@Roshi: Waarom zou ik niet mee kunnen zwimzwommen? Heb écht nergens last van hoor Gaat het met jouw buik wel goed genoeg om te gaan? Anders echt zeggen hoor!
moppiepoppie> kan het me niet indenken, heb je in bikini gezien 2 weken geleden en dat was alleen buik verder alles slank! Tweety> leuk! ik ga goed opletten
@yule: thanks voor de afspraken erin te zetten! Je bent een engeltje! @Lindaa: gelukkig dat het nu voorbij is en dat je weer een beetje gerustgesteld bent. rotopmerkingen laatst vroeg er iemand aan mij hoelang ik zwanger was (toen 24 weken), na mijn antwoord vroeg ze: "wat gaat dat worden meid? een baby of een olifantje?
dorientje> pardon! wat zei je? tweety> hahaha precies ik heb trouwens ons geboorte kaartje op hyves (sept mama's) gezet
Ik werk binnen een internationaal hightech bedrijf, waarvan het hoofdkantoor in Nederland is. Wij verzorgen vanuit dit hoofdkantoor alle externe communicatie voor Europa, US en Azie. Wij zijn een beetje het visitekaartje van het bedrijf. Wij zorgen voor naamsbekendheid en managen imago en reputatie. Ik ben hier Corporate Communications Manager. Ik richt me voornamelijk op contacten met journalisten, het begeleiden van media (interviews, persberichten, woordvoering), website, arbeidsmarktcommunicatie (dus het positioneren van het bedrijf als goede werkgever), aansturen externe bureaus VS en Azie, adviseren ManagementTeam en divisies over communicatie nieuwe producten, eventorganisatie en nog een hele rij aan dingen... Weet niet of het zo duidelijk is...
@roshi: heb haar geantwoord... Ja en misschien wel nog een nijlpaardje ook... was het eerste wat in me opkwam, klinkt achteraf belachelijk, maar vond har opmerking ook zo dom.
ben ik weer nou wat een opmerkingen allemaal. soms zijn mensen echt niet te snappen. ben ook weer veel aangestaard net in de winkel. dan denk ik het is toch duidelijk of niet. heb wel weer flink geshopt, bij het kruidvat hadden ze een slaapzakje, sokjes en spuugdoekjes. ja en van spuugdoekjes kan je er maar niet genoeg hebben zeg ik altijd maar, haha. verder eindelijk een maatbeker gekocht, onze is een half jaar geleden met de verhuizing spoorloos verdwenen. ga ik even lekker wafeltje eten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dorientje> hahaha nee hoor ik vind het een hele goeie! goed van je dat je gelijk terugbijt! Anno> gek he alsof ze nog nooit een zwangere hebben gezien geniet lekker van je wafel
Goeiemiddag! Heb besloten om vanmorgen maar gewoon door te werken en vanmiddag pas hier te komen. Ben een ur te lang gebleven op m'n werk, maar alles is helemaal af voor de salarissen, hoera. Wat krijgen jullie toch allemaal rare opmerkingen te horen Tegen mij houden de mensen gewoon hun mond en ik word ook niet echt aangestaard. Ik kan natuurlijk wel heel goed kijken alsof ik iemand slaag ga geven als ze iets zeggen Maar zo loop ik toch niet de hele tijd over straat. Soit, ik zal er maar blij mee zijn. Mooi buikje, moppiepoppie. En vind niet dat je een dikke kont hebt, dus dat zal allemaal best wel meevallen @roshi: Voortvarende ex-sportschool heb jij Maar goed, heb nog nooit een voet in een sportschool binnengezet, dus geen idee hoe het er daar normaal gezien aan toe gaat @parr: Veel plezier bij de echo. Al ben je nu misschien al bijna terug. Hmmm... ik moet zo meteen het toilet maar eens gaan schoonmaken (meh ) maar eerst tijd voor macchiato en koekjes. Ben erg trots op mezelf dat ik vandaag geen dutje gedaan heb. Wel op bed gerust, maar niet geslapen, yay me!
@Jannes: jemig, dat klinkt wel als een pittige baan en veel verantwoordelijkheid ook. Dat heb ik ook wel, maar dan heel anders. @dorientje: graag gedaan hoor! @Iris: heel goed, niet geslapen, niet geforumd... en macchiato met koekjes. Beter kan niet. Sportschool: wat een rare manier van (ex-)klanten werven... Ik heb besloten mijn abo op te zeggen, want ik betaal al 2 jaar 50 eus per maand en ga nooit, nu al helemaal niet! Ik ging eens uitrekenen wat dat per jaar kost (600 eus! ) en toen ik dat wist, schrok ik best wel. Ga nu dus echt acuut opzeggen. Ik loop hard (als ik niet zwanger ben) en dat kost nada noppes.
nou ik heb ook maar weer een buikfoto geplaats, maar jeetje wat gaat dat hard als je die vergelijkt met 4 weken geleden. maar ook mijn kont is aardig aan het groeien haha komt van erop zitten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
sorry lees het nu pas er word ook zoveel geschreven ja hoor hier gaat het ook wel lekker zwimzwommen morgen dus
Ja dat is het ook zeker, maar wel een heerlijke baan! Vind het juist leuk om veel met uitdagingen geconfronteerd te worden. Het is hard werken, veel vergaderen en inspelen op onverwachte zaken, maar daar hou ik wel van. En het internationale aspect vind ik leuk. Het enige waar ik aan moest wennen is dat 80% hier man is en techneut (werken er op onze campus al meer dan 3000). Dan moet je je als vrouw in communicatie soms echt bewijzen. Maar als dat eenmaal lukt, dan waarderen ze je ook echt. Dat is wel dankbaar.
Ik heb mijn sportschool abonnement laten bevriezen. Zetten ze het gewoon stil totdat ik weer bel dat ik na de bevalling weer zin heb om te komen. Ben benieuwd wanneer dat is. Denk ergens juli 2009....
hahaha ja precies. ik ben al een jaar geen lid meer dus begrijp niet helemaal waar ze het vandaan halen misschien zijn het wel spionnen hahahaha
Miracle, jack russels zijn idd ook niet mijn type honden. heel schattig als ze zo klein zijn,maar als ze groot zijn worden het vaak van die zenuwlijers. Roshi, lekker bijdehand van die sportschool.maar goed dat ze belde want als zo´n type voor mijn neus had gestaan had mijn hand nog wel eens uit kunnen schieten ( en zou het daarna lekker op de hormonen gooien haha) Lindaa, ja erg he die opmerkingen van "jullie zijn er vroeg bij".. kon daar heel erg kwaad om worden toen ik bezig was met zwanger worden, kreeg steeds van die opmerkingen..ach je bent nog jong dus je hebt nog de tijd..maar dat zijn dan mensen die niet snappen hoe het is om al 3 jaar bezig te zijn waarvan 2 jaar in de MMM. Moppiepoppie, mooi buikje ! Tweety en Roshi, lekker een dagje weg.. gewoon naast een zwangere gaan zitten op het terras en dan vragen... psst..ben jij tweety? ( mensen kunnen hoogstens denken dat je ze ziet vliegen ) Anno, jij ook een mooi buikje ! Sportschool: heb hem hier ook voor 9 maanden stilgezet.. kan vanaf november weer sporten,en dan nog een half jaar. daarna heb ik mijn abbonnement opgezegt. Vanavond weer pufles en heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Is een groep van 4 meiden, en tot nu toe nog niet echt een gezellige kletsgroep. Zijn ook allemaal zo'n 10 jaar ouder. Verder gaan we vanavond leren hoe je je bekkenbodemspieren moet trainen,maar ken dit al door de fysio. leer mij nu maar gewoon puffen haha.