September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Vandaag heeft de kleine gelukkig weer goed van zich laten 'horen'...je kan dan inderdaad genieten van het getrappel :D

Mijn zus is net op de koffie geweest omdat ze een cadeautje had...krijgen we een zilveren bestekset....zo lief :D:D echt veel te gek.

Nou ik ga lekker slapen, morgen weer vroeg op. Slaap lekker iedereen!

2. nikky

nikky Niet meer actief

hoi hoi

heb weer even wat bijgelezen, ben blij om te lezen dat het met de meeste meiden goed gaat....

met ons manneke gaat alles goed, we weten nu wel dat hij eigenwijs is, we hebben de pretecho gehad en we zijn uiteindelijk 3 keer terug moeten komen omdat hij steeds weigerde om zijn gezichtje te laten zien, maar nu heben we mooie beelden en foto's....

ik zou willen dat ik mijn poes nog kon afleren dat ze niet in de box mag, maandagnacht is ze vrij plotseling overleden, ze was pas 8 jaar, gelukkig zijn mijn vriend en ik bij haar geweest mijn vriend zag het s'nachts aankomen en riep dat ik naar beneden moest komen ze legde haar hoofdje op mijn been en toen stierf ze, ze was al langer niet goed maar dat het dodelijk was hadden wij en de dierenarts niet gedacht....ik vind het zo erg en mis mijn meisje zo.....vandaag is ze gecremeerd en volgende week komt ze naar huis waar we de urn in de tuin zullen begraven

nou geniet allemaal nog van de zwangerschap....

gr Nikky

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aluminiumfolie is ook goeie tip: houden ze niet van aan hun voetjes!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooh nikky wat vreselijk... mijn poes is ook ongeveer 8 jaar en ik zou helemaal gek worden van verdriet... ik voel nu al een brok in mijn keel. Heel veel sterkte...

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @sannemart mooi dat alles goed was!

@roshi ik geloof ook 4 of 5. De vk die de 20 weken echo deed was de enige man van ze allemaal dus heb ik in pricipe 3 vk's gezien maar Jeanette zie ik het vaakst omdat ik alleen op een dinsdag kan plannen.

@sunshine ook mooi dat alles goed was bij de vk! wel erg minder van jullie hond :( hopelijk wordt ie snel beter! *knuffs ik ben trouwens ook afentoe misselijk hoor! net zoals in het begin van de zw. was vandaag ook misselijk! deed erg voorzichtig met eten :( Waarom twijfel je nog om mee te gaan als het jou leuk lijkt? :D wij zijn super gezellie hoor! ;) kom maar mee!

@ydnic mijn Smoeder had er ook over dat het in de genen kon zitten omdat ik zowieso aanleg heb om makkelijk aan te komen. Mijn moeder was eerder ook mooi slank maar werd met de jaren steviger. dat zou verklaren wrm ik zoveel aankom tijden de zwangerschap zei zij ... ? :( als het maar straks weer af gaat :) Ik heb een dekentje voor de kinderwagen geleend gekregen van mijn Szus dus zou niet zo weten waar je die krijgt. En als goed is krijg ik eentje in mijn draag wieg. Mssn bij een grote babyzaak?

@IrisB ja die ass.pakket ik zou eerst kijken hoe die wasnetten gaan in de wasmachine/droger. iig niet vol proppen want dan draait de zak niet mee en schudt jou machine gevaarlijk heen en weer! 5 bamboozle inleggers? hoe bedoel je? met die luiers komen zowieso inleggers die je eruit haal voor de kleinere maat. Die doe je er later weer in voor de grotere maten. Ik bedoelde de inliners die biologisch afbreekbaar zijn. Als goed is krijg je een rol gratis met de voordeelpakket. Wij gaan wegwerp gebruiken voor een dagje weg. Willen niet al die vieze luiers rondslepen :(

@nikky klinkt erg bekend zo! dat hadden wij gisteren! ukkie liet 1x het gezichtje zien en toen niet meer. Volgende week nieuwe afspraak, hopelijk werkt ukkie dan mee ;) oooh erg minder van jullie katje! :( *dikke knuff!

Ik heb op dit moment een muggennet over mijn box. Het is bedoeld voor over een camping bedje mar die gebruiken wij voorlopig niet en dit leek mij handig. de kat is er maar 2x in geweest. Ik heb nu ook toevallig de maxicosi ook in de box dus probeert de kat nu lekker de kinderwagen uit :rolleyes:
    Ik ga slapen dames! moet morgen op tijd uit om te douchen en om de schilder koffie te geven voordat ik moet werken (11u-15u) toedels!

6. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Pupke -> Achja, tis vervelend, maar die 12 weekjes zijn zo om meid! ;) En dan mag je je weer op de chocoladefontijn storten! :)

Ingeltje -> Haha leef je maar lekker uit op de lijst hoor, alleen dat hele lichte kon ik niet lezen, hihi :)

Sannemart -> Fijn dat alles goed was bij de vk! :D

Sunshine -> En bij jou ook alles goed met de beeb gelukkig! :D Maar wel zielig voor die hond zeg... :( Hopelijk wordt er snel iets gevonden!

Ydnic -> He jakkes, heb jij sex gehad?! ;)

Sunshine -> Aaaah gewoon doen hoor, gewoon naar de meeting komen! ;) :)

Nikky -> Heel veel sterkte met het verlies van jullie katje! :( Weet precies hoe je je voelt, wij verloren ons katertje een paar maanden geleden, hij was ook pas 7... :(

Groetjes Cossy

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    dekentje voor de wandelwagen Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij kregen het dekentje bij de nieuwe wandelwagen. Misschien dat ze ze ook los verkopen. En anders een dekentje voor in een wieg??? Ik ga namelijk wieglakentjes gebruiken voor onder het dekentje in we wagen.

Gisteren knallende ruzie gehad hier :cry: Over kleine grote dingetjes, ik met een kort lontje vanwege hormonen en vriend met zeer weinig begrip hiervoor. Je snapt het wel: BOMEXPLOSIE! Maar we hebben het (min of meer) goed gemaakt. We denken allebei nog steeds anders over bepaalde onderwerpen maar we kunnen er weer normaal over praten!

Ik ga nu naar mijn werk! Toedeloe ;)

8. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    hallo dames,

Zo wat hebben jullie lekker gekletst gisteren...
    Ben gisteren net echt aan de pc toegekomen...
    Was een beetje druk ivm mijn verjaardag.
    heb wel een heel leuke dag gehad.

Vanavond tegen 17.00u moet ik naar de gyn.
    kijk er wel naar uit om mijn meisje nog eens te zien.

Nu even bijlezen...

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Dorientje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Succes vanavond bij de gyn, is het voor controle?

@Eva, niet echt leuk van die discussies, gaat vaak ook nog over die kleine dingen. Zijn jullie trouwens al geslaagd voor de geboortekaartjes?

:D Gisterenavond was het weer een circus in mijn buik, volgens mij is de kleine weer teruggedraaid want voel het geschop weer bovenin in plaats van beneden :D (Misschien vindt hij of zij niet toch beter liggen haha)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva dat is minder van die ruzie, idd begint het altijd met kleine dingetjes om niks! hopelijk is alles binnenkort back to order! *knuffs

@krisstel ja leuk he! de mijne was gisteren wat rustiger! maar het geschop kan net zo geod de armpjes zijn he! ben ik dinsdag achtergekomen dat dat getrappeld wat ik op die moment voelde waren eigenlijk de armpjes :) dus nu heb ik geen benul meer hoe ukkie ligt :)

nu ff kijken of ik ondergoed kan bestellen bij babywalz! ooh leuk mijn banner is weer veranderd :D

11. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @kristel: ja het is voor controle, na de vroegtijdige weeën van 2 weken terug.
    En ook voor een groeiecho, en om nog eens te kijken of onze kleine meid zich al met het hoofdje naar beneden heeft gedraaid...
    dus een hoop werk voor de gyn... :D

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Sunshine, de bami was heerlijk!

Dorientje, nog gefeliciteerd! Succes bij de gyn.

Nikky, sterkte meid!

Hier weinig nieuws...mannetje is de hele dag werken. Krijg zo visite. Verder wordt het wederom een rustig dagje ;)

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ydnic hihi die kinderen he die weten het altijd zo leuk te brengen.

@nikky he meis wat rot van je poes ik weet er helaas alles van hoe het is om er een te moeten missen. veel sterkte de komende tijd. *knuff*

@dorientje nog gefeli met je verjaardag meid. ben je verwend?

hier lekker geslapen maar om half 8 ging de telefoon dus ik sjees 2 trappen van zolder naar beneden was het iemand die verkeerd verbonden was grrrr. hij vroeg naar iemand die hier niet woont ik was pissig. maar ja moest er toch uit want de foon ging hihi.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Ik merk dat mijn ukkie niet meer zoveel van plaats verandert. Hij ligt nu helemaal onderin, als ik onder voel, net boven schaambeen, dan voelt het ook helemaal hard daar. Zou hij nu al z'n vaste plekje hebben gekozen? Kan dat al zo vroeg?
    Hij schopt echt steeds op dezelfde plek, volgens mij ligt hij op z'n ruggetje met voetjes naar rechtsboven (voor de kijker rechtsboven, voor mij links :D ).

Bah, ik ga met steeds meer tegenzin werken. Het is echt leuk en gezellig, maar ik houd het niet meer lang vol. Ik kan alleen maar zittend werk doen en ik zit gewoon niet meer lekker. Ik wil niet meeeeeheeeheeer! Gelukkig maar 6 uurtjes weer en morgen vrij, daar leef ik dan maar weer naar toe!

Gisteren beetje teveel gedaan, stofuigen, dweilen, vaatwasser, wasmachine, boodschappen, auto gestofzuigd. Had misschien beter beetje kunnen rusten op m'n vrije dag?! :)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    haha denk ik wel ingeltje! maar goed ik ben ook niet zo rustig op mijn vrije dag ;) ik heb ook steeds minder zin in werk omdat ik merk dat het langzaam vermoeider wordt. denk dat het door de uren komt. Dan kan ik niet fatsoenlijk rusten... nou ik ga naar mijn werk! klets ze dames!

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Nee ik zit bij Kraamzorg Friesland! Maar heb zo'n beetje begrepend at ze tot de 33e week van de zwangerschap ongeveer contact met je op kunnen gaan nemen, dus ik zal nog even geduld hebben.. anders neem ik wel contact met ze op!

Ingeltje: die tip moet ik ook maar eens proberen, want vind het zo irri dat mijn katten ook continue in de box zitten :evil: heb met zin hierdoor het boxkleed etc er eerst maar uitgehaald,,

Dorientje:
    nog gefeliciteerd meid, en succes bij de gyn!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Denk je wel een beetje om jezelf meis?
    heb je eindelijk een dagje vrij, werk je nog! 8)

18. hoi hoi.
    ik kan morgen al naar de gyn.
    moet er om kwart voor 10 zijn en dan bloed prikken, om 10 uur aan de ctg en om half 11 bij de gyn zelf zijn.
    ben echt heeeel erg blij dat dit nog voor het weekend kan.
    hubbie gaat mee en kreeg ook meteen vrij toen hij dit aan zijn bazin vertelde, soms misschien ook wel een voordeel een vrouw als baas.

verder heb ik wel alles gelezen maar geen puf om te reageren, sorry.
    lees vandaag wel mee en dan laat ik me af en toe wel horen.

bedankt voor alle lieve berichtjes.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Succes anno! Doe maar lekker rustig aan vandaag!

Allemaal werkze, rustze en tot vanavond!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hallo hallo,

@Ingeltje: oh, daar ben ik ook zo goed in, hele huis gaan poetsen als ik een vrije dag heb. Niks vrije dag dus. Is nog veel zwaarder dan werken (kantoorbaan). Maarja, de poetsdrang heeft echt al toegeslagen hier!
    Vervelend he, dat werken, maar ja, het moet nog eventjes.

@Nikky: oh, meid, wat een triest bericht van je poes... ik moet er niet aan denken... word er helemaal verdrietig van.

@Dorientje: succes bij de gyn! En nog gefeliciteerd he!

@Anno: fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan, het is toch wel spannend als er mogelijk iets niet okee is. Succes!

@tweety: oh, wat arelaxed als je voor niks uit je bed moet sprinten...
    :evil:

Werk: Mijn hoofd staat er ook totaal niet meer naar. Kreeg ik deze week nog eventjes een bak werk naar me toegeschoven, want "dat kan ik dan nog mooi in de 3 weken tussen mijn vakantie en mijn verlof in doen"... :rolleyes: Er wordt niet echt rekening gehouden met het feit dat je dan in de zwaarste periode zit (7e maand groeit de beebs het hardst) en dat je best uit zou kunnen vallen met weet ik veel wat. Dus ik maak me niet druk en zeg nee als ik het niet trek.

Beeb: stampt mij echt plat van binnen. Als ik zit krijg ik blauwe ribben (rechts), de hele boel beweegt heen en weer en als ik lig gaat ze dwars liggen en staan ofzo, dan heb ik aan twee zijkanten uitsteeksels... :confused: Ik vind het heel erg leuk om het allemaal mee te maken en te voelen, maar soms is het wel een beetje vervelend (vooral als je ergens zit waar je niet goed rechtop kan zitten).

Nog even een vraagje: hebben jullie ook last van je buik bij stukjes lopen? Ik bedoel echt maar 100 meter ofzo, dan krijg ik al zo'n strak gevoel in mijn onderbuik... erg vervelend gevoel. Ik ben nogal een doorstapper, maar nu moet ik echt heel langzaam lopen... en dat helpt zelfs niet.

Nou werk ze en rust ze en poets ze allemaal en tot later!
    Ik ga zo naar mijn arbeidsvoorwaardengesprek bij mijn nieuwe werkgever(per volgend jaar).

Deel Deze Pagina