September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hallo! Zo heb ik vandaag even uit kunnen slapen tot half 11. Heb net lekker gedouchd en heb een pistolet in de oven! Gisterenavond pret gehad. Mijn buik was aan het mini golven! Manneke moest wel kijken vanaf waar ik keek (ik lag op de bank) om dit te kunnen zien. Wel grappig.

@chaartje zachte knuffel terug aan levi! wat ververlend is dat dat hij door een ding die hem helpt wel last krijgt van andere dingen. Wij blijven voor jullie duimen en hopelijkj hoeft hij straks niet op de beademing! oh nee wil geen vreetkick als ik niet meer zwanger ben! tijdens de zw is al erg genoeg :( ben ji jwel aan het afvallen dan met bv?

@sasha dat is wel heel vroeg beginnen :confused:

@mobielfreak ik hoop dat de fysio raad mee weet! ben jij dan ook zo'n pc freak als jouw man? Ik speelde altijd WoW, GW, Archlord... :p nu heb ik geen concentratie meer = dan ga ik dood = word ik sjaggo dus laat ik het even weer! :p

@IrisB sssssshhht! Geen AoC roepen! Dan wilt mannetje ook :( Hij haad laatst veel over die spel. Op dit moment speelt hij een of andere boot spel online waar je andere boten mee afknalt :rolleyes: Idd dan maar meedoen als jij socail wilt zijn met manlief :)

@eva wij ook precies dezelfde met de kaarten. Maar die ene hebben wij niet gekozen omdat het toch best prijzig was :( Dus voor de andere gegaan die wij beiden ook wel mooi vonden.

@kaatje idd met die speelgoed :confused: ik ging vroeger buiten spelen of speelde ik met barbies, lego, duplo, legerpoppetjes etc. (mijn broertje en ik speelden vaak samen) of bordspelletjes en ook wel een beetje tv maar lang niet zoveel als tegenwoordig. Mijn kids mogen straks heus wel achter de pc of tv maar wil ook wel dat ze lekker op zichzelf kunnen spelen! En dan ook niet super veel speelgoed! Ik heb mijn barbies nog en al mijn engelse kinderboeken. Ik heb ook de duplo nog. Maar geen psp pf nitendo ds of tv op de kamer. Wel modern houden maar ook wel ouderwets. Want het is wel bewezen dat dankzij de nieuwe technologie dat kinderen veel slimmer zijn dan wij waren vroeger en ze kunnen ook gepest worden als ze achter vallen... Dus met mate :)

make-up hier geen problemen! gelukkig maar moet al die puisten en rode vlekken kunnen verbergen :confused: anders werd ik gek!

@debbyvermeer nee srry meid ik heb het alleen als ik naar de wc gaat voor nr.2 dan heb ik het gevoel alsof het open gaat maar voor de rest... mssn vk bellen?

@moppiepoppie hier ook niks speciaals hoor hij speelt op de pc meestal want anders valt hij in slaap achter de tv. wij hebben wel wat series die wij samen kijken of als wij eten doe wij dit ook samen achter de buis. Verder afentoe uit maar niet zoveel meer :( eerder gingen wij regelmatig naar de disco of bios of huurde films om samen te kijken...

@roshi oefenweeen! :confused: blijf maar in bed liggen meid!

gewicht ik klop nu voorzichtig af want ik blijf bij de 86kg! en komt niks meer bij! :D mooi want ik wil wel onder de 20kg blijven als het ff kan en zit nu op de 16! :)

zo en nu mijn pistolet eten!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo Chaartje, jij bent lekker op dreef zeg hahaha :) je zit lekker in je vel vandaag of niet hihihi

Roshi: rustig aan meid!

Blegh ik ben moe. Ik wil niet werken. Maar ja moet toch he... Nog maar 5 weken... 5 weken... pff het helpt niet... bah :)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ook geen zin moet 16-20u :(

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    bofkont, ik van 1300-1945 :(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, ow jee hier op het forum? ( soms kunnen meningen idd wel eens verkeerd vallen bij iemand )

Parr, ga ze hier ook niet overstromen met speelgoed. Internet en tv enzo komt er de eerste 12 jaar sowiewo niet op eigen slaapkamer. wil wel in de gaten houden wat ze doen en waar ze naar kijken.
    Net als mobieltjes. Vind ik mooi als ze 12 zijn en naar de middelbare school gaan.

Knuff voor degene die moeten werken.
    Ik heb vandaag mijn standaard vrije dag en hoef nog maar in totaal 21 daagjes van 9 tot 12.
    Heerlijk vooruitzicht. 19 juli gaat mijn vakantie in en ga dan ook geginnen met de babywasjes.. kan me daar nu al op verheugen.

6. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Hier...
    http://www.kaartenhobby.nl/index1.html

Bij ons in de drukwinkel kon je geen vierkante kaartjes krijgen.

Wij gaan niet met een foto werken, heb ik helemaal geen zin in zo na de bevalling om eerst nog een foto te moeten maken. ;)

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal!

@ Roshi: doe je rustig aan meid?

@ Chaartje: Knuffel voor Levi! En snackse ;)

Zo ik heb de badkamer gesopt en ben doodop nu! En nu heb ik wel een broodje met een kroketje verdiend vond ik zelf dus die ligt nu te bakken in de frituurpan. OOOOHHH, had ik nou zo'n zin in!
    Ook zit de hoes van de fauteuil er weer om heen. Die had ik gewassen, alleen nu is de rits van de kussenhoes blijkbaar kapot gegaan dus kan 'ie niet meer dicht :( Effe checken of mijn mams daar iets mee kan ;)

Fijne middag allemaal, voor degene die moeten werken: werkse!

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    @ Roshi: wel rustig aan doen hoor!
    @ kaatje: ooh heerlijk 19 juli is nog maar een maandje. Ik moet er helaas nog 2!

Ik had trouwens maandagavond nog wat raars. Ik kreeg hele erge krampen in mn buik. En daarna weer en toen weer. En toen bedacht ik me dat het echt om de 5 minuten of zo was. Ik was alleen thuis, dus meteen ook een beetje in paniek. Maar ik had niet echt harde buiken bij de krampen, tenminste niet zo hard als normaal. Ik ben toen even ontspannen in bad gegaan en toen ging het weg. Denk dat het misschien met de stress van het afstuderen en zo te maken had. Maar vraag me wel af wat het is geweest.

9. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@parr: Ik heb niks gezegd :oops: Je moet for game-we-shall-not-name trouwens wel best een stevige computer hebben. Ken het gevoel van niet kunnen concentreren wel. *saai wow stukje* Ooit m'n hele groep de dood in gejaagd: "zijn we klaar? Ja, ok, gaan we" *rent groep van 4 monsters in* "hmm... ga wel heel snel dood... ik mis iets. Oh ja... beervorm vergeten" (was op m'n druid) :) *einde saai wow stukje* Maar het stoort me niet, is meestal gewoon graapig :D

Speelgoed... mja, ik ben ook echt geen fan van het overladen van kinderen met allerlei computertoestanden. Ik speel zelf best veel, maar ik ben daar mee begonnen toen ik 18 ofzo was. Daarvoor mocht ik heel af en toe eens wat. Nooit een gameboy oid gehad en dat wil ik voor m'n kinderen eigenlijk ook. Kan me er best wel aan ergeren dat kinderen mee uit eten gaan of ergens op bezoek en dan de hele tijd op zo'n ding bezig zijn :rolleyes: Misschien is het niet leuk om ergens 2 uur op een stoel te moeten zitten, maar dat moeten ze ook leren. TV, computer, ... op eigen kamer: ook een grote no-no wat mij betreft. TV is volledig out of the question: één TV in huis is genoeg. Eigen computer kan best vanaf een jaar of 12-14, maar dan gewoon in de algemene computerkamer/huiskamer en niet op de eigen kamer. Zo, als ik niet lekker ouderwets ben :p

@roshi: Ack, doe maar heel rustig aan!

werken: Nog steeds chronisch geen zin *zucht* Maar het begint te korten. Moet trouwens elke dag van 8 tot 16u30 (behalve vrijdag, dan ofwel vrij ofwel tot 12u vanaf deze week).

Nog halve dag te gaan vandaag...

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh jee ik krijg net een prenatal opruiming boek binnen :oops: :D :D :D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dreames, mijn vk heeft gezegt dat als de krampen en harde buiken niet tegelijkertijd komen zijn het iig geen weeen.

Ga nu even lekker eten en even terug naar de hema. Had een bh gekocht voor onder mijn trouwjurk,maar natuurlijk geen idee welke cup ik nu heb. Had een 80C meegenomen. Cup was goed maar omtrek net te klein. Even ruilen dus voor iets groters.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @wens de foto die w gebruiken wordt van te voren gemaakt waarschijnlijk meerdere van me buik en me zoontje erbij. dus die zijn voor de bevalling klaar als het goed is.

@roshi doe je rustig meid geen gekke dingen doen he.

13. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ja voel me vandaag wel lekker
    ga zo naar me mannetje toe

Ik woog 79 kilo voor ik zwanger was
    en toen viel ik 9 kilo af van het misselijk zijn
    in de 4e maand was er weer 3 kilo bij
    en toen ik beviel was ik weer 70

en zit er nu nog steeds op zo rond de 70 en 71 kilo

hoop dat er nog 5 af kan dan weeg ik 65 lijkt me wel weer ff lekker

nou knuffel aan iedereen die het nodig heeft vooral Roshi ff rustig aan doen wijffie

kussies

14. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hallo dames

heb toch even de gyn gebeld en mocht gelijk komen
    'hij heeft baarmoedermond gevoeld en een echo gemaakt en alles was gelukkig helemaal goed(volgens hem misschien onbewuste spanning voor morgen :cry: )hij heeft onze kleine meid opgemeten en alles liep volgens schema :)
    heb wel een spoednummer van hem gehad wat ik 24 uur per dag kan bereiken en dat ze daar van mijn achtergrond weten en me niks kwalijk nemen als ik een keer teveel bel of langskom(toch wel heel aardig :) )
    ga nu even teruglezen en reageren
    \

liefs debby

15. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    hoi allemaalllll

ik kom na al die weken ff ongegeneerd hallo zeggen :p

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Debby, gelukkig niets ernstigs

Shedevil... Hey !

Kom ik net uit de hema wordt ik aangesproken door iemand die ik alleen van gezicht ken (woon in zo'n dorp waar iedereen alles over elkaar weet enzo).. zegt ze "ben je nou nog niet bevallen? "

Dus ik zeg " nou ben pas 27 weken dus wil hem nog wel even 10 weken laten zitten als je het niet erg vind" "ow ik dacht dat je al op knappen stond"

Fijn hoor om dat te horen als je je de laatste dagen al zo enorm voelt... sommige mensen.

Zit nu even aan een lekker toetje van Mona, kwark met peer en ga zo vriendje ophalen uit zijn werk want die moet naar de oogarts.

Fijne middag nog !

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @debby super dat alles ok was

@kaatje ja ik hoor het ook soms van nou jij hoeft niet lang meer of wel? huh? ben maar halverwege hoor! :confused: dan wordt jij nog groter ... ja thxx voor die moedige tip :(

@shedevil hey meid!

Zo ik heb geprobeerd een dutje te doen, volgens mij slaap ik nu heel licht of zo, werd van alles wakker had het gevoel dat ik nog niet sliep maar als ik naar het klok keek was ik wel aan het slapen :( heb net ff 2 crackers en een krentenbolletje op :p ga nu naar werk. Wel iets eerder kan ik lekker smullen met een McFlurry Rolo :p tot vanavond dames!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoihoi!

@Debby: o gelukkig was er niets aan de hand! Ik ken het gevoel ook wel hoor, een behoorlijke 'druk' van onderen... Heb het vooral als er weer een groeispurtje aan de gang is, dan past het van onderen en van boven niet echt meer... *burp*

@Kaatje: lekker dan! Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer vragen in de trant van "ga je al bijna met verlof" of "hoelang moet je nou nog?"

@Iris: is AoC de PC versie van Conan the Barbarian voor de PS3? Want dan kan ik me wel voorstellen dat schoonmaken een paar prioriteitjes lager ligt bij je man. Hihi! Dat was hier namelijk ook zo.

@SheDevil: hoi! Alles goed?

@Chaartje: klinkt wel okee, eten slapen kolven eten slapen etc. Haha! Je weet waar het voor is dat scheelt, om je lieve kleine man lekker te verwennen! Fijn dat je een goeie dag hebt. Knuffel ze met Levi!

@Dreames en Miracle: wat geweldig, allebei geslaagd voor studie en examen en met goede cijfers ook nog. Super!

@dreames: misschien darmkrampen? Dat kan echt heel erg zeer doen. :rolleyes:

Harde buiken: had ik ook weer van de week. Het voelt niet echt lekker idd. Ik denk toch steeds dat er misschien wat is. Maar na een paar dagen herken ik het patroon weer: ritmische harde buiken 's nachts, :( dagen erna heeeeeel moe, veel eetlust maar het past niet, opgeblazen, kortademig (te weinig ruimte zeg maar) en dan een dagje een heel rustig kindje, en dan ...

... weer 2 kilo erbij. :oops: Groeispurt dus. Ik laat me niet meer gek maken. Heb geen zin om steeds in de stress te schieten als ik harde buiken heb. Ik doe gewoon maar wat rustiger aan, dat zal mijn lijf wel nodig hebben dan!

Baan: ben nog steeds zoooooo blij met mijn nieuwe baan! Het is inderdaad een zelfde soort functie alleen op een andere plek en andere patientenpopulatie dan ik gewend ben. Maar dat is juist heel leuk en leerzaam, want dan zie ik ook weer eens wat anders!

Verlof: nog 1,5 week, dan een weekje vakantie en dan nog 3. Joepie! Kom op he meiden, het is voorbij voor je het weet en dan mogen we lekker poetsen en wassen en stoffen en dweilen en opruimen en .... bevallen!

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Zo druk op het werk, dat ik niet eens tijd heb om hier te kijken. Ga mijn best doen om wat reacties te plaatsen:

@Mobielfreak: herkenbaar PC verhaal. Mijn vriend speelt graag Fifa (op 360 en PC) en nou hebben wij ook een nieuwe PC gekocht, zodat hij die daar beter op kan spelen. Ik zie geen verschil, maar ach als hij maar blij is. Maar nu is hij meer GTA IV aan het spelen op de 360.

@Wens: hoop dat je huishoudelijke hulp wat wordt. Wij hebben er ook een... heerlijk!! Blijft na de bevalling ook nog ondanks dat wij beide maar 4 dagen gaan werken. Die tijd kan ik lekker aan de kleine besteden.

@Debbyvermeer: ik heb dat gevoel ook weleens. Komt doordat het gewicht in je baarmoeder toeneemt. Maar goed dat je er even naar hebt laten kijken. Ben je weer gerustgesteld. Alvast een dikke knuffel voor morgen!!

@roshi: had ik vorige week die oefenweeen (denk ik tenminste). Niet fijn! Dag erna niets gedaan en dat deed wonderen. Dus lekker rustig aan doen.

@Dreames: klinkt als bandenpijn. Dat kan heel vervelend aanvoelen. Je baarmoeder en buik hebben heel wat te verduren.

@Chaartje: fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.

Speelgoed: Ik ben ook geen voorstander van bakken speelgoed. Vind knuffels voor een baby zelfs al niets. Daar doen ze toch niets mee en staat alleen maar in de weg in box of wieg. Gewoon een lappenpopje en een of twee knuffels. That's it.

Geboortekaartje: wij gaan ook voor HipDesign. Een dezer dagen een keuze maken. Zelf ben ik niet zo van een foto van op de kaartjes. Als kindjes een dag oud zijn, zijn ze nog niet uit de kreukels.. ha ha

Vanochtend naar VK geweest. Ben nu in totaal 10kg aangekomen. Voor iemand van mijn lengte 1.78m en startgewicht 55 heel netjes gaf ze aan. Door mijn lengte valt het ook niet op. Verder bloeddruk goed, baarmoeder 3 a 4 vingers boven de navel en ze ligt nu met haar hoofd naar boven tegen mijn ribben kopstoten te geven. Zelfs de VK gaf aan dat ze voor mij wel heel ongelukkig lag... nou dat klopt wel.

Verder alles prima, slaap weer stukken beter (begint te wennen denk ik) en nog maar 5w en 2 dagen werken. Joepie!

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ik had over je nieuwe baan heengelezen (heb niet alles bijgelezen). Wat top voor je!

En ik heb zelfde instelling qua harde buiken. In het begin schrik je ervan, maar nu denk ik... ach hoort erbij. Als ik bij yoga ook zag hoeveel dames het hebben, nou dan kunnen die van mij echt geen kwaad.

Deel Deze Pagina