September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi via bayinfo krijg je de mail of hij zit bij het blad van jonge oudes geloof ik.

@Miracle ik kreeg die van het kruidvat gelijk bij aanmelden via de mail kan hem na 1 juli ophalen.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Tweety : hmm ff me mailbox goed nakijken dan.
    Als er geen mail is vraag ik hem gewoon opnieuw aan of zullen ze dan moeilijk doen ? Kan me niet meer herinneren dat ik die heb aangevraagd nml.

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

oh echt? :oops: 9 maanden! :rolleyes: ...thanx! :)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jeee..Heb ik even mazzel.Zit net me mailbox door te snuffen naar een evt mailtje over de dozen , vind ik een mailtje van de kruidvat waar in staat dat ik nog tot woensdag a.s heb om de doos op te halen. :confused:
    Morge ff uitprinten en dan vlug ophalen.

5. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hoi meiden :D

Ben weer terug van vakantie..hebben het echt super gehad, heerlijk weer en ging natuurlijk veel te snel voorbij.
    Als jullie het niet heel erg vinden haak ik vanaf hier weer in en klets weer gezellie mee :)

Hoop dat het met jullie allemaal en de ukkies goed gaat. Hier gaat het allemaal goed, ze schopt lekker veel wat af en toe ook flink pijn doet maar hoort erbij he ;)
    Gisteren is mn zoontje 2 jaar alweer geworden.
    En verder uhhh ja niks hihi..

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Sunshine, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    sunshine> WB! fijn dat de vakantie leuk was, jammer dat de tijd zo snel gaat he. gefeliciteerd met je zoontje

8. Krisstel

@Eva, vind jullie maxi cosi ook errug mooi! (wij hebben daar de Dreami van ;)) Super lief van je ouder zeg…enne hier ook af en toe onzeker..of ik het allemaal wel kan en of het financieel allemaal wel lukt. (zal er wel bij horen).

@Steen, wat lekker dat alles schoon en gewassen is :D:D

@Iris, hier ook nog geen uitnodiging voor de blij doos…vind het ook al een beetje vreemd. Succes met het uitzoeken van de kaartjes, vinden jullie een beetje hetzelfde mooi? Fijn dat de ringen zijn uitgezocht, kan er weer wat afgestreept worden of niet.

@Yule, huis ook lekker schoon? Hier wel, wordt er ook meteen rustig van. Over die tijden hé..onze kleine wordt ook altijd rond 6:00 uur ’s ochtends wakker..vroeg toevallig vandaag aan mams of dit dan straks ook een voedingstijdstip wordt :D

@Wupje, wat leuk Argentijnse Tango, zitten jullie op les?

@Ydnic, gefeliciteerd met jullie huwelijk! Super dat jullie zo’n mooie dag hebben gehad…foto? :D:D Wat flauw zeg, jammer dat er zulke collega’s zijn…doen ze nu nog steeds poeslief tegen je?

@Parr, hoorde al dat het daar zo onweerde en regende..hier schijnt de hele dag al de zon, alleen harde wind…raar land ook! Goed bezig zeg…lekker hé als het een beetje opschiet.

@Azeb, succes laatste weekje!

@Roshi, vervelend zeg..enig idee waardoor je ze kreeg? Hier met 30 weken nog niets van de Prenatal gehoord, zal ze ook eens gaan mailen.

@Sunshine, gefeliciteerd met jullie zoon….lekker genoten dus van de vakantie. Je zou anders ook wel erg veel bij moeten lezen of niet ;)

Vandaag eens een keer geen harde buiken gehad..ben ook erg rustig dus zal inderdaad wel van drukte en stress komen. Vanavond wat leuks op televisie?

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @kristel> nee eigenlijk niet, heb de VK gevraagd wat de oorzaak zou kunnen zijn maar zij zegt dat oefenweeen "zomaar" aan kunnen dienen... nou heb er nu 2x4uur gehad vind het wel weer genoeg voor de rest van de zwangerschap hahaha

borstvoeding> voor de meiden die BV willen gaan geven (als het allemaal lukt natuurlijk) tot wanneer willen jullie dit volhouden. Zat net op de site van een oud-collega te kijken haar kleine is nu 10 maanden en zij geeft nog steeds de borst. ik dacht dat 3 maanden GOED is en na 6 maanden wel klaar... (moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet in verdiept hebt hoor zie mijn (.)(.) nog steeds als "lustobject" en niet als voedselbron :)

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Even snel, weinig tijd en dus ook niet de 16 pagina's sinds donderdag gelezen....
    Hoop dat alles goed met jullie gaat! Hier alleen maar druk met dingetjes voor de verhuizing, maar dat is ook een goed doel :)
    Kus voor jullie allemaal!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik geloof dat je het eigenlijk het beste zelf aanvoelt wanneer je moet stoppen, maar 3 maanden wordt minimaal aangeraden, na 6 maanden eten ze groente- en fruithapjes geloof ik al en dan stoppen veel moeders langzamerhand, maar toch raadden ze vaak ook wel weer een jaar aan. Ik denk dat ik zou stoppen als de kleine kan lopen. Dan vind ik het baby-af, maar da's rationeel en ik ben toch meer een gevoelsmens. Ik stop wanneer ik het genoeg vind!

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi Dames,

Hier even een berichtje van mij. Ik lees regelmatig alles mee maar ben nooit zo van het reageren... dus hierbij een teken van leven.

Hier alles goed. Ik voel de baby flink schoppen en heb verder nog geen klachten. Alles gaat dus heel voorspoedig.

Nou fijne zondagavond nog!

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ingeltje> 1 jaar :confused: pff denk niet dat ik dat vol ga houden maar goed het is wat je zegt het ligt aan je eigen gevoel..
    SanneMart> fijn dat alles goed gaat meis!

14. Krisstel

Als het lukt wil ik het sowieso volhouden tot dat ik weer begin met werken (4 maanden na de bevalling) daarna zou ik het wel 's ochtends en 's avonds willen blijven geven totdat het niet meer gaat en wanneer ik merk dat het genoeg is.

Gaan jullie, voor diegene die in het ziekenhuis willen bevallen, trouwens nog kijken naar de kraamkamer?

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wil ook gaan kolven op het werk; probeer zo lang mogelijk vol te houden.

Ik heb de kraamkamer niet gezien, ik ben meer een type van 'ik zie het wel' en laat het maar op me afkomen.
    Misschien wel handig om te vragen waar de ingang 's nachts is, dat zijn van die dingen die niet leuk zijn als je er dan nog achter moet komen :)

16. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    @Jekkia, Roshi en Krisstel thanx voor de felicitaties ;)

@Krisstel beter dat je vandaag geen last hebt gehad van harde buiken ;)
    Hmm geen idee of er wat leuks komt..

@Lise wanneer ga je verhuizen? Succes met de voorbereidingen ;)

@Sannemart goed om te lezen dat het goed met jou en je baby gaat :D

Borstvoeding: Ik hoop dat het dit keer gaat lukken en dan zie ik wel hoe lang ik het volhou. Tot nu toe is het idee om het zeker drie a vier maanden te geven.

Kraamkamer heb ik bij de vorige bevalling al gezien. Maar toen had ik het vooraf niet gezien omdat het plan ook niet was om in het ZH te bevallen.

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    kraamkamer> die hoef ik ook niet zonodig te zien, je hebt wel van die avonden dat ze vanalles uitleggen enzo maar denk niet dat we daar heen gaan. Laat het allemaal wel op me afkomen als het zover is ;)

18. Krisstel

@Ingeltje, bij ons ziekenhuis schijnen ze ook voor weekend en 's nachts een aparte ingang te hebben..hubbie was al ongerust en zei 'we moeten wel binnenkort gaan kijken hoor' hihi :D

Niets leuk op tv volgens mij..ga wel de Derek (BabyWhisper) kijken op rtlgemist.

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Net naar de film geweest, iiih best vreemd. Als je van mysterieus met een tikje eng houdt (nou ja, ik vind alles eng ;)) dan moet je The Happening gaan zien.

Telkens als ik nu blije doos lees, denk ik aan wat anders, thanks ladies :D

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hay meiden,

even een teken van leven vanuit deze kant!
    Hoe gaat het met alle meiden hier?
    Met mij en de baby verder wel top! Kleine uk vind het nodig om mij zo nu en dan een behoorlijke harde buik te geven.. gelukkig niet (erg) pijnlijk en ook niet van lange duur! 8-[

Wat betreft kraamkamer zien: mwah voor mij hoeft dat ook niet echt zo, maar wat ik ervaar als vervelend is dat een van mijn verloskundige mij wat "opjaagt".. bij elke controle die ik bij haar heb zegt ze me dat ik op zwangerschapscursus MOET (en vervolgens zegt ze 5 min later dat ik complete rust moet!) en dat ik mij bezig MOET houden met de bevalling en wat me te wachten staat...
    zelf heb ik zoiets van ja ik kan van alles gaan doen, maar uiteindelijk moet ik het toch zelf doen! :rolleyes:
    En dat probeer ik haar dan ook te vertellen, maar heeft ze kennelijk geen boodschap aan.. :rolleyes:
    Ik heb dus maar besloten om wel naar die info avond over de bevalling te gaan, en ik lees het boek veilig bevallen! (moest ook al van haar hahaha)
    maar vind het toch wel vervelend dat ze me hierzo mee opjaagt.. :thumbdown:

Deel Deze Pagina