hier ook geen wortels maar magnum almonds of cornetto hihi. bijna elke dag erg he. en ja dan is het niet gek als je op de weegschaal staat bij de vk dat er 4 kilo bij zit in 4 weken zo net de beneden boel gezogen en gedweilt de eettafel helemaal gesopt en de stoelen. ook de kinderstoel op zijn kop gehad hihi. voelde het wel in me bekken dus ben maar ff gaan zitten zo nog ff de kasten afnemen en dan is de kamer weer gedaan. nu eerst ff forumen hihi.
Goedemorgen, Ik heb op zich vannacht wel goed geslapen....eens een keer er niet uit geweest om te plassen. Dorientje, fijn om wat van je te horen. Het is al weer twee weken geleden meid, die heb je er toch maar weer mooi bij! Frustrerend is het soms he om zo op bed te moeten liggen, maar meid we doen het voor een goed doel! Tinkerbel, dikke knuffel meid! Anno, fijn dat er zo met je mee wordt gedacht op het werk! Voor mij is het vandaag al weer vier weken geleden dat ik opgenomen werd, wat gaat de tijd snel zeg! Nu nog minstens vier weken erbij Fijne dag!
Goedemorgen meiden, **Even een angstig ego bericht!** Ik heb een ontzettend slechte nacht gehad, Rond 11 uur ging ik op bed met een ontzettend gevoelige buik, wat licht krampachtig in eerste instantie.. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde, ben ik maar op bed gegaan.. ben even in slaap gevallen, en na een uur ongeveer wakker geworden met ontzettende hevige wee krampen.. zo erg en zo pijnlijk dat ik alleen maar liep te kreunen van de pijn, en puffen kon..Kreeg ook onzettend last onderin mijn rug.. ik was zo ontzettend bang dat ik vannacht zou gaan bevallen onze uk.. deze wee krampen hebben in totaal zo'n 3 kwartier geduurd.. wel met rustpauzes er tussen.. Ik zei tegen vriendlief dat hij de vlk maar even moest gaan bellen, maar gelukkig is het toen af gezakt en ben ik slaap gevallen.. Ik ben zoblij dat het nu weer dag is, en ben nog steeds wel een beetje bang, mijn buik is nog wel een beetje gevoelig, en zodra ik vandaag weer van deze krampen heb bel ik direct de vlk op!
@lindaaa ooh mssn toch nog ff de vk bellen voor alle zekerheid? hier wel trek in fruit maar eenmaal dat ik het in huis haal dan geen trek meer Wel trek in kwark met aardbeien en de nieuwe zomervla van campina (ananas passie ) Zo richting zutphen manlief ophalen en dan naar de pretecho! Daarna door naar Prenatal. Vanmiddag zet ik het dan op hyves of het 100% zeker is van eht geslacht
hoi, ja idd erg fijn dat ze zo meedenken op het werk. moet na deze week nog 4 weken werken en dat wilde ik toch wel volhouden.moet ook wel lukken op deze manier en anders iedere week is er weer een. vruchtwater hoe ruikt dat nou, ja zoet maar verder. niet dat ik er zwaar over twijfel hoor maar ik heb sinds zondag dat ik toch wel erg nat ondergoed heb, sorry en het ruikt niet naar afscheiding van normaal of urine. weet iemand dat? morgen anders toch ook maar even vragen. ben ff trots op mezelf, heb net van een litz jumeax dekbedovertrek een gewoon 2 persoons overtrek gemaakt met mijn naaimachine. moest het natuurlijk ff testen of het pastte op mijn dekbed dus bed afgehaald en opgemaakt met gevolg dat ik hier zit met een harde buik. klaar voor vandaag. volgens mij zat er iets in mijn oren toen de vk zei dat ik rust moest houden. dus ja trots op mezelf is dan ook niet helemaal gepast. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx[/b]
Goeie middag dames ! JAAAA we zijn vandaag alweer 28 weken ! @lindaa: oei , idd isschien even toch voor de zekerheid de vk bellen ? @parr: las ik nou goed dat je vandaag een echo had ? (heb ff vlug wat terug gelezen) scheren Lukt me zelf nog aardig goed , zo niet helpt hubje maar even Hier gaat alles goed.Was gistere wel me dagje. Heb het hondje van me S-moeder zien bevallen en het klinkt misschien vies maar wat ruikt dat heerlijk zeg. Z'n lekkere zoete pasgeboren lucht hing er gistere.Was s'avonds wel helemaal op want we hebben der af en toe moeten helpen en ik zat daarbij niet in een perfecte houding. Zit nu lekker me doos uit te pakken van de kruidvat en een lekker koud glas ranja te drinken.
Ja, ik kan de vk wel even bellen maar wat moet ik haar vertellen aangezien ik het nu niet meer heb? Ik heb nu alleen nog een lichtgevoelige buik, maar geen weekrampen meer.. Ik weet eerlijk gezegd zelf niet zo goed wat ik er mee aan moet
Linda, bij twijfel altijd bellen! Anno, in het ziekenhuis zeiden ze gisteren dat vruchtwater ook wel een beetje naar sperma ruikt....
Hey girls! @ Pupke oh jee dat is een minder berichtje. Had je zelf ook al het idee dat je diabetes had? Sterkte in elk geval en ik hoop dat het dieet meevalt. @ Parr veel plezier dadelijk met de pretecho! @ Anno fijn dat je in elk geval nu in de peutergroep zit. Hopenlijk hou je het nog even vol! En je moeder heeft zeker wel gelijk Over vruchtwater weet ik trouwens ook alleen maar dat het zoet ruikt @ Dorientje fijn dat nog steeds alles goed gaat! En nu op naar week 37! @ Lindaa kijk uit meid, misschien toch voor de zekerheid even bellen. Dat ze even checken of er niks van ontsluiting of zo is. Sterkte! Hier ga ik vanmiddag ook weer eerder naar huis en morgen voor de zekerheid even mijn plasje laten controleren. Ik baal er ook ontzettend van dat het ineens zoveel minder gaat, maar ja goed gelukkig zijn we al ruim over de helft.
Hee dames, terug uit het ziekenhuis na een ochtend bloedsuikermeten. Moet zo gaan werken, bah. Pupke, wat balen zeg dat het bij jou waarschijnlijk niet goed is Ik had als beginscore 4.8 en mocht niet hoger dan 4.5 zijn, dus ik mocht 2 uur blijven Suikerwater gedronken en na een uur was het 7.1. Weer een uur later was het keurig 4.1 en viel ik om van de honger Maar volgens mij heb ik dus geen zw-suiker. Pak van mijn hart. Miracle, ik heb jarenlang raskatten gefokt en die bevallingsgeur is de lekkerste geur die ik ken! Ow en de geur van hondenvoeten hahaha!
@ wupje, was niet mijn moeder hoor maar een moeder op het werk, werk op een kdv dus komen nogal wat moeders op een dag. ga ik zo ff ruiken haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pisum, nou ja zeg vaag van die vrouw! Tinkerbell, ik vind dat je een heel mooi buikje hebt! Ik kan wel goed zien dat je zwanger bent hoor! Pupke, he vervelend zwangerschapsdiabetes. Hoe was het gesprek vanmorgen? Tweety, hihi die hormonen laten je de belangrijkste dingen vergeten. Ingeltje, op mn werk liep ik al op crocs gewoon om dat dat lekker liep. Maar ja die gaan nu dus ook niet meer aan. Tja gelukkig is het mooi weer dus kan lekker op mn slippers waggelen. Cossy, ja maar het scheelt hier heel erg. De een zegt dat ik op klappen sta, de ander zegt oh je hebt wel een mooi bescheiden buikje.... Anno, fijn dat het zo goed geregeld is op je werk. Ben benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen. Nou ja eerder stoppen kan altijd nog toch? In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat als je op je hand blaast en je voelt dan iets lopen beneden zeg maar dan kan het best vruchtwater zijn. Lindaa, jeetje das inderdaad wel eng! Miracle, gefeliciteerd met je 28 weken! Zo ik ben weer bij! Moet ff in de gaten houden want de neckermann belde net dat tussen nu en 13 uur de nieuwe vriezer bezorgd wordt. We hebben zo'n vrieskist in de schuur staan maar das niet echt makkelijk. Nu 1 met lades besteld en die komt dan in de strijkkamer. 5 lades. Dus kan ik mooi een lade voor de bv gaan gebruiken.
ja idd als je op je hand blaast, die had ik ook al een keer gehoord, nou ga ik ff naar de wc testen. kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik dat bed opgemaakt heb, heb echt weer pijn aan mijn buik. ja wie niet luisteren wil moet maar voelen he. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vruchtwater ruikt wee-ig, en zoet, sommige mensen vinden het naar sperma ruiken... Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het ruikt gewoon heel apart eigenlijk...
Ik had het gisteren ook (zo,n buikpijn en harde buiken.) moest het gewoon wegpuffen. Ben onder de douche gaan staan en toen zakte de pijn wel weg. Harde buiken bleven maar ze waren niet pijnlijk meer. En al geprobeerd?
ja geprobeerd maar komt niks als ik op mijn hand blaas dus zal wel loos alarm zijn. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ja als ik me zorgen maak bel ik meteen de vk maar dat doe ik nu niet dus hoef ik ook niet te bellen haha. voel de kleine vandaag ook goed en actief schoppen dus dat stelt ook gerust. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hey allemaal, even een ego berichtje en dan duik ik ff m'n bedje in. heb echt zo'n last van die buik joh, alsof er een steen op m'n buikbodem ligt gister naar de VK geweest, je hebt daar 4 verschillende en had er tot nu toe 2 gezien, kreeg nu een ander..... bloeddruk was goed, hartje van beebje klopte keurig en ik ben tot nu toe 5 kilo aangekomen. toen vroeg ze naar mijn werkzaamheden, dus ik vertellen dat ik sinds +/- 3 wkn niet meer werk ivm BI. zegt ze "nou je moet blij zijn dat ik je arbo arts niet ben" je kan best halve dagen werken, ik nog verteld dat ik soms echt niet kan lopen maar daar luisterde ze niet eens naar alsof ik aan de arbo gevraagd heb aub niet meer te hoeven werken was echt zo boos joh hoop echt niet dat ik haar met de bevalling krijg dan geef ik lekker tijdens het persen een keiharde schop ofzo vind het wel vreemd want die andere mevrouw (vk) zei vorige keer zelf al dat als het niet gaat ik dat aan moet geven... naja het zal wel. Lindaa zoals jij het omschrijft heb je hetzelfde als ik vorige week... mijn VK zei dat het oefenweeen waren.... fijne dag nog allemaal!