September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou meid ik heb alleen mijn MBO diploma (daarna was ik school zat :D) dus bij mij mag je het wel afnemen hoor

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wees blij dat het een heeel klein fotootje is, anders zou je mijn blubberdijen en striaebuik er nog bij krijgen ook :)

3. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ben school ook zat! :evil: Gelijk heb je!

4. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Lief dat je me wil helpen overigens. Nou ja, wij zien elkaar toch elke week vanaf morgen dus dat komt sowieso wel goed met dat afnemen. :) (Heb het geval nog niet helemaal af, maar wel bijna, grrrrrr, enquête zijn evil :evil: :evil:)

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Heb net ons (concept) geboortekaartje op de hyves gezet.
    Ik dacht trouwens dat er nog meer op stonden van jullie. Waar? Ben zo benieuwd!

Miracle, welkom!

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haai allen;

Pff geen puf en geen tijd om op iedereen te reageren; ik ga zo naar yoga.

@Parr: ik snap je ruzie helemaal... dat soort dingen hebben wij ook wel eens. Het komt wel goed meis. Hoop dat hij de eerste stap zet... jij hebt het goed geprobeerd :thumup:

Ik was gisteren ook boos op mannetje.. deed van alles niet goed in mijn ogen en ik vond hem maar stom. Maar ik had er natuurlijk na een paar uur weer spijt van.. kwam ie zomaar met een bos bloemen thuis! Dat heeft hij dus in 8 jaar nog nooit gedaan! Hij leert het al ;) Heel lief... blijkt dat ie me toch wel beetje begrijpt. Nu ben ik weer helemaal blij met mijn onhandige en soms lastige mannetje! Maar wel de allerbeste en de allerliefste!

Nou ik ga naar yoga ~tot vanavond!

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Hey allemaal,

snel even berichtje.
    Ben gister bij de vk geweest en alles was goed. De kleine schopte weer tegen de doppler aan toen ze het hartje ging luisteren. Hartslag lag rond de 145.
    Ben nu in 4 weken 1.2 kilo aangekomen, dus in totaal ongeveer 5,5 kilo.

Nu moet ik weer bloedprikken :( Gewoon de controle voor ijzer en suiker.

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    over die huilende foetus, ja dat heb ik een keer in een filmpje op YouTube gezien! even kijken of ik het kan vinden...

hmmm vind het zo niet terug, maar wel een korter filmpje dat er op lijkt: http://www.youtube.com/watch?v=uqC48VrWxA0

vind het ook erg zielig :(

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook even snel een berichtje.

Ingetje, verkopen we bij ons op het werk.
    Zitten 8 van die dingen op een kaartje.

Je hebt dus deze voor meisjes
    en nog een setje voor jongens.

Ga me nu ff snel klaar maken want krijg zo de ambtenaar op bezoek.

liefs

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Agos, dat huilende babietje...
    Maar hebben jullie die filmpjes gezien van bewegende buiken? Ieeuuwww! Ik werd er gewoon helemaal niet lekker van hahaha!
    Kreeg spontaan buikpijn :)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames ... zucht ok is uitgepraat... alles weer goed traanbuizen weer leeg. En idd Miracle wat jij zegt over hoe hun dat voelen. Maar het is gewoon afentoe bouwt het allemaal even op en dan barst de bom! En dan wordt hij ff wakker geschud. Ik zit gewoon minder in mijn vel sinds mei. Sinds ik last hebt van vocht en bekkenpijn. En daar zit hij dan mee want dan ben ik minder gezellig en meer klagerig. Maar hij geeft toe dat hij het ook via mijn ogen moet zien dat ik dit niet aanzag komen en dat ik niet mijnzelf kan zijn en verhindert ben ik mijn doen en laten. En tuurlijk wordt hij gek over al dat zwangerschap gepraat. EN dan zeg ik zovan ja maar als jij nou af en toe vertlet wat er in jouw koppie rondgaat over nu en de toekomst dan? dan komt het niet alleen van mij af! En dan geeft hij toe dat hij nog steeds die ene zwembad wilt kopen en dat hij de laatste tijd aan denkt hoe ukkie straks eruit gaat zien (hij denkt met bruin haar.. dit snap ik even niet want blond heert bij hun en de blonde gen is dominant tegenover de rode gen :() dus ik zeg als jij nou zoeits vaker zegt dan heb ik niet het gevoel dat ik jouw moet pushen om bepaalde dingen te behalen of wat dan ook , en daar geeft hi mij ook gelijk in. En hij zegt dat hij de foto's van de echo's, vooral van 3D, lelijk vindt maar da twilt niet zeggen dat hij het niet interessant vindt en leuk vindt om ons ukkipuk weer te zien. En het ergst van alles was toen waren wij net bij de Gamma de tegels ophlen en wat extra dingen halen en ik zeg van snap jij nog niet wrm ik nog boos doe? Omdat jij mij niet naar de vk-controle vraagt! en hij zo van nou srry heb er niet bij nagedacht, en ik zo van hoezo? was meneer blijkbaar vergeten, de belangerijkste van alles wat ik vandaag had was hij vergeten... mannen! Nu is manlief ijs gaan halen omdat ik na zo'n dip echt zin hebt in bergen ijs :oops: en wij hebben nu beide ons harten gelucht. Dit gebeurd eens in de zoveel tijd maar goed nu ben ik zwanger en ik voel mij onzeker en heb last van hormonen en hij moet ook wennen aan de andere ik en dat ik niet lekker in mijn vel zit en de hele dag zwanger dit en zwanger dat moet horen, en dan daar bovenop hooikoorts heeft..... zucht dat is het korte verhaal van ons hele gesprek!

@roshi dankjewel meid dat je goed meevoelt ;) voelde ik mij ff niet meer alleen in mijn gevoelens :) huh kunnen ze huilen al na doen! :confused:

@diddl ukkipuk schopt ook vaak richting beneden. leuk is anders, voelt wel heel raar, voel het nog beter als ik zit. dan ga ik ff gauw staan want het is wel een erg raar gevoel zo :)

@moppiepoppie ik ben MBO 3 dierenverzorging afgestudeerd, weet niet of jij daar wat aan hebt? Het is wel een poosje geleden dat ik op school hebt gezeten (5jaar of zo?)

@ingeltje jaaaaaaa! een blote buik foto :D ziet er super uit meid! :thumup: jij een bosje bloemen en ikke lekker ijs ;)

@freesia ja eigenlijk zou er een aparte album moeten komen op de hyves site van buikfoto's onsfoto's echo foto's en kaart foto's :) De mijne staat er wel tussen

@pisum zo die filmpje ziet er eng uit!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @freesia die bewegende buiken zijn gaaf joh! :)

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik zat helemaal te gillen hier om die alienbuikfilmpjes hahaha!

Fijn dat de lucht tussen jullie weer is geklaard, knuffel!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mooi om te horen dat alles weer is uitgepraat Parr.
    Snap helemaal hoe je je af en toe voelt , is hier soms ook zo ;)
    Jij ook hooikoorts ? Nou daar kan ik over mee praten , want dat is hier op dit moment ook niet te houden.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee niet ik manlief :( die heeft gisteren al 8x of zo op zijn tong gebeten door onophoudelijk niezen :(

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Oh verschrikkelijk is dat !

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik ben er weg van.
    Ga lekker in bed Glitter liggen kijken.
    Ik zie jullie denk ik morge avond nog wel ff als ik terug kom van de verloskundige.

Fijne aaf verder !

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @parr> fijn dat de lucht weer geklaard is meis!
    Miracle> fijne avond en leuk dat je gelijk zo lekker meebabbeld!

nou ik ga lekker douchen en daarna op bed tv kijken kan niet te laat gaan slapen want morgen moet ik zw-zwemmen om 10.30 :D heb er echt zin in (voordeel van niet werken ;))

fijne aaf allemaal!

20. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hebben wij hier (de datums dan). Mijn oudste dochter is 19 mrt 2003 geboren en de jongste 19 sept. 2007. Ze schelen precies 4,5 jr. Ik kan nu gaan bevallen op 19 sept. 2008 maar dan zou ik 24 dagen overtijd zijn. Ik "wil" liever op 4 sept 2008 bevallen, want dan zijn we 10 jaar getrouwd. Maar ja, ik heb het niet voor het uitkiezen, hé! Mijn zoons hebben ook "speciale datums: Melle zit precies tussen mij en mijn mans datum in (7 okt, 17 nov, 27 dec) telkens 1mnd en 1 dag ertussen, en hessel is op oudjaarsavond geboren. Dus deze moet gewoon een speciale datum krijgen, en anders houd ik haar binnen totdat die speciale datum er is hihi hihi.

ben een tijdje hier niet geweest, druk, druk, druk. Ik loop continu achter de feiten aan, heb ik het idee. En dan de laatste tijd ook nog steeds mer moe worden. Dus zit sinds afgelopen maandag in de ziektewet. Voel me best schuldig maar mijn gezin gaat voor. Ik wil niet zo'n chagerijnige moeder zijn die alles op alles wil zetten om tot 34 weken te blijven werken. Ik moet morgen naar de vk en dan ff met haar de situatie bespreken, over hoe of wat. Mijn hoofd belde me gelijk afgelopen maandag op, dat ik anders de laatste weken (5 nog) maar vervangend werk moet doen. Bêh, heb ik dus echt geen zin in.

Ik heb zelf trouwens helemaal niet het gevoel dat ik nog 11 weken moet. Ben er nog helemaal niet mee bezig. Erg he! Ik heb het gewoon veel te druk. Baal gewoon van mezelf daarvan.

nou, ik ga maar weer samen met mijn hubbie voetbal kijken (nog een keer bêh...).

Wow, lekker ego-berichtje van mij zeg. Sorry daarvoor... :oops:

jikke

Deel Deze Pagina