September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik zie ze ook Dorientje, mooie foto's!

Manlief is hartstikke actief, hij is nu met de commode bezig, en dan is het klaar! hij heeft er echt lol in, hihi! Wat een schat he!

Yule, rustig aan meid. En inderdaad als je het niet vertrouwt, de vk bellen! Succes meid!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik had dit al geschreven maar jullie bepten gewoon door mij heen [-X
    Hahaha :)
    Maar erg mooi Dorientje.
    Ik heb er ook ff een gemaakt. Kan ik ook linken naar eigen album? Ff proberen:

Edit: nee dus

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Even een kort berichtje; ik ben er ook nog ;)

Best druk hier, met voorbereidingen voor het verhuizen! Morgen ga ik met ons zoontje naar het nieuwe huis! Kan hij ook weer even wennen.
    Verder ben ik zelf best moe, last van rug en buik, maar daarentegen voel ik de beebs zowat de hele dag! Ik word goed blauw geschopt!

Ik voel hier trouwens ook een verkoudheid opkomen, met bijbehorende zere keel, nee he! Nou ja, gaat wel weer over, maar het is lastig!

XX voor jullie allemaal!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Zie hier ook gelijk de prachtige wattenschijfjes in mijn BH...snap je nu dat een wit shirt dragen funest is!? :)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Beterschap aan alle zieke musjes, doe maar rustig aan, want ziekte vergt een boel van jullie zwangere lichamen

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, mooie buik !

Lise, ow jee ook al een beginnende verkoudheid? Moet maar snel zomer worden.

Veel plezier vanaf morgen in je nieuwe huisje en rustig aan he !

7. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    ingeltje: prachtige buik!
    ooh en foei voor mezelf dat ik gewoon bleef kleppen...
    bedankt voor het complimentje.

Hubbie vind die mega-buik dus fantastisch...
    ik vind mezelf er helemaal niet meer aantrekkelijk mee...

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat leuk toch al die buiken hè! Ben best trots op ons, wat zijn we toch mooie mama's! Elke buik is ook weer anders, naar voren, opzij en allemaal van die lieve kleine verrassinkjes binnen in ons... *zwijmel*

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Hier de buik van Dorientje nog eens (hihi heb 'm weer gelinkt) misschien dat Kaatje hem nu ook kan zien?
    Haha buikschennis ;)

Maar ik vind hem ook erg mooi, ik hou wel van die mooie dikke ronde buiken

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    jaaaa :whistle: mooi !

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga richting bedje.

Weltrusten en tot morgen !

Liefs

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Dorientje: mooie foto's hoor!
    @Ingeltje: jij ook al!

Ik plaats er morgen weer eentje van afgelopen week. Nu ff geen puf voor.
    Heb toch maar even de vk gebeld, want ik heb van nature nogal de neiging om mezelf gerust te stellen dat 'er wel niks aan de hand zal zijn'. (beroepsdeformatie)

Heb uitgelegd hoe en wat. Omdat ik geen harde buiken in een weeenpatroon heb (30 sec om de zoveel minuten) maar meer langdurige pijnlijke contracties, was er geen vliegende spoed bij geboden. Ze vindt het klinken als een geprikkelde baarmoeder door bv. blaasontsteking en adviseerde me met een paracetamol te gaan slapen. Als het dan erger wordt vannacht, dan moet ik haar weer bellen. Ben wel gerustgesteld nu. Zij vond het niet raar dat ik wilde overleggen in elk geval. 't Zijn allemaal schatten. Morgen even naar de HA voor urinecheck.

13. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Ingeltje: helemaal niet erg hoor die buikschennis.

kaatje: ben blij dat je nu ook de fto kan zien.
    bedankt voor het complimentje

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mooi zo Yule!

Ik ga ook onder zeil, tot morgen allen :) Slaap lekker Kaatje en de rest!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Pupke, jeetje wat vervelend :( hopen dat alles toch in orde blijkt te zijn met het kindje van je zus.

Enne die Babydump, kunnen die wel eens iets goed leveren? Ik hoor er alleen maar slechte dingen over eigenlijk.

Heeft er hier iemand ervaring met flessen? Hoe zit het met de Avent startersset, is dat wat? En afkolven, wat is daar het beste voor?

Boulahrouz, ik las het vandaag op mijn werk en kreeg een brok in mijn keel, wat erg.. Hier die foto’s van zijn medespelers zijn ook veelzeggend.. http://ek.nusport.nl/20080619/oranje/sp ... ziekenhuis

Dorientje, ik zie je foto’s ook hoor! :) is die broek van de C&A toevallig?

Over mensen op je (partners) werk die geen begrip tonen.. ik heb een collega en zij heeft vandaag na de triple test gehoord dat ze een kans heeft van 1 op 30 om een kindje met het sydroom van Down te krijgen. Ze was dus nogal verdrietig en moest een afspraak maken voor een vruchtwaterpunctie. Ze is ook heel bang voor naalden. Vertelt onze teamleider haar doodleuk dat zo’n punctie echt wel meevalt en dat ze die beter na werktijd plant, nou ja! :rolleyes:

16. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    slaaplekker iedereen.

Wij gaan ook zo naar dromenland...

17. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @pisum: jep die broek komt ui 9maanden collectie van c&a...

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    die heb ik ook :)

19. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    hmmmmm wat hebben jullie geklept!
    Ik moet nog ergens 10 blz nalezen....Ik las alleen net iets over babydump. Ik ben superenthousiast over babydump Heerlen. Van alles besteld, en alles netjes op tijd geleverd zonder beschadigingen en met korting. Erg fijn dus.
    De rest lees ik nog wel ergens bij :oops:

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo was ik weer! De cursus was gezellig! De groep is in 2en gesplitst, wij waren metsen 10en geloof ik. Gezellig groep! Film ook gezien over borstvoeding in Noorwegen. Daar zijn ze erg enthousiast met bv! De peuter komt gewoon aanlopen, vraagt en pakt de borst en gaat drinken :confused: dat gat een beetje te ver voor mijn doen :) Tijdens de les werd ik ook gebeld door Naviva kraamzorg, dus later terug gebeld. Ging over afspraak maken voor intake. Moet even mijn roosters afwachten, zijn vandaag gemaakt maar ik heb ze nog niet binnen per mail :S hopelijk morgen anders kan ik zo niet 123 een afspraak maken... want die mevr kan dinsdag nooit en laat ik nou elke dinsdag vrij zijn :S

@pupke vervelend dat ze nog niks weten over de toestand van jou nichtje! hopelijk duurt dat niet lang meer! een groot kind dus! maar mooi dat het verder goed doet!

@kaatje super dat alles goed was bij de vk! ik voel mij helemaal niet aantrekkelijk maar mijn mannetje mij wel :( ik zie alleen een huge buik en vet op dijen etc... voel mij ook erg lomp nu :(

@ingeltje hehe en leuk he dat de mannen dan zo van genieten :D ;) ook mooie buik! hihi die schijfjes ja snap jou nu wel haha ;)

@dorientje en ik dacht dat de mijne groot was :confused: mooie buik meid ::D

@krisstel hopelijk doen de mannen dat morgen voor jou!

@yule veel beterschap meid!

niet lekker zijn als je de griep of verkouden wordt wordt jou kind al geintroduceerd hiermee he! dus eigenlijk wel goe dom een keer ziek of verkouden te zijn ;) ik daartegen ben nog niet verkouden geweest :(

@lise veel plezier morgen!

@pisum nou ja! wat gebeurt er met ons medemens? jeetje stelt niks voor doe maar na het werk :rolleyes: :c:

bah kan niet fatsoenlijk achter de pc zitten zo, de beeb ligt tegen mijn ribben aan ofzo... volet erg vol en strak zo!

Deel Deze Pagina