ok ff ego bericht tussendoor... had laatst een bestelling gedaan bij kaatje katoen, maar omdat het internetbankieren van ABN tijdeijk niet online was kon ik niks bestellen.... wil ik net weg gaan komt tnt aan met de bestelling : maar goed kijk ik straks naar want ik moet weg
@jannes ja dat zei de gyn ook al maar ben wel blij dat ik toch even geweest ben(hij heeft gelijk even de kleine gemeten en een schatting van het gewicht gedaan) en bedankt voor je knuffel (zal ik zeker nodig hebben) @parr raar maar waar en hoe smaakte de macflurry @yule geweldig voor je die nieuwe baan begin je daar gelijk al dan of pas na je verlof? @mobielfreak wij zijn sinds een week verslaafd aan de wii mijn zoontje aan het bowlen en tennisssen (ik ook) en mijn man aan de mario kart na de bevalling begin ik maaar met de wii fit(voor de kilo,s he ) @wens hoop dat je hulp wat wordt(zou wel lekker zijn straks voor de bevalling) @roshi gewoon lekker rustig aan doen he @chaartje fijn dat het met jullie goed gaat geef de kleine een lekkere dikke knuffel vanaf hier @Yule ga je nog op vakantie dan of heb je gewoon lekker vrij en ga je thuis dingen doen?(hoe bedoel je niet nieuwsgierig ) @kaatje wel weer een tactische opmerking he van iemand veel succes met je mannetje bij de oogarts @shedevill hoe is het met je meid sorry als ik iemand vergeten ben maar moet even met mijn zoon gaan spelen hij loopt de hele tijd te zeuren dus ga maar even iedereen fijne avond en tot morgen liefs debby
hoi hoi, ben ik heel even, zit vandaag in een dipje, wilde weer een deur schilderen maar zit er niet in vandaag, vanmorgen dan ook al gewerkt dus zal er vrede mee moeten hebben. heb gewoon ff een baaldag vandaag, komt goed, morgen komt een vriendin logeren en gaan we alleen maar leuke dingen doen haha. heb niet alles terug gelezen, sorry, de puf niet voor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hier een (niet heel erg gezonde) blunder: Wat hagelslag in het tapijt gemorst na het eten, dus netjes ertussenuit geplukt en weer op mijn lege bordje gelegd om het na een tv-programma dat ik aan het kijken was weg te gooien. Wat doe ik: na vijf minuten zit ik de hageslagjes uit het tapijt (inclusief haar van mijn kat ) rustig van het bordje op te eten! Helemaal vergeten dat die in het tapijt gevallen waren Lekker dan...
O ben ik heel makkelijk in. Nu al. Heb tegen vrienden en familie gezegd dat ik geeeeen knuffels wil voor onze Uk en dat ze geen kleertjes mogen kopen. Wil ik zelf kopen, vind ik veel te leuk. En alles wat ze kopen (lees s-moeder .. ha ha) moet met bon te ruilen zijn. Ik wil geen schijnheilige situaties met o nou komt die en die langs, dus moet dat lelijke pakje aan en die beer in de box. Wat ik niet mooi vind, moet ik kunnen ruilen. Er zijn een paar vrienden/vriendinnen die onze smaak kennen en die hebben we toestemming gegeven om leuke cadeaus te kopen.. haha Zo hebben we het ook gedaan toen ons huis werd gebouwd en er gingen wonen. En heeft goed gewerkt
@Kaatje, wat lief dat hij de koelkast al had schoongemaakt gisteren ook de was gevouwen, vanavond maar weer eens strijken en de koelkast moet hier ook nog..goed idee van je! Enne leuk zon opmerking..sommige mensen.. @Parr, ben je iets bijzonders aan het borduren, voor de kleine? Enne jij bent geloof ook iemand van de verse, warme pistolets of niet? Hier ook Leuke dingen hé in het Prenatal boekje, wil morgen ook even langs. @Chaartje, hopen is de beademing niet nodig..hij heeft gelukkig nog twee weken. @Mobielfreak, en heeft hij je rug gemasseerd? Gelukkig is de oppas je schoonmoeder @Eva, gelukt met de andere boeken? Lekker hé af en toe eten waar je zin in hebt @Moppie, mijn man kijkt ook veel tv terwijl ik er weinig om geef. We gaan gelukkig nog wel eens uit eten of naar de bios. Bakkie doen bij vrienden, ouders of schoonouders. Of gewoon lekker vroeg naar bed en uitzendinggemist kijken @Roshi, beetje kunnen uitrusten vandaag? Wat zei je vk over de oorzaak dan? Te druk geweest? @Ingeltje, hier ook al flink aan het aftellen denk steeds nog maar 4,5 week..maar tijd lijkt errug langzaam te gaan @Dreames, misschien ook oefenweeën? @Debby, fijn dat je meteen langs mocht komen en dat alles goed is met jullie kleine meid. Hier af en toe ook een raar en stekend gevoel beneden..geen idee wat het is. Denk zelf dat de kleine zich lekker aan het afzetten is. Vannacht weer goed geslapen dus merk dat ik ook minder harde buiken heb gehad Kleine is weer aan het wakker worden hier
Anno, dikke knuff Moppiepoppie, ow jee en nu? Een haarbal Jannes, ik heb ook heel duidelijk aangegeven dat ik polo's en boxpakjes niet leuk vind.weet ik tenminste zeker dat ik dat niet krijg.
Ha meiden, Wat een flutdag zeg...Nergens zin in...Moe, slapen,honger...... Ik krijg de laatste weken weer zo'n honger, net als in de eerste maanden. Moet er 'snachts echt uit om een boterhammetje te eten, terwijl ik 'savonds voordat ik naar bed gaat al wat eet. Herken iemand dit? Morgen ga ik de prenatal doos halen, ben zeer benieuwd! En nog albums met geboortekaartjes....! Lekker tot volgende week maandag vrij! SheDevil-> Wat een tijd geleden! Hoe ist met je? Nou fijne avond weer!
@moppie o jee lekkere actie het is weer eens wat anders ipv een boterham met hagelslag. hagelslag met haartjes hihi. gisteren de mail gekregen met de afhaal bon voor de prenatal doos. van het weekeind maar ff ophalen. ook de uitverkoop folder gekregen van prenatal staan weer een boel leuke dingen in. heb nog zoveel van mijn zoontje maar het is zo leuk allemaal.
@ Fysio: Was niet veel aan, ze heeft een beetje gevoeld en me in voor andere mensen onmogelijke posities gewurmd, ze vond me verbazingwekkend flexibel, dus ik ja hahaha wat wil je met hypermobiliteit? Ze heeft me een ademhalings oefening mee gegeven, en niet eens naar me rug gekeken, die rug zou komen door een combinatie zwangerschap, hypermobiliteit en bekken instabiliteit moest maar voorzichtiger doen met tillen enzo... *zucht* Verder werd me verteld dat ik niet aanvullend verzekerd ben en ik dus de rekeningen zelf moet betalen van de fysio.. Tja dat is dan niet anders... Verder moest ik maar op zoek gaan naar een sluitlaken voor na mijn bevalling.... @gamen: Niets voor mij hihihihi nee snap er niets van, dus is niet aan mij besteed
Dank meiden voor jullie lieve woorden, doet me goed. Pff vandaag weer een stomme dag. Eerst een of andere manifestatie van boeren met tractoren waardoor het hele centrum plat lag. Dus geen bus en geen tram. Ben ik lopend naar m'n werk gegaan, bleeeh 45 minuten onderweg geweest. Toen hoorde ik ook nog het hoofd personeelszaken tegen mijn teamleider zeggen dat ze vond dat ik zo vroeg met zwangerschapsverlof ging. Pardon! 14 augustus is mijn laatste werkdag en mijn uitgerekende datum is 5 september. Maar hier in Belgie mag je doorwerken tot 1 week van tevoren dus zij vond dat ik dat dan ook wel kon doen. NOT!
Goedenavond dames! @debbyvermeer heerlijk @moppiepoppie @krisstel ja een birth sampler noemen wij dat. Komt straks naam datum etc van de baby bij op Warme verse pistoletten met alleen boter of kruiden boter op yummie @marielle82 ik ook heb weer erge trek. En dan niet in een bepaald iets maar gewoon in eten. Zoals nu ook, he net mijn avond eten op (rode kool, schnitzel en aardapp.) en ik heb nog trek en dan in pasta, warme pistoletten met boter, bolltjes rookworst etc.... Doe mijn best met inhouden. denk dat ik straks wel ff een pistolet opwarm. Niks ongezond in dat gelukkig! @pisum laat die mens zelf eens zwanger worden! Als jouw beeb eerder komt ben jij niet uitgerust! @funnyme een bad nemen? kijken of dat helpt? Ik hoor veel vooral in de laatste maand dat als je een bad neemt en het helpt is het niks ergs! *knuffs Nou ik snap er niks van met de kaatje katoen. Onderaan de factuur staat Het totaalbedrag is door ons ontvangen Maar dit kan niet want toen ik het wou bestellen was de internet bankieren van ABN offline uds dacht ik nou dan bestel ik een andere keer wel. en nu heb ik alles in huis maar op mijn bankrekening is niks eraf gehaald (zou dan best in de min staan omdat de geld eerst van de spaarrekening moet komen)... Mannetje zegt niet bellen hebben wij gewoon gratis luiers. Maar dat wil ik ook niet want stel maar voor er is iets mis met de luiers of wat dan ook kan ik niet mee terug. Dus zet ik de geld over van spaar naar de mijn e voor het geval dat de bank traag is en wacht ik af of ik wat van hun hoor... Wat zouden jullie doen?
Nee heb het ziekenhuis niet gebeld. Ik kom er zo vaak...ik durf niet zo goed. Ik heb me de hele dag heel rustig gehouden dus daar kan het niet aanliggen. Ook een warme douche heeft helaas niet geholpen...