Hmm.. volgens mij heb ik blaasontsteking; beetje bloed bij urine en troebel als je in een glaasje plast (haha, jaja, dat soort dingen doe ik normaal noooooit). 1000 mg vitamine C genomen en Cranberry pil en drink veel water en heb toch eigenlijk verder niet zo heel veel last ervan. Vk-assistente begon gelijk over plas inleveren en dan antibiotica, dus ik zei dat ik dat niet wou watnt ik heb verder ook geen harde buiken ofzo en geen last, en wel vaker blaasontsteking gehad dus ook niet nodig om nu ineens wel gelijk aan de antibiotica te gaan. Nou, dat moest even met vk overlegd worden. Bleek dat het inderdaad prima was als ik geen buikpijn ervan had of harde buiken. Meissie is weer gedraaid. Lag eerst met hoofd bij doos in de buurt, nu met hoofd rond de navel ergens. Merk het aan de plaats van het gehik Soms kan dat schoppen best eens wat pijnlijk voelen ofzo, als het tegen organen is of tegen je darmen...
ik heb toch even de vk gebeld en ze heeft me wel gerusgesteld. Ze zei dat het waarschijnlijk ook geen oefenweeen waren omdat die pijn veel korter aanhoud dan wat ik had, Ze denk eerder dat het misschien de ontlasting was of dat er iets aan de kant werd gedrukt zoals de eierstok bijvoorbeeld. Zolang ik de baby goed voel, en niets verlies hoefde ik me geen zorgen te maken, wel maakte ze er een notitie van en zodra ik weer last kreeg moest ik gelijk aan de bel trekken.. pff ken ik nu tenminste weer opgelucht ademhalen
kan niet slapen, dus ben lekker onder de douche geweest, lachen joh als ik de douchestraal op m'n buik houd draait beebje er helemaal naartoe en gaat dan schoppen zo doen we samen aan "ochtend gymnastiek" Moppiepoppie> ow nee... blaasontsteking is echt kl*te en helemaal als je zwanger bent omdat alles nog eens extra op die blaas drukt. Wel goed opletten he! hoop wel dat het morgen over is anders kan je niet mee zwimzwommen. : bij mij heeft het van 2 tot 6 geduurt (snachts)
Hallo meiden. Jeetje niet zo veel schrijven hoor in de ochtenden,nu hou ik het zelfs niet meer bij. Hier een slechte nacht gehad. kon eerst al niet in slaap komen. wekker van half 1 gezien. toen van half 4 tot 6 wakker gelegen. Van 6 tot half 8 gelukkig nog even geslapen. Parr, toch een lekker idee dat als het niet meer gaat je je zonder problemen 100% ziek kan melden. Doe je toch altijd makkelijker als je al weet dat de arbo arts achter je staat. De 3 uurtjes werken vallen mij de ene keer ook zwaarder dan de andere keer,maa vind het toch ook wel weer lekker om onder de mensen te zijn. Yule, wat lief van je vriend..mooi niet dat mijn vriend me wilt scheren (geloof dat hij bang is dat hij me snijd). hij heeft van de week wel mijn teennagels geknipt,want dat gaat echt niet meer zelf. 800 pagina's gehaald Ingetje, ja schoenen strikken is een ramp. Meestal ga ik op een stoel of de salontafel zitten,en dan trek ik mijn been omhoog aan mijn broekspijp. vervolgens knoop ik mijn veters dan schuin.. Pisum..zie je er raar uit? Foto ! Tinkerbel. dikke knuff meid. Wupje..gtst voorbij ! help wat heb ik gemist. heb dus gewoon de laatste aflevering niet gezien Pupke, zwangerschapsdiabetis, balen..dikke knuff. Miracle, leuk puppy's. zijn het er nog meer als 2 geworden?En wat voor soort hondjes zijn het? Anno: opmerkingen: ik kreeg laatst een vraag bij de aldi: krijgen jullie een baby? joh wat dacht je dan een olifant? bah.. er begint iemand tegen me te praten via de kwekker ( hyves ) vind ik zo irri werken. doe net of ik het niet zie voor kletsen heb ik msn hoor. Jannes, leuke banner ! Moppiepoppie, hou je je blaasontsteking wel in de gaten? Als je zwanger bent heb je hele andere klachten dan de standaard klachten he.. en denk niet dat je er op zit te wachten dat het overgaat in nierbekkenontsteking. Zo en nu ga ik even naar bed en nog wat boodschapjes doen. Liefs
Die oefenweeën klinken niet erg relaxed dames! Ben benieuwd wat het echte werk dan wordt... @moppiepoppie: niet te lang mee dooremmeren he? In de zwangerschap kun je sneller een nierbekkenontsteking krijgen als je een blaasontsteking hebt. Dus bij buikpijn en/of harde buiken (of koorts) zou ik zeker wel aan de AB gaan als de vk dat adviseert.
Ha, Kaatje, we zijn het weer lekker eens! Mijn teennagels kan ik gelukkig nog wel zelluf knippen.... denk dat mijn vriendje het best wil doen, maar ik trek dat niet geloof ik. Oja, ik las dat Eva haar adem inhoudt bij het bukken en veters strikken, maar als je meer ruimte wil maken om voorover te buiten kun je beter maximaal uitademen... (yoga truc).
@ kaatje : Het is bij 2 pups gebleven. Zijn jack russels , niet mijn type hond haha maar als ze zo klein zijn , zijn ze echt schattig ! En dat kletsen via de kwekker vind ik ook altijd irri als ze me willen spreken kwekken ze ma via msn @lindaaa: Wat fijn. Toch weer gerustgesteld
hoe kom je erop bij mij vroeg een meisje aan haar moeder "mama krijgt die mevrouw een baby of is ze gewoon dik" die moeder zij toen "nou zo mooi dik heb ik nog nooit iemand gezien dus die mevrouw is zwanger" komt dat meisje naar me toe "gefeliciteerd met uw baby mevrouw" echt zo schattig
hahah roshi dat is idd erg lief. ja ik dacht toen bij de aldi echt dat vraag je zo toch niet. maar ja kreeg van het weekend ook te horen van een vriend dat ik net een pinguin ben en dan niet zomaar 1 maar een dikke. grrr. ik weet wie het zegt maar heb hem wel even verteld dat ik dat niet leuk vond. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
hmz roshi, vreemd dan dat ze dit zegt tegen mij.. ik dacht ook echt dat het weeen waren hoor.. nou ja we zien het wel, als het nu maar weg blijft
anno> soms kunnen mensen (vooral mannen!) zulke stomme opmerkingen maken mijn mannetje was zondag de was aan het sorteren pakt hij een spijkerbroek van me zegt tie "deze is van lolifant" ik moest heel hard lachen maar ik was ook best een beetje boos; wat is dat nou voor kl*te opmerking ik weet zelf ook wel dat ik niet de slankste ben. zegt tie "maar lieffie zo bedoel ik het toch niet, je bent zwanger dat is toch logisch" dus ik "ben wel zwanger maar niet op mijn kont!"
precies, deed het bij jou ook zo'n pijn? ik dacht echt toen die VK zei dat het oefenweeen waren "hoe erg zijn ECHTE weeen dan wel niet" we gaan het allemaal wel zien hahaha
@ roshi : Leuk joh , als er z'n klein meisje na je toe gelopen komt en dat zegt Zo had ik van het weekend dat mijn vriend en ik boodschappen gingen doen bij de ah , en me vriend na de kassa loopt om daar alles al vast op de band te leggen en ik terug loop om nog vlug iets te pakken.Komt er een vrouwtje voorbij gelopen die is zo gefocust op mij buik dat ze zo de schappen in loopt. Had echt moeite om niet te lachen.Had ook zoiets van nog nooit een zwangere buik gezien (?)
Het deed bij mij ook verschrikkelijke pijn.. wist ook echt niet wat ik doen moest behalve wat huilerig kreunen van de pijn.. Ik dacht ook echt even van sh*t wat moet ik nou?! wist even helemaal niet wat ik doen moest,, Als dit dan oefen weeen zijn dan wil ik denk ik geen eens meer weten wat echte weeen zijn.. *klappertandend*
het moet niet gekker worden; mijn oude sportschool belt net op "we hebben vernomen dat u zwanger bent en willen u een aanbieding doen als oud-lid om weer lid te worden, het gaat per direct in en dan hoef je de 1e x pas in september te betalen" dus ik "zoals je al zegt ben ik zwanger ik ben uitgerekend in september heb BI dus dat gaat 'm niet worden" zegt ze "maar na de bevalling zult u ons toch nodig hebben?" dus ik "dat zien we dan wel weer"
Lindaa> ik kon alleen maar tegen mijn buikkie zeggen "nog even blijven zitten lieverd je mag er echt nog niet uit komen is echt veels te vroeg" naja dat hebben we ook weer meegemaakt (wat het dan ook was ) de lijst> ow ja wil iemand me op de lijst zetten voor 21 juli VK thnxxx
whahaha jaa dat is ook grappig en dom tegelijk van sommigen! Zo had ik eergisteren bij de kwantum een man, komt op me af en zegt: pas maar op meid voordat je het weet krijg je net zo'n dikke 1 als ik heb.. en die was me toch dik Is ook al een paar keer aan me gevraagd van goh ben je zwanger? eerste keren zei ik: ja, maar nu als mensen me dat vragen dan zeg ik: nee heb last van spastische darmen!
Ja dat zei ik dus ook, en ik zei tegen vriendlief: ik mag nu nog niet bevallen want het kamertje is nog niet helemaal ingericht hahaha,, ja dat hebben we idd ook weer meegemaakt, en hoop voorlopig de eerste 8/10 weken niet weer
miracle> hahaha ik zie het al helemaal voor me, zo de schappen in hahahahaha al die potjes over de vloer (sorry even een binnenpretje) Lindaa> spastische darmen wat zeggen ze dan? hahahaha
@roshi nou ja wat een rare sportschool zeg. opmerkingen ik wordt soms kriegel als mensen vragen weet je wat het wordt. dan zeg ik soms ja een baby staan ze me toch gek te kijken ja duuh dat weet ik ook wel krijg je dan te horen. net afspraak voor de pretecho gemaakt toen ik een paar weekjes geleden belde hadden ze de agenda voor juli nog niet en nu zaten ze al bijna vol grrrr. had graag met 29 weken gedaan maar ja wordt nu met 31 weken had het leuk gevonden te vergelijken met die van me zoontje.