@ Ydnic: gefeliciteerd met je trouwdag! De was is hier al voor de helft gedaan. Mede omdat ik pas laat verlof heb. Ik wil in mijn verlof niets meer hoeven doen, maar gewoon lekker kunnen rommelen. Ben ook al begonnen met de kraamcadeautjes maken. En ga een deze dagen ook beginnen met de envelopen schrijven voor de geboortekaartjes. Deze week willen we ook de box naar beneden halen en in elkaar zetten, zodat de honden en katten er aan kunnen wennen. Is dat heel belachelijk vroeg om de box daarvoor al neer te zetten?
Hey meiden! Zo nu onweer het hier en regent. Op een gegeven moment (wij stonden buiten schuil onder de afdak koffie te drinken ) was het onweer boven ons kon je horen EN voelen toen het donderde ik schrok ervan, ging plat tegen de muur liggen De wc is bijna zover alles is gevoegd, de pot hangt, de fontein ook van de week verf in huis halen en kan ik in mijn vrije uren gaan verven @cossy zij wordt ingeleid omdat de kleine heeft een zware hartafwijking leuk he shoppen, maakt niet uit waarvoor wij blijven vrouwen @IrisB oh ja vergeten leuk dat jullie geslaagd zijn voor ringen! gewoon simpele ronde ringen? laten jullie wat ingraveren? wij hebben de trouwdatum erin @ydnic gefeliciteerd! Nu echt Man en Vrouw Foto's? ... welkom bij de club van anders dan verwachte collega's! Leuk is anders idd en dan komt het meestal van mensen waarvan je idd denkt van die zijn volwassen @dreames nee is niet te vroeg hoor! DIe van ons staat er ook eerder dan gepland (wou in juli pas) maar zo kunnen de katten er wel aan wennen en kun je ze leren dat ze eruit moeten blijven. Nu snuffelt een van de katten telkens aan de kinderwagen die hier even staat hihi @kaatje onder de douche! dan moeten jullie wel erg sterk en lenig zijn! voor ons was het daar voorspel maar andere dingen lukte net Zo en de rolgordijn hangt er ook in de babykamer. pfff wat een gedoe, al dat meten en zagen en plakken en dan wil je het hangen past het net niet dus alsnog een stukje van de buis afzagen en nu hangt het rolgordijn wel een beetje scheef, maar goed het is wel goed zo! Wat een gezweet ook boven voor alleen maar een simpele rolgordijn!
Ydnic, VAN HARTE GEFELICITEERD! Gelukkig is alles naar wens gegaan en hebben jullie lekker kunnen genieten! En vervelend van die collega's hoor... Ik denk echt dat ze jaloers zijn idd, hoor je helaas toch vaak, dat andere mensen er niet mee om kunnen gaan als iemand het leuk voor elkaar heeft.
't is hier maar rustig de afgelopen dagen! schrijven alle mama's op de lijst nog wel mee? ik heb het idee dat we met veel minder zijn als eerst! wat een loom weer vandaag hè? ben echt zo traag en moe. ga maar eens spelletjes spelen dan, toch niets anders te doen
pff tis inderdaad loom weer.Word er ook traag en moe van. Lig lekker op de bank met de waaier aan tv te kijken , heb verder nergens zin in.(erg he..)
Ja heb ook het idee dat heel veel niet meer mij schrijven. Weet wel dat een paar wel mee lezen maar niks schrijven omdat ze toch niet zo verslaafd zijn als wij die-hards
Deze die hard is net wakker geworden van een 2,5u durend dutje Soit, dat valt dus zeker wel onder "rustig aan doen" @ydnic: Gefeliciteerd met je huwelijk! En die vervelende collega's... je vooral niets van aantrekken. @parr: Ja, zijn gewone ronde ringen. Een stukje is shiny en een ander stukje mat. Als ik nu zo slim was geweest om het merk te onthouden, kon ik een foto plaatsen. Helaas We gaan onze namen en de datum erin laten graveren Zijn nu zilver, als we ooit gaan trouwen, dan nemen we (wit)gouden ringen. Maar nu doen we het heel erg klein: wij + getuigen en een etentje met de getuigen, that's it. Mevrouw van de juwelier dacht trouwens dat ik "op knappen stond". Vond het niet erg (blijf wel raar dat mensen dat gewoon zomaar zeggen), is dan weer grappig om hun gezicht te zien als je zegt dat het pas september is Normaal gezien zouden we nu met de hele familie naar Tarzan musical gaan, maar dat gaat voor ons helaas niet door. Vriend had nog wel alleen kunnen gaan, maar dat wou hij niet omdat iedereen mee is en als er dan iets gebeurde dan kon ik niemand bellen. Vind het wel sneu voor hem. En was zelf natuurlijk ook graag geweest Soit, ik weet waarvoor ik het doe.
Heb een sterk vriendje haha. ik leun gewoon tegen de muur.. en anders achterlangs, heeft weer niets met je buik te maken Moppiepoppie.. heb even op internet gekeken,maar staat dat glijmiddelen veilig zijn tijdens zwangerschap. ga er dus van uit dat op oliebasis ook mag,anders had dat er wel bij gestaan.. oliebasis wordt wel afgeraden als je zwanger wilt worden omdat dit zaaddodend zou zijn.
Hallo dames! Ik ben er ook weer eens. Heb vandaag al een klein beetje terug gelezen, maar ik kom er gewoon niet aan toe om als ik niet thuis ben geweest de tien bladzijdes die jullie volgekletst hebben steeds weer bij te lezen en al helemaal niet om op alles te reageren... Dat kost me gewoon te veel tijd. Het spijt mij.... Maar dat neemt niet weg dat ik het wel gezellig vind om af en toe mee te schrijven en te lezen en dat ik met jullie allemaal zeker meeleef! Met mij gaat het prima. Donderdag bij de verloskundige geweest, alles was in orde. Heb het echt extreem druk op mijn werk met de laatste loodjes van het schooljaar. Nog 1 weekje! Verder geen nieuws. Liefs Azeb
Azeb, leuk om weer eens wat van je te horen,en gelukkig alleen maar goed nieuws.. Nou ja straks vakantie en verlof en dan heb je alle tijd om mee te lezen
hallo allemaal, nou vannacht/vanmorgen was het weer zo ver hoor... oefenweeen weet niet of m'n lichaam van plan is dit om de zoveel dagen "aan te bieden" moet nog zolang dus heb de hele dag weer op bed gelegen, mannetje heeft wel extra dingentjes gedaan dus dat was heeeeel lief. Nu gaat het wel weer redelijk dus dacht ik kruip ff achter de pc (hoezo verslaafd ) sex> wat een s-verhalen hebben jullie allemaal zeg hahahaha blijde doos> hoe kan je controleren of je ook zo'n doos krijgt? ik heb namelijk zoveel aanvragen gedaan voor blije dozen dat ik niet eens meer weet of prenatal erbij zat Ydnic> gefeliciteerd met je trouwdag!
ow heb het zelf al even opgezocht: heb even op prenatal mijn emailadres ingevoerd, kreeg een mail waarin mijn wachtwoord vermeld staat. Je bent dan aangemeld, zal wel zijn omdat ik pas 26 weken ben dat ik die email nog niet ontvangen hebt, met 28 weken ofzo zal ik ze wel ff mailen mocht ik nog niets ontvangen hebben.
Hmmm... ik ben 29 weken en heb de mail nog steeds niet gehad :/ Ga anders eens bellen ofzo, want begin het een beetje raar te vinden...
@ Parr: volgens vriendlief lihgt het dan aan de vochtigheid in de douche en de soort kit dat het niet werkt.. (heb er zelf geen kaas van gegeten hahaha)
hier ook nog steeds geen bericht van de Prenatal doos maar ook nog niks gehoord van de rest.De enigste doos die ik tot nu toe heb is de zwangerkadoos van de etos.