September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden, ben al even niet meer online geweest.

Ik heb het momenteel erg druk op het werk en thuis zit ik niet meer zoveel achter de pc.

Hier gisteren naar de internist geweest voor mijn schildklier, waardes waren goed, alleen ik had ook nog een anti stoffen onderzoek laten doen in April, had de gyn aangevraagd, maar moest de uislag bespreken met mijn internist. Nu blijkt het dat ik dus wel antistoffen aanmaak is 4 moet 1 zijn (geen idee wat dit inhoud verder) Maar nu is de kans dus wel groter dat mijn kleintjes ook een afwijking zullen hebben aan hun schildklier :(

Ik vind het echt zielig voor ze. Ze moeten nu meteen bij de geboorte bloed bij ze afnemen om dat te testen. Hoop dat ze niks hebben, want anders moeten ze straks ook iedere maand als ik onder controle blijven en bloed laten afnemen :(

Baalde er toch wel even van :(

2. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    @ parr nee hij mag er wel steeds langer van af

gisteren was het van 12 tot 12
    en nu heeft de zuster hem vanochtend al aan de snor weer gezet maar hij heeft snachts wel die flow nodig omdat het toch wel een beetje zwaar is zo lang zonder snor maar hij houd het wel goed vol alleen snachts is hij een beetje moe

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!

Nou heb eerlijk gezegd niet veel te melden, en ook niet erg veel beleefd.. lig nu om de haverklap dus plat en verveel me best wel hahaha! Ik let nu nog meer op de gezondheid van ons kleintje en ben een beetje bekomen van het nieuws wat ik gisteren kreeg! Ook probeer ik mezelf positiviteit in te praten omdat ik mezelf een beetje gek aan het maken ben over wat er mis kan zijn met de kleine!
    Misschien wel dom van mij, maar kan er niks aan doen die gedachten komen vanzelf!

Ik moet zometeen naar het CWI want ze willen mij in een re-integratie project stoppen omdat ik nu in een ziektewet uitkering zit! Ik denk alleen voor hun dat ze mij weinig kunnen maken aangezien ik continue plat moet liggen en arbeidsongeschikt ben verklaard.. :(

Oh ja gisteravond onze wagen opgehaald :D
    liep ik daar door de winkel met de wagen, maar omdat ik ervoor net wat geslapen had was ik nog wat duf, en liep dus overal met de wagen tegenop in de winkel :oops: schaamde me rot hahhaha

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hiiihihi.. Parr is van de postbode hahahahaa

Chaartje je hebt weer helemaal gelijk! Hoop dat hij niet opeens in z'n hoofd krijgt om Levi te erkennen... laat hem maar wegblijven met z'n gejammer...och wat is hij toch zielig... tss NOT!
    Hoera voor Levi!

Ahh parr toch...wat een nare droom en wat een lieve reactie van je lieve man :) Is ie na een week toch opeens erg opgeklommen op de schaal van liefheid

Nic, vervelend zeg..we duimen voor een goede uitslag

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, is het een leuke postbode? ;) Hier ligt de kleine ook al ver naar boven te schoppen..mijn beugels van de bh gaan aan het einde van de dag behoorlijk in de weg zitten.
    Enne niet zo eng dromen hoor..wel een liefie hoor!

@Chaartje, je hebt gelijk..is hij gek geworden? Wel super dat Levi het zo goed doet en misschien overgeplaatst gaat worden…wat een vechter.

@Nic, vervelend, nou maar hopen dat het eenmalig is.

@Lindaa, zijn er nog een beetje leuke programma’s op tv overdag?

Jeetje wat is die kleine hier druk….vind het zo geweldig om mijn buik te zien bewegen! :D:D

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Ik lees alles bij, maar ben nogal slecht met namen. tja en dat is dan weer moeilijk reageren hé zo van. HHEEEEE wauaw naar Bon Jovi super, was er vroeger ook helemaal weg van (vond het nogal een lekker ding ;) ) en zijn muziek is ook niet verkeerd (vind het nog steeds leuk)
    Voor de rest, ik was gisteren uitgeput. Gelukkig vandaag een dagje vrij, maar het weekend mag ik weer gaan werken.
    Vandaag kinderwagen halen, morgen de kinderkamer, jippie

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo, ben ik weer. Heb toch nog bijna 5 uur geslapen... oeps.

Ja gaaf he, Bon Jovi. Ben op mijn 16e een keer in Landgraaf bij een concert geweest, toen stond ik helemaal vooraan! Zwijmelzwijmel.
    Ik vind Jon nog steeds een lekker ding eigenlijk (niet tegen mijn mannetje zeggen hoor!)
    Heb er superveel zin in!

@Parr: wat een nare droom en je hebt 'm ook nog heel precies onthouden! Die witte spijkerbroeken... ze zeggen dat iets wits in je droom duidt op een baby of een geboorte. Dus dat kan wel kloppen he? Zijn inderdaad angsten die bovenkomen, ik heb het ook regelmatig 's nachts. Gelukkig heb je een lieve hubbie!

@Nic: vervelend dat je schildklierwaarden niet okee zijn. Had je dat al voor je zwangerschap? 4 klinkt niet veel, maar ze hebben niet uitgelegd wat het betekent dus? Hopelijk is er niks met de schildklier van je kindjes.

@Krisstel: leuk he, al die bewegingen! Soms word ik er ook wel eens een beetje raar van in mijn buik. Al dat geschop en geduw.... moet ook veel vaker naar de WC ervan (grote boodschap :oops: ), alsof ik steeds een inwendige massage krijg ofzo.... :)
    Mijn meisje schopt vooral als ik achter de PC zit (nogal veel, hier en werk) en dan duwt ze d'r kont omhoog tegen mijn ribben/maag omdat als ik te ver voorover zit...

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen dames!

@ yule klinkt goed die Prenetal doos, ga hem straks ook halen :D
    Veel plezier trouwens vanavond bij Bon Jovi! 8)
    @ Marielle lekker dat je halve dagen kunt gaan werken. Als het niet meer gaat dan helaas, rust is nu gewoon belangrijk :)
    @ Anno heerlijk hè als er weer een klusje gedaan is.
    @ Kaatje jammer dat je niet meer kon gaan zwemmen gisteren maar ja wij zwangeren hebben een alibi! ;) Ben benieuwd naar je proefkapsel, veel plezier!
    @ Pupke leuk hoor, zo'n fijne 3D echo!
    @ Chaartje oh die ex van jou zou je zijn nek omdraaien.....arggg! :evil: Hopenlijk vind je de kracht om door te gaan voor jezelf en je ventje! Eerst twijfelt ie of Levi van hem is en dan ineens wil hij hem zomaar zien als jij er niet bent.....wat een gedoe zeg. :(
    @ Parr balen van die nachtmerries :( . En vooral als je net wakker wordt lijkt het allemaal zo echt. Gelukkig was je mannetje er nog.

Hier nog een half dagje op het werk. Gisteren hebben ze alle kunstof kozijnen en rolluiken geplaatst, het is echt mooi geworden! Ik ben helemaal blij :D En vanaf vandaag een weekje vakantie om de babykamer te behangen / verven en in te richten. Als het goed is worden de meubeltjes woensdag geleverd.....ik vind het zo spannend!
    Hopenlijk kan ik wel nog gewoon online komen want morgen wordt de computer verplaatst en we weten nog niet precies of het lukt met de kabel.

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Wupje: Succes dan met de 'verbouwing' en als je er even niet bent weten we waarom!

10. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    meiden bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden! Ja ik heb al bijna 3 jaar problemen met mijn schildklier en slik hiervoor nu dagelijks medicijnen en moet minimaal iedere 6 weken bloedprikken om het onder controle te houden.

Bij mij is alles goed! Maar hoop door die anti stoffen echt dat mijn schatjes niet ook dit als vooruitzicht hebben.

Ik ga vanaf volgende week weer is proberen het een beetje bij te houden hier, want ik heb mometeel echt geen idee wat hier met jullie allemaal gebeurd en hoe jullie je voelen SORRY :oops: :oops:

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen dames,

@Krisstel: ik weet niet of alle baby's op hun vader lijken. Ik maakte gisteren wel het grapje dat het fijn was zeker te weten dat hij tóch de vader was, en niet iemand anders. Mijn schoonouders vonden het grapje iets minder volgens mij, hahaha

@Parr: van de postbode, hahaha. En wat die dromen betreft: ik had er vannacht ook weer eentje over vreemdgaan... Ondanks dat ik weet dat het een droom is, voelt dat toch vervelend. Dus toen mijn mannetje vanochtend opstond, heb ik hem half slaperig uitgemaakt voor 'vreemdganger'. Hij keek er echt heel verbaasd bij, hihihi.

@Chaartje: ik kan hier maar één ding op zeggen: MANNEN! M.u.v. Levi uiteraard, die wordt later vast niet zo.

@Nic: kan me voorstellen dat je er van baalt! Hopelijk is alles goed met de schildkliertjes van de kleintjes

@Lindaa: hopelijk bieden ze je geen re-integratietraject aan waarbij je liggend het oudste beroep ter wereld uit kunt voeren... grapje!

Ik heb de fotootjes in mijn album geplaatst, m.u.v. de 26 weken-buik-foto, maar die wilde zich niet laten verkleinen (zou dit betekenen dat ik nu officieel te dik ben?). Ik denk dat ik straks even naar de Prenatal rijd voor een shirtje, want al mijn shirtjes zijn tekort, die komen nog maar tot net onder mijn navel: is geen gezicht! Kan ik meteen dé doos op gaan halen. En over 24 uur hebben we de babykamer, kan ik eindelijk eens alles gaan inrichten. Prettige dag allemaal!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pupke, je bent echt grappig :) hahaha ik zit hier in m'n eentje te giechelen en de poes vindt het maar raar :D

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @pupke: hahahaha nou valt maar niet te hopen he ;)
    @krisstel: Leuke programmas? pff neej :( pas rond 4 uur beginnen er wat programmas wat ik leuk vind! dus dat is nog even wachten hahaha!

Nou ben net terug van het uwv (dacht dat ik na het cwi moest maar was dus niet zo!) en in eerste instantie wachten we gewoon af wat de gyneacholoog zegt! daarna moet ik nog een xtje naar de verzekeringsarts (en dat is?! :( )

zal nu eerst maar weer even een uurtje gaan liggen!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja pupke ik vrees het ergste voor jou; je bent officieel dik verklaard! ;) hi hi!
    Ik heb er ook last van; wil ik graag een eigen t-shirtje aan wat eerst nog goed kon blijkt het alweer wat hoger te zitten. Ik gebruik nu al vaker mijn buikband want dan vind ik het nog wel kunnen.

Lindaa slaap lekker! :D

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Pupke: ik heb buikbanden gekocht en geleend in allerlei soorten en kleuren, en dat lost het probleem van de te korte shirtjes op. Je verlengd dan als het ware je shirt. Maar iets langer is ook wel lekker. Het is maar net waar je van houdt.

@Lindaa: een verzekeringsarts is een arts die keuringen doet, in jouw ziektewet-geval doet die een arbeidsongeschiktheidskeuring. Waar het op neer komt is een gesprek en soms (als dat nodig blijkt) lichamelijk onderzoek, maar ik denk dat op grond van jouw verhaal dat niet zal plaatsvinden. Hooguit bloeddruk meten ofzo. Als je rugklachten hebt (of zoiets) dan onderzoeken ze bv. je rug en de stand van je benen).

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    O trouwens: kunnen jullie je eigen shirtjes nog aan dan? :confused:
    Bij mij past echt niks meer. Mijn boobs zijn huge en mijn armen hebben toch een aanzienlijk speklaagje extra gekregen... :rolleyes: Dus ik heb eigenlijk alleen nog maar zwangerschapsshirts (veel van vriendinnen geleend en zelf geshopt) en XL shirts van de H&M aan (die heb ik allemaal gekocht).

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Marielle: nou da;s ook lekker om je meteen door te laten verwijzen naar de arboarts

Debbyvermeer: heel veel sterkte volgende week

Kaatje85: inderdaad na je bevalling ben je super vruchtbaar, ik was na 6 weken alweer zwanger.
    Leuke foto

Lindaa: succes met de groei echo en doe maar lekker rustig aan

Dorientje: ook rustig aan en ik hoop dat de kleine nog even lekker veilig bij je in de buik wil blijven

Miracle08: leuk dat je echo zo ging, dat gaat straks nog wat worden dan als ze zo eigenwijs is.
    mooie duidelijke foto

Wupje: fijn dat vervanging geregeld is

wens3: inderdaad die c1000 doos is ook de moeite waard. Maar ze hebben ze bij verschillende supermarkten dus als je wil kun je er een hoop ophalen haha

Chaartje: wat een eikel is hij zeg. Inderdaad te vragen of hij afstand wil houden zodat jij alle tijd hebt om bij te komen en je aandacht aan Levi te geven.

parr: bah alweer een nachtmerrie, lief van je mannetje om je zo te troosten

Nic79: das inderdaad balen voor je kleintjes, ik ga hopen dat alles goed blijkt te zijn na de geboorte

Hier zijn het spannende tijden, schoonzus was vorige week maandag al uitgeteld en nog steeds geen beeb :( Uiterlijk dinsdag wordt ze ingeleid, ik ben zoooo benieuwd

18. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Yule: nee, ik pas echt nergens meer in, maar loop dan ook al meer dan een jaar in zw schaps kleren :(

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    hey dames,

even snel een berichtje want ik ben op mn werk.
    Mn schoonzus heeft gister met 38 weken een keizersnee gehad. Het is een meisje van nog geen 6 pond en ze heet Juno.

20. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Heuh... hoe kom je aan een C1000-zwangerschapsdoos dan? Zit hier om de hoek, maar nog nooit iets van gezien of gehoord. Is er een site waar je dat kan regelen?

Deel Deze Pagina