Moppiepoppie -> Ik heb ook echt nooit dorst... Moet mezelf echt dwingen om te drinken soms! Parr -> die tekst van de geboortekaartjes kun je invullen als je ze besteld hebt. Het kan dan meteen, maar ook later, je krijgt dat op geboortekaartjes.nl zo'n eigen pagina waar precies op staat wat je al besteld of gedaan hebt. Kaatje -> Ik vind dat wel leuk hoor, tenminste nog iemand die spontaan een praatje maakt. De meetse mensen zijn tegenwoordig erg op zichzelf vind ik.
Ja maar een spontaan praatje of gelijk je halve prive leven blootgooien vind ik toch iets anders. Kom wel eens vaker met die vreemde figuren in aanraking,en dan weet ik opeens dat ze door hun vriend zijn verlaten of schulden hebben...dan denk ik wat moet ik met die info? Inhoud kruitvat doos: - reclame ( ligt al in de prullenbak) - 2 meegroeiluiers - klein flesje olie, natusan - van Friso, zo'n blauwe bus voor melkpoeder - Van die kleurvang doekjes + kortingsbon - Klein pakje lotiondoekjes - Proefzakje buikbalsum van zwitsal.
Ohhhhh, wat erg! Ben gewoon weer in bed gaan liggen met mijn snothoofd en heb van 12 tot 15 uur weer geslapen! Ik doe echt niets anders meer dan slapen geloof ik... Ben net op tijd uit bed voor een afspraak buiten de deur. Snel ff wat eten en drinken enzo.. @Mica: ik ben ook al 12 kilo aangekomen hoor! @FunnyMe: ik ben ook gebeld over gastouderopvang en wat dat ons dat zou gaan kosten. Misschien wel hetzelfde telefoontje, maar ik heb het snel afgekapt omdat ik nooit financiele info over de telefoon wil geven en het op een onchristelijk tijdstip was. Vindt het raar dat ze dat thuis voor je gaan berekenen, want dan moet je toch vertellen wat je verdient enzo. Gaat ze niks aan toch? En wat dan? Er zit vast een aanbieding van het een of ander achteraan. Ik vind ook dat je wel mag doen of je niet thuis bent als je geen emailadres of tel nummer hebt waar je kunt afzeggen. Dat zou betekenen dat je je niet meer kunt bedenken! Raar.
Haha jah daar heb je gelijk in. Ik werk in het restaurantje in het ziekenhuis, daar zijn ook dagelijk mensen die hun hart komen luchten...
haha ja vooral oudere mensen. die zijn altijd zo blij met een praatje, maar kan af en toe zoooo lang duren haha.
Ik heb hem vandaag gehaald en bij mij zat er in: -reclame -Frisobus -kleurvangdoekjes -minipakje lotiondoekjes -2 meegroeiluiers -red bull.
@ Cossy dat is nu echt balen van die 3d echo Gelukkig heb je nu iets om naar uit te kijken volgende week @ Miracle volgens mij doet onze kleine dat dan ook wel eens vaker, maar ik had het me nooit zo gerealiseerd Ik vind het sowieso een geweldig gevoel dat je nu ook echt het hoofdje kunt voelen en af en toe een handje of voetje door je buik voelt gaan. Ik ben zo verliefd! @ Kaatje ja ik word nu ook een beetje maf van al die mensen die vragen hoe lang ik nog moet en dat ik zo'n mooie ronde voetbal heb, nou ja zeg gewoon wildvreemde mensen @ Yule goedemiddag slaapkop ! Lekker doen hoor... ik wou dat we konden ruilen! Nou ik krijg deze week nog een oproep bij de bedrijsarts en dan wordt bekeken hoeveel uren ik minder mag gaan werken. Ben benieuwd ...
Nou alsof de duvel ermee speelt... de beste man is ziek! Komt dat even mooi uit. Als ze dan bellen voor een nieuwe afspraak zeg ik gewoon dat dat niet uit komt! En dat we er vanaf zien. Kaatje ik had ook zoiets vaags bij de zeeman voirge keer. Ik stond bij de kassa en dat meisje maakte een opmerking over dat ze kinderen niet leuk vond. (dat was bij een andere klant) en toen kwam ik en zei ze wat leuk krijg je een tweeling? dus ik eh ja. Oh wat leuk ja zelf wil ik geen kinderen maar voor een ander vind ik het zo leuk. Dus ik weer ja. O zegt ze maar dat wordt zo druk, krijg je geen spijt dat je een tweeling hebt genomen? Dus ik nou ja genomen.... nee ik ben hartstikke blij dat ik een tweeling mag krijgen. Nou zegt ze daar is niks leuks aan hoor geloof mij nou maar. Ik hoef echt geen kinderen. Was ook zo raar. Mica ik ben inmiddels al 18 kg aangekomen (hou wel veel vocht vast maar toch) niet druk om maken hoor
FunnyMe, kijk super dat die man ziek is, en idd volgende keer gewoon afwimpelen. Lekker zo'n cassiere die met iedereens mond meepraat. En hoezo een tweeling genomen? Net of je daarvoor kan kiezen.. is echt zo'n muts die niet snapt dat het niet altijd vanzelf sprekend is om zwanger te raken.
Nee inderdaad was ook behoorlijk pissed. Ik heb nog gezegd toen ik wegging dat ik na zoveel jaar eindelijk zwanger ben geworden. Oh zei ze ivf zeker? Ja dan krijg je wel een tweeling. Nee hoor heb ik gezegd met ivf krijg je geen 1eiige tweeling! Maar goed ik ga hier geen woorden over vuil maken, ik ben hartstikke blij met die 2 wondertjes in mn buik en niemand kan dat verpesten voor me! Ik denk dat ik ook wel wat last van mn hormonen had....
Ha meiden, Ik zit net jullie kilo's te lezen... ik dacht dat ik zoveel bijgekomen was, maar als ik jullie lees, is dit hartstikke normaal. De eerste keer dat ik bij de VK kwam met 8 weken, woog ik ongeveer 81 kg. Nu 2 weken terug 89kg. Ik zat me al een beetje te schamen, omdat de meiden die ik ken, die ook zover zijn, helemaal niet zo'n lekker buikje al hebben...Dus....ik ben er toch maar trots op groetjes Marielle
@FunnyMe: toen ze belde dat hij ziek was heb je toch wel meteen gezegd dat het niet meer hoeft.... Mensen spreken mij ook vaak aan. Vind dat toch wel leuk. Op een of andere manier roep je toch iets op bij mensen als je zwanger bent. Wat ik wel erg vond was vrijdag op mijn oude werk dat mensen zeiden "o nieuwe baan met een vet salaris, dus hoppa stoppen met de pil en zwanger worden?" Vind dat zo ongepast. Ik weet dat het niet zo is en dat ik zwanger ben door IUI, maar vond het toch niet leuk dat mensen zoiets zeggen. Kan toch heel lullig overkomen....
Hoihoi, Ben vanmorgen weer heerlijk gaan zwemmen met mijn moeder. Lekker hoor, baantjes trekken. Daarna meteen door naar de vlos. Baby lag goed op schema, hartje klopte 150 slagen. Bloeddruk was wel wat hoger 130 over 80. Maar was nog altijd prima zei ze. Morgenochtend heel vroeg moet ik bloed laten prikken voor HBgehalte en suiker. Dat laatste vanwege mijn hoge BMI Moet boterhammen meenemen want als het niet goed mocht zijn, moet ik suikerwater drinken en na 2 uur weer bloed laten prikken en anders val ik daarna van mijn graatje. Nu zit ik aan een zakje drop, voel me meteen schuldig. Zou dat van invloed zijn op mijn suikergehalte morgen? Ben als de dood dat het niet goed is. Verder hier gelukkig geen rare dorst ofzo. Benen doen wel zeer nu maar heb een paar dagen gesmokkeld met mijn steunkousen Donderdag op vakantie naar KOS!
he bedankt voor de reacties over de kilo s komt ook dat m n zus minder aan is gekomen en die is 5 week verder. Maar ja bij iedereen is het weer anders. K zit werkloos thuis he heb alle tijd om me daaraan te storen . Iemand vroeg me van de week ben je soms in verwachting? dus ik dacht wat een stomme vraag dus ik antwoorde nee ik zie er altijd zo uit. Was ie zo geschrokken dat hij het nee hoor grapje niet hoorde. hihi hij zei ehhhh dan houdt je zeker van lekker eten? Nou ja doe even normaal dat zeg je toch ook niet? Ik had het er laatst nog over met zwangere vriendinnen dat als je zwanger bent iedereen zomaar alles mag zeggen: bij 1 bijv: ik kan aan de achterkant wel zien dat je zwanger bent aan de voorkant nog niet. Of bij mij: Ik herkende je niet je heb zo'n bol hoofd gekregen. En dan die van: was het echt gewenst?
Wupje -> Oww toch lekker hoor, wat uurtjes minder werken! Is ook erg vermoeiend nu he... FunnyMe -> Ok dat is wel een heel erg vreemde opmerking idd... Zo van: wat afschuwelijk, kinderen, ook nog 2, ik moet er niet aan denken, bah! Maar leuk voor je, hoor... Mica -> Hahaha jij kan zo een opmerkingen top 10 starten! Wat kunnen mensen soms toch domme dingen zeggen he! Maar ook weer een beetje zielig voor die ene die dat vroeg, hahaa! Vanavond begint de zwangerschapscursus, ben benieuwd!! Hoop dat de leeftijd een beetje gemengd is. Groetjes Cossy
Haaahahaha ik moet zó lachen om al jullie verhalen en jullie beledigde reacties! Helemaal terecht overigens hoor . Hier meestal wel leuke reacties, in de winkels vragen ze allemaal of ik al bijna ga bevallen en schrikken ze als ik zeg dat het pas 1 september zo ver is. Op het werk zegt iedereen: hoe lang moet je nog? Maar al die jonge mannen daar weten volgens mij helemaal niet hoeveel weken je zwanger bent in totaal en roepen allemaal: ooh dan is het bijna zo ver! Pff lekker makkelijk praten zeg... ik vind het nog best lang duren! Ik heb er wel zin in zeg, eindelijk dat kleine mannetje in mij zien! Maar geniet ook wel heel erg van alle aandacht, dus dat is dan weer jammer... niet meer zwanger te zijn.