September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ kaatje: Mannen , af en toe zijn ze echt erg !

Sex ? hmmm hier ook niet meer zo vaak..

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje het kan zijn dat ie bij dat ene meisje aan het kijken was en dan van die daar heen. ik kom ook van de ene bij de andere terecht zal echt iets onschuldigs zijn en je geen zorgen over hoeft te maken soms zijn mannen niet zo slim en klikken ze van schrik weg.

3. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Goeienavond! Jippppieeeeeaaaajeeee ik heb vrij!
    (in ieder geval van werk, nu eens flink gaan blokken voor school!)

Gisterenavond was er een info-avond in het ziekenhuis in onze buurt. Ik wilde in principe thuis bevallen, maar vermoed dat ik overstag ga :confused:
    Ik ben erg bang voor de bevalling en in het ziekenhuis hebben ze pijnbestrijding dat je zelf kunt toepassen! (of ja, het is via een infuus, de gynacoloog moet het aanbrengen) maar goed, je krijgt een drukknopje waardoor je jezelf pijnbestrijding kunt toebrengen.
    Ik had er al wel eens van gehoord, maar weet eigenlijk niet wat het werkzame spul ervan is. Hebben jullie er al eens van gehoord?
    Zou absoluut niet schadelijk voor de baby zijn, en als je stopt met toedienen binnen 2 minuten niet meer werkzaam zijn, terwijl het toch vergelijkbaar is met een ruggenprik qua pijnbestrijding

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou heb het even met mannetje besproken.Gingen de hond uitlaten en begon toen met

Ik: je mag die foto's voortaan wel laten staan hoor
    Hij: maar ik weet dat je het niet leuk vind en wou niet dat je boos werd
    Ik: Ik wordt een stuk bozer als je het wegklikt en dan erover liegt
    Hij: ik wist niet wat ik moest zeggen en dacht dat je het niet gezien had..

Mannen... kan je ook niet lang boos op blijven he.
    Weet dat het niets te betekenen had,maar ja als je dan al niet lekker in je velletje zit door al die vetrollen en van die rondvliegende hormonen hebt vallen dit soort dingen wel eens verkeerd.

5. hoi. wil even zeggen dat ik de komende dagen niet veel hier zal zijn
    heb een harde buik sinds gisteravond, vk is net langs geweest en moet rust houden, mag wel gaan werken maar mag niks doen daar.
    woensdag moet ik sws op controle en dan kijkt ze uitgebreid nog een keer.
    kindje is aan het groeien en hoort er in principe bij dus mensen hou je vast haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno.
    doe rustig aan
    Knuff

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Anno, succes meid!

Hier zit de eerste babywas in de machine, alle hydrofiel luiers en molton etc. Mams komt ze morgen strijken! Wat een schat he.

Sasha, geniet ook een beetje van je vrije dagen he!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier eerder op de avond even een woede uitbarsting richting mijn vriend gehad. Het ging over zijn houding en het huishouden.... :evil: Af en toe kan ik zo boos worden als hij zo lui is. En helemaal nu ik zwanger ben, gewoon nog volledig werk (dagen van 9,5 uur in de kinderopvang) dan nog eens moet koken omdat hij dat gewoon niet kan en dan ook nog MOET VRAGEN of hij iets te drinken voor me wil pakken! Kan het toch gewoon aanbieden......MANNEN!

Maar goed, heb alle ergernissen eruit gegooid, hij is de afwas gaan doen, ik heb de rommel in de woonkamer opgeruimd en 10 minuutjes later zaten we saampjes gezellig op de bank en kreeg ik zelf beenmassage :)
    Zou de boodschap zijn aangekomen> :)

9. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Anno, succes en sterkte de komende tijd!

Steentje, je doet het goed, toppie!

Enne genieten komt echt wel hoor ;) Moet alleen de komende week even flink er tegenaan qua studie, en daarna heb ik nog een paar daagjes vrij dus....gaat goedkomen.

Ik zit me eens te verdiepen in het sparen voor je kind (saaaaai) maar goed. Ik zie dat je vrij weinig rente krijg op de speciale kinderrekeningen....Het liefst had ik een rekening waar ik maandelijks een bepaald bedrag naar toe kon doen. Dat minimaal 18 jaar vaststaat en dat niet automatisch naar het kind gaat....(misschien is hij/zij met 18 jaar nog niet volwassen genoeg, en wil ik het bijv. pas met 20 jaar geven of zo :oops: )
    Zijn er meer mensen die zich erin verdiept hebben?
    (consumentgids heeft er een artikel over in het meinr, maar ik ben geen lid, dus eens even binnenkort bij de bieb gaan kijken)

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sasha: Ik heb wel gehoord dat een gewone (internet)spaarrekening vaak meer opbrengt dan een kinderspaarrekening.
    Maar inderdaad ook zoiets waar wij ons nog in moeten gaan verdiepen.....

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga nu mijn bedje in, morgen om 9 uur de kinderwagen + maxi cosi ophalen :D

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva hier ook zo'n man waar ik het vak tegen moet zeggen pff wordt je zo moe van. soms helpt het hier even maar helaas niet voor lang. hoop dat het ooit een keer door komt.

@steen nou nou je heb er zin in.

@anno doe rustig aan meid.

hier alles rustig weinig nieuws te vertellen weinig meegemaakt vanmiddag met het hele gezinnetje geslapen hihi :oops: werden rond 5 uur wakker en oonlief sliep nog dus maar een pizzatje besteld.

13. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, beterschap!

@Dorientje en Ingeltje, mooi buiken…lekker rond :D

@Parr, leuk dat de eerste gym gezellig was..haha zou wat zijn zo’n kleintje die naar je borst loopt en gaat drinken…zie meteen een koe en kalf in de wei voor me ;) Mannen hebben het tellen voor me gedaan hoor..erg fijn!
    Wij hebben vrijdag de intake…geen idee of het moet maar hubbie wil er graag zelf bijzijn.
    Enne een vlooi?

@Ingeltje, ik ben ook zo bijgelovig en kan me wel indenken dat je er rekening mee houdt..al hoop ik het natuurlijk niet voor je. Is er nog iemand voor jou uitgerekend waarvan hij ook dingen voorspeld heeft?

@Jannes, druk weekend zo te lezen..veel plezier! Mijn man gaat zondag naar Wenen met zijn werk EK kijken..mijn ouders komen dan langs..verder de normale dingen zoals schoonmaken en boodschappen doen ;)

@Steen..leuk! Nu nog shoppen voor de accessoires?

@Shedevil, fijn dat alles goed met jullie gaat!

@Iris, logisch dat je geschrokken bent..pff is ook niet niets. Rustig aan nu hé…sterkte.

@Kaatje, gelukt met de trouwjurk? Oefeningen helpen dus niet bij je voor de kuitkrampen?

@Mircale, hé bah..sterkte samen..hoop dat het niets ernstigs is.

@Pupke, alles moest geteld worden..maar mijn huisbezoek liep uit dus toen ik terugkwam waren de collega’s al bezig..:D Vervelend voor je zus en zwager..lijkt me echt niets als je je kleine niet eens mee kan nemen naar huis.

@Eva, denk dat je boodschap is aan gekomen, nu nog onthouden ;) Nog last gehad bij het afvegen?

Gatver zeg wat is maagzuur smerig en irritant. Karnemelk is ook op dus dan zo maar naar bed. Blij dat het weekend is…
    Ligt de kleine bij jullie ook al zo hoog te schoppen? Hier echt tegen mij bh aan..en merk dat ik zelf achterover moet zitten omdat mijn buik in de weg zit ;)
    Vanmorgen gewogen aangezien ik 30 weken ben..en ben 5,1 kg aangekomen. Wel een apart idee dat we over maximaal 12 weken ons kleintje al vast kunnen houden..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, soms moet je de mannen idd even wakker schudden voor ze beseffen wat er beter kan.

Mag hier qua huishouden niet klagen met mannetje. Deden voor mijn zwangerschap iedere zondag het hele huis samen van onder tot boven,en deed ik woensdag het hoognodige alleen.
    Verder kookte hij iedere avond (vind hij nog leuk ook)

Nu ik niets meer mag stofzuigd hij netjes om de dag, doet de was, zeemt de ramen, doet de badkamer enz..

Hij is wel lief :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, ja trouwjurk gaat lukken. ga hem 30 juni weer ophalen.
    Nope oefeningen helpen helaas niet.

Ga nu lekker mijn bedje in.

Trusten.

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hai,

Oke, dan is het goed Sasha, ja je ziet het, je wordt hier goed in de gaten gehouden ;)

Tweety, tja het kan maar klaar zijn allemaal, we weten nu niet meer hoe het gaat lopen, en ik wil dan toch wel zelf de regie in handen houden...

Kristel, helaas voor mij geen shoppen meer (ivm bedrust) maar ik heb al veel, en kan via internetten leuk shoppen!

Kijken jullie ook de voetbalwedstrijd? Ze zitten nu al in de verlenging....

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Joh IrisB.... wat een naar verhaal... blij dat het weer okee met je is. Sterkte meissie

Kaatje: pfff vervelend die kuitkrampen. Al een blok [​IMG] sunlight zeep gekocht? Onder je hoeslaken leggen op je matras ter hoogte van je benen schijnt te helpen. Hey ik zie dat miracle hetzelfde heeft! Wel belangrijk dat het deze zeep is. Hebben ze bij AH en Emté in ieder geval, ligt meestal bij de schoonmaakartikelen.

@ Miracle: oef spannend nieuws over je mama dus.. hoop dat het goed nieuws zal zijn...

@Parr: doe jij ook rustig aan? Sjonge, jij bent alleen maar aan het poetsen en bakken hahaa: stuur mij ook eens een muffin jamjam

@ Kaatje: vervelend he..als mannen plaatjes zitten te zoeken. Hier is de seks al maanden niet meer aan de orde en als ik dan idd een rare zoekterm in Google tegenkom voel ik me ook niet erg fijn... maar mannen bedoelen het meestal echt niet zo. Die zitten anders in elkaar dan wij. Blijft wel vervelend hoor. :( Snap je precies. Ah jullie hebben het er al over gehad :) goed gedaan!

@ Anno : rustig aan meid!

@ Eva: dat hebben ze af en toe nodig, zo'n woede-uitbarsting: werkt prima! :) (maar probeer dingen op tijd uit te spreken, dan loopt het wat minder op, geloof me, ik heb 8 jaar ruzie-ervaring hihihi)

@ Krisstel: mijn zwager heeft de afgelopen jaren dus al wel vaker dromen gehad over zwangerschappen. Hij droomt dan meestal alleen over het geslacht van de baby (bij kennissen, familie en vrienden) en hij ziet dan soms een detail van de bevalling. Heeft er tot nu toe maar 1 keer naast gezeten. Verder heeft hij helemaal geen andere gaves ofzo, gek hè?! Is daar heel gevoelig voor schijnbaar. Maar hij droomt het dus meestal wel goed :( Hij roept het niet op, maar gebeurt gewoon. Bij mijn zus had hij het dus al gedroomd van die vroeggeboorte, maar dat het wel goed zou komen. Dat kwam dus uit.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Dag meiden,

Nou, heb even gebeld met de doktersassistente maar mijn piesje wat schoon. Dus geen blaasontsteking gelukkig. Vandaag heel rustig aan gedaan, want ik ben nog wel verkouden en de harde buiken zijn weggebleven. Ik denk dat het dan toch stress/vermoeidheid/verkoudheid is geweest.

Had vanmiddag wel een huilbuitje. :cry: Lag lekker even in bed een tukkie te doen met mijn vriend en toen hadden we het over het 'weinig sex hebben', dat ik dat best wel mis. Ik voel me er schuldig over, weet wel dat het niet aan mij ligt, maar ik voel me toch onaantrekkelijk enzo nu ik zwanger ben. Heb gewoon minder zin, net als jullie al schreven en ben vaak moe. Dat vind ik best jammer. Soms denk ik wel eens: was alles nog maar als vroeger, en daar word ik dan heel verdrietig van. Dus ik zat alles te vertellen en toen lekker gehuild. Daarna ging het wel weer.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Snap ik ... wij hadden het er laatst ook over.. ik ook in tranen. Maar manlief zei: Sex is seriously overrated! Hij vindt het helemaal niet erg en vind dat er altijd zo enorm over sex gedaan wordt. Oké, het is lekker, maar niet het meest belangrijke. Vond ik heel fijn om te horen :)

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen gelijk heb je hoor meid. kan ik helemaal in komen.

voetbal zitten de verlenging te kijken in de laatste 2 min 2 doelpunten wat een geluk hebben de turken nog zeg.

Deel Deze Pagina