Ja was net aan het zoeken wie haar buddy is maar dat ben jij! Dorientje had weeen toch? En heeft toen volgens mij aan de remmers gelegen...
Ik kreeg vrijdag voicemail, zal dadelijk terugbellen voor een afspraak. Ik vond het ook al lang duren hoor!
Meiden hebben jullie ook zo'n dorst. Ik drink 's nachts elke keer een liter water. Dat had ik voor mn zwangerschap nooit. En overdag drink ik ook nog eens 2,5-3 liter...
ja maar Dorientje is ook alweer een tijdje thuis! De weeen waren gestopt en mocht naar huis toe, ze is ook alweer op het forum geweest,, Of heeft ze WEER weeen gekregen? volgens mij niet, want dan had ze wel contact met me opgenomen!
Nee ik wist dat ze thuis was, maar daarna hebben we eigenlijk nooit meer vernomen hoe het nu met haar gaat. Dus was gewoon benieuwd of weeen niet meer terug waren gekomen en hoe ze zich voelt @Funnyme: hier ook zo'n dorst! En hebben jullie ook pijn in je rug. Ik wel... heel vervelend!
Ja ingeltje, ik vond het zo lang duren.. het lijkt net alos het een beetje "op het laatste moment" gebeurt.. en ben juist een type van liever snel achter de rug hebben hahaha! Funnyme: hier ook 1 met altijd een droge mond.. Vooral snachts..
hahaha weet je wat ik doe? Ik neem straks na de handrevalidatie even contact met der op! Dan weten we het allemaal zeker! raak nu zelf een beetje in de war hahahaha
haha al die hormonen zorgen er wel voor dat we van alles vergeten he? Nou ja ik benieuwd hoor! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zoveel dorst!
droge mond: hier ook al...zuip me soms binnen een paar uur, twee liter drinken naar binnen....oei! bevallen: hier dus in het zh ivm met de tweeling, tas staat klaar, batterijen opgeladen, boekjes mee, camera mee, kleertjes liggen klaar. Kraamzorg: nog steeds niks gehoord, ga zo maar eens even bellen! verder alles klaar hier, alleen nog even wachten op de beebjes
Ik zuip me ook te pletter en dan vooral 's avonds. Helaas heb ik dan ook echt zin in iets zoets. De flessen frisdrank vliegen er door heen, colalight, icetea en mijn nieuwe verslaving: blikjes bavaria 0,0% alcohol! Net alsof ik bier drink
hahah ja laten we het daar maar op houden, dat de zwangerschap ons behoorlijk dement maken meiden ik ga nu doe kant op, laat jullie later even hoe en wat weten! Knuffels!
Mamameike, ik heb net een berichtje achter gelaten op je site. Wil je me helpen om ook dat muziekje op mijn site te krijgen?
en ingeltje....de eerste twee keer was geen tweeling heb drie keer een mk gehad, de laatste was waarschijnlijk ook een tweeling....maar daar wilden ze niet al te veel over zeggen aangezien ze dan moeten toegeven dat het een blunder van het zh dat er een exytra curettage nodig was
pff echt? wat een lullige actie van het zkh! [-( Maar wat een verdrietige tijden heb je gehad zeg... knap dat je het toch wel opnieuw weer hebt aangedurfd. Zullen je kindjes straks ook heel trots op zijn denk ik
ja dat was zeker lullig, gelukkig heb ik na tijd een hele goede gyn gehad die me nu ook begeleid met deze zwangerschap....
Goeiemorgen, Nog een dagje thuis voor mij, want ik ben echt gruwelijk verkouden nog steeds. 't Lijkt alleen maar erger te worden ipv minder... Dorst: heb ik ook, drink ongeveer 2-3 liter per dag, maar geen zoetigheid. Alleen water en limonade in glazen van 750 cc (zeg maar vazen ). Ik heb wel ergens gelezen dat als je 's nachts wakker wordt van de dorst je even je suiker moet laten controleren, want dat zou kunnen wijzen op zwangerschapssuiker. Ziekenhuisbevalling: kun je bij je vk aangeven, maar kan zelfs nog tijdens de bevalling als je ineens van gedachten veranderd. Soms moet je geloof ik wel betalen voor een poliklinische bevalling. Als je niet extra verzekerd bent of zoiets. Forum: hihi, ik schrijf thuis juist veel meer! Dat wordt nog wat als ik verlof heb! @funnyMe: raar idee zeg, dat je over 6 weken max al 2 beebjes hebt! @Lindaa: rottig he, dat slechte slapen. Ik ga er maar gewoon uit en dan later weer terug naar bed. Slaap ik gewoon weer door. Fijne dag allemaal!
hoi nou ben er nog even, ga zo eten en dan maar naar mijn werk, hopelijk krijg ik wel een beetje begrip, werk met allemaal vrouwen en zie wel weer op tegen de roddels. tot nu toe nog niks gehoord hoor, nou ja van 1 collega die zelf zwanger is en nu is moeten stoppen met werken vond dat ik maar overdreef terwijl iedereen schrikt als ik vertel dat allebei mijn si gewrichten los zitten. maar ja zij is er niet meer want ze zit al thuis. hopelijk heeft mijn leidinggevende geen afspraken want dan heeft ze nog geen tijd, moet ze maar ff maken trouwens. heb alleen een wasmand van het washok naar de slaapkamer gedragen, is 3 meter en ik heb al weer pijn aan mijn buik dus zal er nu toch voor moeten kiezen. hubbie gaat zo bellen voor de geboortekaartjes want die hebben we weken geleden besteld en nog steeds niks gehoord terwijl we na 2 weken ongeveer een proefdruk zouden krijgen. dorst heb ik niet ´s nachts, zelfs niet dat ik wakker wordt om t eplassen, met als gevolg dat ik ´s ochtends heel nodig moet. wordt wel wakker als ik me om draai maar meestal val ik snel weer in slaap. ziekenhuisbevalling hebben ze bij mij rond de 20 weken gevraagd bij de vk maar kun je altijd nog wijzigen idd. ik wil graag thuis bevallen. funnyme echt gek idee dat je over max 6 weken al 2 baby´s hebt he. ik vind het al vreemd met het idee om over max 12 weken 1 baby te hebben. laatst had iemand het over kerst, toen bedacht ik me dus ineens dat we dan met 3 zijn. mamameike gelukkig heb je nu een goede gyn die je goed begeleid en het belangrijkste dat deze 2 hummeltjes wel braaf zijn blijven zitten. volgens mij wassie dat weer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
shit......ik zit ineens te bedenken dat ik om 10.40 bij de huisarts moest zijn..... funnyme, ik heb even een berichtje terug gepost!