@moppiepoppie> tuurlijk vergeet ik je niet, 10uur he. zorg je dat je klaarsta dan kan je gelijk de auto in springen en gaan we lekker dobberen het balletjetrappen doen ze altijd midden op het jonckbloetplein, zeg maar waar de trams rijden. Moet je vrijdag maar eens gaan kijken als ze gewonnen hebben echt heel leuk, zodra je politie zie wel gelijk weggaan he Bedankjes geef je meestal mee aan de kraamvisite, ik heb besteld bij http://www.happyness-sweetgifts.nl/ @funnyme> ga jij eens heel snel heel rustig doen! alles komt goed jullie staan in jullie recht! @kaatje> ik heb ook die vreselijke crocs maar ze lopen echt heerlijk. Heb nu ook de teenslippers van birkenstock die zijn ook super
Dit is ook een leuk bedankje: http://geluk.mediaweb.nl/shop/product.asp?id={A838BE91-8C1D-4E93-9675-2999DE33A2C9}&cat=1
@Jannes> ook leuk inderdaad maar ik ben echt helemaal gek van die taarten heb er ook 1 met 3 lagen besteld helemaal super
Miracle, ik heb je geaccepteerd voor de hyves. Heb gelijk even op je hyves gespiekt Wat leuk dat je nog van die kleine broertjes en zusjes hebt.
Miracle, welkom hier! Funnyme, doe je het lekker rustig aan meid! Balen zeg dat ze zo moeilijk doen bij je man op je werk. Maar het is niet de bedoeling dat jij er harde buiken van krijgt he! Ik hoop dat het weer snel wegzakt! Kaatje, wat een schatje jouw hond! Wat betreft bedankjes: daar doen wij niet aan, we hebben er niets mee. De box: deze zetten we ook wel voor de bevalling al neer, zodat de hond er al aan kan wennen. Wij hebben ons middagdutje er weer op zitten. Manlief moet dadelijk weer gaan werken, niet zo gezellig dus. Maar volgens mij kwam er nog een vriendin langs.
Wilde ook niet zo negatief overkomen hoor maar is geloof ik toch gebeurd. Rot hormonen, ik schrijf op wat er in mijn hoofd opkomt. Soms niet zo handig. Maar ik voel me vandaag GEWELDIG! Misschien jullie ook? Kunnen we even vandaag schrijven dat we ons zo geweldig voelen? Weg negativiteit en welkom positiviteit :d
@klavertje> hihi ja die hormonen die willen wat het maakt ook niet uit maar je zegt nooit zoveel en als je dan iets zegt is het een beetje nega
@Miracle: welkom! @Jannes: waar heb ik dan nog meer mijn nickname gebruikt? @Kaatje: haha, ook gevallen voor de crocs? Ik ben er ook superblij mee omdat ze zo lekker zitten. Vind ze wel lelijk, maar ja. Heb net een goed gesprek met de secretaresse van mijn baas gehad. Zij probeert tenminste wel mee te denken met mijn parttime en stageplekprobleem. En zegt ook dat ze bij ons in de organisatie de realiteit van nu een beetje uit het oog verliezen (werkende vrouwen met kleine kinderen gaan nu eenmaal vaak parttime werken he?) en dat het 'probleem' voornamelijk over geld en politiek gaat. Dat dacht ik al en nu wordt het ook bevestigd. Ze zei dat ik anders maar elders moest informeren voor een plek. Heb maar niet gezegd dat ik dat al heb gedaan!
ik voel me ook echt super natuurlijk wel pijn maarja dat blijft toch wel en met die voetballer in m'n buik gaat het blijkbaar ook goed
haha jawel we blijven positief Het lijkt hier wel of de kleine alleen maar drukker is als het warm is.Ik zie hele bobbels voorbij rollen haha
Ik voel me vandaag ook geweldig! Heb zelfs de moed om tot 16.15uur te werken. Ik mag normaal al om 3 uur vertrekken... maar extra uurtjes werken zijn weer extra uurtjes verlof ook... denk dat wij deze avond eens gaan zwemmen... kan al eens leuk zijn met dit weer...
zo en nu ga ik naar bed. Moet beneden nog een beetje stoffen en het eten klaar zetten,maar dat kan over een half uurtje ook nog wel.
O jou weet ik niet. Kaatje had ik het over Jouw naam stond in haar quote... beetje verwarrend. Maar ik bedoelde dat zij niet echt anoniem is aangezien ze overal dezelfde nickname gebruikt.
Hoi meiden! Ik ben ook hartstikke blij, kom net terug van het shoppen.. (jaja je voelt m al aankomen ) Heb eindelijk het spencertje van BabyMexx wat ik zo graag wilde! Ik had het eerst al op een paar plaatsen zien hangen, maar het kostte telkens 30 euro.. Ik wil wel leuke kleren voor mijn ventje, maar dit gaat mij een beetje ver. Dus vorige week zag ik m toen hangen bij babyplanet, maar helaas nog steeds 22 euro, vond ik nog te veel. En vandaag hing hij dan eindelijk bij de V&D voor 15 euro! Vond ik nog steeds best duur, maarja ik vond m ZO leuk en keek er al zo lang naar dat ik m toch maar heb gekocht nu. Heb maatje 68, dus heel misschien dattie al past mat kerst, lijkt me erg leuk! Groetjes Cossy (wat een lang verhaal over een spencertje )
@Roshi: ik zorg dat ik klaarsta! Zo, en nu ga ik jullie even allemaal heel hard negeren . Als je me moet hebben, effe pb'en, want ik hou het niet meer bij met mijn scriptie Dat teruglezen kost steeds wel anderhalf uur ofzo Dus au revoir en pb me maar