September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo bolle-buikjes-meisjes,

@MirandaT: hoe is het met de beknelde zenuw? En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Parr: waarom iedereen een mening heeft over onze buik? Ik denk omdat ze gewoon stik-jaloers zijn... Of er geen verstand van hebben... En ik hoop dat je toch hebt genoten van de echo van jullie kleine eigenwijsje!

@Sascha: fijn dat de toetsen er op zitten hoor.

@Moppiepoppie: volgens mij krijg je geen zw.diabetes door veel chocolade eten. Het wordt veroorzaakt door hormonen die afgescheiden worden door je placenta en die de productie en/of de werking van insuline remmen. Geniet dus maar lekker van je mini-marsjes!

@Ingeltje: snuffelen aan het vruchtwater, whahahaha! Dan vragen ze: 'wilt u uw baby vasthouden?' En dan zeg jij: 'nou, ik zou eigenlijk liever even aan het vruchtwater willen snuffelen...'

@Freesia: ik wens je een hele fijne vakantie!

@Tweety: inderdaad een opstandige oma!

@Sunshine: wat vervelend dat je zo misselijk bent. Enig idee waar dit door komt?

@Wupje: en, artikel/verslag goedgekeurd? En een heel leuk idee, dat cadeau voor je vader!

@Chaartje: proficiat met de 1100 gr. van Levi. Ik ben benieuwd naar het verhaal dat je ons binnenkort gaat vertellen

@Jannes: fijn dat alles binnen is. Veel plezier en succes met het in elkaar zetten van de meubeltjes!

@Kaatje: hoe is het met de spuit-poepende-hond?

@FunnyMe: zeg maar hoe die vriend heet en waar íe woont dan zullen we eens even bij hem langsgaan en uitleggen dat je écht geen waggelende pinguin bent!

@Kirsstel: ik hoop ook dat de baby snel weer terugdraait!

@Lindaa: leuk he, al die kleine kleertjes. Ze zijn vast nóg leuker als er een baby inzit! *zucht*

@Miracle: geweldig dat alles goed was. Inmiddels al nieuws over je moeder?

@Steen: ik koop gewoon van alles wat: met mouwtjes, zonder mouwtjes etc., maar niet teveel kleine maatjes (maar dat heeft te maken met mijn enorme baby...)

@Dreames: ik denk dat als de baby op zijn rug slaapt en moet spugen, dat hij/zij gewoon haar hoofdje in een reflex een beetje draait zodat er geen stik-gevaar is. Maar zeker weten doe ik dit niet, ik zie dit alleen gebeuren bij mijn kleine baby-nichtje.

@Lise: van harte gefeliciteerd met de 30 weken! 3/4 gehad, nog maar 1/4 te gaan!

@Wens: ik doe toch al zoveel mogelijk nu voor het geval dat ik er tijdens mijn verlof te moe voor ben.

@DebbyVermeer: fijn dat alles goed was ondanks dat je de kleine minder krachtig voelde schoppen. Is toch een geruststellend gevoel dat je 24 uur per dag kunt bellen, nietwaar?

@Anno: wat vervelend dat de kleine iets achterloopt en dat je ineens zoveel aankomt. Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de gynaecoloog.

@Roshi: als de katten de box ingaan, dan gaan ze 5 minuten in de 'naughty-corner', hahaha. Nee hoor: ik denk dat ik de ouderwetse plantenspuit weer eens te voorschijn haal. Ook zouden ballonnen in de box moeten helpen, al gaan de katten van mijn vriendinnetje er gewoon tussenin liggen...

@Dnisse: goed dat jullie een andere echo krijgen, zoiets moois mag niet verpest worden door de eerste de beste doos!

@IrisB: 'poo aan de marble', whahahaha! Ik moest er echt wel even over nadenken, en daarna keihard lachten!

@Roshi: smakelijk eten en wandel ze!

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb vandaag voor de tweede dag mijn dieet gevolgd en het valt allemaal best mee. Het is een beetje rekenwerk maar ik hoef in ieder geval geen honger te lijden. Wel heb ik zin in zoetigheid, maar ik denk dat dat gewoon afkickverschijnselen zijn, hahaha. En goed nieuws: mijn nichtje is weer thuis! Drinken gaat goed, slapen gaat goed en reflux reageert goed op medicatie. Over een paar weekjes kijken ze verder naar het hartje, maar zoals het er nu naar uitziet verwachten ze niks ergs.
    Verder begin ik inmiddels wél op een waggelende pinguin te lijken (zeg dat maar tegen die vriend van je, FunnyMe: misschien haalt hij ons twee wel door elkaar, hahaha). Vooral als ik lang gezeten heb duurt het even voordat ik 'normaal' kan lopen. Maar wat ik wel leuk vindt, is dat ik van veel clienten (ik werk als docent verpleegkunde in een psychiatrische instelling) reacties krijg op mijn zwangerschap. Zelfs clienten die al 10 jaar lang zwijgend door de gangen lopen vragen of ik zwanger ben en hoe lang ik nog moet. Heel leuk!

Zo, ik ga zo even op de bank zitten dromen over een chocoladefontein met koekjes en spekjes om er in te dopen... Helaas zal het bij dromen blijven de komende 12 weken *zucht*

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Katten: ik heb ballonnen in de wieg liggen, die beneden staat. Ze zijn er nog niet in geweest! Goed teken dus :) Ga langzaam afbouwen, steeds een ballonnetje minder en dan met de plantenspuit paraat.

Oh ik heb nog even wat aan de lijst zitten frunniken.. zullen de nestelhormonen weer zijn.. moet allemaal zó en niet anders hahaha. Sta zelfs in de supermarkt dingen goed te leggen en te sorteren tijdens de boodschappen :)
    Maar eh.. als iemand dat dan weer verandert op de lijst, geen probleem hahahaha (Cossy ;) ) ik denk dat we de komende weken/maanden nog wel wat aan het schuiven blijven hhahaha!

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Tweety, ze hebben bij Amstelwijck zeg maar een extern bedrijf aangenomen die daar 3D echo's af nemen.

ToCare heet het, alleen ik zou het je niet aanraden.
    Mijn hubbie zijn nicht heeft het bij babyview laten doen en daar word de echo ook ingesproken enzo , en in het ziekenhuis bij ons niet..

Als ik het terug kon draaien had ik het ook bij babyview laten doen , maarja dat is een koe in de kont kijken he:D En die vrouw van vandaag had ook wel ontzettend haar best gedaan!

Vrijdag heb ik trouwens de intake van kraamzorg, ben erg benieuwd naar hoeveel uur ik krijg..
    Misschien toch een beetje hopen op wat meer als het minimale.
    Mijn verzekering(SIZ/IZA) bood wel aan dat ik een aparte huishoudelijke hulp zou kunnen krijgen, als aanvulling op de kraamzorg.
    Bij jullie ook?
    Zou ik dat ook moeten doen , wat vinden jullie?

5. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @pupke ja dat is al een beetje een gerustelling en zal ik ook zeker doen als ik me even niet prettig voel ;)
    hij zei ook ik kan de angst niet wegnemen maar zal er alles aan doen om jouw in de gaten te houden ;)
    @kaatje is inderdaad niet veel maar heb dit zelf aangegeven want bij Damion had ik ook maar 3 uur per dag en stuurde haar meestal eerder weg omdat ik het niet echt prettig vind heel de dag een vreemde om mij heen ;)
    bij Kylian* kon ik ook kraamhulp krijgen maar heb dit afgewimpeld(kon op dat moment helemaaal geen vreemde om mij heen hebben die mij zou vertellen dat ik moest rusten ;)
    @irisb nee is niet definitief in zoverre dat als er een keizersnee of complicaties zijn dan passen ze de uren aan en anders niet maar vind ik dus niet erg
    @freesia heb je nog plaats in je koffer :)
    geniet er lekker van en laat je maar lekker verwennen
    @moppiepoppie geniet van de marsen ik kan niet van de kitkat afblijven ;)
    @mirandat gefeliciteerd met je verjaardag
    @sascha hopen dat je geslaagd bent :) of zijn het certificaten of iets dergelijks (sorry heb het niet onthouden ben zeker zwanger ;)
    @ingeltje ik heb vandaag de babykleertjes gewassen dus als je de smaak te pakken hebt van het strijken hoor ik het graag :)
    @tweety ze zeggen toch wel eens hoe ouder hoe gekker :)
    @chaartje kan me herinneren dat hij verleden week bijna 1000gram was dus dat gaat volgens mij wel goed toch met zijn gewicht
    alleen balen van de ademhaling zeg hoop dat dat gauw beter gaat dikke knuffel voor jouw en Levi
    @miracle gelukkig is alles goed hoop dat het met je moeder ook beter gaat dikke knuffel
    @lise gefeli met de 30 dat word aftellen :)
    @anno hoop dat ze het gewoon niet goed kon voelen en misschien moet je wel meer rusten en haalt de kleine het snel weer in dikke knuffel
    @roshi lekker gewandeld :(:
    @denise mag je lekker nog een keer kijken (met dank aan smoeder)

hier gaat het gelukkig weer wat beter en ga nu even een stuk appeltaart met slagroom nuttigen :) en even op het net surfen of ik daar nog leuke namen tegenkom (we hebben er 3 in gedacht maar is volgens mij net niet de naam als jullie begrijpen wat ik bedoel ;) )
    en voor degene die ik vergeten ben sorry

liefs debby

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Pupke: nog iemand uit de psychiatrie! Leuk.

@Miracle: ben benieuwd hoe het met je moeder is en hoe de OK gegaan is.

@Dniise: ik heb dezelfde verzekeraar en idd ook recht op extra huishoudelijke hulp. Maar ik zie het tegen die tijd wel, of ik daar behoefte aan heb (ligt eraan wanneer ik beval en wie er kan komen mantelzorgen...)

Oja, meiden...

Ben niet meer sexloos! \:D/ (sinds een uurtje) Joehoeoeoeoeoe! :p Waar goeie gesprekken al niet goed voor zijn...!

7. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    wordt helaas appeltaart ZONDER slagroo want die is op :cry: :cry:

groetjes debby

*pupke gelukkig gaat het goed met het dieet

8. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Freesia-> Fijne vakantie!

Yes Yes Yes, Morgenochtend komt het kamertje....heerlijk!Kijk er zo naar uit! En dan lekker inkopen doen.....Ben zo blij!
    Verder komt ook gelijk de kinderwagen/maxicosi/wandelwagen mee, hebben we in een keer besteld.
    Ook de plastic uitzet en linnengoed( dekentje/kruikenzak/enz.) Gewoon de uitzet....

Verder is de beeb behoorlijk aan het trappen.
    Valt me op dat mannetje er ook erg naar uitkijkt, naar mate de weken verstrijken. Hij heeft het er steeds over, echt leuk!

Ga effe een wasje ophangen en dan een bakkie zetten... en daarna heerlijk borduren....voor de beeb.
    Oh ja, iemand vroeg mij pas, wat ik borduurde(weet niet meer wie het was...sorry) Het is een sepiakleurig patroontje,met een baby ligt op zijn/haar buikje en een wit konijntje ervoor...echt heel lief!

Fijne avond!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @marielle klinkt leuk.
    het plaatje van de baby met konijn.

@debby heerlijk appeltaart hmmmmm jammer heb het net niet inhuis hihi.

@dniise wist ik niet hihi en ik werk daar nog ook op die locatie haha. ik heb het bij mijn zoontje ook bij babyvieuw gedaan in barendrecht en was er erg tevreden over. heb nu ook al een afspraak staan.

10. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @tweety ja hier wel is een nieuwe hobby aan het worden geloof ik taarten bakken mmmmmmm
    dan weer appeltaart dan weer muffins dan weer kwarktaart (ach je moet wat he als je gedwongen thuis moet zitten)

groetje debby

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    anno hoe ver ligt de beeb achter op groei? en waar denken ze dat dat snel aankomen van komt dan? als het niet van vocht is? ik ben nu ong. 17kg aangekomen maar mijn vk ziet er geen problemen in. Ik kom met sprongen aan en hou ook vochtvast. ik dnek dat alle wel goed is meis! *knuff

roshi oh? ik heb tot nu toe maar 2 vk's gezien van onze vkpraktijk :( jaag ik haar eruit de box :) ik kom thuis, doe de woonkamre deur open en dan strekt er een arm uit mijn kinderwagen :confused: was mijn kat :) dus die gauw uitgejaagd!

kaatje tjongejongejonge is wat met die vrienden van jouw :rolleyes: vind jou wel erg geduldig! maar goed je wilt ook geen ruzie dat snap ik oko wel ;) trouwens net als roshi wij slapen dan lepeltje lepeltje met de kussen aan de buitenkant. anders draait hubbie zich gewoon om ;)

dniise mooi dat het over gedaan mocht worden! en mooie echo's! ook al bolle wangetjes :D ik hoop dinsdag ook zulke foto's mee te krijgen! ik duim hier dat jullie het huis krijgen! al wezen kijken?

IrisB ik zing keihard mee met within temptation. Wordt ukkie wel weer rustig van :D het heeft al goede smaak ;) zal wel nightwish proberen... Volgens mij een weekje of zo. had er zelf niet opgelet omdat ik de bestelling nog niet gemaakt had :rolleyes: heb trouwens ook nog niks gehoord van hun. Ik wacht gewoon af zoals hubbie zegt. En eh... het bestelling past niet in jouw brievenbusje hoor! Komt in een grote doos! :D :) heb je wat bijbesteld? welke inliners ga je gebruiken dan? wij die dikke wc papier voor bv. heb 8 rollen bij besteld, kunnen wij een paar maanden voruit ;)

funnyme moet ukkie dan eerst op de zij slapen? ik dacht gewoon op de rug en dan soms met hoofdje links of rechts kijken...

wupje hoe beviel het partneravond?

sunshine ik ook van mijn bekken maar de laatste tijd als ik wakker wordt heb ik pijn net boven mijn heupen :( collega had trouwens vandaag ff mijn rug gemasseerd (oooooooouuuuuuuwwwwww :cry:) want ik zat behoorlijk vast, en nu is de lage rugpijn bijna weg! :confused: :)

pupke ja heb wel genoten om mijn beeb weer te zien! toch al wat het omgedraaid. Wij stonden van te kijken wat een verschil er was na 5 weken :confused: :whistle: super dat jouw nichtje weer thuis is!

ingeltje :) zie het helemaal voor mij jij paraat staan met de plantenspuit ;) deed ik eerder ook ja als de katten stout waren!

:) een voor een worden wij niet meer sexloos :)

marielle82 ooh spannend! ik vroeg het ;) ooh klinkt wel heel lief! maak je foto als het af is (oftewel bijna af is weet niet of de naam en gewicht er nog bij op moet, bij de mijne wel) doe ik dan ook!

zo en nu ga ik ff vla pakken en dan op de bank, vanaf series op veronica! vind alleen threat matrix niks aan :( en ook verder boduren :D

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier even een egoberichtje:

Ben vandaag bij de VK geweest en de baby groeit goed! Alles precies volgens schema. Hartslag was 140 dus dat is ook mooi. De baby lag al netjes met zijn hoofdje naar beneden maar dat zegt niet zoveel want draaien doet hij nog genoeg.
    Ben blij dat alles zo voorspoedig gaat. :D

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Freesia> fijne vakantie meis
    Pupke> kom op meis nog ff volhouden nog "maar" 12 weekjes!
    dniise> als je niet volledig kraamzorg krijgt zal ik zeker die huishulp aanvragen, lekker makkelijk toch ;)
    Yule> lekker genoten? hahaha heel goed meis praten is echt de beste remedi (ahum spreek psycholoog roshi)
    marielle> leuk het kamertje!! nu word het echt echt (tenminste dat gevoel had ik wel toen het kamertje kwam hihi)
    Parr> weet je wel hoeveel vk's ze er hebben werken? wij hebben er 4. waarvan 2 lieve 1 tr*t en 1 nog onbekend hihi
    SanneMart> fijn dat alles goed was meis!

Katten in box> onze katten zijn niet bang voor water :( en balonnen zijn ze ook wel gewend :) ik leg denk ik een handdoek in de box als de kleine er niet ligt of misschien wel zo'n soort muggennet over de box gespannen...

zo net lekker bij dinnetje gegeten en daarna gewandeld met de hond, was echt heerlijk. Ben nu wel moe dus ga lekker op de bank hangen.

Fijne aaf iedereen!

14. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    hai :D

@Steen en hoe was je bami? hier was het achteraf toch wel lekker :)

@Anno jeetje meis, hopelijk is het niks en kan je snel bij de Gyn terecht. Knuff

@Freesia een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van ;)

@Balen zeg van je kraamverzorgster. Zal je net zien.. :( Gaat ze bij een ander kraamzorgburo werken? dan kan je mis. overstappen?

@Pupke super dat je nichtje weer thuis is ;) Gelukkig dat je dieet meevalt!

@Dnnise spannend de intake vrijdag. Hopelijk krijg je voldoende uren hulp. Heb hier nog niks gehoord over event. extra huishoudelijke hulp..

@Debbyvermeer kun je niet stukje appeltaart virtueel doorsturen..heb daar ineens ook onwijs trek in :)

@Yule beter dat je niet meer sexloos bent hihi

@Marielle wat leuk dat morgen alle spullen komen :D

@Parr wat een massage niet kan doen he dan :D Lekker dat de pijn even weg is dan, hopelijk blijfthet voorlopig weg ;)

@Sannemart super dat alles weer Ok was bij de VK!

Hier vanavond ook bij de VK geweest. Alles was goed, mn bloeddruk wel weer laag maar goed dat is niks nieuws. Ze vind dat ik een mooie soepele buik heb en ze kon voelen dat ze met haar hoofdje naar boven ligt. De vk heeft het me ook laten voelen. Vond het best eng om te drukken :oops: maar wel super om te voelen hoor. Over drie weekjes mogen we weer.
    Voor het lijstje: 16 juli VK

Onze hond is ook weer ziek helaas. Vanavond weer bij de dierenarts geweest. Ze liep niet meer en hele dag suffig en daarnaast steeds spugen. Ze heeft weer aan het infuus gelegen( voor onze vakantie ook al), er is bloed afgenomen en morgenochtend moet ik haar ontlasting brengen en dan wordt dat met spoed onderzocht. Ik hoop zo dat er nu wat uitkomt. We blijven kwakkelen zo met haar :( Ze had ook weer koorts. Uit voorzorg ook vast antibiotica, antibraakpilletjes en speciaal voer meegekregen wat we vast moeten geven.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @suneshine he wat zielig voor de hond hoop dathet niks ernstigs is en dat ze weer snel opknapt.

intake kraam hier ook nog niks gehoort ben wel benieuwd naar de uren die we krijgen.

16. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Linda zit jij ook bij de friesse wouden toevallig? Ik heb namelijk ook nog niks van ze gehoord. Alleen dat alle gegevens binnen waren en dat ze rond de 7e maand contact opnemen.

Ik ben nu ook al zo'n 18/19 kilo aangekomen. Nou ja het zei zo. Kan niet zeggen dat ik me op en top sexy voel. Maar ook hier heel veel vocht vasthouden en het zit em in de genen. Moeder en zus ook als tonnetjes in de zwangerschap. Dus tsja moet er maar van genieten van het alleenrecht op het voelen van de trappeltjes en schopjes en irritante draai bewegingen van de kleine straks is dat allemaal voorbij. Vind het toch wel heel speciaal.

Iemand nog een tip voor een deken in de wandelwagen. Ik kan dezen echt nergens vinden. Wat gebruiken jullie hiervoor? Of zijn hier niet speciale dekens voor en loop ik naar iets te zoeken wat niet bestaat :(:

Was vorige week met nijn man aan het zwemmen lopen en 2 kinderen langs zeggen ze zo, Jeetje die heeft een dikke buik. Daar zit een baby in zegt die ander. Zegt die andere zo van oooooooh maar weet je wel hoe die daar in komt? Dan hebben ze sex gehad. Jakkes!
    Ja grote mensen zijn vies he. Om je rot te lachen toch die kinder logica.

Groetjes

17. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@kaatje: Zou idd heel erg zijn, en je haalt er waarschijnlijk toch alleen maar meer gezeur mee over je heen, wat je nu echt niet kan gebruiken. Maar je mag zo'n dingen wel denken :evil: Oplossing die je bedacht hebt, lijkt me trouwens de beste.

Haha, nee, ga zeker niet doorwerken. Is gewoon een beetje lastig nu omdat ik maar 4u werk. Dus ipv iemand meer is er nu al een half iemand minder. Maar uk is het belangrijkste, dus ik ga echt niet meer werken dan dat m'n lichaam nu aangeeft. Al blijf ik het raar vinden dat ik tot vorige week fluitend volle dagen werkte en er nu na een halve dag de rem al op staat :confused:

@anno: Ik duim voor je dat alles in orde is!

@freesia: Hele fijne vakantie!

@yule: Woehoe! :D

@sunshine: Hopelijk is je hond snel beter. Weten ze wat het is? :(

@parr: Braaf wachten dus op m'n bestelling. Ben ik zooo goed in :rolleyes: Haha, nee, dacht al niet dat ie door de brievenbus paste, maar wel het papiertje waarop staat dat ze geweest zijn als je niet thuis bent (al vinden we de laatste tijd veel pakjes bij de buren terug zonder dat daar bericht van was :rolleyes: ). Heb een Bamboozle voordeelpakket, een Bumgenius probeerpakket (die waren handig als je eens een dagje weg wou ofzo), een accessoire pakket en dan nog 5 Bamboozle inleggers (even uit m'n hoofd).

@wupje: Heeft de partner de enge partneravond overleefd? :)

Ben uit m'n hoofd aan het reageren, dus vast een paar mensen vergeten :oops:

Denk dat ik zo meteen maar onder de douche ga en dan lekker m'n bed in kruip.

Slaapwel en tot morgen!

18. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Nee iris ze weten dat helaas nog niet. Ze hopen meer duidelijkheid te krijgen n.a.v. het bloedonderzoek en de kweek van de ontlasting ;)

Had trouwens nog aan de VK gevraagd waarom ik de laatste dagen weer zo moe en misselijk ben. Die moeheid komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik nog een kindje heb rondlopen wat een hoop energie kost en die misselijkheid dat komt vaker voor wat verder in de zwangerschap. Het kan zijn dat het weer over is van de week maar kan het ook tot het einde van de zwangerschap houden. Hoop natuurlijk op de eerste optie :)

Vind het weer mooi geweest voor vandaag. Duik lekker mn bedje in :D

Meiden welterusten en tot morgen ;)

19. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Eigenlijk lijkt het me super leuk en gezellig om mee te gaan naar de meeting, maar twijfel nog :p Wanneer gaan jullie reserveren?

ennuh heb net een nieuwe buikfoto van vandaag in mn album gezet ;)

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, leuk dat je schoonvader zo enthousiast reageerde…trotse opa in spé! Goed idee om alvast te reserveren :D Enne dat hoor je inderdaad heel vaak, dat je de buik zo gaat missen..moet zeggen dat ik toch liever knuffel met de kleine (denk ik tenminste)

@Kaatje, leuke droom..met mannen of zonder? ;) enne heb je last van nesteldrang? Of lijkt dat zo? ;)

@Tweety, wat een belachelijke prijzen zeg..pfff

@Debby, succes met het lezen van alles! Jammer hé ‘maar’ 3,5 uur, maar goed beter dan niets. Krijg je ook aanvullend huishoudelijke hulp? Ik moet dat nog steeds uitzoeken. Wat mooi dat je ballonnen hebt opgelaten.

@Dnisse, fijn zo’n schoonmoeder en dat je terug mocht komen..wat lief die duimfoto :D:D Hier ook vrijdag de intake…wil nog even bellen hoeveel uur huishoudelijk hulp we kunnen krijgen..je kan volgens mij ook kiezen voor een vergoeding. Denk dat wij voor extra hulp gaan…jullie?

@Iris, hoop dat hij of zij hier dan ook nog even draait…irritant hé tegen je blaas aan. Balen joh dat hij nu al weer wil…maar goed niet jou probleem inderdaad.

@Anno, raar eigenlijk..wel veel aangekomen maar de kleine ligt achter op de groei. Hoop dat je snel terecht kan en dat alles goed is!

@Freesia, veel plezier op Kos, geniet ervan.

@Sunshine, leuk dat je het hoofdje ook kon voelen..hoe laag was je bloeddruk dan?

@Ydnic, wij kregen er bij de kinderwagen een gratis deken bij. Verder gebruik ik gewoon het wiegdekentje. (zijn o.a. te koop bij Prenatal)

Deel Deze Pagina