September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tweety> sterkte straks meis
    Moppiepoppie> joepie :D 10 uur ben ik bij je oke
    Parr> soms lijkt het wel alsof niets goed geleverd word pfff
    Kaatje> even een hele dikke knuffel van mij! al dat gezeur heb je niet verdient **knuffff**

kom net terug van boodchappen doen moest gelijk even een shirt ruilen dat we s-papa als vaderdag kado hadden gegeven.... wat denk je uitverkocht, heb nu maar een waardebon gegeven dan kan hij lekker zelf kijken. Ennuh wij eten vanaaf kip tandori :D (een beetje van mij en een beetje van knorr :))

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Paar dagen niet online geweest ivm met lekkere vrije dagen en ik moest echt heeeel veel bijlezen. Aangezien ik daar geen tijd voor heb, heb ik alleen laatste pagina's gelezen. Kan helaas niet op iedereen reageren dus even in het algemeen:

Lekkende borsten: ik heb het gek genoeg alleen overdag. Dan zitten er 's avonds plekjes in mijn BH. 's Nachts nog niets van gemerkt.

Bruiloft stress: jammer om te lezen dat het zoveel stress veroorzaakt. Zou toch iets leuks moeten zijn. Kan je wel vertellen dat mijn broer een mega bruiloft had en die dus door een weddingplanner heeft laten coordineren en dan heb je zelfs nog stress. Mijn ouders en ik werden er zelfs gek van! Maar de dag zelf was top en dat zal bij jou Kaatje ook wel het geval zijn.

De hik: ja ik voel het ook weleens, een plopje in een contant ritme onderin mijn buik. Ze ligt al sinds de 20e week met haar hoofd naar beneden dus dat zal het wel zijn. En Yule had ook dat ze tegen haar ribben aanduwde... nou hier nog een. Moet soms echt mijn hand erop leggen en terugduwen....

Nou wij zijn gisteren gaan shoppen bij BabyPlanet en Kidsfactory. We hebben ons helemaal suf gekocht aan lakentjes, boxkleed, wipstoel, dekentjes, kleren, badje, badcapjes, etc etc... We moesten de knop maar even op nul zetten toen we bij de kassa's stonden, want voor dat bedrag hebben we ook de babykamer gekocht... Ach ja, we kunnen veel bij de tweede ook nog gebruiken (maken we onszelf maar wijs) ha ha... Maar sommige dingen zijn gewoon te leuk om te laten liggen.

Zaterdag ook de familiewieg opgehaald. Dus de wieg waar mijn vader ook al in gelegen heeft en daarna alle ooms, tantes, neven en nichten. Hij is opnieuw bekleed met wit broderie. Echt heel mooi... zou zo de winkel inkunnen. Zal er eens een foto van maken. Hij staat bij ons op de slaapkamer.

Verder was madam gisteren heel rustig. Vond het maar niets. Ik hele tijd op mijn buik duwen, zo van: ben je er nog! Denk dat ze rustdag had of zo. Maar bij Yoga werd ze weer wakker... Hebben jullie dat ook weleens, dat hij/zij opeens verdacht rustig is... Morgenochtend weer naar VK, ben benieuwd hoe het er allemaal mee staat.

Nou genoeg over mezelf, volgende keer zal ik weer op iedereen reageren.

Liefs!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker roshi, hoe laat eten we?

Ga nu even naar de Hema hier in het dorp, bedacht me net opeens dat hun ook overhemden verkopen.

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jannes> heerlijk he zo onbezonnen shoppen. ben zo blij dat de portemonnee het toelaat :D
    Kaatje> gezellie ;) 17.30 uur, heb er al lekker sla bijgemaakt dus word helemaal lekker. k weet niet of jullie een C&A hebben maar die heeft ook hele mooie overhemden (vind ik)

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ben ik misschien , maar weet dat ze bij de wibra ook hele goeie overhemden hebben (?)

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja kan me voorstellen dat andere mensen het er niet aan uit willen (of kunnen) geven, maar wij bevinden ons in een situatie dat het kan. En we worden op een of andere manier altijd aangetrokken door spullen die altijd duur zijn. Niet alleen voor de baby, maar helaas met alles..... ha ha

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @ Yule: Super die baan! Alles komt weer eens op z'n pootjes teruecht, heerlijk zeg!

@ Roshi: Hoeraaaa! 100 dagen! jamjam...kip tandoori.. waar woon je ook alweer?

@ Parr:grrgmmbl...kinderwagenbezorg-sores...blegh!

@ Dniise: gefeli, wat een mooi cijfer!

@ Kaatje; pff wat een vriendin zeg, is het een goeie vriendin? Vind het allemaal zo vreemd; geld vragen voor een proefkapsel. Ze zal wel heel erg op haar geld zitten ofzo..
    Oh...en dan die kleding van je a.s. mannetje... grrrr wat een gedoe. Dan moet het toch wel een fantastische dag worden, om dit allemaal goed te maken!

Hmmm ik heb me ook suf geshopt bij de Hema en Prenatal. Wat heb je veel nodig hè? Dekentjes, lakentjes, handdoeken, washandjes pffff het loopt allemaal wel op met die kleine dingetjes.
    Heb gisteren een nieuwe frituurpan gekocht, omdat de oude zo vies was dat we hem niet meer durven te gebruiken :oops:. Maar ehm...ik durf het manlief niet te vertellen, want die zit nogal op de centen haha. Dus ik heb het gisteren al verzwegen en nu heel laf een mailtje naar zijn werk-email gestuurd. Dan kan de boosheid even zakken voor hij thuiskomt :)

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jannes> sja hier ook.... manlief is bijvoorbeeld gek van winnie de pooh maar ik hou weer niet van felle kleuren... dus ik gezocht en ja hoor ze hebben ook de "brown line pooh" voor alleen een zeepdoosje betaal je al 12 euro moet je nagaan wat de rest kost :confused: maar goed we zijn nu beide blij, ik met rustige kleuren en manlief met WTP :D

ingeltje> den haag :)

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @roshi: daar heeft mijn vriendin ook wat dingen van: lakentjes, boxkleed en idd wat badspullen. Dat was idd niet goedkoop.

Maar je kan het, zagen wij gisteren ook wel, zo gek maken als je zelf wilt. Bij de boxkleden lagen er van 25 euro, maar ook van 85 euro. Dan vragen wij ons wel even af waarom wij die van 85 nou mooi vinden, maar het hoeft dus echt niet duur te zijn.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Mobielfreak: oh gelukkig, ik dacht even dat je echt aspirine had genomen. Pfoe! Heeft de paracetamol wel gewerkt?

@Jannes: dat terugduwen doe ik inderdaad ook regelmatig! :) Af en toe zo'n rustig dagje hoort erbij geloof ik, maar ik word er ook altijd een beetje ongerust van.
    Enne... kidsfactory! Wow. Duur! Kan me voorstellen dat je lichtelijk wit wegtrok bij de kassa... Maar als het straks thuis staat dan is het wel zoooooooooo leuk! ;)

@Ingeltje: oh, pak jij dat zo aan! Haha! :)

Zo, net even boodschapjes gedaan en de Kruidvat babydoos gehaald. Ik vond er toch nog wel wat aardige dingetjes inzitten.
    Ik moest rennen naar mijn auto want de parkeermeter was al afgelopen.... dat is geen goeie combi hoor, betaald parkeren en zwangerschap.. :rolleyes: Ben niet meer zo snel als ik geweest ben!

11. IrisB

IrisB Fanatiek lid

*sneaks in*

@parr: Argh, hoe moeilijk kan het nu zijn om iets deftig te leveren. Hopelijk komt het allemaal snel goed... 3 weken, duimen maar. Als ik die verhalen zo lees, mogen we echt van geluk spreken dat om een of andere reden bij ons de dingen in één keer juist geleverd werden. Zijn wel nog aan het wachten op de MaxiCosi en de kinderwagen die bij de Prénatal moeten binnenkomen rond ongeveer... um... nu :D (hadden voicemail tijdens vakantie dat er vertraging op zat, dus nu krijgen we gratis er iets bij).

@kaatje: Sociaal aanvaard, who cares :) Nu ja, kan natuurlijk helaas niet om uitnodigingen in te trekken :( En dan die hemden... zit je echt niet mee, he :( *knuf*

@roshi: Hoera voor een geslaagde Winnie the Pooh missie :D

@Jannes: Leuk, shoppen :D Ik blijf tegenwoordig bewust uit winkels weg (niet dat ik zoveel tijd had de afgelopen weken). Maar gisteren begon m'n Engelse vriendin over een soort speelgoed: Taggies. Daar zijn er toch wel erg leuke van, alleen geen idee waar je die in NL kunt vinden. (als je even taggies in google afbeeldingen zoekt, dan zie je er een heleboel :D)

@Yule: Klinkt helemaal geweldig, die nieuwe baan :)

@dniise: Gefeliciteerd met dat prachtige cijfer! En nu nog snel je beter voelen...

@Ingeltje: Als jullie friteuse zo eng vies was dat je em niet meer durfde gebruiken, kan je man het toch niet erg vinden. Succes ermee in ieder geval :D En veel plezier met het opnieuw kunnen frituren!

Wij gaan straks salade eten met radijsjes, gebakken aardappel, kipfilet en honing/mosterdressing. Moet wel even m'n vriend bellen om te horen of ie al naar de winkel is geweest. Hij had nog twee dagen vrij (oneerlijk :evil: ) en hij is het tegenovergestelde van mij wat huishouden op vrije dagen betreft: ik doe eerst alle vervelende dingen (poetsen, strijken, boodschappen, ...) en dan houd ik gewoon vrije dag. Hij houdt eerst vrije dag en moet daarna nog snel snel alles doen :)

Hik... Ik voelde het daarstraks echt heel duidelijk, wel zo'n 10 minuten lang een grappig getik in m'n buik :D Kwam ook meer van beneden, dus denk dat uk ondertussen weer gedraaid is (bij pretecho lag ie in stuit). Maar goed, er wordt nog veel gedraaid en gekeerd nu denk ik :D Vond het wel een heel grappig gevoel, die hik.

Nog een klein uurtje en ik mag naar huis. Straks niet vergeten om geld voor de gym mee te nemen of ze gooien me er weer uit, haha. Wel handig dat die gym in mn VK praktijk is: praktijkassistente geeft het en één van de VK's assisteert. Heb ik elke week controle :D Weet ook niet goed wat ik moet aandoen, want denk niet dat m'n jogging broeken nog passen. Misschien maar in die ene pyjamabroek die zich als jogging kan vermommen gaan :) Ben ook niet zo goed in contact zoeken, zit nu toch al een heel aantal weken op zwemmen en heb niet echt iemand waar ik bij ga zitten ofzo. Zwemmen is wel elke week andere mensen omdat je gewoon elke keer los betaalt. Yoga was wel gezellig, maar daar waren we maar met z'n vieren, dus dat was een klein clubje :D Vrees (nu ja, vrees :p) dat jullie m'n voornaamste zwangerschapsvriendjes zijn :D

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ja nu we de spulletjes allemaal compleet hebben, kan ik niet wachten tot het kamertje volgende week woensdag komt. Kan ik het lekker allemaal wassen en inrichten. Het wordt een hele stylish kamer met een oranje wand en dan oranje, fuchsia en turquoise bloemetjes in de accesoires (lakentjes, aankleedkussen, muurstickers, etc). Echt meisjes...

13. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Er is idd veeeeeeeel moooooooooi spul te koop en duuuuuuuuur. Wat mij tegenhoudt is dat ik er niet goed tegenkan als ik spullen in huis heb die ik niet nodig heb. Ik weet inmiddels hoe kort je sommige dingen maar gebruikt dus ik zorg ervoor dat ik zo min mogelijk spul straks hoef te stallen. Dus... badje en tummy hebben we weer lekker geleend van familie, etc. etc.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Poehh als ik zo wat prijsjes voorbij zie komen vind ik mezelf wel erg cheap :oops:
    Als ik moet kiezen tussen een boxkleed van 25 euro of 85 dan koos ik toch echt die van 25. Vind ik die niet mooi kijk ik wel verder :oops:
    En het is niet dat de portomonnee het niet toe laat maar mij is altijd gezegd hoe minder je uitgeeft hoe meer je kunt kopen (zeg ik dat zo goed ?)

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Meiden, marktplaats is ook echt een goeie om spulletjes voor onze kleintjes te kopen. Als je daar goed rondsnuffelt kun je leuke dingen voor een prikkie kopen.

De kraamzorgverpleegkundige is net geweest, was een erg prettig gesprek moet ik zeggen. We krijgen zoiezo 53 uur verdeeld over 8 dagen, dus we mogen niet klagen. En alles is in overleg mogelijk, qua huishouding enzo.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden

nou weer terug van de crematie was een emo gebeuren maar ja dat hoort erbij. ben blij dat het weer achter de rug is. mijn zoontje is nog bij oma hij lag te slapen dus die komt straks lekker uitgeslapen thuis. ga nu nog ff wat opruimen enzo kom later nog wel ff kijken.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Miracle: ja dat is ook heel persoonlijk hoor. Wij zijn gewoon gewend niet naar prijzen te kijken en te kopen wat we leuk vinden. Is een luie en luxe instelling, maar wij voelen ons er prima bij. En ach wij weten ook altijd wel iets om het weer te verantwoorden "boxkleed 85 euro... nou ze ligt er elke dag op dus dat is het wel waard" ... ha ha

En wat Wens zegt klopt wel. Mijn nichtje zei ook al: bij eerste koop je nog alles nieuw en geef je heel veel geld uit. Bij de tweede gebruik je je spullen opnieuw, leen je het of koop je het goedkoper.

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha ja dat is wel waar.
    En wij kijken ook niet echt naar de prijs maar stiekem let ik daar dan toch op.
    Uiteindelijk denk ik dat we Qua prijzen toch wel overeenkomen als je uiteindelijk alles onder elkaar gaat leggen.Want spulletjes kopen doe ik echt veel en heel graag :D haha

19. spullen koop ik het liefst zo goedkoop mogelijk haha. niet met alles hoor vind onze kinderwagen behoorlijk prijzig met 700 euro, wel incl maxi cosi en reiswieg e.d.
    ook op eht matrasje hebben we niet bespaard maar bijv ons boxkleed was 5 euro bij de wibra, haha vond hem mooi en dus niet duur, heb er alleen spijt van dat ik er geen 2 heb gekocht om uit te wassen maar ja is nu te laat.
    het is niet zo dat wij het niet uit kunnen geven maar ik vind het gewoon leuk om koopjes te zoeken.
    zo heb ik bijv ooit een jas gezien in de stad en die was 12,50 euro maar pastte niet. ben ik naar een andere stad gegaan een paar dagen later en daar hadden ze hem in de uitverkoop verlaagd naar 8 euro, kijk dat maakt mijn dag nou goed. kun je lekker meer kopen zoals miracle al zei.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje gaat dus ook zo lekker met jou bestellingen :(

@ingeltje :) en nu ook zijn favoriete kost maken ;)

@mobielfreak hoe gaat het nu met jouw rug?

Nou ik heb "gespeeld" met mijn kinderwagen. In elkaar vouwen weer uitvouwen, kinderzit eraf en adapters erop en maxi cosi erop en toen weer alles er af en de kinderstoel er weer op en dan de voetenzak erin. Heb foto gemaakt van het kinderwagen met voetenzak erin. Zet ook gelijk foto in mijn album met de folie op de ramen. Dan zien jullie wat ik bedoel. ;)

@IrisB die mannetje van jou gaat dan zeker eerst achter de pc gamen en dan als hi jde klok ziet als een haas alles doen of niet :) ?

@steen oh klink goed! was het een mevr die je straks ook krijg? of ken je die nog niet?

@miracle ik leen veel en koop ook dingen maar let niet altijd op de prijs :oops: beetje dubbeldwars :p

@tweety knuffels!

De mngr. die de roosters maakt (Bjorn) was ziek (ziektewet) maar is vandaag gekomen om de roosters voor volgende week te maken. Die krijgen wij ook per email binnen. Zie ik dat ik maandag 11-15u moet werken terwijl ik 15.15 in enschede bij de bedrijfarts moet wezen :( En dinsdag is mijn vaste vrije dag maar nu ben ik van 19-23 ingepland. mooi niet! Ik denk wie is nu de roosters aan het maken dus ik bellen bleek het toch bjorn te zijn maar die was weer weg naar huis :( die heeft last van zijn medecijnen of zo :rolleyes: maar goed dit moet dus opgelost worden dus vanavond met een andere mngr bellen. Ik regel niks want is niet mij probleem ... En mijn visite is mij vandaag vergeten :) bel ik haar op was zij thuis en ik zo van kom jij niet meer? zij schrok zich helemaal! was helemaal vergeten, was van werk naar huis gegaan :) Dus gewoon lekker gebabbeld over de telefoon.

Argh mmijn blunder van de dag! Ik stop mijn geheugen kaart in mijn laptop zonder de verlengstuk :confused: Maar gelukkig met de hulp van 2 messen kon ik het eruit peuteren :oops:
    Maar geod foto's zijn in de album ;)

Deel Deze Pagina