Hey Krisstel. Dat steld me wel een beetje gerust, maar feit blijft dat de pijn af en toe echt ondraaglijk is, je weet gewoon niet wat je er mee moet. De hond loopt hier al een uur om me heen te dralen omdat hij eruit wil,maar kan me benen er niet toe zetten om naar het grasveld te lopen. Normaal zit ik nu op mijn werk en kan hij ook niet,dus hij zal het nog even moeten uithouden tot mijn vriend weer terug komt, of ik geen zwabber benen meer heb haha.
ow ja hoe zit het met jullie buikjes? Ik merk dat mijn onderbuik wel iets begint op te zetten, en vanaf wanneer begin je met de mama buik balsem?
Mijn broeken gaan tegen de middag veel te strak zitten. Het schijnt het opzetten van je darmen te zijn, nou dat gaat dan geweldig goed hahaha! Ik heb mijn broek steeds open...pfff zit zo strak.
@Kaatje: Ze gaan hier in Turkije al heel snel naar het ziekenhuis, gewoon met alles al. En iedere keer dat je komt een echo Da's wel een voordeel! Aan het einde van de rit dus een hele stapel met echo's.
@Devilschase en Lisa88: gefeliciteerd en van harte welkom! @Kaatje: vervelend zeg die rugpijn... sterkte er mee. @Kristel: ben vanmorgen weer mijn bedje ingedoken tot 13 uur! Heerlijk geslapen en bijgetankt. Mijn keelpijn gaat nu iets beter. Heb wel vanmorgen even de huisarts gebeld of ik iets mag innemen als ik koorts zou krijgen en paracetamol schijnt te mogen, dus dat is dan voor noodgevallen. Het gaat al beter dan gister en vanmorgen, maar de combi verkouden, keelpijn en misselijk is niet geweldig... Mijn buik is net als anders (van mezelf een beetje een buikje) ben nog niet aangekomen, eerder afgevallen. Maar ik draag geen strakke spijkerbroeken meer omdat het niet lekker zit (snel kramp en dergelijke). Met de buikbalsem begin ik pas als er echt iets begint te groeien (dus na 3 maanden denk ik). Want voor die tijd rekt het toch niet echt uit. TIP: Wel ff opletten bij bodylotions (o.a. van Nivea): daar zit coumarine in (net als in kaneel) en daar mag je niet teveel van binnenkrijgen (via de huid wordt het ook opgenomen). Kijk ff goed op de verpakking.
Boel echo's zijn leuk ! Zit hier ook lekker in een positiebroek. Als het even kan trek ik hem aan als ik thuis ben. Sinds de operatie kon ik sowieso nog niet echt goed knopen enzo op mijn buik verdragen dus dan is zo'n broek ideaal.
oh ik lees net wat over kaneel heb gisteren wel beschuitpap gegeten met suiker en wat kaneel. Dat zal ik dan maar niet meer doen denk ik? Mijn onderbuik begint nu ook al een beetje opte zetten. Bovenbuik ook maar dat zijn de darmen. je kan volgens mij met het insmeren van je buik niet snel genoeg zijn. kan in ieder geval geen kwaad. ik ga ff mijn bed in. tot straks
Te veel kaneel schijnt niet goed te zijn... Zo jammer want vind alle thee met kaneel zooo lekker Hier begint mijn buik wel echt te groeien...val nog wel steeds af (ook niet heel erg).. Strakke broeken zit inderdaad niet lekker, krijg er echt buikpijn van. Heb thuis lekker mijn joggingbroek aan. Ben al twee weken met straie creme aan het smeren maar schijnt niet te helpen volgens sommige boeken. (ach dan maar als placebo haha)
Gefeliciteerd allemaal! Geniet van jullie zwangerschap, het gaat heel erg snel. Ik ben een september mama van 2007 erg leuke maand!
Gefeliciteerd allemaal! Geniet van jullie zwangerschap, het gaat heel erg snel. Ik ben een september mama van 2007 erg leuke maand!
@ Yale, hoever ben je nu? ik heb met 5w3d een echo gehad en toen zagen ze ook een vruchtzakje van 1cm en een vruchtje van 4mm. ik mag ook over 2 weken weer voor een nieuwe echo. echo staat in mijn album. Ja ik weet niet 100% zeker of mijn teamleider het verteld heeft maar lijkt me wel, wie anders? of ze vermoeden het of zien het aan me, maar in dit geval kan het bij niet anders dan dat mijn teamleide het verteld heeft. baal er ook flink van,vertel idd nooit meer iets. Vandaag ben ik weer erg moe, beter dan misselijk gelukkig, bah wat voel je je dan beroerd.
Dankjewel! Gaat alles goed met je kindje? Hoe is je zwangerschap verlopen? (wij zijn allemaal natuurlijk reuze nieuwsgierig!)
Wist helemaal niet dat je niet zoveel kaneel mocht. Nou gebruik ik dat ook niet zo vaak dus dat scheelt. ik heb van zwitsel de mama buik balsem. Ik had mezelf voorgenomen zo min mogelijk paracetamollen te nemen deze zwangerschap,maar heb er vanochtend toch 1 genomen om de deur uit te komen. Wil morgen even gaan kijken voor iets homeopatisch,omdat ik altijd al veel last van hoofdpijn heb Ik loop 3 weken achter op een vriendin,en die vond het raar dat ik nog niets afgevallen was. Bij de eerste was ze 5 kilo kwijt voor ze aankwam, en nu bij de tweede is ze al ruim anderhalve kilo kwijt." hier is het gewicht nog steeds hetzelfde
@ Yale, hoever ben je nu? ik heb met 5w3d een echo gehad en toen zagen ze ook een vruchtzakje van 1cm en een vruchtje van 4mm. ik mag ook over 2 weken weer voor een nieuwe echo. echo staat in mijn album. Ja ik weet niet 100% zeker of mijn teamleider het verteld heeft maar lijkt me wel, wie anders? of ze vermoeden het of zien het aan me, maar in dit geval kan het bij niet anders dan dat mijn teamleide het verteld heeft. baal er ook flink van,vertel idd nooit meer iets. Vandaag ben ik weer erg moe, beter dan misselijk gelukkig, bah wat voel je je dan beroerd.
Wist helemaal niet dat je niet zoveel kaneel mocht. Nou gebruik ik dat ook niet zo vaak dus dat scheelt. ik heb van zwitsel de mama buik balsem. Ik had mezelf voorgenomen zo min mogelijk paracetamollen te nemen deze zwangerschap,maar heb er vanochtend toch 1 genomen om de deur uit te komen. Wil morgen even gaan kijken voor iets homeopatisch,omdat ik altijd al veel last van hoofdpijn heb Ik loop 3 weken achter op een vriendin,en die vond het raar dat ik nog niets afgevallen was. Bij de eerste was ze 5 kilo kwijt voor ze aankwam, en nu bij de tweede is ze al ruim anderhalve kilo kwijt." hier is het gewicht nog steeds hetzelfde