September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Chaartje, dikke knuffel meid! Hou je taai he!

Dorientje, welkom thuis meid! Welkom bij de blijf op je bed club (grapje he...) ;)
    Had je ook al wat ontsluiting of verkorting van de baarmoederhals? Succes meid!

2. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @steen: jep mijn baarmoederhals is wat verkort door de weeën.
    hihi, wat leuk dat ik nu bij de blijf op je bed club behoor.

@chaartje: hou je taai meid.
    Wij denken aan jou en Levi.
    geef je mannetje maar een zachte knuffel van me.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy en doet de vis het nog? Wij hadden aardappelen, witlof en een sateburger

Roshi, dat is goed, laat ik hun niets meer horen,en kom ik jullie des te meer lastig vallen.. tot jullie niet meer op me reageren :)

Parr, jij had een echte kapster, dit is een vriendin die ik al 12 jaar ken. Ik neem mijn eigen spullen mee en ze gebruikt dus alleen haarlak enzo van haarzelf.
    Verder is het bovenin alleen een paar vlechtjes zetten en achterin krulspelden draaien.

MoppiePoppie, geloof dat het ook met de reiniging van je tepel te maken heeft, door er zalf op te smeren smeer je die gaatjes weer dicht.
    Zal het zo nog eens goed opzoeken in het boekje.

Chaartje, wat een eikel die ex van je ! Nou kan hij een keer lichamelijk contact met zijn zoontje maken,komt hij niet !
    Hoe gaat het nu met Levi? Hopelijk is het geen infectie.. Dikke knuff voor jou en Levi

Dorientje, dikke knuff !

Marielle.. urineverlies :-? Moest zaterdag op mijn werk naar de wc,halverwege moest ik hoesten en piste ik mooi in mijn broek..kon gelukkig even snel heen en weer naar huis

Ga mezelf nu weer in mijn trouwjurk hijzen. Smoeder komt zo even kijken of hij nog ingemaakt kan worden ( en anders moet ik heel veel rollen wc papier in mijn bh stoppen..werkt gelijk tegen lekkende (.)(.) :)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oké Chaartje, er komt nu letterlijk stoom uit mijn oren. Ik ken niet genoeg scheldwoorden om te omschrijven hoe ik over die ex van je denk en het is maar goed dat de vloeken die ik zou willen uitspreken niet werken want dan waren er hele nare dingen met hem gebeurd (picture this: een rode olifant in een te veels-te-klein vogelkooitje met naalden en glas, een dreigende vulkaan in de buurt en een tornado en en en ...grrrrr zoiets wens ik hem toe)

Kan je hem niet gewoon helemaal erbuiten laten? Ik spreek natuurlijk niet uit ervaring, ik weet echt niet wat ik zou doen in die situatie. Ik denk dat jij het beste weet wat je moet doen, maar ik zou hem echt niet meer in de buurt willen geloof ik. Lastig hoor......

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dorientje fijn dat je weer thuis bent meid. doe rustig aan. nog ff volhouden hoor beebje.

@kaatje nou eerlijk gezegt vind ik dat ook erg veel hoor. vriendenprijsje zou ik het niet noemen. gaat ze heel de dag mee of alleen de receptie?

hier alles rustig alleen mijn zontje was net ff aan het draken pfff hoezo peuterpubertijd. het is dat ik geen behang heb maar anders zat ie er achter. ben 20 min bezig geweest om een luier en een pyama aan te doen. nu ligt ie rustig op bed. gelukkig ff rust. vandaag weer met hem naar de apk geweest en hij is weer goed gekeurd voor het komende half jaar hihi.

6. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Chaartje, echt balen zeg voor jou en Levi. Wat een egoistisch eikeltje. Maar veel sterkte voor Levi! dat is een echt vechtertje,s uper hoor.

Kaatje85, waar haalt die "vriendin" het lef vandaan. No way dat ik dat ging betalen. Dan betaal ik nog liever het dubbele in een zaak....

Dorientje, fijn dat je weer terug bent.

Ik heb een rotdag achter de rug, weinig lucht, kaakpijn, hoofdpijn keelpijn het voelt als een zware griep :oops: Gelukkig heb ik vandaag vrij. Morgen studie (hopelijk ben ik dan weer op de been, want het zijn mijn laatste lessen die ik eigenlijk niet kan/wil missen. En wo/do/vr nog werken. Helaas belden ze van mijn werk of ik niet wat eerder wilde beginnen.......half 6 Nondeju zeg, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Maar het zijn echt de laatste loodjes, hierna heb ik anderhalve week vrij.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb een nieuwe buikfoto (als avatar)

8. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Kaatje: als je wil, graag! Ben wel benieuwd wat ik mijn tepels aandoe :p

En...

Lieve zwangere dames, en mama Chaartje!
    Ik heb nu een enquête over woordkennis voor mijn scriptie gemaakt. Willen jullie alsje alsje alsjeblieeeeeft voor mij deze enquête invullen? Hij duurt niet lang ofzo; ik denk een kwartiertje en het zou voor mij echt super zijn als jullie me willen helpen. Pas nadat ik genoeg resultaten voor deze enquête heb, kan ik de rest van mijn scriptie afmaken (wat nog best veel is :evil:) Het gaat over moeilijke woorden en de enquête vraagt steeds of je een bepaald woord wel of niet kent. Ik hoop echt enorm dat jullie het allemaal voor me willen invullen! Alvast heeeel erg bedankt en sorry dat het niet over baby'tjes gaat :p Hoe dan ook altijd wel grappig om te doen, toch, zo'n enquête :D?

Je hoeft alleen op deze link te klikken om 'm te maken:
    http://www.thesistools.com/?qid=55910&ln=ned

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dames die het kijken opgelet Jericho is begonnen ;)

10. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik lees de hele dag al een beetje mee, ben alleen een beetje ziekjes:S

Moppie heb je enquete ingevuld :D kleine moeite toch

Dorientje fijn dat je weer een beetje herstellende bent , hoop dat het kindje lekker blijft zitten.

Hier dus een voetbal fan, ik ga voetbal kijken hihi fijne avond ladies

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Moppiepoppie: ingevuld!
    Moest wel lachen om 'incontinentie'... Helaas ken ik dat woord tegenwoordig wel :(
    Zal ik de link nog doorsturen naar vriendinnen of is dat niet handig?
    Groetjes
    Azeb

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @moppiepoppie vraagje, ik ben geen nederlander en heb dus geen grote woordenboek in mijn koppie zoals jullie :$ ik zal het proberen maar weet niet of dit jou resultaten zal beeinvloeden?

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Moppie: Gedaan! Samen met liefje, maar geeft niet toch? ;)

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lindaaa, wat een goed nieuws van Dorientje :D

@Eva, daar heb ik ook last van en vannacht dus voor het eerst een natte plek in mijn nachthemd. :oops:

@Kaatje, de meeste hebben het ook al gezegd maar vind 75 euro echt belachelijk. Je hoeft inderdaad niet voor haar hele vrije dag te betalen, neem aan dat ze graag op jullie bruiloft wil komen. Het zit je ook niet mee of wel? Hoop dat jullie er uit komen.
    Ben benieuwd of de puffer helpt, hoop het. Veel plezier alvast bij de gym morgen….enne past de jurk nog goed?

@Azeb, irritant hé dat gelek…vervelend ook urineverlies.

@Iris, super dat je die halve dag hebt geregeld enne dat uit handen geven zal je straks ook moeten dus wen er maar aan :D (klinkt wel makkelijk hé)

@Parr, volgens mij is dat inderdaad de hik, wat grappig zeg! Ook al aan de borrel ;) ;)

@Ingeltje, wat leuk Guusje! Haha wat een goeie van het bad..gewoon zeggen dat je last van je hormonen hebt.

@Chaartje, die gozer is echt gek! (sorry hoor) maar wat je zegt, Levi is geen stuk speelgoed en kan niet wachten tot het hem uitkomt. Hoop dat Levi het goed blijft doen en sterk blijft…succes samen!

@Dorientje, wat fijn dat je weer thuis bent en ons via Lindaa op de hoogte hebt gehouden. Jullie meisje moet lekker blijven zitten, rustig aan hé!

@Marielle, heb net mijn eerste gym gehad en als je vaak kort achter elkaar naar het toilet moet betekent het vaak dat je de eerste keer niet helemaal goed uitplast. Ze raden dan aan om je bekken naar voren en achteren te kantelen..misschien het proberen waard? Succes bij de arbo morgen.

@Tweety, heb hier nog wel een rolletje behang liggen ;)

@Sasha, beterschap.

@Moppie, ga zo de enquête invullen..succes hé met het laatste gedeelte straks.

@Dnisse, jij ook beterschap en veel plezier met de voetbal.

Zwangerschapsgym; ben net terug van mijn eerste les. We zitten met ongeveer 10 vrouwen en kregen nu vooral zithoudingen aanleren en bekkenbodem oefeningen, wel interessant. Moet wel zeggen dat ik sommige vrouwen wel errug ‘zeurderig’ vind…of ik ben zelf gewoon te nuchter weet het ook niet. We zullen zien volgende week ;)

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Lieverds!

Pff had ik beloofd om meer te reageren, doet mijn lichaam weer raar :evil:

Heb de afgelopen dagen erg veel last van harde buiken, gisteravond zelfs 1,5 uur lang om de 5 minuten, kneep hem echt :confused: Maar had ook teveel gedaan dit weekend, ben zooooo moe joh :(

Kom morgenochtend weer even koekeloeren, moet van manlief op de bank gaan liggen en niks doen :oops: Morgenmiddag om 1 uur weer naar de verloskundige, ga het toch eens aan haar vragen ook :(

Iedereen veel liefs, denk aan jullie! X

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag meiden!

Wat een kletskousen zijn jullie toch :)
    Ik ben er de komende tijd niet heel veel; we hebben nl. sinds vandaag de sleutel van ons nieuwe huis! Dus af en toe ben ik daar, maar echt klussen ga ik niet doen; ik mag niet verven, poetsen, tillen, euh, dus niks. Oh jawel, koffie schenken en broodjes smeren, haha! We zijn heel happy met ons nieuwe huis; de komende 2 weken gaat mijn vriend met wat hulp verven e.d. Gelukkig hoeft er niets aan breekwerk gedaan te worden. Op 28 juni gaan we officieel alle spullen verhuizen en kan ik beginnen met spulletjes inruimen en eindelijk de kinder-en babykamer inrichten!

Ik weet niet wie het zei, maar ook hier wordt veel gedraaid in de buik, vooral het linker beebje, niet normaal. Heb ook wat meer harde buiken, betekent toch dat ik het rustig aan moet doen! Mijn hoofd wil meer dan mijn lijf ;)

Over de visjes; echt jammer dat er veel dood zijn gegaan! Wij hebben ooit ook een aquarium gehad, we hadden er helaas ook meer werk van dan plezier! 1 vis zit inmiddels al 3 jaar jaar in onze huidige vijver (oude huis) en doet het prima! Is een goudvis :)

Nou meiden, rustig aan! Sorry dat ik niet echt reageer op alle berichten, dat gaat me echt niet lukken. Vind het eigenlijk ook wel leuk om in het algemeen te 'praten'. Hoop dat jullie dat niet erg vinden....
    XXX Lise

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Moppie, ik ga morgen je enquete invullen!

Hier ook voetbalavond :)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kristel moest ff denken wat bedoel ze nou met rolletje behang haha toen dacht ik o ja ik heb geschreven dat ik hem erachter wilde plakken haha hoezo dementie was het al weer vergeten

19. @Dorientje: :whistle: :whistle: :whistle:

@Kaatje: Moeilijke situatie. Ik vind ik elk geval niet dat jij voor een dag salaris moet opdraaien. In principe kan ze ook een uurtje later beginnen op haar werk...

@Chaartje: Ik vind jouw ex een waardeloze z*k hoor! Zo'n kerel is de titel 'vader' niet eens waard. Ik vind het daarnaast zo sneu voor jou dat dit een deel van je dag met Levi heeft verpest. Dikke knuf...!

@Moppiemoppie: Ik heb 'm ingevuld hoor! Was nog een flinke lijst... ;)
    Succes met de rest van je scriptie! Wat voor opleiding doe je precies?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje en heb je jouw vriendin al gebeld? en paste het jurk of heb je toiletpapier nog nodig?

@moppiepoppie deze woorden gaan om medische woorden eigenlijk :(

dames ik heb een vraagje.... bij de vk controle vorige week was mijn bm hoogte volgens de vk 1cm boven de navel. Maar dit vind ik heel raar aangezien ik dus de beeb wel daarboven voel. Zoals daar net werd ik geschopt vlak onder mijn ribben en ik drukte daar en kreeg een duw terug. Dus wat wat mijn vrindin zegt klopt hij moet circa 4cm boven mijn navel zitten dus wrm meet de vk 1 cm boven de navel dan?

Deel Deze Pagina