September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Het zal je maar gebeuren... :cry: :cry: :cry:

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Pfff ... wat heftig zeg. Ben je al halverwege ... moet er niet aan denken. :cry:

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. ben me op zulke momenten even heel bewust van het wondertje in mijn buik en dat ons zoontje het zo goed doet.. neem gelijk ook alle kwaaltjes voor lief.

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja cossy dat meen ik echt waar, heb alle hotels etc gebeld om te kijken of er ergens nog plek was.. nou dat kon ik wel vergeten dus! ik zal dan ook nooit weer dat hotel boeken!

Kaatje wat een verschrikkelijk nieuws! bah!

hier even een buddyberichtje:
    Met dorientje gaat het niet goed! Ze ligt in het ziekenhuis omdat ze gisteren vroegtijdige contracties had. Nu gaat het wel ietsje beter met haar, maar ze moet nog wel in het zkh blijven! Het gaat gelukkig wel goed met de kleine meid!

Ik zal haar wel smsen(als ze kan antw. weet ik niet natuurlijk, want misschien heeft ze haar telefoon niet bij haar in zkh of uistaan natuurlijk) maar ik hou jullie op de hoogte!

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Echt wel ...
    Nadat chaartje was bevallen zei ik ook tegen mijn man; al moet ik in een rolstoel de komende weken ... als uk maar blijft zitten. Zolang zei het goed doet kan ik alles aan.
    En die oktober mama staat voor een nog moeilijkere keuze .... :cry:

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    He diddl, zie dat jij ook uit FR komt! grappig :)

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Oh wat balen voor Dorientje ... wens haar maar sterkte!

Mag je trouwens in het zkh je mobiel gebruiken? Of stel ik nu een domme vraag. :oops:

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa. bedankt voor de buddy update.

Hoop dat het snel weer beter gaat met dorientje.
    Was er al een klein beetje bang voor. ze heeft het al 2x eerder gehad en zei vorige week natuurlijk al dat ze het allemaal niet trok,maar dat ze in belgie geen halve dagen kon gaan werken.

Gelukkig gaat met de baby alles goed en wordt ze nu goed in de gaten gehouden.

9. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jij ook zo te zien. ;) :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Diddl. tegenwoordig mag je in ziekenhuizen meestal je mobiel aan, met uitzondering op de IC en hartbewaking

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Diddl, ik heb er eigenlijk geen idee van hoe dat in belgie is natuurlijk, maar ik weet dat wij hier in het mcl wel gewoon gebruik van onze telefoon mogen maken behalve in het hartcentrum en op IC (daar heb ik nl. 1,5 jaar gewerkt vandaar dat ik het weet )

Ja ik denk dat onze dorientje ook erg veel last heeft van de stress met dat gesodemieter ook met haar s-ouders! ik hoop maar dat het goed met der komt!en dat ze probeert om haar wat rustig te houden (wat makklijker gezgd is dan gdaan!)

Ik zal haar even sterkte van jullie wensen!

12. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Belachelijk dat ze geen halve dagen kon gaan werken eigenlijks ... ben blij dat ik in nl woon.

Hmm ... dat maakt mijn verblijf in het zkh dan wel een stuk fijner.
    Zal een beste rekening worden dan. :)

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja dat is ook zeker belachelijk!
    hoorde ook dat je in belgie een week van te voren pas verplicht bent om met verlof te gaan! vind ik ook wel erg laat eigenlijk!

HIHI is jouw provider dan even blij dat je in het zkh komt te bevallen! ;)

14. 4days

4days Niet meer actief

@ Lindaa -> Pff nee natuurlijk, stom hotel! Maar wat erg van je buddy zeg! :eek: Hopelijk komt alles goed nu ze onder toezicht is!

@ Diddl -> Ja dat mag, je moet alleen afstand houden van de apparaten met je mobiel, en op sommige afdelingen mag het helemaal niet, maar dat staat dan aangegeven.

En ik denk eigenlijk dat die oktertobermama niet echt een keuze hoeft te maken... Als ik zo haar verhaal lees lijkt het mij dat er eigenlijk maar 1 optie is... :(

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Is toch niet vol te houden werken tot 39 weken. :(

Misschien toch een buddy hier zoeken om jullie op de hoogte te houden de eerste dagen ...

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jeetje Dorientje dat is schrikken meid! Krijg weer helemaal kippenvel op mijn lijf....ik weet wat je doormaakt op dit moment! Meid, de duimen maken hier overuren! Heel veel succes en een dikke knuffel!

Funnyme, hoe is het bij jou? Hoe was het bij de gyn?

Grrr, net twee keer de voordeurbel tijdens mijn middagdutje.....dus heb maar een half uurtje geslapen.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O jeetje wat vervelend voor Dorientje! Hoop dat alles goed met haar gaat...

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Jemig, Dorientje ook al? :confused: Ze zat inderdaad erg in de stress met die toestand met haar schoonouders. Zo zie je maar weer, dat de buitenwacht toch heel veel invloed op je kan hebben (en dat hebben ze niet altijd in de gaten...)
    Eigenlijk zou iedereen dat moeten weten, dat je een zwangere vrouw niet met stress en gedoe moet opzadelen!

Hopelijk wordt het weer rustig in je buik meis! Heel veel sterkte in ieder geval.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We zijn trouwens "al" met zijn 13en voor de meeting.
    15 als Yule en Jessejaime besluiten toch mee te gaan :)

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    pff ik heb een probleem met mijn hyves! :confused:
    ik kan me wel inloggen, maar als ik dan ingelogd ben dan kan ik mijn profiel helemaal niet zien :(
    als ik dan op mijn profiel klik moet ik mij weer opnieuw inloggen en zo blijft het maar doorgaan :(
    erg vaag hoor!

Deel Deze Pagina