Meiden, Ik zal me zelf nu even een schop onder me kont geven,want wil even met mannetje naar de action, even wat nieuwe handoeken en washandjes halen.. (lijkt wel alsof we ze opeten, want geen idee waar al mijn handoeken gebleven zijn!) en wil even langs de media markt, kijken voor een nieuwe frituurpan! Dus tot later dames!
dames dank jullie voor jullie steun arme dorien levi en ik duimen voorje trouwens de laatste lijn is uit levi zijn navel gehaald en zijn voeding is weer omhoog gegaan hij zit nu op volledige voeding weet alleen neit hoeveel dat is enhij mag wat langer snorren dat maakt me super gelukkig straks weer naar hem toe ik haal alweer bijna 80 ml per tiet lol ik blijf het zeggen kolven is heerlijk hahaha
Dorientje heel veel sterkte en rust toegewenst. Hier is vandaag het kraampakket al binnengekomen. Lekker vroeg he, gelukkig schrik ik nu niet meer van al die verbanden en gazen Middagdutje? ben jaloers.... chaartje, goed bezig met kolven! Hier gaat het niet zo goed met mijn bekken en daardoor ook niet zo goed met mijn humeur, ik vind momenteel de zorg voor de twee andere kinderen vreselijk zwaar. De oudste kan ik het nog wel aardig uitleggen, maar de jongste peuterpuber snapt er niks van.... Ik hoop dus dat ik vanaf volgende week echt iets heb aan de cesartherapie. Hier al vanalles besteld (en binnen) voor de geboortekaartjes. Het papier en de enveloppen, en de postzegels, nu nog wachten op nieuwe inkt voor de printer en dan kan ik aan de slag met proefprintjes.
@lise> mooi buikkie meis @Dorientje> sterkte meis we duimen voor je! @chaartje> knuffie van mij @kaatje> charmant die crocs onder je trouwjurk oktober mama's > jeetje wat vreselijk weer zeg... je word door dit soort situaties wel weer met beide benen op de grond gezet Down syndroom> voor ik zwanger werd heb ik altijd geroepen dat als ik weet dat er iets met het kindje is (bijv. down) dat ik het weg zou laten halen maar toen ik dus zwanger was en de VK vroeg of we de test wilde zeiden we allebei keihard NEE, zodra je zwanger bent gebeurt er van alles in je lichaam en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om MIJN kindje weg te laten halen mocht het down hebben. Mocht je inderdaad weten dat het kindje geen "normaal" leven door bijv ernstige afwijkingen zou hebben dan zou ik het zielig vinden om op de wereld te zetten. zo ben weer helemaal bijgelezen vanmorgen heerlijk wezen zw-zwemmen met Moppiepoppie wat een leuke meid zeg, we hebben echt onwijs gelachen en natuurlijk ook onwijs ons best gedaan met zwemmen. Om 12 uur kwamen m'n s-ouders. Paps heeft de tuin met de hogedrukreiniger gedaan en daarna de ramen voor en achter gezeemd en mams heeft het onkruid voor onze deur verwijderd en lekker met mij gekletst. wat een schatten he. Toen ze weggingen zei ik "nou tot zondag he" (ze weten echt nog van niets dat ze zaterdag meemogen hahahaha)
haha lijkt wel kraampakketten dag, heb hem ook net binnen. maar jeetje wat een verbanden enzo idd haha vanmiddag gezellig gepoetst met mijn oma en nu is alles weer schoon! ! ! ! zometeen even koken en dan lekker met de billen op de bank. o nee een vriendin komt nog langs. nou ja daarna met de billen op de bank dan haha. morgen eigenlijk nog ff 2 deuren schilderen dan zijn ze bijna allemaal klaar. heb er de hele dag de tijd voor. merkte alleen vandaag dat ik weer wat meer last van mijn bekken kreeg dus we doen voorzichtig. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wat hebben jullie 'm laat ontvangen zeg allemaal of is mijn verzekering gewoon zo vroeg (DSW)? Jannes> heb je je zwangerschap gemeld bij je verzekering? zo ja dan krijg je een kraampakket thuisgestuurd. zonee dan moet je je zwangerschap even melden bij je verzekering.
Ja ik heb van CZ een keer een brief gehad dat ze ervan op de hoogte waren dat ik zwanger was. Had volgens mij kraamorganisatie doorgegeven.
ik ben ook cz verzekerd en heb hem dus vandaag gehad, dus zou eerst ff afwachten, scheelt wle of je thuis of in het zh bevalt met de inhoud volgens mij maar je krijgt er zwz een. xxxxxxxxxxxxx
O en ik zie dat jij gelijk met mij uitgerekend bent, dus zal ik hem wellicht een dezer dagen ook wel krijgen...
Volgens mij maakt het qua pakket niets uit of je thuis of in het ziekenhuis bevalt! De een kiest ervoor om thuis te bevallen en beland in het ziekenhuis en de ander wil in het ziekenhius bevallen en besluit op het laatste moment dat 'ie toch thuis wil bevallen, en dan zou je een incompleet pakket hebben, dus dat kan dan niet
@Jannes, hier ook veel meer moe merk dat ik ook wel sneller moe wordt door het warme weer. @Kaatje, ben net thuis Ga vanavond wel een keer vroeg naar bed Ooooh lekker kinderbueno daar kan ik ook echt niet vanaf blijven Wat leuk zeg zon kraampakket..wij hebben alleen een knuffel en de rest pakken verband etc. Jeetje weer eentje wat heb wij dan opzich een geluk zeg! @Parr, gelukkig komen ze van een andere haha anders zouden ze ons ook nog snappen @Yule, de etos- en kruidvatdoos heb ik al opgehaald..die van Babydump kan je met de bon ophalen (erg leuk)..wacht nog wel op die van de Prenatal. @Cossy, ik zou zaterdag naar de Efteling gaan (vrijgezellenfeest) maar zie het helemaal niet zitten de hele dag door het park lopen en dan die attracties. Hoop dat het mooi weer blijft @Dorientje, succes meid! @Chaartje, wat een goed nieuws zeg! Kruidvatdoos; voor zover je er iets van mag zeggen (aangezien het gratis is) maar dit pakket viel echt tegen een pakje wasdoekjes (kleurenscheider) en een blikje Red Bull?? Ga nu lekker As The World Turns Kijken
Wààt? Een pakje redbull? Nou jaaaaa zeg. Lekker gezond, zo na je bevalling :S @Roshi: jij bent ook een leuke meid! Wat lief dat je dat schreef! Hebben inderdaad enorm ons best gedaan. Die anderen waren maar sloompies Maar ja, geen idéé hoe ver die waren, dus makkelijk gezegd
CZ had ws kraampakketten dag. Wel een leuke knuf zat erin. Geloof idd niet dat het uitmaakt of je thuis gaat bevallen of in het zkh. Het kan immers zo snel gaan dat je niet meer naar het zkh kunt. @krisstel ... redbull? Lekker ... zat er helaas bij mij niet in.
Hi ben net terug van de gyn. Ik verloor geen vruchtwater. Baarmoedermond was wel iets korter 3,7 cm (vorige keer 4,4) en de bovenkant van de baarmoeder stond iets verder open als vorige keer. Vrijdag terug komen voor nog een meting.
@Funnyme, dat is minder..wel fijn dat ze je goed in de gaten houden! @Diddl, zal de redbull voor je bewaren Wat zat er bij jou in dan?
Linda, en geslaagd voor handoeken,washandjes en een frituurpan? Chaartje, Levi doet het super ! Misschien kan je nog wat gebruiken uit het kraampakket.. kraamverband ofzo, of is de schade al niet meer zo erg? jannes, volgens mij krijg je dat alleen als je thuis wilt bevallen. Dit vragen ze als je je aanmeld voor kraamhulp. Krisstel..red bull? en dan moet je tijdens je zwangerschap uitkijken met teveel cafaine enzo.. hele vreemde combi. Ik kan mijn kruitvat doos volgende week ophalen.
Hallo dames, Hier even een kort berichtje van mij... Ik ben gisteren in het ziekenhuis opgenomen met vroegtijdige contracties. Het gaat nu wel iets beter, maar volgens mijn gyn, heb ik toch nog net iets teveel contracties om al naar huis te mogen gaan. Hen niet echt veel pijn meer (gisteren wel), nu heb ik meer het gevoel alsof ik een broeksriem aanheb die veel te strak zit... Ik kan niet echt veel en lang op het forum, ik doe dit nu via het gprs netwerk van hubbie zijn werk (ssssssttt...). heb even geen tijd om het allemaal bij te lezen, maar ik haal mijn schade wel in hoor. Ik hou Lindaa zeker op de hoogte via sms, en vraag haar of zij jullie dan weer up to date houdt. Allemaal heel erg bedankt voor de steun en de lieve berichtjes!