September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Vriendlief zegt: als een prof gekit heeft en het lekt kan het ook aan de badkamer zelf liggen, ligt ook aan de soort kit, de soort douchebak etc etc hoor ik hier allemaal vallen hihihihi

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jammer hè... verloren! Ik heb de eerste helft op het plein in Uden gekeken met duizenden mensen maar rug/bekken deden te veel pijn, dus tweede helft maar naar huis gegaan, mannetje bleef daar met maatje van hem.
    Hier lekker in bed gekeken, helaas verloren dus :(

Welterusten allemaal!

3. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Hmm over sex: Ik vind sex tegenwoordig pijnlijk. Heb wel veel zin, maar het 'naar binnen gaan' zeg maar (jaja, sorry :oops:) doet pijn. Ik denk te overgevoelig door goede doorbloeding misschien? Maar daardoor span ik de boel teveel aan en is het helemaal niet meer fijn :S Ach, samen vieze filmpjes kijken is ook leuk ;)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @mobielfreak nou de kit heeft onderaan de douchebak (dus niet langs de muren naar boven) allemaal scheurtjes erin, de binnenkant waar er kit is onderaan verkleurt telkens en aan de buitenkant lekt water door de kit onderaan de deur :( neem aan dat de kit niet goed is? de eerste keer had mijn Svader gekit en toen bleek dat het fout ging omdat de douchebak eerst geprimd moest worden. Dus prof geweest primen en dan weer kitten. Leek wel even goed te gaan maar toen ging het langzaam weer lekken :(

zo manneke lijkt het probleem te hebben opgelost met de pc, de boel die loopt tot nu toe wel. (zie je wel dat ik gelijk had dat hij ff moest afkoelen en voetbal kijken en dan weer verder gaan ;)) maar goed het is afwachten hoe lang dit duurt :( dames ik ga slapen, mijn ogen vallen dicht.... maar goed ukkie is NOG steeds druk bezig! iemand heeft stiekem redbull gegeven of zo :rolleyes: ukkie is nooit zo druk geweest als vandaag! :confused: ik geniet er ook wel van, vind het grappig :) tot morgen dames!

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi dames,

Ben er weer vroeg bij! Ik was om half 6 klaarwakker. Mannetje is net de deur uitgegaan naar zijn werk.
    Ik heb inmiddels al de afwasmachine in en uit geruimd en de keukenlades schoongemaakt (begint nu al die poetsdrang :oops: ).

Ik heb echt rot geslapen! Moet nu wel echt allerlei kussentjes overal gaan stouwen om nog een beetje lekker te liggen. Krijgen jullie ook zo'n pijn in je buik 's nachts? Alsof alles uitgerekt wordt...

Werd ook steeds wakker uit een droom waarin een commentator zei: Nederland ligt uit het EK! Ja dat had ik zelf ook al gezien. En dat terwijl ik niks om voetbal geef... echt rare dingen doen die hormonen met je!

Ga zo nog even proberen te slapen.

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, klinkt al een grote verbouwing..maar goed straks is het klaar :D Lekker gewerkt?

@Miracle, ga beginnen met wassen als ik verlof heb.

@Yule, gelukkig ken je hem en weet je inderdaad dat hij zo reageert. Moeilijk hoor! Nog een paar weken en dan gaan die hormonen alweer uit ons lijf ;)

@Kaatje, leuke kleertjes! Haha…nog aan het nagenieten? ;)

Hier ook poetsdrang...hubbie is vandaag naar Wenen wedstrijd kijken met zijn werk en mijn ouders komen dus wil het huis graag schoon. Heb nu nog 2 uurtjes :D

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oja...ik vroeg mij laatst al af wanneer ik mijn blije doos zou mogen ophalen. Ik hoorde iedereen er al over maar ik had nog niks gehoord van prenatal.
    Nou was ik gisteren bij de prenatal om lakentjes en een zitje voor in het badje te halen. Kom ik thuis, chek mijn mail.....jahoor ik mag 'm op komen halen...... :evil: moet ik van de week weer naar de stad.....

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfff jij bent positief :) Ze zeggen dat je ook weer 9 maanden moet 'ontzwangeren' hoor :)

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Eva1983: hier wel een knalgroene kinderwagen gekocht gister :) ik was met hubbie en vader bij de babydump. hubbie was even ergens anders aan het kijken en ik zei tegen mijn vader dat ik de groene wagen het mooiste vond. mijn vader: echt? (hij vond zwart beter). komt hubbie eraan, ik zeg welke kleur vind jij het mooist. hij: die rode of die groene, ja die groene is toch mooier! hahaha :-D dus nu hebben we die.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen dames,

weer 2 nieuwe wagens gekocht leuk hoor. wij hebben ook de buzz staan nog van me zoontje een zwarte dreamy en een paarse buggy.

komen we vanmorgen beneden hebben een stelletje onverlaten die niet tegen het verlies van nederland kunnen mijn vlaggenstok gejat inc oranje vlag ook de oranje vlaggetjes losgetrokken uit de heg grr blijf met je klauw van iemand zijn spullen af. scheelt weer hoe ik ze niet los te maken maar toch. verder rot geslapen hadden er een paar een feestje achter tot 3 uur hoorde ik nog geklets.

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Ik heb gisteren wel alles bijgelezen, maar de puf niet gehad om te reageren. Vanaf vandaag weer wel hoor....
    Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Ik heb me gister nog de hele dag niet echt lekker gevoeld. En ik bleef weer veel last van mijn flanken/rug houden. Ik heb gelukkig ook geen vocht meer verloren. En de koorts heeft ook niet doorgezet. Wel dus zo'n enorme koortslip onder mijn neus, grrrr.
    Mijn moeder is de hele dag bij mij geweest, omdat mijn man moest werken. En we niet echt wisten hoe het zou gaan lopen.
    Ze heeft hier alle babywas gedaan en de meubels van de babykamer gewassen. Dus dat is mooi allemaal klaar. Echt super! Het ziet er allemaal zo lief uit!

Nou meiden, tot later!

12. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goedemorgen!

@steen: Voel je je vandaag weer beter? Want gisteren klinkt idd als een onvervalste k-dag. Goed dat je moeder bij je kwam zitten, dat is toch een geruststelling *knuf*

@lindaa: Ben je je eenzame dag goed doorgekomen gisteren?

@parr: Fijn dat je verbouwing begint op te schieten. Hopelijk komt alles ook goed met de kit en de douche. En anders maar een inloopdouche. Hebben wij ook (nu ja, we konden niet kiezen ;) ) en dan kan ik ten minste niet over het randje vallen. Zeg ik niet omdat ik zwanger ben, ik ben zonder zwangerschap ook een uitstekende brokkenpiloot :)

En de pc doet het ondertussen? Gevechten met drivers, breek me de um... bek niet open. Heb vorig weekend 2 dagen met die k*t dingen zitten worstelen... Nu ja, het werkt weer :D

blije doos: Begin me nu wel af te vragen wanneer ik m'n uitnodiging krijg. Terug van vakantie had ik wel m'n eerste Wij Jonge Ouders liggen die erbij hoort en daarbij zat een brief dat ik over een tijdje een uitnodiging zou krijgen om de doos op te halen. Maar voorlopig nog niks :( Hou die brief die bij Wij zat iig bij, als we de kinderwagen en maxi cosi ophalen, neem ik em wel mee naar de prenatal.

Vraag me trouwens nog steeds af waarom ze dat de blije doos hebben genoemd. Ok, ik snap het wel, maar als je ziet wat die term bij de meeste Nederlanders oproept :) :) :) En bij mij nu ook. Vroeger had ik een helemaal onschuldige geest wat dozen betreft, maar daar heeft 2 jaar NL wel iets aan veranderd :p

wassen: Ik moet er nog helemaal aan beginnen. Wou dit doen tijdens m'n verlof, maar misschien dat ik maar iets eerder doe, want de eerste week van m'n verlof komen onze vrienden uit Engeland en dan zou ik uiteindelijk pas in week 36 beginnen wassen :confused: In de loop van volgende week ga ik Kaatje Katoen bestellen en dan denk ik langzaamaan wel eens aan de grote was operatie te beginnen :D

@Ingeltje: Hoho, een zwembad :) Het ziet er een leuk uit, lekker om af te koelen als het warm is.

Over warm gesproken, hebben jullie het ook altijd zo warm? Ik slaap nu al zonder deken (laken kan nog net) en heb het overdag ook altijd heel warm (en het is niet eens erg warm buiten) :rolleyes: Vriend vraagt zich al af wie ik ben en wat ik met z'n vriendin gedaan heb...

@kaatje: Gefeliciteerd met je niet meer sexloze leven :D

voetbal: Jammer dat NL niet door is :( Had het wel gehoopt eigenlijk. Lijkt erop dat alle groepswinnaars verliezen in de kwartfinale (Portugal, Kroatie). Hoop alleen maar dat Spanje het straks wel haalt, anders hebben we (kijk, ik zeg we :p ) die Italianen voor niks zo' pak rammel gegeven in de voorronde (nee, ik houd niet van het Italiaanse voetbal).

@yule: Anders moet je ook een voedingskussen proberen? Het helpt bij mij echt geweldig. Heb sinds een paar dagen ook wel buikpijn 's nachts, helemaal aan de onderkant van m'n buik. Als ik me wil omdraaien, lijkt het wel of alles helemaal uitgerekt wordt.

@krisstel: Veel um... plezier met poetsen dan. En natuurlijk met je ouders die langskomen.

@steen: Aha, lees net dat het beter met je gaat nu. Fijn :)

13. IrisB

IrisB Fanatiek lid

En dan even apart het ego-stukje...

Hier gaat het ook beter, al heb ik wel gemerkt gisteren dat het weinige dat ik gedaan heb toch weer een paar harde buiken opleverde. Gelukkig waren ze niet pijnlijk, dus maakte me niet al te veel zorgen.

We hebben gisteren de ringen voor ons geregistreerd partnerschap uitgekozen. Mooie zilveren gevonden en we waren eigenlijk heel snel klaar (als ik iets leuks zie, heb ik snel gekozen en vriend vond ze ook mooi, dus ja :D) Hebben we dat ook alweer geregeld.

Moeten nu echt wel geboortekaartjes gaan kiezen, maar we hebben maar 2 mappen (3 lukte me niet op de fiets). Gelukkig had ik gisteren de *kuch* redelijk geniale *kuch* inval om dan maar foto's te gaan trekken van kaartjes die we leuk vonden. Dan kunnen we de mappen inruilen voor nieuwe en toch de kaartjes uit de andere mappen onthouden.

Aha, zie dat vriend m'n nieuw speeltje heeft achtergelaten. Leuk hoor, heb ik een nintendo ds voor als ik moet rusten en dan gaat vriend ermee aan de haal. Mannen :rolleyes: Soit, ik zat toch hier :)

Vandaag sowieso proberen om wat langer aan de pc te zitten. Als het thuis niet lukt, zal het ook niet lukken om te werken. Dus even testen. Ik ga morgen iig maar voor 4 uurtjes. Kijk in de loop van de week wel verder of ik naar 6 kan volgende week en dan hopelijk weer 8 (als dat mag van de VK).

Fijne zondag allemaal! Ik kom straks nog wel kijken :D

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ben nog even mijn bedje in gedoken, want ik werd ineens zoooooo moe weer. Heb toch nog 4 uur geslapen! Zou het kunnen dat mijn lijf zich al begint in te stellen op een ritme van voedingen? Dat heb ik ergens gelezen namelijk. En ik wordt al weken 's nachts wakker om een uur of 2, 's ochtends tussen half 6 en 6 en dan weer een paar uur later. Lijken wel voedingstijden, of niet? :rolleyes:

@steen: heb je vandaag een betere dag? Wat een vervelende klachten steeds. Wel heel lief dat je moeder bij je was en je heeft geholpen met de was. Dat is ook weer gebeurd!

@iris: slim om foto's van leuke kaartjes te maken! Wij moeten ook echt nu eens iets met kaartjes gaan doen. We hebben alleen nogal een uitgesproken smaak... denk dat we misschien zelf wat moeten knutselen ofzo. Maar ja, geen tijd!
    Ik heb al een voedingskussen in bed. Volgens mij heb ik zelfs die tip gegeven tig weken geleden! haha! Maar heb toch echt nog meer kussentjes nodig hoor.... :rolleyes: Een onder buik, extra in mijn rug, zucht.

@Krisstel: ga ook even aan de poets! Stofzuigen en dweilen. Joepie... :(

Wam: ik heb het in ieder geval niet snel koud! Normaal ben ik een koukleum, maar nu dus niet. Mijn vriendje trekt 's nachts altijd alle dekens van mijn af, wat ik normaal echt mega irritant vind, maar nu blijf ik rustig zonder dekens liggen. Als mijn collega's het op het werk koud hebben, zeg ik: koud? Terwijl ik normaal gesproken de eerste ben die de verwarming hoger zet. Ik vind het wel lekker zo. :D

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoihoi!

Zo ik heb lekker geslapen! Was pas om 10u wakker voor een keer! Mag ook wel na gisteren minder te hebben geslapen. Ukkie is nu ook weer rustig.

@yule ja dat krijg ik als ik languit op mijn zij ligt. Drm slaap ik dan ook met een v.kussen die ondersteunt mijn buik een beetje en "strekt" het niet meer.

@krisstel nog niet echt het poetsdrang maar wel de drang om alles klaar te hebben :)

@ingeltje ja ik hoorde ook dat je tenminste 3 mnd. moet ontzwangeren, en dus ook erg emo bent :( weet wel dat een paar dagen ne de bevalling dat je kraamtranen krijg... :rolleyes:

@tweety grrr vreselijk!

@steen super dat het verder goed is gegaan gisteren!

@irisB ja met windows setup die wou de sata hardeschijven niet vinden en na een paar dingen te hebben geprobeerd heeft hij toen de harde schijven geformateerd. Maar dat wou ook niet baten. En hij kon de cd voor zijn moederbord niet vinden :evil: dus hij draaide helemaal door en probeerde van alles, ook de oude hardeschijven (beta?) aan te koppelen maar daar ging de pc sneller van uit :( niks wou baten. Dus moest hij de res. pc aansluiten om iets te downloaden. Toen las hij in een boekje hoe hij dus info op een floppy kon zetten voor de Seta harde schijven. dus via de res. pc gedaan want niemand hier heeft een floppydrive :confused: (vind dat ook erg schandalig die horen bij een pc haha) en nu is het dus gelukt! vanochtend pc aan en hij doet nog! maar ik hou wel mijn hart nog een beetje vast. Vind het zo zielig hij heeft altijd wat met die pc! Zelf alles samengesteld met mijn papa. Een uitstekend pc dus voor spelletjes en dan loopt het nu te flikflooien :evil: zo een hele verhaal geworden :rolleyes: :oops: Ik zou trouwens geen waszak bijbestellen met kaatje katoen. Ik heb dat wel gedaan maar omdat het een natte hoop wordt kan het niet goed mee spinen/draaien in zowel de wasmachine en droger en klapt dan telkens tegen de zijwand waardoor bij mij alles ging schuiven :confused: ook een tip, was maar 9 luiers per keer. Ik heb de extra liners eruit gehaald wel gewassen natuurlijk) zodat het sneller zou drogen. Maar het drogen in de droger duurt ook wel ff hoor! Bamboozle moet koud drogen in een droger en bij mij duurt het altijd wel ff want als de programma afgelopen is dan zijn ze maar voor de helft droog. daarom beter alleen in kleine groepen te wassen. Je bent toch ong. 8 a 9 luiers per dag kwijt.

Zo het is vandaag wel weer lekker warm! voelt gelijk anders aan dan gisteren.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook steeds erg warm, maar ik ben altijd wel een warmbloedig type.

Leuk dat je de ringen hebt gekozen IrisB! Hmm opeens nog een reptiel met een R bedacht: ringslang! (*binnenpretje*)

17. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

@ Mobiekfreak -> Idd BMR, tnx! :)

@ Yule -> Jah vind dat je gelijk hebt hoor, altijd paniekzaaien met zo'n verhalen over wat alles wel niet zou kunnen veroorzaken... Maarja je hoort t toch liever niet. Want ik snap dat niet iedereen die die vaccinatie krijgt autisme krijgt. Maar dan denk je van als je kind nou al veel aanleg heeft voor autisme maar het heeft net niet doorgezet ofzo? Maar volgens mij is het ook onzin hoor, hahaha! En anders is het risico dat je loopt door niet in te enten altijd nog groter.

@ Freesia -> Vind idd ook dat ze de risico's van prenatale diagnostiek niet goed uitleggen van tevoren. Want een nekplooimeting kan goed uipakken, maar ook slecht, en daar hoor je haast niets over. Maar je moet maar denken 1 op 95 is eigenlijk nog een heel kleine kans, net iets meer dan 1%... Dus we gaan gewoon van t beste uit! :D

@ Roshi -> Jeetje! :confused: Waarom wordt ze ingeleid dan? :( Of had zij die slechte echo?

Wij zijn gisteren echt uitgebreid gaan shoppen! Vooral bij de ikea :) We hebben 2 nieuwe kasten gekocht, heel donkerbruin. Omdat we binnenkort willen verhuizen willen we ook alles wat anders inrichten. Mijn vriend had hier veel zwart/wit (hou ik niet zo van). Maar ik ben ook niet zo van de houtkleuren... Dus waarschijnlijk wordt t nu donkerbruin met creme en aardetinten.

Groetjes Cossy

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Pfff wat is het broeierig hier in huis, wordt er erg sloom van :(

@ Anno bij mij zegt de vk dat je de kleine vanaf 28 wkn elke dag zo'n 8 tot 10x moet voelen bewegen. Meestal komt ukkie daar ruim overheen maar soms zijn er ook dagen dat ik minder voel. Maar als je een rustige baby hebt kan het wel vaker minder zijn.
    @ Funny me gaat alles wel goed met het kleine meisje van je buurvrouw?
    @ Yule bij vaccinaties volgen wij lijkt me gewoon het advies van het consultatiebureau. Ik heb me er ook nog niet zo in verdiept maar idd in de VS blazen ze alles erg op! Laatst was er een vrouw die kreeg 5 miljoen dollar :confused: omdat haar huisarts op haar voet was gaan staan, en daar had ze een gebroken voet aan overgehouden :( Nou dan mogen ze mijn voet ook wel een keer breken als ik daar al een miljoen euro voor krijg .... ;)
    @ Irisb fijn dat jullie geslaagd zijn voor de ringen :D
    @ Dreames gaaf hoor een paarse Ford Ka! Die wilde ik eerst ook graag maar ja nu met de kleine kunnen we straks beter een gezinsauto kopen. En ja die lompheid van mannen.......moeten we maar mee leren leven, tenslotte kunnen we ook niet zonder ze ;)
    @ Roshi fijn dat het weer beter met je gaat!
    @ Steen met jou ook weer een beetje beter...vervelend wel zo'n baaldag :(
    @ Kaatje mooi pakje hoor!
    @ Miracle hier nog geen kleertjes gewassen, doe ik wel over een paar weekjes. Tot die tijd mag de kleine nog niet komen ;)
    @ Cossy leuk dat jullie geslaagd zijn voor de kasten, klinkt mooi! Maar hebben jullie al een huis aangeboden gekregen dan? (Misschien heb ik dat gemist... :oops: )
    @ Ingeltje oh heerlijk zo'n zwembad! 8)

Nou dadelijk moet ik me even oppakken om me klaar te gaan maken, hebben om 15 uur met een vriendin en haar vriend op het terras afgesproken en daarna nog een uurtje dansen, Argentijnse Tango. Ik denk dat ik daarna ook wel weer helemaal bekaf ben. :(

Fijne middag allemaal en misschien tot vanavond!

19. 4days

4days Niet meer actief

Wupje, nee we lopen op de feiten vooruit... :) We stonden deze week wel op plek 4 met een woning dus dat is al best hoog (maarja een half jaar geleden stonden we ook al eens op 5, dus wil niet echt veel zeggen). Maarja we hopen gewoon het beste, en als we met het kindje nog een tijd hier zitten dan moet t maar. Zou het alleen jammer vinden van het mooie kamertje wat we dan niet kunnen opzetten.

20. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Zo ben ook weer eens van de partij. En heb een poging gedaan wat terug te lezen maar das wel erg veel.

Even EGO, Vorige week donderdag zijn mijn partner en ik getrouwd en zijn dus nu heel officieel Man en Vrouw! Klinkt wel heel erg leuk. Het was een hele leuke dag en we hebben ontzettend genoten. Mooi weer en alleen maar mensen die wij erbij wouden hebben. Echt helemaal top en het feest was ook zeer geslaagd.

Kwam alleen van de week op mijn werk en toen begon de ellende. Nu bleek dat in de week dat ik er niet was er wat collega's zijn geweest die het nodig vinden om je zwart te maken als je er niet bij bent. En dan te bedenken dat ze poeslief tegen je doen als je met ze spreekt. Mijn baas nam me van de week appart en zei het tegen mij. Het zal wel jaloezie van ze zijn. Maar leuk is anders! Heb me er echt heel naar onder gevoeld. En juist dat het bij mensen weg komt waarvan je verwacht dat ze volwassen zijn. En die zich normaal voordoen als collega's waar je echt van op aan kunt. Nou ja ik weet nu wel beter. Weer een wijze les geleerd!

Ik hoop dat het met iedereen hier iig wel goed gaat. En dat alle kleine hummeltjes nog lekker in mamma's buikje zwemmen.

Deel Deze Pagina