September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Chaartje. goed zo niet druk om maken hoor! Jij hebt wel iets anders aan je hoofd. EN als hij niet wil geloven dat hij de vader is.... dat is dan jammer voor hem! Heeft hij Levi trouwens erkend? Nee toch?

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    AAAAAARGHH wat een sukkel zeg.... Bah...

Je zou bijna zeggen dat ie dan maar helemaal moet opdonderen, daar mis je niks aan. Alleen voor levi zelf later misschien lastig..als hij groot is. Gatverdamme wat een L .. L

4. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    nee hij heeft levi niet erkend

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou das alleen maar beter voor jou! Kan hij Levi nooit opeisen! Minpuntje is dan wel dat hij niet voor Levi hoeft te betalen....

6. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Ik heb 3 foto's van de pretecho in mijn album gezet

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Yule thxx voor het zeggen waar ik volgende maand op moetletten, raar dt het niet in een envelop komt maar in de blad :(

pols ik heb wel vaker laatst van mijn rechter pols (ben rechtshandig) dus ga ik vaak er mee draaien en zo als ik achter de pc bent. Weet alleen niet of ik daar vocht vasthoud, wel in mijn vingers een beetje want mijn ringen kunnen eenmaal aan moeilijk eraf :(

@chaartje duidelijk iemand die geen verantwoordelijkhed wilt nemen :rolleyes: idd nu nergens druk om maken, jouw knulletje komt eerst de ex pas later! ;)

@FunnyMe heb net mijn vriendin opgebeld over die zeiltjes en idd geen enkele zeiltje mag meer ivm zweten. Ze staan idd nog op de lijst, moeten een keer eraf. Net zoals kruikzakken, de kraamzorg die ik krijg (naviva) raadt het af omdat jouw beeb alsnog aan kan verbranden. Ze doen hydrof.luier omheen en leggen een knoop erin en die knoop ligt dan tussen kruik en beeb in (ong. 10cm) dus verbrandt beeb er niet aan. Dus je maakt het bed gewoon op met matras hoes, hoeslaken en laken. en waar de beeb's hoofd komt leg je gewwon een hydrof.luier tegen spugen enz. Dus weer terug naar HEMA een keer om de molten bedzeilen in te leveren.

Zo nu ga ik mij eens aankleden haha :)

8. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ach ja zit niet op zijn geld te w8en
    toen we samen woonden betaalde hij ook voor bijna niets
    af en toe benzine
    en 2 x voor de boodschappen van de 1.5jaar dat we samen zijn geweest

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @chaartje wat een grrr. je heb gelijk dat je je er niet druk om maakt. zolang jij het weet is het goed toch ze kunnen zo makkelijk zijn he die mannen.

10. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    echt ik blijf het zeggen

mannen je kan beter kippen houden
    En ik hoop echt dat ik Levi echt meer mee kan geven over hoe een Echte man hoort te zijn
    en gelukkig heeft hij 2 goede voorbeelden me vader en me broertje

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Parr wij werken wel met kruikenzakken (careyn). Wij doen de kruik met de dop naar beneden leggen dat zodra hij gaat lekken de baby niet verbrand. En we leggen de kruik nooit bij het kindje maar tussen de dekentjes. Mocht het dan gaan lekken dan verbrand het kindje niet.
    Dus kruik met dop naar beneden, tussen de dekentjes, en dan een handbreedte bij de beeb vandaan. (dus je moet je had in de ruimte kunnen leggen tussen de beeb en de kruik, dan istie helemaal veilig!)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmm heb een geboortekaartje op Hyves geplaatst. Helaas foto te groot om hier neer te zetten...hij is echt mooi *zucht* :)

Dan maar de link van de website!

http://www.schattekus.nl/collection/1013J-dub.html

ga gauw douchen moet over half uur al weer weg

verslavende pc..

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow mooi kaartje, Ingeltje!
    Bedankt voor jullie reacties op de mijne. Liefje was verguld ;)

Pff, zit net even te Hyven, zie ik dat mijn eerste vriendje zijn tweede zoontje is verloren in mei :( Aan trisomie 18.
    Ben er helemaal niet goed van :cry:
    En het is ook nog de sterfdag van een heel goede vriendin, nu alweer 2 jaar geleden. Het druilerige weer past er goed bij :(

14. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat zijn weer 6 pagina's om bij te lezen....

@funnyme ... gelukkig geen vw. gaan ze nu vaker metingen doen om het in de gaten te houden?
    Spannend hoor morgen.

@krisstel ... ja lekker die redbull vooral met wat rode vodka. :)
    In de kruidvatdoos zat bij mij een bewaarblik voor flesvoeding, proefmonsters van natusan babyolie & colour catcher en 2 kruidvatluiers.
    En wat foldertjes en kortingsbonnen voor een fles en drinken.

@dorientje ... sterkte meid.

@kaatje ... fijn dat je geslaagd bent voor de schoenen. Zien er goed uit!
    Twee bankstellen in huis ... vast erg gezelli zo. :)

@Blondiedfu ... dan kunnen we elkaar de had geven. Zit nu ook voor de 2de week in de zw ivm m'n onderrug en billen. :(

@tweety ... oh wat balen zeg meid. Lijkt wel of we langzamerhand allemaal aan de bi komen te zitten. Hoop dat de fysio je een beetje kn helpen.
    Gecondoleerd meid ... leven en dood stata op zulke momenten idd heel dichtbij elkaar.

@Delayla ... wat fijn dat de echo goed was.

@moppiepoppie .. dat vroeg ik me ook al af. Na de 20 weken echo was ik ook klaar. Geen extra echo meer hier helaas.

@ingeltje ... hier ook veel gemakkelijk eten hoor. :oops:
    CTS ... ik heb het vorig jaar opgelopen door een sportblessure en merk dat het nu idd weer begint op te spelen.
    Je had voelt dan alsof het slaapt ... een heel irri gevoel.
    Oh die site met kaartjes heb ik ook gezien en ik was meteen verkocht.
    Maar gezien zemet foto zijn durf ik het niet aan, al onze kinderen zijn meteen de couveuse ingegaan namelijk.

@paar ... lekker geshopt dus.

Hier gisteren een erg slechte dag gehad. Kon bijna niet meer lopen ... alles deed/doet pijn rond m'n rug/billen. Ben zo bang dat het langzamerhand overgaat in bi. :cry:

15. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Ingeltje-> wat een leuk geboortekaartje!
    Freesia-> Vreselijk zeg! Lijkt me zo erg,je kind te verliezen. Nare dag voor je...

Had net mn werk gebeld. Ik had me van de week ziekgemeld,omdat ik weer zo moe was en echt geen energie had om te werken.
    Vinden ze dat dit geen ziekmelding is.?
    Ben er helemaal ondersteboven van..
    Ik zit te hijgen als ik een trap opmoet lopen,als ik iets gedaan heb moet ik gaan zitten,omdat ik zo ben. Geef helemaal niets, heb het er wel voor over, maar dan kan ik niet de hele ochtend lopen, mensen helpen met douchen/medicijnen/steunkousen enz. Kijk als ik nou kantoorwerk zou doen, zou het wat anders zijn....
    Bah, heb er zo helemaal geen zin meer in,ik raak hier alleen maar meer overstuur van. Ik dacht dat de moeheid weer terug kwam, had ik pas gelezen, ik voel me zo echt een aansteller...
    BAH BAH BAH en nog is BAH.....snik snik snik....

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @ tweety: gecondoleerd met het verlies van je tante.
    @chaartje: fijn dat het goed blijft gaan met Levi.
    @ Ingeltje: mooi kaartje!

KRAAMPAKKET: geen ontvangen en volgens mij doet VGZ daar ook niet aan.

PRENATAL-DOOS: heb de bon nog niet thuis, maar ik heb het boekje van juni ook nog niet. Ik krijg het boekje altijd heel laat in de maand, dus zal nog wel komen.

Hier eigenlijk niet zo veel te melden. Ik werk nu voor de 2e week 5 dagen in de week (voorheen maar 2 dagen) en het gaat eigenlijk prima. Ben moe, maar ik ga gewoon lekker op tijd naar bed.

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Vanmorgen gezellig visite gehad van een vriendin met de kleine. Lekker afleiding!

Tweety, gecondoleerd meid! Veel sterkte!

Chaartje, grrr die ex van jou. goed van je dat je er zo mee omgaat!

Ik ga zo lekker aan mijn middagdutje beginnen! Tot later

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bah marielle: kan het me helemaal voorstellen...

Tweety en freesia : sterkte

Ik ga werken daaaag!

19. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Kijk meid, that's the spirit. JIJ bent de MAMA :thumup:

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ingeltje mooie kaart! Gaan jullie de foto's van die beeb vewisselen met foto's van jullie eigen?

@marielle82 wel raar want last van jouw zwangerschap hebben is een goede reden voor ziekmelding! Ligt er dan wel aan watvoor werk jij doet natuurlijk, en zo te lezen help jij mensen dus is het wel zwaarder voor jou! Ik ben ook bekaf als ik de trap oploop en ik ben ook weer moe. Ben blij dat ik zittend werk heb gekregen dan kan ik zelf bepalen of ik de energie en geen pijn hebt om zelf even in de keuken te helpen! Niks van aantrekken die mensen! Jij moet naar jouw lichaam luisteren! Werk jij nog volledig eigenlijk? Misschien nu een reden dan om iets minder te werkne dan heb jij meer rust en dan meer energie?

@dreames anders kijken op de site van VGZ om te zien of de kraampakket in jouw pakket zit? Dan weet je gelijk of je prenatal binnen moet stappen ;)

Nou ik heb de bed en het wieg opgemaakt! Ziet er erg leuk uit zo! Alleen nog een deken voor het bed (ziet zo wel een beetje kaal uit in vergelijking met het wieg). Nog 2 extra laken sets (1 voor wieg 1 voor bed).

@FunnyMe ik heb iig 1 kruik in huis met hoes. Volgens een vriendin moet ik 2 kruiken hebben? Heb ik dit nodig aangezien mijn beeb in Sept. komt? dan is het nog niet zo frisjes eigenlijk...

Deel Deze Pagina