September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje o lekker hoor kom bij jou zwemmen als het zo warm is. goed?

@kaatje heb hem ook gezien bij prenatal wilde hem kopen maar heb hem toch nog ff terug gelegt denk misschien zie ik straks weer een andere bij mijn zoontje ook 3 boeken gekocht :oops:

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje was tot vandaag nog geldig? :( zit er een datum bij :confused:

@miracle ik ben begonnen met de luiers. Maar omdat deze dus 2x heet gewassen moeten worden voordat je ze gebruik dus wassen en dan drogen en dan wassen en dan drogen. Maar kan niet alle 24 luiers, inliners en 8 overbroekejs tegelijk doen dus een beetje keer keer :( Ga straks de rest doen in mijn verlof want de babykamer moet stofvrij zijn voorda de baby erin mag komen. Wil niet alles tig keer wassen :(

@yule als je een probleem hebt of zoiets dergelijk en je wilt het alleen kwijt dan bij een vrouw doen, die luisteren en troosten maar mannen proberen gelijk een oplossing te zoeken :rolleyes: (heb het boekje mannen van venus vrouwen van mars gelezen, ga je meer begrijpen van mannen ;)) dus als mijn man mij gewoon knuffelt en luistert dan krijgt hij een grote knuffel van mij :D brave jongen ;)
    Ja ook kenbaar als ik een grote spiegel tegen kom! mijn gezicht is ook dikker geworden :(

oh wat erg van die oktober mama! :cry:

hier een chaggo manneke, heeft hij zijn pc kunnen ophalen met de nieuwe moederbord, voeding en processor, doet hij het aan kan dat ding de drivers niet vinden enzo, blijf hij telkens met het menu bezig maar de domme ding wil de drivers niet vinden. Hij heeft het helemaal gehad met Azerty! Ik zeg deze keer boos opbellen dat de pc nog niet doet gvd! :c: tis altijd wat met hun en zijn pc .Vind het zielig voor hem, moest weer lang zonder zijn pc, krijgt hij hem weer en doet het weer niet!

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hay meiden,

Ik heb die 3d ooievaar ook even via die site besteld, en ook al betaald.. maar is het verder wel een vertrouwde site? bdoel dat ik niet dingen betaal, maar mijn producten nooit te zien krijg?
    Over het algemeen bestel ik nooit iets via internet, dan alleen eens een xtje bij de wehkamp!Dus hier verder geen ervaring mee...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, ow dat was me nog niet eens opgevallen bij de stamboom. zo eens even kijken

Parr, ja ik kreeg een bon via de mail die ik moest uitprinten,en onderop die bon stond geldig tot 21 juni.

Lindaa. ik heb die ooievaar besteld en netjes in huis gekregen.

Miracle, weet niet of ik al gereageerd had,maar ik ga in mijn vakantie beginnen met wassen,dus dat zal ongeveer 21 juli worden.

Dan nog even een binnenpretje :whistle: ik heb geen sexloos leven meer :whistle:
    ben wel weer gelijk alleen gelaten omdat meneer voetbal kijken is,maar ja dat overleef ik vanavond wel haha.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje :) :thumup: nu ikke nog :)

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaaa email net binnen voor mijn blije doos
    :whistle: :whistle:

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr.. misschien een keer samen douchen?
    Vriendje vind het namelijk erg leuk dat mijn voorgevel nu 2x zo groot is ( ja het blijven mannen.... :) )

De doos is leuk !

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    samen douchen kennen wij erg goed en leidt ook vaak naar iets anders ;) omdat ik dan ook niet van hem af kan blijven :oops: hebben de laatste tijd niet met elkaar kunnen douchen helaas :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou trek hem voor de tv vandaan en zet hem onder een douche.. als hij geen zin heb.. dan zet je hem maar onder een koude douche :)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :S geen goed idee aangezien hij alleen maar met zijn pc bezig is die niet wilt doen :( laat hem liever wel een beetje voetbal kijken!

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik weet ook niet of dat zo'n goed idee is gezien de slechte wedstrijd van NL tot nu toe ;)

12. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    hier kijkt hubbie ook voetbal...

zegt hij zonet, ja die nederlanders krijg je met geen stokken weg van de tv vanavond...
    hoezo enkel de nederlanders? Mijn belgje doet anders ook aardig zijn best.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    pff zie het somber in voor nederland , nog 5 minuten zouden ze nog een tegendoel maken ?

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    en ja hoor , ze krijgen het voor elkaar :D

15. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    ja miracle ze maken er nog 1

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha jij laat je vaginisme per e-mail oplossen :) heb je nu een blije doos? Whahahaha... :)
    Oh wat erg...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :):)

Ga de pc afsluiten en weer lekker mijn bed in tv kijken. Vriendje zal wel goed aangeschoten thuis komen straks :( Gelukkig zit hij maar een straat verder op,dus hij kan veilig rollend naar huis..

Verder een gekkenhuis hier in de straat. zijn nu iets van 4 huizen die een koppel van 10 vrienden op visite hebben.. ramen en deuren open en dan zingen,schreeuwen, gillen..stelletje mafkezen :rolleyes:

Meiden weltrusten en kom morgen nog even spieken.

Liefs

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @ingeltje jij moet ook niet zo doordenken :) gekkie :p

jmmr rusland heeft gewonnen, dus mijn bv crusus begint volgende week gewoon om 19.30 ipv 18.30 :rolleyes: wij hebben goed gedaan!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pfff wat een wedstrijd zeg. hier werdt de hele buurt gek geloof ik toen ned scoorde leek wel of we in een stadion zaten met als gevolg mijn kleine ventje wakker over zijn toeren gelukkig kon ie snel weer slapen. ga mijn bedje lekker opzoeken. het is nu lekker stil dus ga ervan genieten.

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Parr: mijn vriend is Kitter, zei al: geef maar door, haha

Deel Deze Pagina