September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ter bewijs dat m'n bille ook gezellig meegroeien, ook nog een 'before'-foto :)

Ow ja, don't ask; het was een Tarzan en Jane party :) :)

2. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Kaatje, hopelijk wordt het straks toch nog leuk. Ik heb ook gym straks, maar weet niet of ik het op en neer spring gedeelte wel ga meedoen. Ik vraag wel of dat mag.

Ondertussen hangt er een fijne brandlucht in huis en ik kom er maar niet achter waar het vandaan komt :confused: Ben al aan allerlei dingen gaan snuffelen. Ook even buiten geweest om te zien of het daar nergens vandaan komt, maar daar ruik ik niks. We hebben wel een aantal rookmelders, dus ik neem aan dat die zouden moeten afgaan als er iets brandt. Ga nog maar even verder zoeken denk ik :(

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik zie niet echt verschil :confused:

4. nou moppiepoppie ik vind het nog steeds wel meevallen hoor dat je en dikke kont hebt.
    moet meteen aan die reclame denken, vind je dat ik een dikke kont heb in deze broek, weet wel van de mac reclame, ja heb ik weer.

die opmerking van dan zijn jullie er ook vroeg bij doet me niks meer ondertussen, vorig jaar moest ik dat aanhoren toen we gingen trouwen en toen ik ook nog eens zei dat we gingen trouwen omdat we jong kinderen wilde waren de meeste ineens stil.
    nu vragen mensen wel eens hoe oud ben je dan?en nu al zwanger, ja nu al zwanger!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, ach valt toch wel mee hoe groot je kont nu is.. en vinden ze bij J.lo toch ook leuk? Vergeleken bij jou kont(je) voel ik me nog steeds een walrus :)

Iris, hier is de gym niet zo sportief. meer zitten en uitleg over houdingen enzo. weet niet of dit nog gaat veranderen..
    Heb je misschien zo'n sierfonteintje in huis? die kunnen ook doorbranden. of een wierrook oliebrander die staat droog te koken?

6. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Hier is de gym een kwartiertje sportief :D

Nee, dat hebben we allemaal niet. Ben net nog eens buiten gaan snuiven en nu ruik ik het denk ik ook wel buiten. De hamsters slapen nog gewoon, dus denk dat die wel in paniek zouden zijn als het hier ergens brandde... Heb m'n neus al in de meterkast gestoken, en aan stopcontacten, ... Helemaal niks. Soit, genoeg uitstel, WC poetsen, here I come :( Heb ik meteen water om te blussen :)

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    als ze dat hardop zou zeggen zeg ik gewoon "ow heb je daar geen last van dan ;)

Moppiepoppie en Anno> mooie buikies!

8. hier is de gym ook niet zo sportief hoor, een beetje oefeningen op de grond mar het grootste deel is het uitleg.
    vorige week hebben we leren persen maar ik voelde me daar niet zo prettig bij, krijg je het benauwd van maar schijnbaar is dat dan weer normaal als je nog niet aan het bevallen bent. haha
    volgende week en de keer daarop moet hubbie mee en dan is het al de laatste keer. kan niet echt zeggen dat ik het heel erg vind, als ik er eenmaal ben vind ik het meestal wel leuk maar lekker op de bank is ook heerlijk.
    wij zijn trouwens met 16 man waar meestal zo´n 12 man ongeveer van komt opdagen. nou ja vrouwen dan he haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou zodra ze me hier gaan leren persen ga ik toch eerst even plassen. doe het hier al in mijn broek tijdens een hoestaanval..laat staan als ik het allemaal naar beneden pers haha

10. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Ik ga dus echt niet enorm actief meepersen :p. Als je je adem inhoudt bij het persen dan krijgt je baby'tje ook minder zuurstof. M'n lichaam werkt m'n beebje er zelf wel uit en gewoon door blijven ademen als je perst is echt het beste (mijns inziens, gebaseerd op allerlei dingen die ik gelezen heb :p). Vergelijk het met als je verstopping hebt. Als je dan eens niet heel hard zou gaan persen, dan zul je zien dat je lichaam het er vanzelf uitwerkt terwijl jij gewoon rustig door kan ademen. (lekker verhaal :))

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    moppiepoppie> hihi dan ga ik je na de bevalling nog eens ernaar vragen oke? denk echt wel dat je voor je gevoel mee "moet" persen ;)

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dag dames!
    Zo zeg, 20 pagina's bijgekletst door jullie sinds ik hier voor het laatst was :confused: Helaas geen tijd om bij te lezen.

Even een ego-berichtje; vanochtend bij de gyn geweest. Daarnaast bloed geprikt, een rhesusprik gehad en een groeiecho. Alles was goed! En het allerleukste: de echoscopiste heeft van elk kindje een 3D foto gemaakt van de hoofdjes! Zo mooi! Deed ze zomaar! Volgens ons lijken de kindjes op mij (ons zoontje lijkt op mijn vriend ;)

Mijn volgende afspraak bij de gyn + een groeiecho is op 8 juli. Wil iemand dat op de lijst zetten?

Kus voor jullie allemaal!

13. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Roshi: ja, dat 'moeten' meepersen; dat is iets wat je lichaam doet.:D Ik bedoel het actief meepersen wat je soms leert: kin op de borst, adem in, en zo hard mogelijk persen. Ik laat de natuur zijn gang gaan en die laat mij automatisch wel meepersen.

14. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    vraagje hebben jullie ook een aerosleep? Ik voel me zo schuldig dat ik daar op bezuinigd heb en gewone lakentjes heb gekocht. straks gebeurt er wat dan vergeef ik het mezelf nooit meer!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    :oops: misschien heeel dom , maar wat is een aerosleep ?

16. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    zo n matje die op het matras komt die ervoor zorgt dat ze door kunnen ademen als ze toch met het gezichtje in het matras komen.

17. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    hoe duur is dat dan?

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst hier vanmiddag....

Mooie nieuwe buikfoto's weer meiden!

Mica, nee hoor wij hebben ook gewone moltons en lakentjes....
    ze proberen je tegenwoordig overal gek mee te maken! Voel je dus vooral niet schuldig!

19. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    hihi ja ik trap er nog in ook nog.
    dat ding kost 65€ en de speciale lakentjes 16€ per stuk.

20. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Ohw, ik moet dat nog gaan kopen. Mmm is dat nou echt wat zo'n aerosleep (volgens mij staat op mijn lijstje van de kraamzorg dat je geen aerosleep mag....)
    Maar goed. Verder wel veel bijgelezen maar alles weer vergeten....
    Wel 2 jack russels geboren las ik, leuk! Wij hebben ook een jack russel, maar nogal een aparte (heeeeel lief) erg rustig, geweldige hond. Hij kan via het hondenluikje naar buiten, waar hij samen met ons konijntje speelt zooo lief. Ze zijn samen opgegroeid en de hond wordt echt gestalkt door het konijn zodra hij buiten komt.

Afgelopen nacht gigantisch koppijn gehad, en mijn 1e paracetamolletje moeten slikken :rolleyes: (ben echt erg, ben gelijk in de boeken gaan kijken of ik misschien iets ernstigs zou kunnen hebben, dacht nog aan het forum maar tja zo rond 3 uur vannacht had ik niet gedacht dat iemand online was ;) )

Gelukkig gaat nu alles goed, vanavond als het goed is mijn laatste toetsen (duimduimduim) en anders over twee weken de hertoetsen.....
    Nog wat dingen die ik moet aftypen enzo, gaat helemaal goedkomen. Eerst vanavond maar eens doorkomen. Hopelijk is het niet te warm, want de airco hebben ze op school nog niet uitgevonden :rolleyes:

Deel Deze Pagina