September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Funnyme: heb je wel eens nierstenen gehad?

een goede rugwee voelt namelijk hetzelfde als de pijn die je voelt bij nierstenen!

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik loop alleen in het zh (meerlingzwangerschap) en daar zeggen ze meteen kom maar langs. Dan moet ik in ieder geval de nacht blijven. EN ik ben dan weer zo'n muts die eerst haar haar moet gaan wassen, en bikinilijn scheren enzo....

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny me ik zou gewoon bellen hoor meid. ze zijn er niet voor niks je kan beter 10x voor niks bellen als niet dat zegt mijn vk

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee heb geen rugpijn. ALleen pijnlijke harde buiken

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ze kunnen je haar daar ook wassen en een beetje ongeschoren muts hebben ze wel vaker gezien hoor ;)

Gewoon bellen en gaan met die banaan ;)

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Heb je toevallig ook pijnlijke steken bij je muts?

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    die ongeschoren dozen zijn ze wel gewent die van mij zag er ook niet jofel uit toen ik in het zh lag van mijn zoontje. bel nou meid

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee wel een soort van menstruatiepijn

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai ladies :D !

@ Pisum: veel sterkte meid! Zo'n berichtjes zijn altijd pijnlijk :(
    @ Chaartje fijn dat alles goed gaat met Levi :D en wat betreft die kwaaltjes na de bevalling......iekkk ik wil ze niet weten :confused: Laat me maar eerst de zwangerschapskwaaltjes doorstaan ;)
    @ Irisb wat grappig dat de kleine de hik heeft. Ik heb het nog niet gevoeld bij mijn ukkie. Herkende je het gelijk?
    @ Debby ik herkende het gevoel dat je omschreef wel, gelukkig heb je het nagevraagd en is alles in orde 8)
    @ Kaatje heerlijk vooruitzicht hè nog 21 daagjes werken!
    @ Parr hmm toch een mysterie rondom die bestelling. Ik zou er wel rekening mee houden dat ze er bij Kaatje Katoen achter komen, misschien zijn er een aantal bestellingen door elkaar gehaald? Was het wel precies wat je wilde bestellen?
    @ Anno veel plezier morgen, en een baaldagje is ook niet erg ;)

Het babykamertje begint er echt al leuk uit te zien :D , de muren zijn klaar en hubbie is nu bezig de meubeltjes in elkaar te timmeren.........heeft wat langer tijd nodig dan de handleiding beschrijft! Ik vind het wel grappig, af en toe hoor ik gevloek en dan zit er weer iets verkeer om gemonteerd ;)

Verder heb ik ook vannacht heel erg harde buiken gehad en volgens mij is de kleine alweer aan een groeispurt bezig :( Gelukkig kan ik morgen voor controle naar de vk dus ik ben benieuwd.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kan het niet zijn dat de meiden gewoon ongelukkig liggen?

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Meid doe rustig aan hè en als je niet vertrouwt gelijk aan de bel trekken!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik wacht t toch nog even af en anders bel ik!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Laat ze dat daar maar onderzoeken of vragen aan je aan de telefoon. Leg uit dat je niet graag voor niets belt, maar dat je onzeker bent. Leg uit hoe je je voelt en maak je idd niet druk om schaamharen overal, die kennen ze daar op de meest vreemde plekken!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kom er bijna elke 2 weken geloof ik.Als ik mn naam zeg zeggen ze meteen dat k langs kan komen. Ik ga nog ff douchen en is het niet minder dan bel ik ze wel ff.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meid als je twijfel kan je aan de foon uitleggen net als ingeltje zegt

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    probeer een warme lekkere douche als het minder of verlicht dan zijn ze zoals ze zeggen niet echt

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    EErst maar bellen dan? En daarna douchen?

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    gewoon gelijk bellen je hebt net al gedouched en dat hielp niet zei je net, dus bellen NU!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    als ik jou was en je zo hoort zou ik bellen ik kan je niet zeggen wat je moet doen. kan je ook niet uit leggen hoe echte weeen voelen ja ze doen verot zeer op zijn tijd maar als je het zeker voor onzekere wil kan je of douchen en als ze minder worden zijn het nog geen echte zoals mijn vk vertelde toen of bellen.

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb gebeld en ze denken dat het de kindjes zijn die heel raar liggen. Zeg maar aan de bovenkant van mn buik en de zijkanten.... Ik snap het ook niet precies. Als ik graag wil dan mag ik langskomen, en anders moet ik het even aankijken.
    IK heb nu afgesproken dat ik weer bel zodra de harde buiken nog pijnlijker worden of vaker komen. Dan kan ik meteen langskomen.

Deel Deze Pagina