@dreames ja gek gevoel is dat he! mijn beeb heeft het ook sinds een paar dagen ontdekt. Maar ik blijf het geschop tegen mijn doos nog rarer vinden hier krijgt mannetje niks voor vaderdag, dat gebeurt pas volgend jaar.
http://85.17.225.75/270350001-270400000 ... _dBSj.jpeg Deze buikband hebben mijn nichtjes en neefjes versierd vanmiddag met plakkertjes Zo lief! Foto is te groot om te plaatsen grrrr dan maar kleintje:
Mijn baby ligt eigenlijk bijna altijd onderin. Heel zelden voel ik boven in iets, maar hij ligt vrijwel altijd helemaal beneden, bij schaambot. Nee vaderdag doen we ook nog niet aan. Ik kreeg ook niks voor moederdag en volgens velen zijn wij nog niet echt papa en mama...nou ik vind van wel hoor hahahaha Wel grappig, mijn zus is van haar eerste kind bevallen 1 dag na moederdag. Ze moest dus 364 dagen wachten op haar eerste moederdag
Hier ligt beeb ook eigenlijk altijd onderin.Behalve s'nachts dan wil ze nog weleens richting boven schoppen vaderdag doen wij dit jaar ook niet aan , ook ik kreeg niks voor moeder . Komt volgend jaar wel. Ook hier zeggen vele dat wij nog geen papa en mama zijn. Nou ik vind ook van wel hoor. Ze zitten dan nog wel lekker in de buik , maar dat wil niks zeggen vind ik
Hier beweegt de kleine ook vooral als ik zelf rust heb ( even rustig zit of in bed lig ) Heb even naar de datums gekeken voor die borstvoedingbijeenkomt,maar zijn allemaal op een woensdag middag 14.00.. wie dat dan weer verzint. Ga nu lekker mijn bedje in. Weltrusten
Bij mij is het elke keer op een donderdag avond wel lekker dan op zich! Zo he heb weer een harde buik! Trekt zo! Visite is net weg, was super gezellie! Ga ook zo naar bed denk ik...
Hee, hier een nachtbraker Wij hebben een hond die superbang is voor onweer. Nooit geweest, maar sinds mijn ex weg is gegaan met het broertje van de hond is het helemaal mis. Nu was hij al uren aan het blaffen omdat er onweer aankwam. Af en toe een flits meer niet. Ben er maar uit gegaan en net barste het los. Ik heb hem uit de schuur gelaten, en hem verder volledig genegeert. Hij gaat dan ook slopen (je wilt niet weten wat hij al gesloopt heeft in die jaren ), maar zodra hij iemand ziet, is het over. Zit nu beneden te wachten tot het voorbij is, kan ie weer terug naar zijn vriendin in de schuur. Alle katten ook wakker natuurlijk, had er net 1 op schoot die helemaal uit haar dak ging van mijn zachte ochtendjas Melktrappelen, kwijlen, spinnen, lekker Waar ik dan wel weer sjaggo van word: liefje laat mij met mijn dikke buik in het donker door de tuin die hond halen en blijft zelf liggen. Nu zit ik beneden, komt hij ook kijken (wel een kwartier lang) hoe het met de katten is :x Had ik toch net zo goed kunnen blijven liggen? Mannen, zucht. Zei er net wat van, nu is ie kwaad naar boven. Over borstvoedingsbijeenkomst: ik ben naar 2 avonden geweest van de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk. Super interessant! Eerste avond mochten de mannen meekomen, en lief vond het ook boeiend. In oktober hebben we een terugkomavond, met baby's. Zo'n raar idee! Zo, ga die hond afkopen met een pensstaaf in zijn hok, en naast mijn gezellige vriendje liggen
Goeiemorgen.......helaas mag ik weer gaan werken. Het begint me nu echt te veel te worden merk ik. Gisteren waren mijn schoonouders hier, en dat kon ik gewoon niet mee hebben Draai zowieso dagen van 8 tot half 6, en dit is nu de 6e dienst en ik ben op...... Vandaag nog, en dan heb ik gelukkig maandag vrij. Heb niet eens meer de puf om de spulletjes van de babykamer uit te pakken. Nog twee weekjes tot de toetsen van mijn studie, die ik naast het werk doe (ik weet het, ik mag niet klagen in vergelijking tot de meeste hier) maar soms ik het toch wel lekker. Vandaag nog een lekker keelpijn bij mijn moeheid gekregen, zo uitgeklaagd.... Fijne dag allemaal, volgens mij wordt het super weer, doeidoei
borstvoedingbijeenkomst. waar doe jullie die? ik zou niet weten waar ze die geven behalve de kraamzorg en daar moet je 22 euro betalen.
Hoi..... ik heb de laatste tijd wel meegelezen maar niet gereageerd. Ik ben namelijk superdruk geweest. Afgelopen week heb ik 40 uur gewerkt (normaal 37,5 maar nu hadden we dinsdag na mijn dienst van 8:00-18:00 ook nog eens vergadering van 19:00-21:30) Daarbij ben ik ook nog een beetje grieperig geworden, keelpijn, neusverkouden en soms last van mijn oren. Morgen meld ik me denk ik ziek om nog even een dagje bij te komen. vaderdagkadootje Ik heb met moederdag niks gekregen Mijn vriend vroeg toen nog op de dag zelf of dat had gemoeten. Dus zei ik: dat is aan jou maar in principe ben ik nog geen moeder. Maarja ik vind het zelf erg leuk om kadootjes te geven dus heb ik wel een kleinigheidje gekocht voor hem! Namelijk een speen met 'Papa is the best' erop en daar wil ik hem dan nog iets speciaals bij zeggen....dus ik zit hier nu ongeduldig te wachten tot hij wakker is...maar dat kan nog wel even duren aangezien hij gisteravond moest optreden met zijn band en pas laat thuis was. En ook hij heeft last van zijn keel.....dus ik denk dat hij zo lang mogelijk blijft liggen. Verder word ik gek van mijn nieuwsgierigheid Ik weet van mijzelf dat ik erg nieuwsgierig ben, maar ik had nooit verwacht dat ik zo ongeduldig/nieuwsgierig naar hoe onze zoon eruit zou komen te zien. Tis echt erg! Heeft hij zijn donkere krulletjes? Mijn blauw ogen? Flapoortjes van zijn papa? Ben echt zo benieuwd! Ik zou wel een 3d echo willen maar mijn vriend niet Die vindt dat zonde van de spanning Nou meiden ik ga proberen om de komende tijd wat vaker op jullie berichtjes te reageren...... Maar vergeet niet dat ik ondanks dat ik niet altijd reageer, jullie berichten wel met oprechte interesse lees!
Goedemorgen dames! Zo, het weer is opgeklaard, het was nl. vanaf ons opstaan tot een uur of 9 regen! Maar nu lekker een zonnetje, dus we gaan met ons zoontje lekker naar de kinderboerderij, hij vindt dat geweldig! En wij ook Fijne dag!
Freesia, arme hond.. Heb je nog een paar uur kunnen slapen? Idd echt weer iets voor mannen om jou er met een dikke buik uit te laten gaan en dan later zelf te komen kijken..ga er dan gelijk uit. Sasha, hou je wel je lijf een beetje in de gaten? Als hij zegt dat het te veel wordt,wordt het te veel..dan maar een dagje minder werken. Jij en de baby gaan voor. Werkse vandaag. Tweety, die borstvoedingcursus wordt bij mij geregeld via Thuiszorg, en omdat ik lid ben van zorg en zekerheid is het gratis, anders kost het idd iets van 20 a 25 euro. Eva, knuff. hoop dat je je snel weer beter voelt. Kreeg vanochtend een ontbijtje op bed en dat gebeurd hier niet zo vaak hoor (bijna nooit) Soms heeft mijn vriend helemaal niets met mijn buik,geen zin om te voelen enzo, maar soms ook weer helemaal wel. Gisterochtend werd hij wakker,en slaat zijn armen om me heen,hand op mijn buik waar die kleine gelijk op reageerde met een schop tegen zijn hand..en nu moet hij steeds voelen haha. Eergister werd hij wakker en lag toen opeens te vertellen wat hij allemaal met die kleine wil gaan doen ( vissen,varen enzo..maar dat duurt allemaal nog wel even) dus dan maar eerst naar de kinderboederij enzo. Ga er weer vandoor. Even met onze hond en mijn moeder en haar hond wandelen. Fijne vaderdag en tot..... ( kom vast nog wel even langs vandaag)
@Freesia jeetje meid wat slopend! en idd jij had net zo goed kunnen blijven liggen dan Nog verder kunnen slapen dan? @sasha idd als jou lichaam het niet meer zo aan kan dan rustig een dagje minder! @tweety ik doe het via de carinova bij ons in het dorp en heb korting erop dus 20 is het. @eva1983 zou idd een dagje vrijnemen om ff uit te zieken! @lise regen? hier is het droog! Hoop dat het zo blijft! Wil de was nog afmaken moest gisteren ook al van de lijn halen omda thet begon te spetteren @kaatje klinkt helemaal mijn vent. Soms doet hij niks met mijn buik en andere dagen kan hij er niet vanaf blijven. En dan ook hebben over die ene zwembad etc. Ik werd voor het eerst wakker getrappeld ik was heerlijk aan het dromen dat wij nog een keer aan het trouwen waren en groot feest hadden. Was afentoe een beetje maffe droom door de detailen maar was wel leuk. En toen ging mijn buik op en neer heen en weer dus werd ik wakker Dus er maar eruit gegaan en crossaints in de oven gedaan, beker melk erbij en weer naar boven naar manlief. Hij doet dit ook weleens bij mij en wou ik het een keertje doen De wc heeft muren Mijn Svader wilt vandaag de muren afmaken. ... ben benieuwd of hij dat echt gaat doen met de visite Mijn kleine borduurstukje is af dus kan ik met die van de beeb beginnen! fijne dag en tot laters!
Hoihoi, Heb nog tot 6 uur wakker gelegen en daarna heel onrustig tot 9.45 uur geslapen. Voel me redelijk fit. En alhoewel hij het eigenlijk niet verdiend had, heeft mijn lief toch een vaderdagkadootje gekregen Een digitaal fotolijstje als sleutelhanger. Van ons tweetjes zei ik erbij Borstvoedingscursus kostte hier 15 euro, maar daarvoor kreeg je wel een heel pakket informatie, allemaal themafolders. En was ik vergeten te vertellen, gisteren wilde lief eind van de middag nog helemaal naar Breda, naar de Ikea (uur rijden). Voor een schoenenkastje. ik had gewerkt, maar een bezoek aan Ikea sla ik nooit af hahaha. Toen zag ik dat daar ook een Prenatal zat. Hier in het zeeuwsche heb je die niet, dus ik naar binnen. Heb een lief kadootje gekocht voor een forumdinnetje die nu ook zwanger is. Maar voor onszelf konden we niet echt slagen. Al dat zomergoed, ik weet niet of we daar wel wat aan hebben. Bij Ikea wel een lamp gekocht voor de babykamer en wat beddengoed. Eva, beterschap! Sasha, werk ze en rustig aan hoor! Lise, veel plezier! Kaatje, lekker hoor :-D Ik moest het doen met donuts van de Ikea Mijn vader stond al vroeg op de stoep om in de achtertuin tegels te gaan leggen. Fijne zondag!
Hey meiden, Even een sos-berichtje! Zijn er hier onder ons dames die verstand hebben van vissen?!? We hebben laatst een nieuw aquarium gekocht. We hebben precies gedaan wat de verkoper zei, het water een week laten staan, we hebben een aquarium met pompje voor filtering en zuurstof, een thermometer, blauwe lampen... We hebben zelfs wat druppeltjes erin gedaan tegen even tuele ziektekiemen. De vissen netjes een uur in het zakje erin laten bungelen toen het water goed was... En nu zitten ze er 1 nachtje in en zijn ze allemaal dood of op sterven na dood... De kleine neon's hebben het als eerste begeven, de 3 guppies zwermmen nog wel rond maar ze hebben kleur verloren en ze zwemmen alleen aan het oppervlak. En ik had nog een heel mooie blauwe (weet naam ff niet), die zit alleen op de grond en zwemt af en toe naar boven. Je zou haast denken om naar lucht te happen, maat de pompje zorgt toch voor zuurstof in het water?! Ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan... Heeft iemand misschien raad? Groetjes Cossy
Goedemorgen! Wij hebben lekker uitgeslapen vandaag! Mijn man gaat zo even naar zijn ouders, en de rest van de dag blijven we lekker in bed dvd's kijken! Heerlijk! Sasha, rustig aan he meid! Succes met werken vandaag! Sorry Cossy, ik heb totaal geen verstand van vissen....succes! Wij doen ook niet aan vaderdag. Volgend jaar dan zijn we écht papa en mama. Wat betreft de cursus: ik had me daar ook allemaal voor opgegeven, bv en bevalling en zo, maar toen die gegeven zijn lag ik in het ziekenhuis.... en voor nu zit het er ook niet in dat ik een avond op een stoel daar ga zitten. Dat vind ik op zich best jammer, ik weet er wel het een en ander van, maar had het toch fijn gevonden om de uitleg te krijgen. Nu moet ik het zelf opzoeken. Een vriendin was hier gisteren, die is nu 37 wk zwanger van de derde, dus die zei al, ik kom jou wel pufles geven uitleg over bv geven (ze heeft de eerste twee 'n half jaar bv gegeven!) Maar goed, ik speur het net ook wel af hoor! Maar het is gewoon jammer..... Fijne dag allemaal!
Cossy.. wat je ook doet, gooi de vissen niet weg ! Morgen gelijk terug naar de winkel en nieuwe halen. Wij verkopen ook vissen,en gebeurd regelmatig dat vissen dood gaan ( zijn heel stress gevoelig) Als je terug gaat met vissen en bon krijg je nieuwe vissen mee