September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FunnyMe ik overleef het wel. hij rookt alleen in de voetbal pauze en na de wedstrijd gaat hij naar huis.
    Hierboven staan alle ramen open,dus hij staat ook onder het raam te roken..
    Geur is alweer uit huis gewaaid, maar juist omdat je zelf niet rookt,en in huis ook niet ruik je het gewoon heel snel als er in de buurt gerookt wordt.

Was is weer weggevouwen, dus dat scheelt morgen ook weer een beetje werk. wou morgen de koelkast schoonmaken maar heeft vriendje net gedaan toen ik naar gym was. Morgen dus alleen even boodschappen doen en beneden stoffen.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pisum :( oooh meid echt Kl*te nieuws! Dikke dikke knuffel!

@FunnyMe zo jullie hebben jullie kleintjes veel eerder in de armen *dromerige zucht

@freesia ik heb het lijst ook opgeslagen ;)

@kaatje dat ken ik. Mijn schoonvader rookt ook en dan staat ons voordeur open ivm bouw van de wc. Dan word ik wakker van de cigarette geur :(

Hier een beetje animal planet kijken en borduren. Ik heb trek maar merk dat de kleintje tegen mijn ribben naar boven ligt. af en toe een beetje moeilijk met borduren heb het gevoel alsof ik ERG vol zit :(

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Net thuis, dus denk snel ff wat bijlezen:

@Dreames: gefeliciteerd!

@Pisum: wat een vervelend nieuws! Veel sterkte, snap dat je er vanaf bent. Dit zijn nooit leuke berichten.

@Lindaa: die van mij ligt ook met haar koppie bij schaambeen. Soms draait ze zich en schrik ik er gewoon van. Opeens een steek en een enorme druk op mijn blaas.... Kon je maar zien wat ze dan deed.

@Jekkia: wat een geweldig koopje. Top dat je hem gevonden hebt en voor zo'n mooie prijs!

@FunnyMe: wat een leuke gedachte dat je weet dat je kindjes er half augustus zijn. Gaat de tijd opeens snel he...

@All: zie dat het beetje gelijk verdeeld is met de prijsjes kopers en de mensen zoals ik die gewoon alles kopen. Denk dat het ook een beetje is wat je meekrijgt. Ben nogal verwend qua luxe (ook in opvoeding), en als je dan zelf de middelen ook hebt, dan geef je het gewoon makkelijk uit. Ik draai mijn hand niet om voor middagje shoppen en voor ruim 500 euro zwangerschapskleding kopen. Maar als ik dat tegen bijvoorbeeld mijn s-mama vertel, dan krijgt die echt een hartverzakking.

Die heeft het er soms ook moeilijk mee dat wij van mijn ouders veel krijgen. Wij vertellen dus ook maar niet dat kamertje, kinderwagen en autostoeltje door mijn ouders is betaald. Voelt zij zich rot dat ze ons alleen maar kleinigheidjes geeft. Terwijl we daar echt net zo blij mee zijn. Het gaat niet om grootte of waarde, maar om het idee... toch?

Nou ik ga lekker in bad met de "Wij jonge ouders" en daarna slapen. En morgen 8.30uur naar de VK. Leuk!

Wltrstn allemaal!

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Pisum, dikke knuffel meid! veel sterkte!

Welterusten allemaal!

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dreames> gefeliciteerd met je diploma!
    FunnyMe>spannend meis dus nu nog uiterlijk 8 weken
    Pisum>wat een vreselijk nieuws meis, sterkte **knuffff**
    Kaatje> uhm kan je niet gewoon zeggen dat er in huis niet gerookt word? (dus ook niet in de deuropening?) meis het is JOUW huis je moet echt wat strenger zijn hoor volgens mij ben je veels te lief en loopt iedereen zo over je heen **knuff**
    Jannes> precies het gaat om het idee dat ze aan je denken en of dat nou met een kamertje is of met een pakje van 10euro het gebaar is goed:D aghos dat arme mens ik zie haar al zeggen "500euro :confused: " hahahahaha veel plezier bij de VK morgen

zo ben weer bijgelezen, gelukkig heeft NL gewonnen want ik moest verplicht kijken ivm visite hihi nee hoor was erg gezellie.

Nou weltrusten allemaal!

6. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai ladies

wou ff zeggen dat ik alles heb gelezen

Pisum wat erg voor je

Dreames gefelciteerd

Jullie krijgen allemaal incl jullie kindjes een knuffel van Levi
    en hij wacht met smart op de kindjes hahaha

hij doet het wel goed
    volgens de dokter ook alleen heeft hij dus nog steeds veel last van snot en een hele bolle buik
    en daardoor heeft hij moeite met ademen
    en krijgt u dus dat hij oppervlakkig ademt en zijn hartje niet zo hard klopt

en als dat deze week of 2 weken niet veranderd moet hij waarschijnlijk toch aan de beademing maar we zijn nog niet zover

We blijven hopen dat het goed gaat

we hebben wel fijn gebuideld en het voelt zo lekker zo een kindje op je borst

nou slaap lekker en tot morgen meiden

knuff en zoen

Char

7. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeiemorgen (eh, nou ja morgen, voelt als nacht)........mijn chef vroeg of ik iets eerder kon beginnen :oops:
    Ik lees straks alles bij, tot later....(hoop toch echt wel voor half zes naar huis te kunnen :rolleyes: )

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, dat volle gevoel ken ik, heb dan ook het idee dat ik echt enorm ben.. begin trouwens weer rond te groeien ipv naar voren.. kan straks dus rollen ipv lopen :)

Roshi, nee ik laat niet over me heen lopen hoor. Weet dat het maar 1 sjaggie was en hij bleek dus achteraf buiten op het bankje te zitten,maar zowel de deur als de bovenramen stonden open,dus ja dan komt het toch wel binnen ( heb ik ook als de buurjongens buiten staan te roken )
    Ben idd af en toe te lief,maar kan met dezelfde gang ook giga van me afbijten hoor( stemmingswisselingen :-? :) )

Was hier voor 7 uur de deur al uit om vriendje weg te brengen. ga zo dus lekker in bed liggen en de verloskundige praktijk kijken

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen meiden

@pisum meis veel sterkte wat een kl*te nieuws ik weet wat je meer maakt 3 jaar geleden was dit ook bij mijn opa het geval.

@chaartje dikke knuff terug voor levi.

@funnyme spannend meid.

hier weinig te vertellen alles is rustig. straks weer ff schilderen, opruimen en boodschappen doen weinig spannends.hihi

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Pisum: Sterkte meid, snap best dat je er even doorheen zit..

@ Rug: Nog steeds last van stond er vanmorgen ook weer mee op.. Toevallig moet ik vandaag voor het eerst naar de fysio vanwege bekkeninstabiliteit, misschien kan ie gelijk mijn rug even goed masseren?

Tim word straks opgehaald door me schoonmoeder, omdat ik dus naar de fysio moet, vind het maar een raar idee, het is namelijk de eerste keer dat hij opgehaald word en dat hij als het ware naar de 'oppas' gaat..

11. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen :D

@steen: Fijn dat je een goed intake gesprek hebt gehad met de kraamzorg. En dat je gegarandeerd (tenminste, dat denk ik toch) alle uren krijgt die je nodig hebt.

- ff tussendoor: er heeft weer iemand de hik :) Had gisteren toen ik het voor het eerst écht voelde een sms naar m'n vriend gestuurd zo van "iemand heeft de hik en ik ben het niet, haha". 0 reactie terug. Dus ik thuis beetje geïrriteerd, maar hij wist gewoon niet dat ukjes de hik konden krijgen. Keek helemaal: :confused: Na ja, zou ik even een sms sturen als een van m'n collega's de hik heeft. Zó raar ben ik nog nét niet :p :) -

@parr: Hoe raad je het :D En nu zeker, want er is een nieuw spel dat ie kan spelen: Age of Conan. Maar goed, ik mag niet klagen, want hij doet alles wel, heeft alleen een ander tijdschema om het te doen.

Die roosters van jou slaan ook helemaal nergens op. Hopelijk wordt het snel weer opgelost. Erg vreemd wel, aangezien het dezelfde mens is die ze anders maakt. Misschien idd bijwerkingen van medicijnen o_O

En vergeet het telkens te zeggen: maar hele mooie foto :D

@eva: Succes met de geboortekaartjes! Gelukkig toch eentje dat jullie allebei mooi vinden... Pfff, moet ook echt aan de gang met die kaartjes. Eén van de dagen m'n tekening even schilderen en inkten en dan zien of ie ermee door kan. (of dat we toch een prefab kaartje moeten zoeken).

@dreames: Gefeliciteerd met je diploma!

@FunnyMe: Fijn dat alles goed is. En ook leuk dat je een datum (nu ja, periode) hebt gekregen van de gyn. Kan me goed voorstellen dat hij het dan wel mooi geweest vindt zijn.

@Ingeltje: Gelukkig is het frituurpan avontuur goed afgelopen :) Frituur ze!

pijn bij het schoppen: Gisteren had ik voor het eerst ook één schop waarvan ik AU ging. Netjes tussen een paar ribben gemikt leek het. Maar voor de rest schopt uk er lustig op los op een pijnloze manier.

@wupje Jeej, vakantieweek :D Maar je hebt het wel druk. Veel plezier nog met verder afmaken van het kamertje.

@pisum: Wat een rotnieuws :cry: Heel veel sterkte!

vluchttas: Haha, denk dat ik die makeup er ook maar uit laat. Maar goed, ik gebruik alleen make up als ik uit ga/feestjes of als ik er doordeweeks zin in heb om eraan te beginnen.

@chaartje: Levi is echt een vechtertje! (ja, ik val in herhaling). Blijf duimen voor jullie! *knuf terug*

@mobielfreak:: Argh, rug :( Beterschap!

De gym dan... Kwam er iets te vroeg binnen en zag een hele wachtkamer vol zwangere vrouwen op matjes liggen (ze geven de cursus in de wachtkamer van de praktijk die natuurlijk wel is leeggemaakt) en dacht al: "Oei, dementie? Te laat? :confused:" Maar er was ook een cursus van 19-20u, dus was netjes op tijd voor die van mij die om 20.15u begon :D Wij zijn ook maar met een klein groepje (gisteren 4, was geloof ik 1 iemand ziek).

Vond het wel grappig, al is het ook voor mij wel een groot deel herhaling omdat ik al yoga gedaan heb. Wat ik niet verwacht had was het actief gehuppel en gespring waar we mee begonnen :confused: (reactie vriend: ja, het is GYM :p ), maar dat duurde gelukkig niet een heel uur. Kwartiertje was meer dan genoeg, hahaha. Heb ook ontdekt dat er iets is als fysieke zwangerschapsdementie: moesten één of andere oefening doen met je arm in een rare bocht en ik kreeg het echt niet voor elkaar om m'n armen zo te coördineren dat het klopte :confused: Ook met andere simpele dingen waarbij armen omlaag gingen en knie omhoog moest ik echt superhard nadenken om het goed te krijgen. Interessant :rolleyes: M'n toch al niet zo geweldige links-rechts gevoel is nu ook minder aanwezig dan ooit. :D

Week bijna in de helft, tijd om weer aan de slag te gaan...

Fijne dag dames! :D

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ IrisB: Hier ook een vriend aan de Age of Conan, hihi World of Warcraft is verruild voor dat spel, heeft zelfs een nieuwe pc moeten kopen voor dat spel anders kon hij het niet spelen :confused:

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal

@ Pisum: jemig wat een naar nieuws. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Ik heb zelf ook mijn oma, met wie ik een hele goede band had, verloren aan kanker. Dat is inmiddels 7 jaar geleden. Ik snap hoe je je voelt, ik denk aan je.

@ Kaatje: Was jij het die vroeg hoe mijn zwnagerschapszwemmen was? Nou....ff wennen moet ik zeggen. Ik vond het nogal sloom :( Maarja misschien komt dat ook omdat ik nog moet 'accepteren' dat ik zwanger ben en er niet meer 100% voor kan gaan met sporten....ik weet het niet. Misschien dat ik liever zelf ga vrij zwemmen....

Vandaag 2 geboortekaartjes boeken ruilen voor 2 anderen. Die nog even doorspitten, vinden we geen leukere dan houden we het bij deze. Iemand ging er zelf 1 maken. Dat wilde wij ook doen, met een foto maar bij nader inzien vind ik dat teveel gedoe. Dus toch maar een kant en klare.

Ik ga aan de slag met alle 1000 dingen die ik nog moet doen vandaag ;)

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik geef ook liever niet teveel uit aan babyspullen, niet een kwestie van niet kunnen maar van niet willen, ik vind het gewoon zonde. Ik geef liever geld uit aan een mooi spijkerbroekje als ze wat ouder zijn er tenminste een half jaar dezelfde maat hebben, bijvoorbeeld.
    Wij hebben onze kinderwagen laatst gekocht voor 295 euro op marktplaats en die ziet er echt uit als nieuw! en dat is dan inclusief maxicosi, voetenzak, etc etc. Kijk daar word ik dus blij van!
    Onze vorige wagen (een duowagen) hadden we ook via MP en daarna voor hetzelfde bedrag weer verkocht, lekker gevoel om een 'gratis' wagen te hebben gehad.

Hier gaat het wel oke, mijn bekken heeft even een opleving en dat geeft een goed gevoel, dat het ook beter kan en niet alleen minder hoeft te worden. Verder heb ik eindelijk een leuke reactie op mijn advertentie voor een nieuwe huishoudelijke hulp (vorige is gestopt) en ik hoop zo dat dat wat wordt, dat scheelt weer zoveel! Ondanks dat ik vannacht verrot heb geslapen (en de oudste dacht om 5 uur al dat het tijd was om op te staan :( ), is mijn dag toch weer goed begonnen!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heeey da's toevallig! Dat heb ik ook! Ik wist steeds niet of het nou lag aan teveel zon op de ogen of de mascara (meestal droeg ik toevallig net mascara als we de hele dag in de zon zaten hahaha) maar nu weet ik dus dat het ook weer bij de gekke lijst met kwaaltjes hoort!
    Hier dus ook geen mascara meer..

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zal idd als hij iets groter is wel iets meer aan kleding uitgeven.
    Als je ziet wat kinderen tegenwoordig aan speelgoed hebben. echt niet normaal meer. met de helft spelen ze niet ( of weten ze niet eens wat ze hebben)
    Wij hadden vroeger een doos dublo, en een leuk spelletje was dat mijn moeder een rubber eendje ging verstoppen en mijn broertje en ik dit om ste beurd gingen zoeken.

Kids worden tegenwoordig maar gruwelijk verwend.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

Kan hier ook heel slecht tegen make up..ga het vanaf deze week wel af en toe dragen anders heb ik op mijn bruiloft constant tranende ogen omdat ik geen make up meer gewend ben.

18. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik maak de kaartjes ook zelf, heb ik bij de andere kids ook gedaan. Gewoon met eigen kleurenprinter.
    Bij de eerste en bij deze heb ik voorgevouwen kaartjes, en bij de tweede had ik zelf een bepaald formaat uit papier gesneden.

Heb nu witte vierkante dubbele kaarten (al binnen) met een ribbeltje erop zeg maar, en vierkante witte enveloppen. Het kaartje wordt strak en simpel, daar hou ik van.

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Misschien een tip: je wimpers laten verven?

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@mobielfreak: Haha, de mijne heeft z'n pc grondig laten upgraden :D Nu moet ik niet veel zeggen, want ik heb indertijd een nieuwe PC gekocht voor World of Warcraft (stond op het programma voor dat jaar, heb em dus gewoon wat eerder gekocht). Ik speel allebei nu, al vind ik WoW echt wel leuker. Setting spreekt me meer aan :D

Speel je zelf ook? Ik ben heel blij dat ik even dol ben op gamen als m'n vriend, want denk dat ik gek zou worden als iemand zo veel achter de pc zit terwijl je er zelf helemaal niks mee hebt. Nu zitten we gewoon gezellig in dezelfde kamer naast elkaar/samen te spelen. Kan je ondertussen gewoon praten en doe je dus toch iets samen :D

Deel Deze Pagina