haha nee vroeg het me gewoon af zag staan dat je uit brabant komt en daar kom ik ook vandaan ik woon in bladel dus dat is niet zo ver weg. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo even tussen alle drukte door even laten weten dat alles hier goed gaat. Merk wel dat ik nu toch al n beetje de kriebels krijg voor de grote dag donderdag. De hele tijd van hebben we dit hebben we dat al klaar. Maar ja liever nu n beetje stress en dan donderdag helemaal genieten van alles. Wel grappig hoor dan is het ineens je man. Klinkt wel officieel! Chaartje helemaal goed dat je ventje het zo goed doet. Wat zal jij ongelovelijk trots zijn. Parr even naar voren kijken dan weet je waar je het allemaal voor doet. Dan sta jij apetrots met jullie kleine wondertje in je armen. Zo'n lief klein hummeltje die jij helemaal hebt gemaakt! En mannen tsja ze komen nou eenmaal van een andere planeet daar kunnen ze ook niks aan doen. Roschi ik vind je banner helemaal geweldig. Ik ga mijn manetje ook verassen met een of ander computer achtig iets. Heb er zoveel verstand van dat ik niet eens weet hoe het heet Gister hier voor het eerst wat kleine druppeltjes uit mijn borsten. Zei het tegen mijn partner, zo van moet je es kijken en kneep erin zegt hij zo van doe niet zo gek straks doe het pijn Whahahaa als of ik mezelf ga pijnigen. Weer een fijt dat mannen soms een beetje vreemd zijn maar wel lekker Groetjes
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ GEBOREN Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... LEVI JAMAL ... 03-09 ~ 02-06 [26+5 weken] ... 950 gram ... 36 cm ... ZKH ... BV 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Decia ... ? jaar ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV * Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 22 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim Nu: 53 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juni 10: parr1983 vk Jale vk, Lise groeiecho + rhesusprik 12: Marielle82 vk, FunnyMe herkansing pretecho 13: FunnyMe cervixmeting en groeiecho +gyn 14: Roshi pretecho 3D + 4D 16: Yule vk 17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D 19: Dorientje gyn 20: Dorientje 3d echo 21: Dniise pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D, Roshi vk 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof + gyn 25: sunshine80vk Anno103 vk 28: Azeb verlof! Juli 02: Diddl vk 07: Jale Pretecho 3D/4D 08: Jale vk+extra medische echo 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof! September: 16: Dorientje verlof Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Meeting 26 juli 2008 * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (onder voorbehoud) * Ingeltje * Roshi Miracle, wil je nog doorgeven hoe oud je bent, hoeveelste kindje, waar je wil bevallen, of je borst of fles wil geven. Of je een jongen of een meisje krijgt, of dat je het wel weet maar niet wil vertellen, of dat je het niet wil weten.
Tja ik weet ook ff niet waar we nu het beste aan doen. Ik denk dat ik het allemaal even van me af moet proberen te zetten. Deze man is het niet waard dat ik anders straks lig te bevallen doordat ik me zo druk heb gemaakt om het geld. Zijn nieuwe werkgever is nu bezig met een aangetekende brief die mijn man dan moet ondertekenen en die gaat dan naar zn oude werkgever. En anders inderdaad maar naar het juridisch loket....
Jap. Ben 18 jaar en het is ons eerste kindje, wil in het ziekenhuis bevallen en ga borstvoeding geven. En het is een meisje
Hebben jullie al nagedacht over geboortebedankjes, behalve de nieuwe M&Ms? Ik ben hard aan het nadenken. Maar ja, als je niet wil weten wat het word, word het een stuk lastiger. Dan ben je ook nog gebonden aan de levertijd, sommige krijg je pas na 5 werkdagen. groetjes
Ja je moet nu ook ff aan jezelf en de kleine denken , die man is het idd niet waard dat jij dadelijk te vroeg aan de gang gaat. En misschien is die aangetekende brief van zijn nieuwe werkgever wel voldoende. Sommige werkgevers zeggen z'n dingen alleen maar omdat de meeste het geld dan toch niet achterna gaan. Als iemand dat dan wel doet valt ie heel hard z'n gezicht
Welkom miracle @funnyme> jij bent ook al zo'n lieverd voor je mannetje . had hij een opzegtermijn en issie "zomaar" weggegaan? @Parr> waar ging die ruzie om dat het zooooo erg is om nog met elkaar te praten? (je hoeft er natuurlijk geen antwoord op te geven he )laat je niet gekmaken he door jullie ruzie. het zal heus niet zolang duren. Bedenk wel (geen excuus) dat het voor onze mannen ook niet altijd even makkelijk is. knuffffff lieverd. @Klavertje> haha ja veel beter nee ff zonder gekheid,bij de 1 gaat het nou eenmaal anders als bij de ander. ik zelf heb zoiets van ik leef van dag tot dag en ga mezelf niet gekmaken voor over bijv, 10 weken. Nou ik ben weer terug hoor van de staatslot koop reis hahaha jeetje viel niet mee, heb nu echt onwijs last van de bekken dus ga ff lekker in het zonnetje liggen.
@Parr, oooh ruzie daar kan ik ook niet tegen..helemaal niet zo lang. Gaat het echt nergens over? Niet leuk dat hij niet even vraagt hoe het was bij de vk zou gewoon naar hem toe gaan om te kijken of hij toch wil praten? @Jannes, wat apart zeg aangezien karnemelk bij mij wel helpt. Gelukkig drink ik maar 1 of 2 glazen per dag dus valt mee. @Yule, hier gelukkig niet aangezien we het zelf ook niet weten @Roshi, wat lief van je @Anno, irritant he, hier ook hoor..mijn moeder en schoonmoeder vergelijken alles met hun zwangerschap. Alsof ze allemaal hetzelfde zijn? @Funnyme, huh wat is dat nou weer voor een raar gedoe? Tuurlijk kan dat niet? Niet rechtsbijstand verzekerd toevallig? Zou er zeker werk van maken al snap ik dat het nu weer lekker niet uitkomt. Box; Hier ook zo iemand die alles op tijd klaar wil hebben omdat ik dan rust in mijn hoofd krijg. Ik zei gisteren tegen mijn moeder dat we al meubels hadden verplaatst (we hadden de houten vloer in de wax gezet) zodat we de box er straks kan staan..verklaarde ze me zowat voor gek dat ik de box al voor de bevalling neer wil zetten!!??? Volgens mij doen de meeste van jullie dit toch ook of ben ik echt zo raar?
Ik heb ze toevallig gister besteld. violgende week krijgen we de proefdruk + de enveloppen om alvast te schrijven. ff nog over het "alles klaar hebben" verhaal> ik denk maar zo; stel nou dat ik opeens opgenomen word in het ziekenhuis (redenen zat) dan zou manlief alles in zijn eendje moeten bepalen en organiseren en is het uiteindelijk niet helemaal zoals ik het graag zou willen. nee hoor laat mij maar lekker alles klaar hebben staan, dat voelt goed
Marielle, wij doen niet aan geboortebedankjes. Dat scheelt weer nadenken! Miracle, ik heb de lijst aangepast dus je staat erop! Roshi, hij had een maand opzegtermijn. Heeft daar 3 weken van uitgezeten en heeft daarna zn vakantiedagen en een paar dagen onbetaald verlof opgenomen. In overleg met zn oude werkgever. Krisstel, volgens mij doen inderdaad de meesten dat. Wij hebben de box neergezet zodra we hem hebben opgehaald. Hij staat hier nu 2 weken
@Parr: wat een rotsituatie. Was hij ook niet mee naar VK omdat hij boos was? Of gaat hij nooit mee. @Funnyme: juridisch gezien mag het helemaal niet dat hoor. Maar wel jammer dat ze het zo opspelen dat je wellicht naar een advocaat moet. Heel triest...
Als we het voor moeten laten komen, zijn dan de kosten voor ons of voor de werkgever, weet iemand dat?
Ligt eraan. Je kan in een zaak (dat wordt het niet hoor in zulke gevallen, meer een om tafel gesprek) afdwingen dat wanneer jullie in gelijk worden gesteld, de werkgever ook kosten advocaat moet betalen. Maar je man zou ook even naar de Rechtswinkel kunnen bellen. Die geven gratis advies en weten vast wat je met zulke dingen aan moet.
Ja ik denk dat ik hem vanavond maar even naar de rechtsbijstand laat bellen. We zijn tenslotte niet voor niets verzekerd toch?