manlief neemt hier als de baby er is 2 of 3 weekjes vakantie. heeft ie bij ons zoontje ook gedaan en dat is hem goed bevallen toen.
over de voetballer Boulahrouz: ,,We zijn allemaal aangeslagen, zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland. Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen. Anissa werd na 24 weken geboren.
hey meiden, kom net terug van de groeiecho bij de gyn, en alles is gelukkig goed! Hoe lang de baby is heeft ze me niet gezegd, maar wel dat de baby nu 2.5 pond is en dat dat erg goed is voor de duur van de zwangerschap! Dat de vk niet goed kon voelen dat de baby wel goed groeide komt omdat de baby overdwars ligt, waardoor ze de baarmoeder niet goed kon voelen! (heeft de gyn me verteld) Ik ben erg opgelucht dat alles in orde is!
Lindaa..gelukkig is alles goed met de kleine. Heb net een nieuwe buikfoto gemaakt. zal hem zo gelijk even in mijn album zetten
Ja merk het ook aan alles hoor.. ben echt super trots op mijn buik,maar ga nu weer ronder groeien,en voel me dan af en toe wel eens ENORM haha.. en als je dan net op zo'n dag de vraag krijgt of je nu nog niet bevallen bent wil ik nog wel eens gaan gillen. Ben benieuwd hoeveel ik vanavond weer aangekomen ben bij de vk. zit nu totaal op 4 kg.
Hai ik lees wel nog steeds mee maar mn mannetje is nog een weekje thuis en dan heb ik weer meer tijd om te komen als hij weer weg is maar kaatje ik ga niet mee heb niks kunnen regelen en ze hebben dan ook schoolvakantie en ik weet niet hoe alles gaat lopen heb nu al twee keer cesartherapie gehad het gaat wel ff beter volgend weekend probeer ik weer meer te komen hier
@kaatje 4 kilo is netjes ik zit al rond de 10 maar had niet anders verwacht bij mijn zoontje was het 20 op het laatst. ik kreeg van de week ook te horen hoelang moet je nog? niet zo lang meer zeker? nou nog een week of 14. o das nog ff zeiden ze.
Nou kaatje 4 kilo doe je netjes.Ik ben nu in totaal 9 kilo aangekomen.In het begin kwam ik elke keer (om de 4wk) 1 kilo aan en de laatste keer vk was ik in 4wk tijd 4kilo aangekomen , ben benieuwd volgende week hoeveel er dan bij is gekomen Zo raar , voor de zwangerschap kwam ik helemaal niks aan kon eten zoveel ik wou , snoepen zoveel ik wou.Toen kon ik wel wat extra kilo's gebruiken.Nu vliegen ze er volgens mij zowat aan hihi. @ All: Hebben jullie ook last van haargroei op jullie buikjes ?
Hallo! Lindaa, fijn dat het allemaal goed was met de kleine uk! Kaatje, balen van de cakejes.... Het kamertje is hier in goede orde gearriveerd! Mannetje heeft het bed en de kast al in elkaar gezet, we zijn helemaal verliefd! Ik mis alleen nog een lakenset, die wordt nageleverd. En ik kreeg net de digitale proefdruk van het kaartje, ook helemaal super! Verder heeft mijn man twee dagen met de bevalling vrij. En hij heeft in sept. drie weken vakantie. Kan ie verder ook niet verzetten, hij is ambulance verpleegkundige, dus dat gaat daar niet zo makkelijk.
@Miracle: ja heb ik ook! Of het is niet zo maar de donshaartjes op je buik vallen meer op. Zei ik toevallig ook tegen mijn vriend vorige week.
Ja ik zag het een paar weken geleden al , maar krijg nu het idee dat de haartjes nog donkerder worden.(meer gelukkig niet)
4 kilo? 10 kilo? Nou daar teken ik voor! Ik zit inmiddels op 18! kilo. IN het zh werd ik meteen aan het ctg gelegd. ALleen dat stomme ding registreerde mn harde buiken niet. Ja hij registreerde er 1. En niet eens zo hard. Pfff dus had al aangegeven dat ik echt heel veel harde buiken had. Maar ja dat ding deed stom! Dus daar konden ze niets mee. Ik had een heel rood hoofd van de harde buiken weg zuchten. En van de warmte want van die harde buiken daar kreeg ik het flink warm van. Baarmoedermond was nog netjes 4,4 cm alleen stond de bovenkant bijna 7mm open. Maar ze vond het niets om zich zorgen over te maken dus mocht weer naar huis. Heb me voorgenomen niet meer naar het ziekenhuis te gaan als ik weer harde buiken heb. Ik heb ze nu nog en ze worden steeds pijnlijker maar ze doen er toch niets mee.
OMG ik kijk ff hoeveel blz erbij zijn en er zijn gewoon 5 blz bij in 5 uur tijd ... @yule ik ben ook een tuin mens maar dan niet met groente enzo. Gewoon met mooie planten etc. Wij wonen ook buitenaf in boerderij land is heerlijk, alleen ff naar eht dorp fietsen is niet altijd ff leuk straks bedenken hoe ik dat doe met de kids en school extra was? wat denkt hij dat er gebeurt als er een spruitje bijkomt je moet zowieso dagelijks of om de dag een wasje draien ipv elk weekend! vandaar dat ik het ook doe. En die luiers van bamboozle kunnen ook in de droger (koud)! scheelt ook een hoop! boxpakjes ?? wat zijn dit? iemand een voorbeeld foto? oh ik zie dat kaatje dat al gedaan heeft oh maar zoiets vin ik ook gemakkelijk! je ziet dat beebs altijd de sokje uitkrijgen. Ik heb nu 2 broeken met sokjes aanvast! @debbyvermeer een ongelofelijke dikke knuffel! ik weet zeker dat Kylian op zijn zusje let! *knuff knuff knuff! @Lindaa hoe ging het bij de groeiecho? Ooh gelukkig alles was goed @steen oh? dat is wel heel erg vreselijk! en hij speelt in de EK nu? oh wat erg! @funnyme nou ja zeg! ik snap ook wel dat hun dat vervelend vinden maar het is toch logisch dat jouw man dan meegaat! hubbie zegt dat als hun op zijn werk zo tegen mij zou reageren dan hadden ze een probleem bikinilijn ik heb het laatst voor het eerst blind geschoren en hebt mij 3x gesneden en dat met een elk.scheerapp. @jannes ik krijg geen muurstickers te zien @kaatje rainbow is wel online maar is niet bij ons geweest, heb ik ook laatst naar gekeken. hmm.. jannes heeft dit net ook al gezegd zie ik Ja komt wel heel snel dichtbij he! Heb tegelijk zin in maar vind het wel een beetje eng worden ooh cakejes ... ga ik morgen ook halen om te maken mooie buik! @Miracle merk ook dat als ik ergens van schrikt dat de beeb tekeer gaat in mijn buik! had ik vandaag ook. Ik wou linksaf slaan (was op de brommer) dus reed drm ook links op de strook. Moest zowieso afremmen ivm Stop bord. sal ik net linksf halen 2 scooters mijn links in die ook linksaf slaan ik schrok mij rot! Ja ik heb allemaal van die kleine haartjes die rechtop staan op mijn buk @moppiepoppie de mijne ook, maar hij gaat daarna zijn snipperuren gebruiken om lekker thuis te zijn (2 weken) Ben net opgebeld door Babydump die ging navragen over dinsdag. deze mnr was erg aardig en had alle begrip voor en legde keurig uit hoe het fout is gegaan en dat de bestelling nu op verzenden is en dat het helaas idd 3 a 4 weken gaat duren maar ik hoef niks te betalen wordt allemaal geregeld Scheelt weer na zo'n chaggo w**f aan de telefoon te hebben gehad! Zo en dames nu ga ik richting de auto en naar mijn bv cursus! tot straks!
Hoi allemaal, er is weer lekker op los gekwebbeld zie ik @ debbyvermeer: Sterkte vandaag! @ Miracle: bij mij vallen de donshaartjes op mijn buik ook erg op nu! Onze kinderwagen is binnen en kunnen we ophalen Ik ben helemaal blij en zou het liefst dit weekend bij de winkel op de stoep staan, maar we kunnen deze zaterdag niet en mijn vriend heeft zoiets van: Laat maar lekker daar staan, staat het hier ook niet in de weg....Hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk, maar heb zo'n zin om dat ding in elkaar te zien en me voor te stellen dat ons zoontje daar straks in komt te liggen.... Harde buiken Ik heb weleens een harde strak gespannen buik maar dit doet verder geen pijn. Voelt alleen wat ongemakkelijk. Is dit dan wel een teken om wat rustiger aan te doen???
Dag dames, @Yule: fijn dat de presentatie goed is gegaan. Ik ben trots op je! @Anno: fijn dat je weer een beetje uit je dipje bent hoor @Iris B: fijn dat alles goed was bij de verloskundige @Steen: vervelend dat je het 's nachts zo warm hebt. Helaas herken ik het... En wat fijn dat alles van de kinderkamer is gearriveerd @Delayla: wat rot voor julli8e dat jullie niet uit de naam en het kaartje komen. Tip: wat denk je van Pupke, hihi. Misschien moet je héééél hard gaan hopen op inspiratie! @Jannes: leuk, zo'n privé balletvoorstelling! Ik kan me wel voorstellen dat je er 's nachts niet op ligt te wachten... @Marielle: ik ben nooit zo'n koffiedrinker geweest, ik dronk hooguit 2 kopjes per dag. Nu nog af en toe 1, maar ook heel vaak helemaal niet. @Parr: wat vervelend dat je zo beroerd hebt geslapen @Moppiepoppie: dat is vrij normaal hoor, dat je dan een harde buik hebt. En het klopt dat harde buiken geen pijn hoeven te doen, is alleen een strak gevoel. @Debbyvermeer: wat vervelend dat je je zo rot voelt... @Lindaa: geweldig dat alles goed was bij de gyn! @Kaatje: hoe was het bij de verloskundige? @FunnyMe: hoe is het nu met je? En inderdaad: mannen... @Miracle: goh, dat was zeker wel even schrikken hè! Maar goed dat je de baby daarna weer goed hebt gevoeld. @Eva: het is vrij normaal om af en toe een harde buik te hebben. Pas als je er veel per dag hebt (paar per uur), dan is het goed even de verloskundige te bellen
Zo, ik heb volgens mij op iedereen gereageerd, nu even een ego-berichtje: Nog geen nieuws over de baby van mijn zus. Ze hebben vandaag vooral de voedingen geobserveerd en morgen overleggen alle artsen. Waarschijnlijk moet ze voorlopig nog even blijven. Heel vervelend allemaal. Ik ben net zelf nog op controle geweest. Mijn baarmoedermond is nu 3,7 cm. Is dus wel korter geworden, maar ligt wel binnen de marge. Over 3 weken krijg ik weer een echo. Verder blijkt de baby erg hard te groeien, hij ligt bijna 2 weken voor op groei (al was het vorige week bij de pretecho maar 6 dagen, dus wellicht hebben ze ietwat verkeerd gemeten). Morgen dus weer 2 keer bloed prikken i.v.m. verdenking op diabetes. Baarmoeder is ook erg groot, ligt ver boven mijn navel (bijna tot aan borstbeen zelfs...) maar dit past volgens de gynaecoloog helemaal bij de grootte van het kindje. Vruchtwater is genoeg, maar niet overdreven veel en dat is dan weer een goed teken. Ik ben tot nu tot bijna 10 kilo aangekomen en ook dat was netjes. Dus wellicht is het kindje gewoon groot, of heeft het net een groei-spurt gehad. Ook bloeddruk was keurig. Al met al gaat het dus gewoon heel goed met mij en de baby. Wel nog gelachen met de echoscopiste: we hadden al visioenen van uitscheuren van navel tot onderrug met zo'n groot kindje (al lach ik op de dag zelf vast en zeker minder hard...) Over het scheren: ik gebruik de venus Breeze en scheer 'blind' aangezien ik echt niet meer over mijn buik heen kan kijken. Tot nu toe heb ik me nog niet gesneden (effe afkloppen, klop, klop, klop) Verder hebben we Babydump gebeld: de missende onderdelen worden binnen 2 weken geleverd, was geen enkel probleem. Morgen komt een man een muurschildering maken (zwart/wit), ben heel benieuwd. Zo, dat was weer een heel verhaal. Ik wens iedereen een prettige avond!
zo de rust is weer weder gekeerd mijn kleine ventje ligt weer op bed. hij heeft lekker tot 20.00 buiten in de tuin gespeeld in de andbak met als gevolg dat ik nu binnen een zandbak heb liggen hihi. daarna samen ff opgeruimd en toen huppa bedje in. nu kan mama weer ff rustig forumen hihi. @funnyme hoe is he nu meis? raar dat ze niks me het feit doen dat je harde buiken voelt en de ctg niet meet.
Jessejaime, jammer dat je niet komt..`forum` met jou natuurlijk al een stuk langer,en had je wel een keer in t echie willen zien. Geniet nog maar ff lekker van je mannetje huis ! Miracle, ja hier ook haargroei,en groeit ook allemaal een andere kant op. Verloskundige: Baby lag weer precies goed op schema, hartje klonk mooi. Hij lag met zijn hoofdje naar beneden en dan met zijn ruggetje naar links. Verder was mijn bloeddruk weer prima en ben deze 3 weken 3 kg aangekomen. Zit nu dus in totaal op 8 kg. Baarmoeder zit nu op een kwart ( in het midden van mijn navel en borstbeen) Kuitkrampen, heb even gevraagd wat ik daar nou het beste aan kan doen en ze zei "niets". Je kan wel magnesium tabletten slikken,maar als je niet zeker weet of het door magnesium tekort komt is het ook niet goed. Wat wel goed is en kan helpen is meer melk drinken,maar dat doe ik al volop.