September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haay meiden!

k wou even zeggen dat ik wel mee lees hoor.. ;)

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dat is inderdaad waar en met andere dingen heb ik bijvoorbeeld weer max prijzen, ik zal bijvoorbeeld nooit meer dan 50 euro voor een broek uitgeven voor mezelf dat vind ik echt onzin. Ik ben ook helemaal niet van de merken en ga dat ook zeker niet voor ons kindje kopen. We waren 2 weken geleden in bataviastad en daar was de kinderkleding weer heel goedkoop, merk en dan 25 euro voor een setje; broek, shirt, truitje kijk dan wil ik wel merk kopen maar anders echt niet. Heb nu bijvoorbeeld een onwijs lief stelletje; broek + vestje bij de c&a 8.95 euro.

het boxkleed bijvoorbeeld hebben wij als kadootje gehad van vrienden, zij hebben hem bij de kruidvat voor 9.95euro het is precies onze kleur dus ik ben er helemaal blij mee :D die ga ik dan ook weer niet van WTP kopen, zo gek ben ik nou ook weer niet :D

tweedehands kleertjes van vreemden (dus niet van vrienden) hou ik helemaal niet van dus marktplaats enzo laat ik lekker met rust

3. 4days

4days Niet meer actief

Moppiepoppie wel pittige vragen hoor! :)

Kom net van mn werk, en k ben echt doodop... Moest ik erna nog es anderhalve kilometer ofzo lopen, omdat het hele centrum stond dicht geparkeerd en ik dus nergens anders kon parkeren... *zucht* Heb me nu lekker op de bank laten ploffen, denk dat ik hier maar de rest van de dag blijf zitten... :)

Groetjes Cossy

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    cossy> lekker doen meis! bank ze ;)

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Parr, nee dit was degene die de intakes doet en straks komt voor de hielprik en gehoorscreening. Dus we weten pas na de geboorte wie we als kraamverzorgster krijgen

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik let wel op dat het niet belachelijk duur is. Want da tvind ik zonde. Vooral omda twij het niet super breed hebben en ze hebben dingen snel niet meer nodig. Zoals kleren. Maar voor de wasbare luiers, vervoer etc. geef ik wel wat voor uit want je maakt er meerdere malen gebruik van. Maar natuurlijk koop ik af en toe iets wat wel duur is. maar dat is ook een keer lekker :D :p

@cossy vooral doen meid!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi

Nou ik had 3 geboortekaartjes boeken gehaald. Vriend en ik afzonderlijk bekeken en opgeschreven welke we leuk vonden.....nou alle wat ik echt NIET leuk vind, vindt hij wel leuk..... :confused: maar toch nog 1 gevonden die we beiden leuk vinden en waarop als het goed plaats is voor een tweede tekst in het Spaans.

Verder ga ik vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen :) Ben benieuwd!

8. 4days

4days Niet meer actief

Hihi tnx Roshi & Parr ;) :)

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Even snel ego-berichtje:

IK BEN GESLAAGD! :D:D:D

Heerlijk nu kan ik me helemaal gaan richten op de kleine.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dreames :whistle: :thumup: super meid!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou bij de gyn was alles goed. Hij was blij dat ik een afspraak had gemaakt omdat ik me zorgen maakte. Hij denkt zelf niet aan TTS (twin to twin syndroom) maar wil het voor de zekerheid wel even laten onderzoeken. Dus 30 juni een echo in het franciscus (waar ik loop) dan kijken ze ook naar de doorbloeding van de navelstreng. En dan 2 juli de echo in het erasmus. Dan kijken ze alles na en ook of het TTS is. En dan moet ik 11 juli weer op controle en vanaf dan elke week op controle.
    De gyn gaat me met uiterlijk 35 a 36 weken inleiden. Dan vindt hij het wel weer mooi geweest zei hij. Dus dat betekent dat uiterlijk half augustus onze meiden er zijn!

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @dreames: Gefeliciteerd !

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Funnyme: Mooi dat ze er uitgebreid naar gaan kijken , heb je uiteindelijk zekerheid.
    Super mag je eindelijk gaan genieten van je 2 meisjes !

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @funnyme: fijn dat alles goed is meid!
    @Dreames: Van harte gefeliciteerd!

wat betreft spullen kopen via marktplaats:
    Het enige wat ik dus 2e hands voor de uk heb gekocht is eigenlijk alleen de box geweest, en een hemel op standaard... de rest heb ik eigenlijks allemaal nieuw..
    Kleertjes zou ik sowiezo niet 2ehands via internet halen, heb wel kleertjes van mijn neefje gekregen maar dat is familie dus dat zie ik weer anders!

Oh ja en naar de rest van de dames: ZWAAAIII

15. wij hebben alleen het badje tweedehands van een neef van mijn moeder haha.
    voor de rest hebben we ook alles nieuw, verder zijn we dan ook wel een van de eerste die kindjes krijgen bij de vrienden en familie dus heel veel lenen ofzo gaat dan ook niet.
    gelukkig krijgen we ook veel kadootjes haha altijd leuk.

vanaaf weer zwgym maar heb enorm last van mijn bekken dus doe het wel een beetje rustig aan.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Tinkerbel, beetje rustig aan hé meid!

@Lise, gefeliciteerd en succes met jullie nieuwe huis.

@Tweety, haha heb je ook nog behanglijm nodig of is hij al weer lief?

@Parr, sexy foto ;) enne gaaf zeg zo’n boog qua ramen. Heb je al hoofdpijn van dat bonken tegen de muur?

@Kaatje, kan me voorstellen dat je gevoel minder wordt door dit soort dingen. Weet je vriend al dat hij geen feestje krijgt? Belachelijk hé al die prijzen..maar weet zeker dat je straks op een mooie dag terug kijkt :D

@Iris, hoe was de gym?

@Dnisse, gefeliciteerd…wat een mooi cijfer!

@Anno, hier sinds twee nachten ook lekkende (.) (.).overdag gelukkig niet.

@Yule, dat zou mooi zijn..is het voor een soortgelijke functie of heel wat anders?

@Steen, fijn dat jullie zoveel uur krijgen..:D

@Dreames, gefeliciteerd…lekker hoor.

@Funnyme, gelukkig weer wat meer duidelijkheid.

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik las gisteren in een tijdschrift dat je een muziekdoosje onder op je buik moet leggen als de kleine wakker is..dus wij gisteren natuurlijk meteen proberen…het was me toch een getrappel in mijn buik, zo grappig! :D

Heb sinds een paar nachten steeds pijn in mijn rechterbil, herkennen jullie dit en weten jullie misschien wat dit kan zijn?

Ons kleintje draait en schopt nu wel heel erg veel (moet zeggen dat ik het af en toe echt zat ben) want is vaak best wel pijnlijk. Hoop dat hij of zij snel wat rustiger wordt!

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kristel: pijn in je linkerbil kan zijn dat je wat last van je bekken hebt

Dreames: GEFELICITEERD MEID!

Funnyme: hoop dat die testen ook goed zullen zijn, half augustus al moeder worden. Gaat snel nu ;)

Goeie tip: koop niet alles wat op die babyuitzetlijst staat. Sommige dingen gebruik je nauwelijks of niet.
    Wij hebben onze box van marktplaats en opnieuw overgespoten. De babykamer hebben we gekregen en de kinderwagen konden we toen voor 100 euro overnemen. Maar die gaan nu weer weg, de kleintjes komen bij elkaar op de kamer te liggen (papa kan nauwelijks op de zolderkamer staan, dak is te schuin) dus ze krijgen nieuwe bedjes van Ikea en we moeten nu dus een ook dubbele kinderwagen kopen...
    Maar dat doe ik via Ebay, dat scheelt weer een hoop (vaak heb je een gloednieuwe voor 70-80 euro incl. verzendkosten)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @ IrisB: ik heb ook geen vriendinnetjes met yoga, we zijn ook best met velen (14 ofzo)

@ Miracle: ik koop ook geen dure spullen, zoek altijd eerst even verder. Tenzij het echt een groot kwaliteitsverschil is.

@ Cossy: rust maar lekker uit!

@Dreames: gefeliiii!

De frietpan was gelukkig geen probleem haha :) Hij was ook maar 38 euro en een echte Philips, dus manlief vond het prima. Maar ik weet zeker als we samen de stad in waren gegaan, dat het dan 'niet nodig'' was geweest. Hihihi en de bitterballen zijn al in huis!
    (en de friet, frikandellen en andere snacks)

Hoe komen jullie toch allemaal bij die pijn van het schoppen? Ik voel kindje wel, maar ik heb er nooit pijn van!

Hey ik ga naar yoga tot later!

20. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Hoi allemaal,

Ik heb ook al weken last van onderrug en vooral in mijn rechterbil. Ben naar de fysio gegaan en die bevestigde wat ik al dacht: bekkenpijn. Heb oefeningen gekregen en tips hoe ik het beste op kan staan enzo.

Hier nog een shopaholic :D . Ik koop me normaal redelijk suf aan kleren, maar probeer me nu echt in te houden en dat lukt aardig al zeg ik het zelf. Het is natuurlijk de 3e (en nu echt de laatste :D ) dus wil ik niet zoveel uitgeven aan positiekleding en aan babyspullen. We hebben wel een nieuwe babykamer gekocht, maar dan een redelijk goedkope. Verder box, kinderwagen, badje, wipstoeltje gekregen of 2e hands via marktplaats.
    Ik heb nu ongeveer 6 pakjes in maatje 50/56 gekocht en wacht met de rest totdat we weten wat het is. Neem aan dat we ook nog wel wat krijgen. Heb nu dus heel basic witte en creme pakjes gekocht.

Straks naar zwangerschapsyoga :D
    En vrijdag ochtend de 3d/4d pretecho :D daar heb ik echt enorm veel zin in!

Veel voetbalplezier en slaap lekker straks!

ZwEsje

Deel Deze Pagina