@yule nee die hielprik willen wij wel. Maar hoe ik dat zo leest dat ouders hier niet op de hoogte zijn dat de bloed wordt bewaard voor wetenschappelijke onderzoek en er wordt ook geen toestemming gevraagd, dan niet! Wij willen dan niet da thet bloed wordt bewaard voor onderzoek.
Idd ben benieuwd als hun er naar gaan vragen die toestemming.... maar wij willen het zowieso niet al is het anoniem. Voelt niet prettig. Maar dat is dan ieders mening, manneke vindt het ook geen fijn idee. Nou alle tegels zijn geplakt in de wc nu nog voegen, ziet er erg leuk uit zo! de trapleuning staat er ook, weet alleen niet of het af is (qua stabiliteit want lakken moet zowieso nog) schiet op zo! Straks een keer verf halen voor de wc, gang, deur en plinten en trap!
Nou precies! Iedereen heeft recht op een eigen beslissing daarover en als je het niet wilt moet je dat gewoon kunnen zeggen! Daarom zijn ze ook verplicht het te vragen, zo niet, vind ik dat niet correct. Je wil niet weten hoeveel formulieren er moeten worden ingevuld en getekend in mijn eigen onderzoek als het om toestemming gaat voor gebruik van gegeven en bloed... Als ze het bij onze hielprik niet vragen, dan spreek ik ze daar denk ik ook wel op aan (wij hebben geen bezwaar maar vind wel dat het gevraagd moet worden).
Jullie doen wel een soort verbouwing he? Wel fijn dat het steeds meer opschiet en af komt. Wij hoeven niets te verbouwen, schilderen of zo. Alleen meubeltjes erin zetten en inrichten. En dat vind ik al veel werk... Kom net van de kapper terug trouwens, even mijn kapsel in model en kleurtje erin. Kan ik weer voor de dag komen!
@Kaatje, zeker een lieve man! @Steen, gelukkig maar..en op Internet is inderdaad veel te koop. Heb gisteren ook gekeken, wat een wedstrijd weer zeg pffff. Mmm gek of niet? Hopelijk geen vruchtwater maar zal wel niet. Beterschap, hoop dat je snel opknapt. @Ingeltje, wat bijzonder al weet je het natuurlijk nooit zeker of hij wel of niet gelijk heeft maar toch, ik geloof daar altijd wel iets in..helemaal als hij het zo vaak goed heeft @Yule, gelukkig geen blaasontsteking enne je buik is wel gegroeid hé laatste twee weken. Huilbui heeft zeker wel opgelucht of niet? Toevallig vroeg ik het een paar dagen geleden ook aan mijn man of hij het niet erg vindt omdat ik me ook wel een beetje schuldig voel zegt ie Nee joh gekkie, ik vind het ook wel eng hoor..komt straks wel weer @Wupje, sterkte samen..zal inderdaad niet makkelijk zijn, zeker niet voor je man. @Parr, irritant hé moet achter de pc of met autorijden ook al een stukje verder achterover zitten Ga denk ik ook maar eens Rennies kopen weet af en toe niet meer wat ik moet drinken omdat het lijkt alsof het overal erger door wordt. Jaja alweer over de 30 weken krijg af en toe wel de kriebels, vind het zo spannend! Gaat lekker met de verbouwing of niet? @Diddl, mooie fietsen zijn dat! Die hormonen had ik vanaf week 16 tot ongeveer 20 nu zijn ze weer weg @Esje, leuk! Weten jullie het geslacht ook niet? (kon de lijst niet zo snel terug vinden) Gisteren hier het ledikantje in elkaar gezet zodat alles kan luchten (we hebben eerst een wiegje)..morgen komen paps en mams langs om de laatste plinten eraan te schroeven en het waterornament te plaatsen in de tuin (we wonen hier nu bijna een jaar)..kunnen ze ook eindelijk het kamertje zien Gisterenavond nog even ongerust..kreeg om de paar seconde flinke harde buiken..ben gelukkig in slaap gevallen dus zou wel vanzelf over zijn gegaan..heb de laatste dagen ook zon vage pijn en steken in de buik. Mijn man gaat morgen voor twee dagen naar Wenen dus die is al helemaal omgerust komt vast goed.
Ja er wordt een wc in de gang gebouwd onder de trap want wij hebben maar 1 badkamer met 1 wc en vind het niet fijn dat iedereen de badkamer in moet :S dus wc onder de trap en wc wordt weggehaald uit de badkamer, is daar ook gelijk meer ruimte! Dan kan ik eindelijk na 2jaar de gang verven, kon al eerder doen maar was bang op beschadiging door de verbouwing... Dus straks voor het kleintje er is is mijn huissie zo goed als af. Alleen de douche moet weer gebeurden. Wij hadden een nieuwe grotere douche erin gedaan met diepe bak (voor de kleintjes ) en toen ging het lekker dus een prof. gebeld om opnieuw te kitten maar nu lekt het weer :s gevolg is dat de badkamer veels te vochtig is, eerder aanslag in de douche, op de vloer, plafond moet ik elke keer schoonspuiten etc. dus die moet ook nog. Spapa zei dat als het nu niet afgelopen is dat rukt hij de hele doeuche uit en krijgen wij een inloop douche. En tuurlijk al dat verven is een gedoe maar ik vind het heerlijk om te doen! daarna zo'n trots gevoel! Alleen heb ik een bloedhekel aan de plinten lukt mij nooit om ze mooi te krijgen..... Ik moet ook een keer naar de kapper voor een knip beurt, haar wordt hier weer lang haha Zo en nu ga ik naar werk! tot straks dames!
Hey hey Weer terug van de winkels.Heb weer een hoop leuke dingetjes gezien maar moet me helaas in houden tot na aankomende zaterdag.. Dus heb maar wat spuugdoekjes gehaald en voor mezelf wat truitjes.
Hey meiden. Yule dikke knuff. de zin komt vast wel terug hoor, en die moeheid gaat ook weer over hou ik mezelf maar voor. Mooie buik ! Kraamzorg : Gister gebeld voor een intake. ze kom 7 juli om 12.30 Slapen. hier helaas weer een rot nacht gehad. steeds die stomme kuitkrampen. Kan morgenochtend gelukkig langer blijven liggen Roshi, http://www.toys4sale.nl/ zijn zelfs 14,95 Steen, knuff. hoe gaat ie nu?
Yes, heb mijn uitnodiging voor de prenatal doos gevonden, maar hij is nog geldig tot morgen dus zegt vriendje ... dan gaan we hem NU halen. Wat ik van jullie hoor is hij wel de moeite waard. Liefs
@Kaatje: dus je zit nu in de auto? Op weg naar de Prenatal. Doe je ogen maar dicht anders koop je de hele winkel leeg... @Ingeltje: een zwembad? Zo dan! Nou maar hopen dat het 30 graden wordt snel (voor jou dan he? voor mij hoeft hiet niet zo ). @Krisstel: ja huilbui heeft wel opgelucht, alleen mijn vriend deed er niet zoveel mee. Behalve zeggen dat we niet naar de schuldvraag moeten gaan kijken. : Ik had liever gehad dat ie me even lekker geknuffeld had... Maar ik ken hem langer dan vandaag. Als ik verdrietig ben dan klapt hij een soort dicht en neemt ie juist meer afstand. Daarom huil ik niet graag in zijn bijzijn. Vind ik wel moeilijk hoor, vooral nu met al die hormonen en emoties...! @Parr: klinkt grondig, die verbouwing! Fijn als alles straks af is en mooi opgeknapt. Het is inderdaad wel lekker als mensen niet je badkamer in hoeven (die van ons is niet altijd even opgeruimd...) @Miracle: ik moet alles nog wassen hoor! Het meeste zit zelfs nog in de verpakking... Heb toevallig net de commode netjes gemaakt en ga zo de inhoud van DE dozen (ETOS, Prenatal, Kruidvat, kraampakket) in de commode stoppen. Heb net ook nog even 2 rompertjes bij C&A gehaald en een schattig wit vestje alvast voor de winter in een maatje groter (68). Buik: dat jullie verschil zien! Ik zie het zelf niet namelijk. Vindt zelfs tussen week 24 en 28 weinig verschil op de foto's... wel in het echt hoor! Zat net bij de kapper, maar zo frontaal voor de spiegel was wel confronterend... dan zie je pas hoe je figuur... eh.... veranderd is, zeg maar... Vooral in de breedte dan.
De doos was zeker de moeite waard ! Gelijk maar even verder gekeken..als je daar dan toch bent. Wou nog een pakje maatje 50 want daar hadden we er nog maar 2 van.>Deze heeft mijn vriend uitgezocht Verder een heel mooi babyalbum tot zijn eerste verjaardag van winny the pooh. koste wel 18.95 maar is erg leuk
@ kaatje: Oke , was wel nieuwsgierig want ik heb nml nog niks gewassen . Ben van plan dat na de babyshower a.s zaterdag te doen.Kan ik alles in een keer wassen en vouwen en inruimen. Leuk dat pakje !
Ja, we hadden een kans van 1:95 op een kindje met Down of andere chromosoomafwijking. Toen moesten we opeens kiezen of we verder onderzoek wilden of niet. Moeilijkste keuze ooit Die impact is ons gewoon niet goed uitgelegd. Gewoon even een extra echootje en bloedafname en niks aan het handje. Tot je zo'n uitslag krijgt. Dan staat je wereld op zijn kop. Ben daar letterlijk ziek van geweest. We hebben toen besloten geen verder onderzoek te laten doen, maar het af te wachten. En een extra medische echo in België. Gelukkig was daarop alles in orde, maar zekerheid hebben we niet natuurlijk. Blijft een verrassing tot de bevalling...
Kaatje> bedankt voor de link heb 'm gelijk besteld. dat boek van WTP heb ik ook bij de prenatal gekocht, leuk issie he. Wat ik wel raar vind is bij stamboom dat je maar 1x jullie opa en oma in kan vullen.... we hebben er toch echt 2x2 maar verder issie helemaal super @miracle> ik heb inmiddels alles gewassen, het is zo schattig joh al die kleine kleertjes aan de lijn **smelt** gister heb ik de kast ingeruimd toen besefte ik pas hoeveel we al hebben (gehad) leuk babyshower, die van mij is 6 juli ben ik achter gekomen ik lees trouwens net bij de oktober mama's dat klusser a.s. maandag word ingeleid wat vreselijk he