@kaatje hoop voor je dat ie morgen weer beter naar je gaat luisteren hihi. @chaartje gelukkig weer een goede nacht gehad fijn hoor. @funnyme das kl*te van die baas kan ie niet maken toch. @miracle welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap pff ff een dagje niet geweest en een uur aan het lezen hihi. hier geen bijzonderheden ga zo mijn bedje opzoeken door het voetbal beetje slecht geslapen met die mafketels hier met hun gegil en viirwerk. tot morgen meiden en nu niet zovee schrijven he.
oh ja, roshi ergleuke site heb je gevonden met die tickers. Ik heb hem tenminste bij jou weg. groetjes, jikke
Hoi meiden! Ff een ego-berichtje... wordt een beetje wanhopig van alles... Ten eerste mn inkomsten... Ik kreeg tot nu toe stufi, maar dat zal ik stop moeten zetten aangezien ik (tijdelijk) met de opleiding stop. Ik ben op het CWI gaan vragen, maar ik heb geen recht op een uitkering ofzo. Wel kan ik als ik helemaal stop met werken WW krijgen voor wat ik nu werk (maximaal 15 uur per week ofzo, dus geen vetpot). Dan worden dat mijn enige inkomsten, zal zo'n 80 euro zijn per maand. En mn vriend heeft nu ook net zn stufi opgezegd, die werkt nu wat meer uren bij het tankstation (zn bijbaantje eerst) en die verdien zo'n 700 a 800 euro per maand. En daardoor hebben we ook geen recht op een uitkering. Dus we krijgen zometeen 780 tot 880 euro per maand inkomsten, schiet ook niet super op maarja...Als de baby er is wordt dit zo nodig aangevuld tot 1000 euro per maand in totaal voor ons 3en. Ik hoop nu alleen dat ik inderdaad WW krijg over 15 uur, en niet maar over 12 ofzo, omdat ik dit de laatste weken heb gewerkt. En dan nog onze woning... Nog steeds wanhopig op alles aan het reageren maar er zit echt geen schot in de zaak. Ik denk haast zeker dat we hier moeten blijven wonen... In een 1 persoons studiootje op 3hoog, dus in totaal 1 ruimte delen met 3 mensen en een hond en een kat... En zie mezelf al elke dag die trappen op en af sjouwen, hebben nl ook geen lift... Nee, t schiet niet echt op. En de won ingbouwvereniging zegt dat ze ons niet kunnen helpen en dat we geen urgent geval zijn... Zow, weer ff lekker stoom afgeblazen Groetjes Cossy
Oh Cossy, snap wat je bedoelt. Toen ik van jouw leeftijd was ( oei nu klink ik bejaard) zaten wij ook steeds in die situaties, weinig geld, geen woonruimte. Maar goed, we dachten toen nog niet aan kinderen, we waren net samen dus dat scheelt wel een heleboel extra zorgen. Wat ik wil zeggen; wij ervaarden het toen al als heel moeilijk, snap dat het mét de komst van jullie kindje nog lastiger is. Geloof me: het komt uiteindelijk écht goed. Als er iets is wat ik heb geleerd van alles sores en shit van de afgelopen jaren is het wel dat het op z'n pootjes terecht komt. Probeer het los te laten, paniek laten zakken en probeer keuzes te maken vanuit je hart. Een gelukspoppetje voor jou!
zo nog even voordat ik mijn bedje inkruip! @ Kaatje jullie hond is echt een droppie! Zo lief en ja hoor de crocs zijn ook schattig hi hi (als ze maar lekker lopen!) @ moppiepoppie succes met de scriptie en helaas kan ik jou niet helpen met je enquete. Misschien moet je gewoon het dorp ingaan en daar mensen aanspreken. @ Anno zo jij bent idd goed gegroeid! Volgens mij hebben we dat nu allemaal, het viel me bij mezelf ook al op dat ik nu toch echt een dikke buik heb. Eerst was het meer zo'n bolletje... 8) @ Roshi oh wat zielig een foetus die al huilt, en dan die filmpjes met bewegende buiken.....het wordt nog heftig! @ Cossy hey buddy niet teveel piekeren het komt wel goed hoor! Is er voor jou en je vriend geen mogelijkheid om allebei een aantal uren parttime te werken? Maar misschien hou je dan in verhouding minder geld over dan wat je nu zou krijgen. En met het huis is idd balen, hopenlijk komt er snel iets op jullie pad. ** dikke knuffel en sterkte ** Trouwens gaaf dat je het spencertje gekocht hebt! Ik voelde me vandaag trouwens ook echt geweldig, geen last van bandenpijn en ukkie lekker levendig maar niet te druk Heerlijk gewoon! Nu lekker slapen, welterusten tot morgen!
@cossy wij hebben ook die situaties gehad, uiteraard zonder beeb maar ken de stress nog wel. Tot nu toe is alles goed en loopt nog goed! mag ook wel een keer na al dat gedoe etc. Hou in jouw achterhoofd the sun shines at the end of every storm! *knuffels
Nog ff een vraagje, misschien beetje dom.. Maar als de baby nog vrij jong is (laten we zeggen een maand ofzo), en je wilt met hem/haar naar buiten maar NIET in een kinderwagen. Wat dan? Een draagdoek? Wij willen wel een kinderwagen aanschaffen maar daarnaast ook nog een 'makkelijker' optie omdat we afhankelijk zijn van het openbaar vervoer. Als ons KDV doorgaat, zal ik er met de metro heenmoeten. Ons kindje is dan 4 maanden oud. En in de maanden daarvoor willen we waarschijnlijk ook wel op stap zonder kinderwagen. Het idee van een draagdoek vind ik niet geweldig, weet niet waarom. Lijkt me gewoon een beetje onhandig en niet zo stevig of weet ik wat. Zo'n BabyBjorn (dan wel tweedehands want keiduur) lijkt me wel wat, maar vanaf welke leeftijd kan je baby daarin? Vast niet meteen al? Ik heb geen idee. Lang verhaal
@pisum volgens mij kan zo een babybjorn geval wel vanaf geboorte of paar maanden hoor! de mijne is van chicco en kan vanaf 0+ maanden vanaf 3,5kg. Als het kind groter is dan veranderd de houding van de draagzak (denk aan neksteun met jonge beeb).
Bedankt meiden! Voel me al weer een stuk opgeluchter na jullie lieve reacties! Ik denk ook wel dat het over een tijdje wel goed komt, als mn vriend een fatsoendelijke baan heeft en ik ook weer wat meer uurtjes kan werken. Maar af en toe voel ik me gewoon even gefrustreerd... @ Wupje -> Mn vriend is nu toch op zoek naar ander werk dus als het goed is (hopelijk zo snel mogelijk) heeft hij over een tijdje gewoon een 40 uur-baan met een normaal salaris! (hij werkt nu overigens ook minstens 30 uur per week voor die 800 euro) En ik blijf wel die paar uurtjes werken, maar meer lukt me niet i.v.m. BI en ander werk vind ik nu no way... Maar gelukkig krijg ik daar dan wel die WW voor. @ Pisum -> Jah ik heb meteen zo'n rugzakje aangeschaft, scheelt me weer een keer die 3 etages op en af rennen! Groetjes Cossy
pfff lig al 2 uur wakker van de harde buiken... niet fijn! heb ze eigenlijk al sinds vanmiddag (nou ja gistermiddag want t is al ochtend) maar wel paar uurtjes kunnen slapen...
Goedemorgen meiden. Bah, kan ik uitslapen tot half 10 ben ik half 7 klaarwakker. Parr. gelukkig is het nu uitgepraat, af en toe moeten mannen idd even wakker geschut worden..knuff Ingetje, jep intratuin.. Weet niet of ze ze ook bij jou in de buurt hebben,anders kan ik wel een keer een setje voor je meenemen en opsturen ofzo.. of meenemen naar de meeting als je zolang kan wachten. Cossy.. alleereerst een knuff want die kan je volgens mij wel gebruiken. Verder je woning.. het zal niet alles zijn,maar als je weet dat het voor tijdelijk is moet het te doen zijn dat ene kamertje. Vriendin van me heeft een tijd met een kleine op een flat gewoond (4 hoog) zonder lift. is niet alles,maar is te overleven zolang ze nog een beetje te tillen zijn. Inkomen.. ja dat heb je wel nodig. Mocht je straks een woning hebben,heb je met jullie lage inkomen denk wel recht op huursubsidie. Verder krijg je je kinderbijslag.. Zal idd geen vetpot worden,maar vergeet niet dat een kind zonder veel geld en merkkleding ook gelukkig groot kan worden he ! Pisum, zie bij ons in de winkel ook wel eens mensen met een draagdoek,maar vind het er idd ook niet praktisch uit zien. zou dan eerder voor een buikdrager gaan. FunnyMe. hoe gaat het nu met je harde buiken? Geen rare dingen gaan doen he ! Crocs.. Vriendje komt gister uit zijn werk en begon heel hard te lachen,dus ik vraag wat er is, waarop hij nog harder begint te lachen.. "Je hebt crocs ! " volgens mij was hij gewoon jaloers en wou hij ze zelf ook Ambtenaar van de burgelijke stand: Was een leuk gesprek. Spontane vrouw ook ( dat idee hadden we op haar foto al,vandaar dat we haar hadden uitgekozen) nu gaat ze onze ouders bellen om te vragen hoe we als puber waren,toen we elkaar net konden haha. Dat zal wat worden.
Even snel snel, Crossy balen zeg....ik kan me voorstellen dat je alles geregeld wilt hebben, maar het klinkt afgezaagd uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht! Daar moet je gewoon vertrouwen in hebben (is moeilijk, want mij lukt dat helaas ook niet helemaal) mijn man en ik werken met diensten, waarbij bij beide niets te regelen is. Verder wonen we in het buitenland, nogal afgelegen. Dus hoe we het gaan doen qua oppas e.d. geen idee Voor de rest fijne dag allemaal!
hey buikje van funnyme mogen de harde buiken aub awt minder tis al zo warm hihihi Goedemorgen ladies Was gisteren bij de maatschappelijk werkster natuurlijk weer tranen met tuiten En toen ben ik ff naar me werk geweest foto's langs brengen daar was 1 collega haar kindje was met 28 weken geboren zij begreep precies hoe ik me voelde en waar ik doorheen ging dat was erg fijn Daar tegen snapte 1 collega niet dat ik het zwanger zijn miste en dat ik nu op automatisch piloot werk omdat ik niet wil toegeven aan de emoties en de wanhoop die ik diep van binnen voel Ik kan dat gewoon niet Levi heeft toch niks aan een ingestorte moeder Ik kan gewoon niet rusten echt zonder dat Levi bij me is. En ik kan het mezelf niet permitteren om aan iedereen te vertellen dat het goed met Levi gaat omdat ik bang ben dat ik het lot tart en er straks iets gebeurt waar ik niet eens aan wil denken. Ik bekijk het van dag tot dag en gisteren ging het goed en vannacht ging het ook weer goed dus dat maakt me dan weer blij nu hopen dat de ochtend ook goed gaat en de middag en de avond en dan de nacht weer Het is zo vermoeiend om dit aan iemand die gewoon normaal bevallen is van 3 prachtige koters dat het gewoon NIET EERLIJK IS dat de natuur en me lichaam besloten hebben om de vliezen te breken en daarna spontaan te bevallen HET IS VERDORIE NIET EERLIJK IK WIL ME BUIK TERUG IK WIL MET JULLIE MEE KUNNEN PRATEN IK WIL OOK ER NAAR TOE LEVEN DAT IK UITEINDELIJK ME JONGEN TROTS AAN EEN IEDER KON LATEN ZIEN EN DAT IS ALLEMAAL WEG dat doet pijn en maakt me boos zooo boos Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben dat Levi er is begrijp me aub niet verkeerd ik had er gewoon nog niet op gerekend das alles nou in iedergeval gaat het nu op dit moment goed met manneke dus daar haal ik me kracht uit Strakkies naar me oude buurmeisje die ik al sinds me 4e ken. Ze woont weer bij der ouders met der 3 kotertjes want zij en der man gaan uitelkaar nou ben ik benieuwd naar het verhaal want dat betekent dat ik iemand een kopje kleiner moet maken grrrr wat me wel gaat lukken heb genoeg woede in me Ga ook me auto halen zal ook weer geld kosten want de wiellagers zijn stuk En dan ben ik ook weer mobieler Nou dames nog een fijne dag en ik lees het allemaal wel groetjes en knuffels Chaartje en Levi
Hey Chaartje. Dikke knuff. zit je verhaal gewoon huilend te lezen.. Kan me voorstellen dat het gister weer tranen met tuiten was bij de maatschappelijk werkster,maar dat is niet erg, is ook een manier van verwerken. En wat een eikel/muts die collega van jou die niet snapt dat je het zwanger zijn mist.. Ik heb dan nog geen kleine,maar kan me het zeker wel voorstellen dat je iets mist als het je zo opeens afgenomen wordt ( en ook al kan je dat niet,dan ga je dat toch niet zeggen :-? ) En dan nog even een stukje ego.. ik heb net de vlaaien voor de bruiloft besteld. Lekker ! ow ja en ga vanaf vanacht denk met bh en zoogcompres slapen. Verlies al een paar weken snachts druppels `melk` uit mijn rechter (.) maar werd vanacht om 3 uur wakker om te plassen en toen zat er dus een giga grote natte plek op mijn shirt en zat helemaal vastgekleeft.. niet zo lekker dus.
Kaatje knuffel terug ik moest zelf ook huilen toen ik het opschreef maar zo voel ik me nu eenmaal soms voel ik me wel schuldig dat ik me zo voel want het lijkt of ik niet blij ben met Levi maar dat ben ik echt wel hij is me trots me maan me zon me sterren de bergen de heuvels de zee me Alles Maarre mmmmmmmmm lekkuuurrr vlaai heb je ook zwitserse room vlaai besteld of vruchten vlaai dan kom ik gewoon ook op je bruiloft Ja met een voedings of meegroei bh zonder beugels slapen en zoog compressen dat doe ik nu ook want gisteren lag ik met Levi te buidelen en ik had nog net gekolfd voor ik met hem ging liggen maar ik leek wel een kraan en snachts is het ook niet leuk Trouwens jullie kunnen ook beginnen met tepel kloven creme te smeren want er komt echt een zooi smurrie van die tepels af zeg echt ranzig vind ik het
even een echo berichtje: Duimen jullie voor ons dat de echo goed is straks en dat de kleine het goed doet? Maak me onbewust toch erg veel zorgen erover. xx
Delayla..tuurlijk duimen we. Chaartje, bedankt voor de tip over die tepelkloven creme. dacht dat je dat pas hoefte te smeren als je al aan het voeden was... lekker onervaren weer haha. Tuurlijk is Levi alles voor je,maar dat betekend niet dat je het zelf niet moeilijk mag hebben ! Hebben deze vlaaien besteld.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ GEBOREN Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... LEVI JAMAL ... 03-09 ~ 02-06 [26+5 weken] ... 950 gram ... 36 cm ... ZKH ... BV 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Decia ... ? jaar ... ? *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV * Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV *Droppie123... 33 jaar ... 1e ... 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 27 september 2008 *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... ? 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 22 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim Nu: 53 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juni 12: Marielle82 vk, FunnyMe herkansing pretecho 13: FunnyMe cervixmeting en groeiecho +gyn 14: Roshi pretecho 3D + 4D 16: Yule vk 17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D 19: Dorientje gyn 20: Dorientje 3d echo 21: Dniise pretecho 3D + 4D 23: Cossy pretecho 3D + 4D, Roshi vk 24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof + gyn 25: sunshine80vk Anno103 vk 28: Azeb verlof! Juli 02: Diddl vk 07: Jale Pretecho 3D/4D 08: Jale vk+extra medische echo 15: Jikke verlof! 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof! 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 04: IrisB verlof! Wupje verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 15: Pisum verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 28: MirandaT verlof! Parr1983 verlof! September: 16: Dorientje verlof Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Meeting 26 juli 2008 * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (onder voorbehoud) * Ingeltje * Roshi Even up..stond nog op 710