September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik ga ook me pctje afsluiten en lekker in bedje nog wat tv kijken en onze gup nog ff vervelen :) :D

Spreek jullie morge weer !
    Fijne aaf verder !

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    staat erbij!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Natuurlijk gekkie! Haha.. ik wil hem zo niet hoor, met die vreemde baby erop. Oh en we willen ook graag de naam van onze baby erop, mocht je het je afvragen hahahahaha

Oh gemeen ben ik he... sorry, zijn de hormonen :) Ik vind je keilief hoor Parretje!

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Pupke buddy, hoe was de echo? :D

En FunnyMe? :D

Tinkerbel, ik ben morgen ook 28 weken en net zo'n buikje als jou hoor. De Vk zegt dat alles in orde is, dus maak me niet zo'n zorgen. Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af ;)

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Dag dames,

Ik heb net de pretecho gehad en deze was weer geweldig! Ik zal later vanavond of morgen wat fotootjes in mijn album zetten, manlief moet deze nog even inscannen. Het was een 3D echo en je kunt het gezichtje al heel duidelijk zien en volgens de echoscopiste lijkt hij erg op mijn man. Hij is wel erg lenig want hij lag om de haverklap met zijn voetjes voor zijn gezicht (en dat kan mijn man dan weer niet, hihihi). Hij is heel beweeglijk, maar dat had ik al gevoeld en hij ligt (net als bij de 20 weken echo) een kleine week voor op groei. Verder heb ik ook véél vruchtwater, wat mijn toch wel aanzieklijke buik kan verklaren. Mijn schoonouders zijn ook meegeweest en waren helemaal onder de indruk. Kortom: het was het geld dubbel en dwars waard!

Verder heb ik vandaag mijn kraampakket gekregen en ook de bon voor de Prenatal.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @ Debby, sterkte voor de komende week

@ Lindaa: jee wat spannend voor je... ik hoop dat de echo gewoon in orde is, dat ie genoeg gegroeid is

@ Dorientje...pfff wat eng... ssterkte

@ Miracle08 hahahahahaha wat een grappige meid hebben jullie

@ Tink, ik hoop dat je de komende weken dan een flinke dikke bolle buik gaat krijgen! (voordeel nu is dat je dan ook minder last hebt met bewegingen, ik begin zo af en toe alarm te slaan als er iets op de grond valt... moet dan namelijk dan echt over de grond kruipen, bukken gaat niet en die buik zit echt in de weg!) BTW ik vind op de foto toch echt wel dat je een goeie buik hebt hoor! Je moet de tweelingmama foto's niet vergelijken natuurlijk!

@ Krisstel: open een 'kladblok'of wordpad ernaast, dan kan je niet alles kwijtraken! Doe ik nu vaak ook

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Pupke, wat gaaf zeg...lijken alle baby's op hun vader? :D Ze zeggent toch dat dit zo hoort omdat de mannen dan zeker weten dat zij de vader zijn ;)

@Ingeltje, ik had Word ook open...maar mijn computer had zin om ineens te updaten en af te sluiten ;)

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/

:baby: GEBOREN :baby:

Chaartje79 ... 28 jaar ... 1e ... LEVI JAMAL ... 03-09 ~ 02-06 [26+5 weken] ... 950 gram ... 36 cm ... ZKH ... BV

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 34 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Decia ... ? jaar ... ?
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    * Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    *Droppie123... 33 jaar ... 1e ...
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    27 september 2008
    *Marijke1982 ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... ?
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

22 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 9 mama's laten zich verrassen ... 12 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 53 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa

(zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    12: Marielle82 vk, FunnyMe herkansing pretecho
    13: FunnyMe cervixmeting en groeiecho +gyn
    14: Roshi pretecho 3D + 4D
    16: Yule vk
    17: Rainbow1984 pretecho 3D + 4D
    19: Dorientje gyn
    20: Dorientje 3d echo
    21: Dniise pretecho 3D + 4D
    23: Cossy pretecho 3D + 4D, Roshi vk
    24: parr1983 pretecho 3D + 4D, Lise verlof + gyn, Krisstel vk
    25: sunshine80vk Anno103 vk Miracle08 vk
    27: Krisstel Intake kraamzorg
    28: Azeb verlof!
    Juli
    01: parr1983 vk
    02: Diddl vk
    03: marielle82 vk Lindaa vk
    07: Jale Pretecho 3D/4D
    08: Jale vk+extra medische echo
    15: Jikke verlof!
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Ingeltje verlof! Krisstel verlof!
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof! Anno103 verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: IrisB verlof! Wupje verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    15: Pisum verlof!, Parr1983 verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    28: MirandaT verlof!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Chaartje79 (onder voorbehoud)
    * Ingeltje
    * Roshi

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    AARGh! da''s Kut!

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hahahaaa ik lig in een deuk :) :D :p :D :thumup:

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo was ik weer! :D

@yule ooh een zeer geslaagd pakket! :d kan niet wachten! .... BON JOVI.......:confused: gratis kaartjes :confused: zing je ook keihard mee voor mij! zin kaarten zijn best duur dus ik ben er nooit heen geweest maar ben wel een fan! veel plezier morgenavond! :D :D :D

@marielle82 mooi dat je halve dagen moet werken! Je merkt echt het verschil wel hoor! Borduurwerk? borduur jij ook? Ik begin straks met de mijne, ben er namelijk best snel in :oops: ga zo van de een naar de andere soms! wat borduur jij dan? Ik heb een geboorte stuk van Newton's Law (niet echt bekend in NL), wel lekker vrolijk! de blije doos en kraampakket komt meestal in de 7e maand, wij zitten helaas nog in het begin van de 63 dus moeten wij nog even geduld hebben ;)

@miracle ik denk dat jij hem binnen 2 a 3 weken krijgt.

@dniise mooie buik!

@roshi veel plezier morgen met de pret echo! hier wel komen showen he ;)

@ingeltje je spoort niet :) :) en ja duh ga je de beeb's eigen naam erop zetten :rolleyes: al spoor je niet vind ik jou ook eruuuuug lief hoor :p

@pupke super dat de echo geslaagd was! ben benieuwd naar de resultaten :D Is het erg om veel vruchtwater te hebben? Mssn verklaart dat wel mijn grote buik?

@chaartje :) thxxx je bent keilief! mannen moeten soms gewoon wakkergeschud worden :) ;)

een verhaaltje van vroeger. Ik heb dus rood haar en blauw ogen. die blauwe ogen hebben 3 generaties overgeslagen voordat ik ze kreeg. Mijn broertje heeft gewoon bruine ogen zoals mama en papa heeft gemengd (noemen wij hazel in het engels). dus omdat de postbode ook eentje was van rood haar blauw ogen werd de geintje altijd gemaakt dat ik de beeb van de postbode was :) zelf weet ik dat dit niet zo is want in mijn beeb album zie je op een blz 2 foto's eentje in kleur en de ander in zwart/wit. Beide van mij zou je zeggen maar die zwart/wit is papa! :D en ik heb echt papa's karakter net zo eigenwijs :)

hmmm volgens mij is ukkiepuk er nu achter gekomen dat als het naar boven schopt het meer ruimte heeft :( voel die schopjes wel dichterbij mijn ribben komen! terwijl ze altijd van onderen of achter mijn navel kwamen. Ukkie wordt flink sterk daarbinnen om het zo goed te voelen door mijn demper! :D

Heb vanmiddag nog tegen Smoeder gezegd dat blijkbaar mogen molten bedzeilen ook niet meer en dit vond zij belachelijk. dus mijn matras wordt gewoon lekker vies als de beeb een ongeluk heeft? ik bel gewoon van de week naviva op voor de zekerheid :(

12. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    goeden morgenhahaha ja het is al morgen kwart voor 1

ben net klaar met kolven voor de laatste x van gister

MAar ik wou nog even vertellen hoe me dag ging

Om 2 uur had ik afgesproken met me ex
    Hij twijfelt dus of Levi van hem is
    Ik heb hem gezegd ik kan je daar bij niet helpen
    heel vervelend voor je ik weet wie de mamma is

Om half 4 kwam de dokter die vertelde ons dat als levi zo door gaat zoals hij nu gaat dat hij volgende week misschien wel wordt overgeplaatst

JOEPIEEEE
    maar voorlopig mag hij nog niet naar huis

Dus toen ging me ex het logboek lezen van levi en het zinde hem helemaal niet dat voor alles mijn toestemming moest worden gevraagd
    en hij was opeens vergeten dat ik terwijl hij er bij was om hulp van maatschappelijk werk had gevraagd
    hij voelt zich buitengesloten
    Toen ik van ellende boven de pot hing en hem als nog ging halen van zijn werk kotsend in de auto had hij geen medelijden met mij
    hij heeft het me verdomme zuur gemaakt en nu verwacht hij dat ik rekening ga houden met zijn gevoelens

ik heb verdomme bijna 5 weken plat gelegen in het ziekenhuis toen ik hem nodig had WAAR WAS HIJ!

en nu vind hij dat ik hem moet vergeven en moet kijken naar het hier en nu en de toekomst
    Maak het me effe

Daarbij zijn ouders zijn nooit op bezoek geweest toen ik in het ziekenhuis geen belletje geen smsje NIKS NOPPES NADA
    En me ex vind dat hij gewoon bij levi mag komen met zijn ouders zonder dat ik er bij ben
    WIE IS ER NU GEK

ok ik heb dat kind niet alleen gemaakt maar tering hey je moet niet denken dat je mij als een soort van vriendinnetje kan nemen
    donderop dus nu is hij terleurgesteld en vind hij dat ik levi als machtsvoorwerp gebruik en alleen maar uit ben op wraak

ik denk niet eens aan wraak ik vind gewoon als je naar me had gekeken dan mocht je komen
    want ik ben zo wie naar me kijkt daar kijk ik ook naar en wie niet naar me kijkt mag in de stront zakken

Ben niet van het goede doel

zo ff gal gespuwd nu ga ik bellen hoe het met me jongen gaatr en dan ga ik slapen
    truste ladies

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :confused: nog wakker! :)
    zo he goed dat jij rustig blijft dat hij de lef heeft! als hij meer met levi te maken wou hebben had hij ZIJN kind moeten erkennen en de verantwoordelijkheid moeten nemen! zijn ouders hebben levi ook nog niet pogezocht pfff!
    goed nieuws van levi! gaat goe dmet die knul! begin echt nieuwsgierig te worden ;) *knuffs

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zooooo, ben ik ook weer (lekker vroeg). Ik werd wakker van de poezen die het hele huis aan het trashen waren. De hele vensterbank was leeggegooid... :confused:

@Chaartje: ik kan me goed voorstellen dat je je door hem in de steek gelaten voelt. Hij probeert je denk ik te kwetsen door steeds te twijfelen over zijn vaderschap. Eigenlijk doet hij dan precies wat hij jou verwijt, namelijk Levi als machtsmiddel gebruiken. Dat is de zaken omdraaien en ik zou daar ook heel boos van worden. Jij hebt juist je best gedaan om hem erbij te betrekken. Ik vind dat je het goed aanpakt hoor. Hij heeft nergens recht op, hij erkent Levi niet, dan moet ie ook niet verwachten dat jij alles goed vindt. Heel moeilijk dat je naast de zorg voor je kleine man ook nog een strijd met je ex moet leveren.
    Als je er genoeg van hebt, kun je hem altijd vragen even afstand te nemen van de situatie. Je hebt al genoeg meegemaakt de laatste tijd!

@Parr: grappig verhaal zeg over jouw haarkleur en ogen... Ik wilde altijd al een kindje met rood haar, vind ik zo mooi! Heeeeeeel misschien lukt dat (mijn vriend en ik zijn beiden blond maar met rood erdoor).

15. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    goede morgen

ja hij is zo mooi he me mannetje hij ligt nu alweer aan de snor want die infant flow heeft zijn slijmvliezen aangetast en nu zit zijn neusje en mondje vol snot
    echt zielig

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    "inbraak"

He Ingeltje,

Hoe is het meis?
    Wat zie ik krijgen jullie een zoontje, gefeliciteerd!
    Hoe verloopt de zwangerschap verder?

xxx

"uitbraak"

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook een vroege vogel. mssn niet zo vroeg als de rest hihi... zo manneke komt ietsjes laat op zijn werk dankzij mij... :( ik heb een nachtmerrie gehad en werd huilend wakker 5 min vordat hij vertrok. Gelukkig ging mijn nachtmerrie niet over het beeb...anders loop ik weken nog te vrezen... maar ging zoals mijn meeste nachtmerries die echt voelen over mijn ventje. Ik heb verlatingsangst en in die dromen gaat hij altijd bij mij weg, gaat vreemd en deze keer hield hij 3 geheimen van mij ivm zwangerschap :rolleyes: eentje ging over zijn zusje en dat zij veel spijbelde en mij als smoes gebruikte, de 2e ging over dat hij van zijn werk was gegaan en had eigen bedrijf met witte spijkerbroeken had opgezet :)roll:) en de derde was dat hij mij elke keer afwees in bed of als het intiem werd was omdat ik zwanger was en hij zag mij niet meer als een aantrekkelijk iemand maar een moeder en dit zou pas veranderen als het beeb er was. In de tussentijd genot hij van alle aandacht van de dames maar ging niet verder. Ik was na de zoveelste afwijzing boos geworden en sloeg met mijn kop tegen de vloer en muur ... :rolleyes: ... en eiste een verklaring van hem en die 3 geheimen had hij in een brief aan mij geschreven. Na het lezen moest ik huilen en wou dat hi jmij vasthield maar dat wou hij niet. In zulke dromen komen dus mijn angsten tevoorschijn en doet hij dan altijd heel koel. Dus ik wakkerschrikken en gelijk huilen want met deze dromen word ik wakker met alle slecht gevoelens nog om te verwerken. Deed de deur open en ventje kwam net afscheidskus geven. Dus die wist wel weer hoe laat het was :oops: en knuffelde mij en legde mij weer in bed en vroeg na mijn droom uitleg over de beeb en hoe het vannacht ging en ging mijn buik ook knuffelen :) :) schatje is het ook!
    Srry dat dit een lange verhaal is geworden :oops:

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule nou ja ook lekker wakker geworden lees ik! als ons katten dat doen dan hoor ik het niet... langleve de slechthoredheid :) anders werd ik elke ochtend vroeg wakker van al die kippen en kikkers van mijn Souders :( dan duim ik dat wij beide rode kinderen krijgen ;)

@chaartje oh wat een zielig gezichtje! houdt hij daar wel lang laatst van? want hij was toch van de infantflow af?

ga nu de andere forum bekijken want slapen lukt mij toch niet meer :(

19. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai hai

ohh parr wat vervelend die nachtmerries
    maar gelukkig is je mannetje lief voor je

ik ben zooo blij he ik kan weer alles eten behalve kip nog steeds niet me favoriet zo gek

En Levi maakt het ook goed had ik al verteld dat als hij het zo goed blijft doen dat ze volgende week gaan kijken voor overplaatsing want dan heeft hij geen intensieve verzorging nodig

ga zo ff naar me eigen huisje
    kaartjes bewonderen en daarna naar me mannetje toe

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Weer een week voorbij. Al 28w... gaat ergens op lijken :D

Ik heb een lekker lang weekend vrij, dus kom niet teveel online. Teveel leuke dingen op de agenda. Had wel e.e.a. bijgelezen, zo uit mijn hoofd:

Chaartje: goed dat je zo voor jezelf opkomt. Vercshrikkelijk dat je ex zo doet. Ik hoop voor jou, maar vooral voor Levi dat jullie er samen op welke manier toch uitkomen. Maar nu voorlopig even niet, kan jij er echt niet bijhebben. Succes. En wat goed dat Levi overgeplaatst mag worden. Het is een topper!

Lindaa: heel veel succes en goed uitrusten. Hoop dat de echo uitwijst dat kindje toch mooi gegroeid is.

Blije doos: ik kreeg mijn streepjescode via de mail. Ga hem maandag ophalen.

Nou fijn weekend allemaal en ik lees dinsdag wel weer bij.

Liefs

Deel Deze Pagina