belangrijker dan naar de 'media' of naar 'reclames'.

Gisteren heb ik bij vrienden gebarbecued (ik had oosterse vispakketjes in alufolie gemaakt, beter dan die bergen vlees, jakkes!) tijdens het voetbal. Zat in de tuin, dus heb er niks van gezien, alleen maar 3 doelpunten gehoord!

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha dames!

En ik maar denken; oh tijdens het voetbal is het op deze pagina ook wel rustig 8) niet dus, toch nog 7 pagina's bijlezen :rolleyes: ;) !
    Zelf hebben we ook met een aantal vrienden het voetballen gekeken, was wel erg gezellig en gelukkig met een goede afloop voor onze oranjemannen!

@ Sasha grrr van zo'n 'geinige opmerking' zou ik dus wel flippen! Goed dat je jezelf zo beheerst hebt.
    @ Jekkia sterkte meid!
    @ Ingeltje gelukkig viel het werken toch mee.
    @ Funny me oh ik zie het al voor me jij in dat bad en hubbie die je eruit moet hijsen ;) ! :D
    @ Kaatje mijn bijnaam is "koningspinguin" omdat ik zo waggel :( hoe verzint ie het?
    @ Parr niet te lang ruzie maken met je hubbie, hij zal zich misschien ook wel behoorlijk beroerd voelen.
    @ Jannes goed hoor, 4e in zo'n grote poule! Ik stond bovenaan maar naar gisteren ben ik weer een aantal plaatsen gekelderd :(

Nou ga nu weer snel even verder aan mijn werk!

3. hoi hoi ben er ook weer even.
    poeh heb al veel gedaan vandaag.
    2 deuren geschilderd, opgeruimd, alle papieren uitgezocht, en dat was een berg want had ik al een paar maanden niet meer gedaan.
    opruimen moest even want mijn oma komt morgen mee poetsen en wil niet dat ze denkt dat we een stelletje rommelkonten zijn haha.

merk dat ik een stuk beter in mijn vel zit dan de laatste tijd en meteen ben ik hier bijna niet meer te vinden haha.
    gisteren na mijn werk ben ik even naar mijn schoonmoeder geweest en daarna lekker met de hond gewandeld.
    hubbie was toen al om half 4 thuis en hebben we de auto laten keuren, gelukkig meteen goed gekeurd, volgende maand de mijne nog en dan kunnen we er weer een maand tegen.

straie heb ik sinds een week, op mijn buik en op mijn borsten. mijn buik maakt nu ook een groeispurt want strekt ontzettend ´s avonds. mijn borsten zijn ondertussen 3 maten gegroeid sinds ik zwanger ben en dat mag nu wel stoppen want van een B naar een E is wel genoeg.

zuivel gebruik ik niet meer dan voordat ik zwanger was. eet wel meer waardoor ik vaker nog om 8 uur een toetje eet maar dat is gewoon omdat ik het lekker vind en ik hou niet van chips enzo. gelukkig haha

levi fijn chaartje dat het zo goed met hem gaat. geef hem maar een lieve knuffel van ons allemaal.
    en idd misschien wel fijn om even met iemand te praten over wat er allemaal is gebeurd, is niet niks.

volgens mij heb ik nu alles weer gehad. kan niet op iedereen reageren sorry want dan heb ik volgens mij 1 pagina vol haha.
    ga even een wasje aanzetten en dan lees ik straks nog wel ff.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Niet grappig... nou ja misschien een beetje... op dat moment voelde het meer als leedvermaak. :)

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

pfff ik vind het niet zo erg hoor dat het morgen wat minder warm wordt....vannacht reden er een paar gekken hier toeterend door de straat... niet echt fijn geslapen dus.

De wedstrijd gisteren was inderdaad super! onder het mom van "we hebben toch niets beter te doen nu" kijk ik alle wedstrijden maar....ik moet zeggen als je er dan een beetje inzit, het ook wel weer leuk is. Normaal kijken wij nooit voetbal...hihi

Chaartje, fijn dat het zo goed gaat met Levi!

Funnyme, heerlijk die babywas aan de lijn...mijn moeder komt dat binnenkort ff doen, ze verheugt zich er nu al op...dan gaan we samen ff alles uitzoeken.

Anno, fijn dat je weer lekker in je vel zit!
    Geniet er maar lekker van.

Succes met werken Freesia!

Fijne dag!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Steen ja ik heb nog steeds het idee dat de kleintjes eerder komen dus wil alles af hebben. Vandaag is het ideaal weer om het buiten te hangen en ik voel me erg goed vandaag dus tja aan het wassen geslagen!

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Groot gelijk Funnyme! Zoals ik van de week al een keer schreef, wil ik het ook allemaal maar klaar hebben.....

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja dat scheelt een hoop. Ik merk dat hoe meer ik af heb hoe meer rust ik in mn hoofd heb.

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hier ook 1 die graag alles klaar wil hebben! :)
    zal wel nesteldrang zijn :)

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hihi geen idee... weet alleen dat het rust in mn hoofd geeft en dat is heerlijk!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Pfffff, ik dacht even dat mijn forum identiteit was achterhaald door een familielid... We houden het geslacht geheim maar hier staat het wel natuurlijk...

Had ik in een vlaag van onnadenkendheid mijn forumnaam ergens gezet. Niet zo slim natuurlijk.

Gelukkig heeft ie niet door dat het van dit forum is, maar voor de zekerheid heb ik mijn profiel, album en onderschrift maar even gecensureerd.

Vinden jullie ook niet dat mensen ver gaan om te achterhalen wat het geslacht of de naam is? Ik had er bijna een boze mail heen gestuurd, maar heb het nu maar een beetje neutraal gelaten.

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @parr> ruzie? vervelend zeg en nog niet goedgemaakt samen? dat is veel erger... was de ruzie zo erg?
    @dorientje> gefeliciteerd met de 25 weken!
    @Funnyme> leuk he al die kleine kleertjes aan de lijn. Hier ook al bezig geweest hoor, geeft me gewoon een veilig gevoel en mocht het toch nog muffig gaan ruiken dan was ik ze later nog wel een keer :)
    @anno> fijn dat het beter gaat meis en wat ben jij actief zeg op de vroege morgen :D
    @freesia> als het niet gaat lekker weer opstappen hoor meis, jij en beebje zijn het belangrijkst!
    @yule> OEPS ik vind het ook best vervelend dat iedereen "zomaar" op dit forum kan. ik vind dat ze pas alles mogen lezen als ze aangemeld zijn...
    de melkkwestie> de 1 zegt niet meer dan 1 liter de ander zegt 2a3 glazen per dag. Als je 3 glazen drink zit je alsnog aan de 1liter dus ik denk dat die max van 1 liter wel klopt ;)

ik heb gister trouwens een vaderdag kadootje gekocht, 2 uit naam van de kleine (speen met "papa is de beste" en slabbertje met "mijn papa is toevallig wel de allerliefste!") en zelf geef ik hem een playstation 3. Hij is er helemaal gek van maar vind ze zelf te duur dus dacht "ach je moet zoveel doen in huis en bent zo lief, ik koop hem maar gewoon" (soms ben ik best lief :))

ga zo "even" een trip naar de winkel maken. Manlief wil graag een staatlot en ik was zo dom om vanmorgen te zeggen "neem jij de auto maar mee ik heb 'm niet nodig vandaag" nu zou je denken dan ga je toch op de fiets maar dat kan niet want zijn scooter staat ervoor en die krijg ik met geen mogelijkheid weg. Dus ik doe zo m'n wandelshoes aan en verwacht rond 2en weer thuis te arriveren hahaha.

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @FunnyMe: dat herken ik ook hoor! Ik ga toch alles maar vast wassen ipv in mijn verlof. Je kan maar beter klaar zijn!

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hee Roshi, ben jij d'r ook zoeen? Ik heb mijn vriend ook een PS 3 gegeven in het begin van mijn zwangerschap. Hij is er nog steeds helemaal in de wolken mee! Lief zijn wij he?

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kan me voorstellen dat het voor jou op dat moment echt niet leuk was. Ik wilde jou ook absoluut niet uitlachen hoor..

Ik kreeg zojuist het bericht dat de meid die mij zou gaan vervangen tijdens mijn verlof ook al heeft afgehaakt :( . Is al de tweede kandidaat, hopenlijk vinden we nu toch snel een geschikte vervanger.

16. roshi haha ja ik kan dat het beste in de ochtend. van uitstel komt bij mij geheid afstel.
    en dan zit ik ook ´s ochtends niet lekker op mijn gemakje ik kan het beter af hebben en nu zit ik wel op mijn gemakje.

over de was, ik zit te twijfelen wanneer ik dat ga doen. als het goed is wordt volgende week de babykamer afgemkaat, plaat opgehangen en laatste dingetjes aan de commode. zaterdag krijgen we de wastafel en die kan dan worden opgehangen.
    dus ik denk dat ik daarna ook maar eens begin moet het wel mooi weer zijn want is veel lekkerder als het buiten aan de lijn heeft gedroogd.

trouwens ik wil ook ff spuien, grrr schoonmoeders. op mijn man zijn verjaardag gaan wij naar een bijeenkomst over bv. dus ik vertel tegen mijn schoonmoeder dat we dan niet thuis zijn. ipv gewoon te zeggen ok dan komen we wel een andere dag begint ze dat we ons niks wijs moeten laten maken daar en dat ze toch allemaal denken het beter te weten en dat je het als moeder zelf wel voelt enzo.
    lijkt wel sinds ik zwanger ben dat ze alles beter weet.
    zwgym is onzin, heb je niks aan.
    een slaapzak is stom, gewoon een lakentje en als ze dan niet lekker slapen inbakeren.
    en dan ook ff net anders inbakeren als ons geleerd is, nou geen haar op mijn hoofd die er aan denkt als ik in moet bakeren om het anders te doen.
    en ga zo nog maar ff door. sorry moest het ff kwijt. ga nu ff eten en de was ophangen.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vind ik inderdaad wel erg ver gaan! als jullie besluiten het neit tegen familie en vrienden te vertellen hebben ze dat maar te respecteren!

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: bij ons weet iedereen het geslacht, maar het raden van de naam is een spel bij familie en vrienden. Ze noemen gewoon alles wat ze weten en vinden passen op en dan kijken hoe we reageren. De naam is al 3x genoemd, maar wij geven geen krimp... ha ha..

Wassen: wij krijgen pas over 2 weken het kinderkamertje, daarna ga ik pas wassen. Misschien zelfs pas in mijn verlof. In de weekenden heb ik het te druk. En dan heb ik toch genoeg tijd. Maar kan me voorstellen zoals bij Steen en Funnyme dat ze het lekker vinden om nu alles al klaar te hebben,

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @yule> wij zijn echt superlief :)

20. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Hahahaha! Moe tik dan zeggen dat het alleen maar zonneschijn is straks?

HET IS ZO LEUK! EN JE VOELT JE ECHT NIET DIK! Kortom: de laatste loodjes zijn fantastisch!

Beter? ;)

Deel Deze Pagina