Wupje: oops, dan heb ik dus denk ik die bon van de blije doos wel weggegooid Chaartje: mooi zo dat hij Levi niet erkend heeft Parr1983: wat betreft die hydrofiel over een kruik is ook nog een stuk goedkoper als die kruikenzakken. Ik wist het niet maar ben blij dat ik die kruikenzakken toen niet gekocht heb. Reese is trouwens in november geboren en ik heb de kruiken maar 2 weken gebruikt, dus veel plezier heb je er niet aan. Ingeltje: wat een mooi kaartje Freesia: wow da's heftig. Niks erger dan dat
parr1983-> ik werk nog steeds hetzelfde als voor mn zwangerschap. Ga vanmiddag toch weer voor controle naar de VK, heb ik het er gelijk over. Ik kan haar niet laten kletsen, want het was mn leidinggevende. Je begin echt aan jezelf te twijfelen, als je dan zo iemand aan de lijn krijg. Bah,moet heel de maand juli nog werken, als het steeds zo'n gezeik is. Ga ik over mn toeren straks mn verlof in, nou leuke voorbereiding! Ze vond het nodig door die ziekmelding om mij door te verwijzen naar de arboarts,nou ben benieuwd wat hij zeg.
@parr leuk staat dat he een opgemaakt bedje en ga maar weer lekker shoppen dan @marielle raar dat ze dat op je werk geen reden vinden(bel je toch gewoon zelf de arbo en leg je dit uit)heb ik ook gedaan en kon dezelfde middag terecht en de arts gaf mij gelijk @chaartje wat een geweldige l*l is het zeg net wat je zegt je weet wie de mama is en het belangrijkste voor Levi(wat fijn om te lezen dat levi een sterk mannetje is zeg hij doet het geweldig ) @ingeltje werk ze he en een heel leuk kaartje @tweety gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd @steen welterusten en fijn om te lezen dat alles rustig bij je blijft(is het een beetje uit te houden in je bed) @freesia dat is nieuws wat je niemand gunt zeg bah sterkte @dreames wat goed zeg dat je het zoveel dagen volhoud dikke pluim voor jouw @delayla wat fijn dat je echo goed was en dat je nog voorliep ook zeg hier weinig te melden is hier ook een druilerige dag gisteren heeft mijn man voor het eerst eindelijk de kleine voelen schoppen en draaien (hij heeft altijd weinig geduld en haalde zijn hand altijd te snel weg) mijn man begint het emotioneel nu wat zwaarder te krijgen aangezien het volgende week een jaar geleden is dat Kylian* is geboren en ik weet af en toe gewoon niet wat ik moet zeggen als ik de tranen in zijn ogen zie ben dan bang dat ik zelf ook begin te huilen en niet meer op kan houden zal een zware dag voor ons worden maar sla mezelf er wel doorheen en denkt dan maar aan onze kleine meid die we hopelijk levend in onze armen en harten mogen sluiten)wordt nu weer heel emo dus ga even afsluiten liefs debby
@Marielle: vraag even bij de vk of je HB geprikt kan worden. Het klinkt alsof je bloedarmoede zou kunnen hebben. Dan voel je je ook heel erg moe en kun je lichamelijk haast niks meer zonder buiten adem te raken. Een collegaatje van mij had dat van de week (kon geen 100 meter meer lopen zonder doodmoe te worden) en die bleek een veel te laag HB te hebben. Is op 'bevel' van de vk meteen gestopt met werken. Geen werkgever die dan nog kan miepen. Succes!
Hey meiden. Hoe gaat ie? Hier wel goed,maar ow wat ben ik moe vandaag ( nou ja niet alleen vandaag haha) ben echt niet vooruit te branden. Om 12.00 eerst maar even een cappachino gehaald op het werk en zo lekker mijn bedje in. Vanochtend een fotorolletje opgehaald,en schrok eigenlijk een beetje van mezelf. zie er overal zo moe uit,wat mijn gezicht gelijk zo lekker chago maakt. Vond er wel 1 leuke foto tussen zitten. zal ik zo even plaatsen. Chaartje, Super dat Levi het nog steeds zo goed doet ! En heerlijk dat hij zelfstandig blijft ademen. Zie het al helemaal voor me, zo'n klein handje met zo'n groot infuus erin. Vind ik altijd zo zielig.. En die foto's is een goed idee ! Hoor nu zoveel over die kleine en ben erg benieuwd hoe hij er nou echt uitziet. en bedankt voor je weetjes over kraamverband en dikke bloedproppen hoor. Heel geruststellend haha.. Heb zin om die ex van jou een schop onder zijn hol te geven.maar idd trek je er niet te veel van aan. het belangrijkste is nu dat het goed gaat met jou en Levi. FunnyMe, ik ga morgen heel hard voor je duimen dat je weer naar huis mag en niet opgenomen wordt. Bedzeiltje, wist idd wel dat het sowieso niet onder het gezichtje van de baby mocht,maar heb ze sowieso niet gekocht. Heb nu een matras, molton, onderlaken, dekentje en bovenlaken + een hydrofiele handoek. Vind ik zelf wel genoeg. Tweety, gecondoleerd met je tante. Wupje, lijkt idd een vloek op je functie te hangen.. En idd. borstvoeding is geen anticonceptie ! en na je bevalling ben je super vruchtbaar Yule.. idd mannen. Je pakt het met de bevalling gewoon terug. Heb je een goed excuus om op hem te schelden. Van de week liep ik op dorp met mijn vriend,en toen hadden we het over bevallen en uitrekken enzo. dus toen zei hij ook zoiets van "valt best mee" waarop ik zei..beeld je is in dat jij een rugbybal via je anus naar buiten perst.. trok hij toch wel een beetje wit van weg haha Moppiepoppie.Ik kreeg van prenatal een mail met een code die ik moest uitprinten ( ben nu alleen het papiertje even kwijt :-? ) Mss Ace.. mooie echo ! Parr. heb ik daar nou twee mooie kruikzakken voor gekocht? Ingetje, erg mooi kaartje ! Freesia, wat een slecht nieuws allemaal. dikke knuff Marielle, als jij te moe bnet om je werk te doen is dat een hele goede reden om je ziek te melden,en als hun vinden van niet laten ze de beslissing maar over aan een arbo-arts ! Debby, dikke knuff voor jou en je mannetje Zo he he ik ben bij, plaats nog even mijn foto die afgelopen weekend gemaakt is en duik dan lekker voor anderhalf uur mijn bed in. Niet te veel kleppen hoor als ik weg ben Geloof dat de foto een beetje vaag is.komt door het scannen denk
heey meiden, ben terug van de vlk, en heb geen goed nieuws, toen ze aan het onderzoeken was, bleek dat de kleine van ons geen groeispurt heeft gehad en een slag te klein is.. Nu heeft ze mij naar de gyn gestuurd en moet volgende week van haar al een groei echo hebben! Ook heeft ze me nu super duidelijk gemaakt dat ik complete rust moet hebben, Ik mag helemaal niets meer dan liggen,liggen en nog eens liggen Aangezien ik ook al 2 dagen ontzettend veel waterige afscheiding en ook heel veel verlies was ze ook bang dat het wat vruchtwater zou zijn, dus ook hier heeft ze naar gekeken.. dat bleek in eerste instantie niet het geval te zijn maar moet het wel in de gaten houden.. Ben best wel geschrokken van dit nieuws en hoop maar dat volgende week op de echo te zien is dat alles goed is met ons kleine spruitje! Met dorientje gaat het ook niet goed, heb met haar gesmst vandaag. Ze is erg misselijk en heeft hoofdpijn van de medicijnen, want de lieverd zit nu aan de ween remmers omdat haar weeen nu al invloed hebben op haar baarmoederhals en longrijping! Ik hou jullie ook op de hoogte! wil iemand op de lijst zetten dat ik 3 juli naar de vk moet? wanneer ik volgende week groei echo etc krijg vertel ik straks even, want de vlk moet me er nog even over terug bellen wanneer ik moet volgende week!
@marielle82 hoeveel uurtjes zijn dat per week dn? oftewel hoe zien jouw diensten eruit? en idd overleg met de vk. Ze zullen je niet gauw zeggen dat je de ww in moet maar de mijne liet mij het wel duidelijk weten dat ik over mijn grens ging en al sik niks aan zou doen lag ik de volgende week al volledig in de ww! heb er dus 50% van gemaakt en moet zeggen dat het echt goed doet! Ik ben nu na 4uurtjes werken net zo moe als toen met 8! Ik moet dus 23juni naar de arboarts helemaal naar enschede, ben benieuwd wat hij allemaal zegt, heb nooit een bedrijfarts opgezocht :S @debby heel veel sterkte alvast voor volgende week! *dikke knuffel! @kaatje ik had gisteren idd veel meer enrgie dan vandaag! pffff ben zo duf! Ik heb dus ook zo nu een matras, molton onderlegger, hoeslaken voor matras, dan de laken en dan de deken. En dan de bovenkant van de laken en deken dubbelgevouwd. dan krijg je de plaatjes van de laken te zien. Volgens FunnyMe gebruikt haar kraamzorg wel kruikzkken... de mijne zou allen hydrof. doeken gebruiken. Heb zowieso een zak om de kruik dus ik hoor het wel Leuke foto meid! trouwens die molten hoes voor het matras en wieg is eigenlijk gewoon een vierkante doek dus die past wel helemaal in het wieg maar niet in het ledikant... dus die heb ik meer aan het voeteinde geplaatst omdat het beeb straks met de beentjes vlakbij de voeteinde moet liggen. Ik ga nu ook ff liggen proberen een dutje te doen!
Goeiemiddag Dames ! @ Tweety: Gecondoleerd en heel veel sterkte ! Jullie hebben veel afgekletst haha..Heb net weer alles een beetje bij gelezen. Nou vriendlief en ik hebben gistere onze 3D echo gehad ennee eigenwijsheid is nu al vastgesteld. Toen we daar lagen zagen we al dat ze met der handjes tegen der gezichtje lag (we kregen eerst 2D echo).Dus werden er eerst wat metingen gedaan in de hoop dat ze anders ging liggen. Maar dat deed ze helaas niet.Dus toen we der in 3D zagen (oooohhhhzooo prachtig ) lag ze met der handjes in der gezicht zodat we maar een kant konden zien.Was niet erg want we lagen der pas net dus ze kon nog ander gaan liggen. Dus de verloskundige ging naar de rest van de lijfje toe om te laten zien en toen ze terug naar het gezichtje ging waren de handjes weg ! Maar we hadden het beeld nog niet vastgezet of ze had der handjes weer in der gezicht.Na ff wachten want ze was wel heel druk bezig nog steeds de handjes daar.Dus weer even rondje buik en toen we terug kwamen weer de handjes weg ! Dus zo vlug als ze kon wilde de verloskundige het beeld vastzetten maar ze deed het erom.Ze sloeg echt der handje in der gezicht..Zovan Pets ! mooi niet ! We hebben het daarna nog een keer geprobeerde en ze deed gewoon weer het zelfde en dan daarna nog heel mooi der vuistjes tegen elkaar aan , tegen der neusje en gaan daarna toch der vingertjes allemaal open zo van nenenene Lekker puh ! Hoezo niet eigenwijs ? Maar het was wel heeel mooi en we hebben enorm genoten.Ze heeft duidelijk der kin van der papa en de verloskundige vond ook dat ze het profiel van papa heeft.Enneee... die handjes in der gezicht haha heeft ze van mij. ik slaap namelijk zo en als ik aandachtig iets aant bekijken ben zitten mijn handen ook in me gezicht.(gistere dus tijdens echo haha) Sorry voor het lange verhaal maar wilde het even met jullie delen
@Lindaa, balen meid! Succes! @Dorien, grrr bij jou wil het dus ook al niet zo vlotten! Heel veel succes meid!
Nou we hebben weer een nieuwe kandidaat die dadelijk op gesprek komt, nu dus! Ga er snel vandoor en kom straks terug!
@lindaa ohh meid Ik hoop dat alles goed blijkt met die groeiecho en dat het niet vruchtwater is wat jij verliest! Lig je al? Wel gaan liggen he en dan boeken en een flesje water mee en wat dvd's! dan kom je de dagen wel door! sterkte! @dorientje ooh bah! ook heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat de weeenremmers uitenselijk gaan werken! Zo he ineens belanden er veel van ons in het zkh of hebben ineens ergens last van! Ik hoop dat wij het volhouden! Ik duim hier voor iedereen! Dikke knuffs! @miracle zo idd een flink eigenwijs beeb zijn de foto's toch mooi geworden? @wupje veel succes! hopelijk blijft deze een keeper! zo en nu ga ik echt liggen!
ff showen he Vind deze zelf het mooiste heb er nog drie (staan op de site) maar ze bewoog zoveel dat die wat onduidelijk op sommige punten zijn (deze ook klein beetje).Maar je ziet wel duidelijk der profiel
Lindaa.. jeetje dat nieuws wil je idd niet horen bij de vk. Kruip lekker je bed in en hou die rust ! alles voor je eigen gezondheid en die van de kleine. Knuff.. Dorientje, jij ook een dikke knuff, hopelijk helpen de weeen remmers en kan je je kleintje nog een paar weekjes bij je houden. Miracle, mooie echo ! Ben net uit bed,maar kan er nog wel een paar uur in, maar helaas moeten nog boodschappen gedaan worden,de hond wil er nog even uit en er moet gekookt worden. Schop mezelf vanavond wel naar zwemmen,want ben vorige week ook al niet geweest ivm harde buiken.
@Lindaa: jeetje meid, dat verwacht je dan ook niet... geen leuk nieuws. Veel succes bij de gyn. En bij Dorientje ook al niet zo'n goed bericht... echt naar allemaal. @Miracle: jij ook al zo'n eigenwijsje? Wij hebben d'r ook zo een! Steeds de handjes in het gezicht. Dat heeft ze van d'r moeder, want ik ben zelf geboren met mijn handje naast mijn oor (lekker voor mijn moeder maar niet heus ). Ik hoop dat onze dame d'r handen wel even weghaalt voor de bevalling. @Marielle: hoe was het bij de vk?
@ Yule: Ja laten we idd maar hopen dat die handjes daar niet zitten als we moeten bevallen..Lijkt me niet echt prettig.
Zo daar ben ik weer! Nou we hebben deze meid aangenomen! Leuke vrolijke meid die er echt zin in had en ons beloofd heeft dat ze niet voor die tijd een nieuwe baan zou aannemen.... 8) Hou nog even een slag om de arm want de vorige kandidaat had eigenlijk ook toegezegd maar volgens mij komt het wel goed. @ Chaartje grr wat een rotopmerking van die ex van jou zeg! Laat hem maar lekker wegblijven dan. @ Funny me wel handig die tips van jou! Als ik nog iets niet zeker weet vraag ik het jou gelijk . @ Freesia bah klinkt niet als een mooie dag, laten we morgen maar weer voor beter gaan! @ Debby meid heel veel sterkte de komende dagen. Ik kan me voorstellen dat dit heel emotioneel is voor jullie. @ Lindaa oh jee, dan rust maar goed uit en neem het advies van de VK maar over. Waarschijnlijk komt het dan wel weer goed en groeit de kleine alsnog. @ Ook voor Dorientje heel veel sterkte! @ Miracle super toch zo'n eigenwijze dochter! @ Kaatje jij moet ook niet teveel doen hè, jouw programma is ook nog behoorlijk vol 8) Nou ik ga dadelijk snel naar huis en ben benieuwd hoe het opschiet met onze kozijnen. Mijn vader houdt de wacht en ik had hem vanmiddag gebeld en toen hadden ze op de bovenverdieping het meeste al klaar Dus vanavond sinds lange tijd weer met rolluiken slapen, zal wel wennen zijn aan dat donker! En we gaan lekker bij paps en mams boerenkool met worst eten ! Waarschijnlijk ben ik er vanavond niet meer dus allemaal fijne avond en tot morgen!
He meiden, Ik vlieg weer voorbij, heb niet bijgelezen Heb het onwijs druk en de vermoeidheid is bij mij ook yoegeslagen, dus als ik al op de bank ga liggen vallen mijn ogen dicht haha De computer is ook verplaatst van beneden naar zolder en dat scheelt ook een hoop Morgen heb ik de hele dag niks te doen dus dan ben ik hier weer even Maar alles gaat hiet goed hoor, ben alleen erg moe! En maak me een beetje zorgen of de beeb wel goed groeit, heb nog steeds zo'n klein buikje en ben morgen al 28 weken Als ik hier buikfoto's zie, dan denk ik echt dat wij een dwergje krijgen Daar baal ik dus erg van, want dat leek me altijd het leukste van de hele zwangerschap. Als ik 's morgends naakt voor de spiegel sta zie je amper dat ik zwanger ben Volgende week dus even navraen bij de vk. Liefs XX
@Tinkerbel: Je hebt een mooi buikje hoor (wat ik in je album zie staan) Die van mij is ook niet zo groot maar de beeb doet het kei goed. Verloskundige heeft gezegd dat wat niet is nog kan komen En scheelt ook wat met de warmte als je een klein buikje hebt.
@tinkerbel idd even navragen bij de vk. Maar mssn groeit beeb meer richting naar binnen, dan zie je helaas minder van.. Vanavond eten wij rode bieten, kabeljauw filet (uit diepvries, mag toch wel?) en aardappelpuree.. yummie Heb net 2uurtjes geslapen maar ben nog steeds moe bleh straks van 19-23u werken. Morgen vrij dus dan boodschappen doen en 's middags bij vriendin op de visite!
@Parr: kabeljauwfilet lijkt me supergezond! En uit de diepvries hoef je helemaal niets te vrezen. Alles wat je goed verwarmd en doorbakt (vlees en vis) mag. Zelfs gerookte zalm (bv. door pastasaus en even meewarmen). @Wupje: boerenkool met worst! Ookal zo'n echt wintergerecht, en dat terwijl het bijna zomer is. Wij hadden gisteren andijviestamppot. Mjammie, met spekjes en kaas... @Tinkerbel: ik vind jouw buik met 24 weken helemaal niet zo klein! Is ie gekrompen dan? Je bent toch ook best slank van jezelf? Dan komt het misschien iets later. Ik had van mezelf al 'rondingen' en niet zulke hele sterke buikspieren, dus de boel komt sneller naar buiten zetten, zeg maar. En ik heb een heel kort bovenlijf, mijn boobs hangen nu al op mijn buik. Ook niet zo charmant toch? Doe anders ff nieuwe foto dan kunnen wij massaal zeggen dat ie mooi is. Prenatal: kom ik net vandaan, mijn blije doos opgehaald!!! Joepie! En natuurlijk is er weer een hoop aan me blijven plakken daar (kom je dan bij de kassa achter... hihi!). Heb lakentjes, hoeslakentjes, molton en deken voor de wieg, waskussenhoezen, neuspeertje, thermometer, sokjes (te schattig!) en kleertjes allemaal afgeprijsd, en boekje 'Vaderschap voor beginners' gekocht. Boekje is voor vaderdag... (lief he van mij!) Nu ga ik ff de blije doos openmaken! \/ (en bij de Kruidvatdoos was iets misgegaan, je moet meteen een coupon krijgen per mail en die had ik nooit gekregen, heb 'm opnieuw aangevraagd en nu lukte het wel, dus die haal ik volgende week maandag)