Tjonge jonge dames, een dagje niet online en ik moest echt heeeel veeel pagina's bijlezen. Even kijken wat ik onthouden heb: Beeb: hier drukt ze ook rechts tegen mijn ribben en soms helemaal in mijn zij. Voelt heel beurs aan, soms zelfs spierpijn gevoel. Strak gevoel: heb ik ook met lopen. En bij het opstaan na langer te hebben gezeten. Dan trekt het onderaan mijn buik. Soms kan ik bijna niet rechtop staan. Kraamhulp: heb nog niets gehoord, maar die zullen denk ik wel een dezer dagen bellen. Kamertje: alles staat nog in dozen. We hebben ook weer een druk weekend voor de boeg, dus ik weet nog niet wanneer we het in elkaar zetten. Loopt niet weg he... Zag wel dat ik bij mijn Mutsy kinderwagen een hele mooie luiertas had gekregen in zelfde kleur als autostoel en wagen. Wist ik niet. Gelukkig hangt aan die ik had gekocht nog een kaartje, die ga ik dus ruilen. Voor die 50 euro zoek ik wel wat anders leuks uit. @Anno: succes morgen bij de VK @Kaatje: trek je niets aan van je kappersvriendin. Jij weet hoe het zit, ook met je kappersbon. Tis jouw bruiloft en je mag zelf weten hoe je alles wilt regelen en doen. Meer heb ik niet onthouden Moet ook veel werk inhalen na een dag niet hier te zijn geweest (wat zal dat na 5 maanden wel niet zijn) dus ga snel weer wat doen. Liefs voor allemaal...
Goeiemorgen! Ben twee dagen heel erg braaf geweest om niet s morgens iets te schrijven, dus nu kan het wel even Vond het net erg rustig op kantoor. Niemand die belde. Ja, als je de nachtstand vergeet uit te zetten zodat het antwoordapparaat nog steeds op staat is het idd errug rustig @nikky: Sterkte met het verlies van je kat. @eva: bah, ruzie maken is nooit leuk. Gelukkig heb je het wel weer goed kunnen maken. @parr: tja, euh inleggers Ik heb ook van die rollen papier hoor, maar zag ook bamboe-inleggers. Denk dat dat voor extra absorptie is, ik weet het ook niet zo goed. Maar ze waren 3,5 per stuk, dus ik dacht, doe mij er maar 5, dat kan er nu ook wel bij Ondertussen vanalles tussengekomen, dus ik mis vast wat reacties, komt straks wel weer. Over een uurtje begint mn weekend, joepie. Ik schrijf straks wel weer verder, want het is even erg druk
zo ff zitten net weer de boel gezogen en gedweilt. de banken gezogen en eentje al afgesopt. nu de andere nog het leek wel een zandbak dat heb je met een hond en een kat en natuurlijk niet te vergeten mijn kleine ventje die vanuit de zandbak zo op de bank is geklommen gisteren haha. maar nu is de grote weer schoon straks de andere nog ff en dan hebben we dat ook weer gehad. @iris antwoordapparaat er nog op laten staan hihi kan gebeuren toch zou ook wat voor mij wezen om te doen hihi. @yule ik heb het idd ook wel eens niet altijd erg iri maar het hoort erbij denk ik.
Zo hier ook weer even de tijd om te reageren alhoewel ik niet alles onthouden heb. Ik voel de kleine de hele dag en s'nachts slaapt ze heerlijk rustig, als dat straks ook nog maar zo is haha. Eergisteren ben ik gebeld door de kraamzorg, ik krijg in totaal 60 uur hulp en eventueel kan dat verlengd worden met 20 uur extra huishoudelijke hulp dus op zich is dat wel lekker alleen niet echt eerlijk tegenover de meiden die veel minder krijgen. Morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd want mijn buik is nog steeds niet echt gegroeid en daar zal ze wel weer over beginnen. Ik heb de laatste weken erg veel moeite met eten, brood eten gaat nog wel maar zodra ik sávonds een bord warm eten voor mijn neus zet heb ik gewoon geen honger meer, ik kook voor mijn mannetje en dochter wel gewoon iedere dag warm en eet dan zelf maar een broodje of wat yoghurt en fruit om toch wat binnen te krijgen. Voor de shopaholics onder jullie, ik ben op zoek naar gekleurde wattenbolletjes, vroeger zag je die wel in drogisten en zo maar ik kan overal alleen maar zakken met witte vinden, hebben jullie misschien een tip over waar ik ze zou kunnen krijgen? Schoonmaakwoede: Ik word gewoon gek van mezelf, 3 x stofzuigen op een dag is hier tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, en ik word gek van ieder stofje of kledingstuk wat er ligt,ook een glas staat niet langer als 1 minuut op het aanrecht, erg vermoeiend. fijne dag allemaal. xx
goedemiddag ladies @Krisstel mn bloeddruk was 80/50 Wat een leuk kado van je zusje @Nikky gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt met de pretecho.Leuk hoor Wat erg van je poes Sterkte! @Eva wat vervelend van jullie ruzie, maar gelukkig hebben jullie het weer bijgelegd. Is nooit leuk ruzie @Dorientje succes vanavond bij de Gyn! @Anno super dat je zo snel terecht kan bij de Gyn. @Yule hier hetzelfde gevoel als ik loop, ook al zijn het kleine stukjes.. @Delayla wat lekker dat je zoveel uur krijgt zeg! Geen idee waar je die wattenbolletjes zou kunnen krijgen Hier verder geen nieuws eigenlijk. Heb daarstraks mn kraampakket gehad met de enorme kraamverbanden haha..wel weer leuk om te zien maar als ik eraan denk dat ik die dingen weer moet gaan dragen Dhani heeft vanmorgen de mobiele telefoon van mn zusje in de vijver gegooid We konden hem niet meer vinden dus hopelijk lukt het mn vader vanavond. fijne dag nog allemaal!
@yule: ook hier last met lopen. En ook bij kleinwe stukjes. WERK: kijk wel uit naar mn verlof, maar vind nog een aantal weken moeten werken helemaal niet erg. BEEB: is heerlijk druk. Wringt zich ook op plekken dat eigenlijk niet past, tenminste het voelt heel onprettig voor mij. Volgens mij hebben inmiddels ook al mijn ingewanden blauwe plekken. KAMERTJE: alleen de lamp moet nog opgehangen. Heb van de week eindelijk een leuke gevonden. En dan is het helemaal klaar. Heb nog lekker een voedingskussen gehaald om mij nu te steunen bij het zitten en liggen. Alles doet pijn, mn rechterbeen, heup en ribben. Ben hiervoor ook naar de huisarts geweest (op aanraden van de vk) en die heeft me doorgestuurd naar de fysio. Dus volgende week voor het eerst naar de fysio en hopelijk helpt dat. Kan nu trouwens ook niet meer op de bank liggen als ik alleen thuis ben. Kan dan namelijk vaak niet meer overeind komen.
Nog maar 1 maand tot de meeting Werd net gebeld door de juwelier, de ringen zijn binnen.. ik ben blij ! Tweety, balen dat je nu niet dezelfde kraamverzorgster krijgt. Pupke, darmen van de hond zijn gelukkig weer tot rust gekomen. Gelukkig valt je dieet mee en super dat je nichtje thuis is. Ingetje, had hier ook de box vol ballonnen liggen,maar door de warmte en tijd worden de ballonnen steeds kleiner en gaat 1 van de katten er gewoon tussen liggen. Hebben nu de ballonnen eruit gehaald, schot op zijn kant gezet en deken over de rand gehangen. dan kunnen ze er dus niet in. Straks met verlof ben ik toch meer beneden dus kan ze er dan uit jagen. En wil jij voortaan niet meer zoveel in huis doen op je vrije dag ! Dorientje hoe was je groeiecho? of heb je die pas om 17.00 uur? Dniise, en hoe ging je intake en hoeveel uren krijg je? Hier is ook aangeboden om iemand van de thuiszorg te sturen,maar denk niet dat ik het doe. je krijgt al zoveel mensen over de vloer en dan ook nog 1 of 2 vreemden van de thuiszorg. Los het nu op met mijn moeder en vriend, en hoop (ga er vanuit) dat mijn schoonmoeder ook een keer een stofzuiger door het huis wil gooien. Yule... jee niet meer sexloos Hier ook last van mijn buik bij (lichte)inspanning. Denk goed aan jezelf hoor, als het werk te veel is idd gewoon nee zeggen. Marielle, en zijn je spulletjes er al? En compleet? Roshi, heb het op jou manier geprobeerd met het voedingskussen,maar vond het nou niet echt ideaal liggen en mannetje draaide zich alsnog om haha Vriendin van me hangt het kleed standaard over het randje van de box als ze er niet is. Parr, vind me zelf af en toe ook wel heel geduldig hoor. al moet ik wel op mijn tong bijten. wil idd geen ruzie voor de bruiloft maar daarna heb ik het echt wel even gehad vanaf mijn kant. Wordt steeds mooier die banner ! SanneMart ,gelukkig weer goed nieuws bij de vk Sunshine, jij gelukkig ook goed nieuws bij de vk, op je bloeddruk na Arme hond.. is er al een uitslag? Knuff Mooie buik en niet twijfelen,maar gewoon meegaan naar de meeting ! ow jee das niet best van het mobieltje. is ze verzekerd? Ydnic, volgens mij zijn er niet echt speciale dekens voor in de kinderwagen. heeft geloof ik dezelfde maat als een wiegdeken. Denk dat ik gewoon een lekker fleecekleedje gebruik en de kleine dan wat dikker aankleed. zit geloof ik ook nog iets van een dekentje bij mij standaard bij de wagen. Krisstel, zonder mannen natuurlijk,geloof niet dat de mannen vrijwillig met een stel kakelende kippen in een huis gaan zitten ( misschien een idee om de mannen in een apart huis te stoppen ) Nou geloof wel dat de nesteldrang begint te komen..wil baby wasjes doen ! Nikky, ahh wat erg van je poesje. dikke knuff Eva, balen die ruzie,maar soms is het idd nodig om even te ontladen. blijven praten is idd wel erg belangrijk. Delayla..ben heel erg jaloers op je 60 uur.. Zo he he.. een half uur later, maar ik ben weer bij.
Mijn beebje is gemiddeld dan ook weer niet zó'n druktemaker als ik jullie zo horen. Af en toe aardverschuivinkjes en schopjes, maar niet enorme bulten en staan enzo.
Hey allemaal! @ Freesia fijne vakantie meid! Ik ben jaloers @ Pupke fijn dat je nichtje weer thuis is! @ Anno hoe was het bij de gyn? Hopenlijk valt alles mee en maakt de kleine dadelijk nog een groeispurt. @ Yule goede avond dus geweest gisteren Fijn hoor! @ Sunshine ja de vk liet ons vorige keer ook het hoofdje voelen door er met 2 vingers langs te duwen, wel een grappig gevoel maar ik heb het thuis nog eens geprobeerd maar dan lukt het niet meer Sterkte met jullie hond! @ Nikky oh wat erg van je poes Sterkte hoor! @ Dorientje gefeliciteerd met je verjaardag ! @ Yule ja ik merk ook heel erg bij een beetje lopen mijn banden trekken en een harde buik. Gisteravond dus partneravond bij zwangerschapsyoga. Ik vond het helemaal geweldig mijn hubbie iets minder (beetje zweverig..) Hij deed wel goed mee en heeft een paar heerlijke massages geleerd die hij wel wat vaker mag toepassen . Ik kon het ook wel begrijpen want hij was snotverkouden. Op een gegeven moment moesten de vrouwen gaan liggen en de mannen hun hand op de buik houden zodat wij onze ademhaling in zijn hand voelden. Halverwege moest ie een paar keer zijn neus poetsen dus het moment was een beetje weg Maar ja we hebben in elk geval weer vanalles geleerd! Net overleg gehad waarbij druk gediscussieerd werd en ukkie bleef maar aan het bewegen, volgens mij vond ie die ambtenarentaal maar niks!
@wupje leuk zo'n partneravond ik krijg mijn man echt niet mee maar ben zelf ook niet zo'n typetje ervoor dus heb mij nog nooit opgegeven voor zoiets @pupke gelukkig dat je nichtje weer thuis is zeg @moppiepoppie hier ook wel schopjes en het gevoel dat ze omdraait maar ook geen golfslagbad ofzo hoor(maar wat niet is kan niog komen ) @yule wat een gezellige avond heb je je mannetje bezorgd zeg @nikky sterkte ermee @dorientej hoe was de echo : @yule ik heb hier ook al een paar weken last van vooral de harde buiken als ik teveel heb gedaan(foei debby je zit niet voor niets thuis ) @kaatje het gaat al opschieten voor je he wanneer ga je de ringen halen : en maak je niet druk over je haar je loopt met een hele mooie buik rond en daar zullen de meeste mensen op letten denk en in deze tijden leer je je echte vrienden/vriendinnen kennen @tweety misschien krijg je nog een veel leukere kraamhulp (denk ik dan maar ) en doe je rustig in je huisje morgen weer een dag he @sannemart gelukkig was alles weer goed @ydnic ik gebruik gewoon een fleecedeken zie je toch niet als je je hoes van de bak eromheen hebt @delayla lekker zeg 60 uur(al moet ik er niet aan denken maar dat is ieder zijn eigen keus en ben ook helemaal niet teleurgesteld dat ik maar weinig uur krijg want heb dit zelf aangegeven) @dreames dus dat word verplicht in bed rusten @sunshine lekker he die grote kraamverbanden ik schrok er verleden week eigenlijk ook weer van hier drie babywasjes weggestreken het gaat eindelijk wat worden en heb gelijk geurbuiltjes van zwitsal in de kast gelegd (heerlijk als je er nu binnenkomt gewoon verslavend ) verder niet veel te melden en straks mijn zoon weer van school halen(nog 3 weken en dan heeft hij lekker 6 weken vrij en hoef ik niet elke keer heen en weer te scheuren ) misschien kom ik vanavond nog en ander iedereen he;le fijne avond en tot morgen(niet te veel beppen hier want anders moet ik weer zoveel lezen ) liefs debby
Geloof dat mannetje het ook niet 100% super vind om straks naar de partneravond te gaan,maar hij vind het wel nuttig dus gaat mee. Wie van jullie heeft trouwens ervaring met gewonen Yoga? Vriendje begon vorige week over dat als ik bevallen ben we misschien wel samen op Yoga konden , om zo te leren ontspannen ( hij heeft de ziekte van crohn, en wordt juist geprikkeld door stress )
@Delayla: die gekleurde wattenbolletjes! Weet precies wat je bedoelt, maar ik heb geen idee of die nog gemaakt worden... Ze zijn wel leuk! @Kaatje: ik deed eerst gewone yoga, maar nu zw.sch. yoga. Fijn dat de ringen binnen zijn! @Debby: mannetje heeft MIJ een leuke avond bezorgd, haha! @wupje: zie het helemaal voor me, je mannetje met zijn snotneus... wel sneu voor hem hoor! Lopen: het stelt wel gerust om te horen dat meer van jullie last hebben bij het lopen. Ik voel me echt een bejaarde worden. Babywasjes: heb ik ook wel eens zin in! Maar er ligt steeds zoveel gewone was... Misschien dit weekend dan. Kamertje: is nog steeds niet af bij ons... commode moet nog knoppen krijgen, lamp nog niet gekocht, laat staan opgehangen, nog een plank kopen en ophangen, ledikantje... oja en een groot geschilderd doek ophangen (maar dat gaat mijn mams doen). Ik krijg wel een beetje de riedel in mijn gat als ik dat allemaal bedenk...! [/b]
Nikki wat zielig van je poes moet er ook niet aan denken dat ik 1 van mijn katten moet missen. Dikke knuffel voor jou! Dus ik moet op zoek naar een wiegedekentje. Weer wat geleerd We hebben net de vaatwasser binnen die we van mijn oma voor ons huwelijk hebben gekregen. Ben er helemaal blij mee. Wij deden hier alles nog met de hand. Maar met de kleine in het vooruitzicht leek het me toch wel erg handig. Vandaag weer een gesprek op mijn werk gehad met 1 van de onruststokers. Was erg verhelderend en heb besloten het verder te laten rusten. Ik heb de persoon waar alles mee is begonnen maandag recht op de man af gevraagd wat haar bezielde om achter mijn rug om zo te lopen kletsen. En als ze een beetje lef had dit recht in mijn gezicht te zeggen. Heb iig haar excuses gekregen. Iets waar ik weinig mee op schiet maar wat iig bij haar wel duidelijk maakt dat ik niet met me laat sollen. En ook vandaag ben ik redelijk tevreden met hoe het gesprek liep de baas zat erbij en was na afloop ook redelijk tevreden met het verloop van het gesprek. Dus einde discussie! Nog 12 halve dagen werken en ik ben voorlopig een hele tijd van ze af. Strijken! Hebben we hier ook iemand die zich vrijwillig aanbiedt dit te doen? Ik vind dit zulk ongelovelijk rot werk. Kan ook tegen betaling hihi.... Yule hier ook meteen reactie van mijn banden als ik ook maar iets sneller wil dan mijn lichaam aan kan. Moet gewoon even stoppen met lopen en dan weer rustig verder. Doe ik dit niet begind het meteen weer te zeuren. Anno succes morgen. En idd fijn dat je nog voor het weekend terecht kon.
Hoy allemaal, de groeiecho is ook pas om 17.00u. ik laat straks weten hoe groot onze jongedame al is.
Delayla misschien hebben ze bij de action die gekleurde wattenbolletjes nog. Ik weet dat wij ze bij de Da waar ik heel lang gewerkt heb ze niet meer konden bestellen. Of misschien bij een wat klassiekere drogist een wat ouderwetse die heeft ze misschien nog wel liggen.
Ben ik weer geschop: Word ook helemaal verrot geschopt, al is het bij mij gelukkig veel kwantiteit en iets minder kwaliteit (kwaliteit in de zin van echt harde, pijnlijke schoppen). Voel het ook overal, boven, dan weer onder en dan weer opzij. Dus ofwel is uk heel erg lenig dat ie overal wel komt ofwel gebruikt ie z'n subtropisch zwemparadijs nog volop. Zou best dat laatste kunnen zijn, want donderdag bij de VK lag ie dwars en vrijdagochtend op de echo met z'n hoofd naar beneden... strak gevoel: Heb ik ook. Voel het meteen als ik opsta en een stukje stap. Heb ook hetzelfde "probleem" met stappen: ben gewoon om iedereen op een hoopje te lopen en nu moet ik zodanig minderen dat ik voorbij gestoken word door mensen met rollators @ingeltje: Tsk, is wel de bedoeling dat je het een beetje rustig aan doet op je vrije dag... Zo hard in huis werken. Die verdomde nestdrang. Veel succes met werken, maar morgen gelukkig vrij Wou vandaag ook een boel gaan poetsen, maar ik doe het maar even niet. "Gelukkig" heb ik ook nog geen heleboel kleertjes, dus echt gaan wassen kan ook nog niet. @dorientje: Nog een gelukkige verjaardag! Veel succes straks met de groeiecho. kraamzorg: Wacht nog steeds op hun telefoontje, zal wel bijna gaan komen. Gisteren nog eens smakelijk gelachen met de brochure waarin stond "wij garanderen u de nodige zorg, ook tijdens de vakantie of een onverwachte geboortepiek". Jaja. Soit, met die extra huishoudelijke hulp zal het ook wel opgelost geraken en natuurlijk eerst even de intake afwachten. @anno: Veel succes morgen bij de gyn. Fijn dat je idd voor het weekend nog terecht kon. @delayla: Fijn dat je zoveel kraamzorg krijgt. Je moet je niet schuldig voelen hoor Gekleurde wattenbolletjes... ik weet welke je bedoelt, maar heb die ook in geen eeuwen meer gezien in de winkels @sunshine: Veel succes met het opvissen van de mobiel. Het is niet leuk voor je zus, maar toch ook een beetje grappig Hopelijk doet ie het ook nog (kan best, mobieltjes kunnen tegen een stootje) @kaatje: Jaa, nog maar een maand tot de meeting. Kijk er ook wel naar uit. Hopelijk ga ik ook nog wat zeggen, want ik typ wel veel, maar als ik in een grotere groep zit, word ik heel stil... Fijn dat de ringen binnen zijn, weer een zorg minder Gewone yoga... hmm, geen ervaring mee. M'n moeder heeft het wel een paar jaar gedaan, maar dat is ook al weer 20 jaar geleden vrees ik Heeft er trouwens iemand al aan babyyoga gedacht? Naar het schijnt is dat ook erg leuk: yoga speciaal voor moeders en kleine baby's... @wupje: Gelukkig heeft ie het toch goed overleefd. Jammer van de verkoudheid, want dat kan inderdaad het moment breken Hopelijk onthoudt ie alles en worden de massages thuis ook nog toegepast. Hmm, moet eigenlijk m'n eigen yoga lerares even mailen over de door ons gemiste partnerles (mag em inhalen in augustus). kamertje: Als we ergens gordijnen vinden, zijn we wel klaar denk ik. Misschien toch maar eens beginnen met uberhaupt zoeken naar gordijnen @ydnic: Fijn dat alles zo goed uitgepraat is op je werk. Met excuses ben je idd niet veel, maar je hebt toch maar laten zien dat je niet met je voeten laat rammelen. Zo, ik heb een lekker lang weekend nu. Morgen dag vrij en ein-de-lijk naar de kapper. Het zal weer een hele verandering zijn: haar dat zowaar in model ligt (voor de volle 3 dagen ) Zaterdag gaan we naar Belgie, maar ga het daar lekker rustig aan doen. Deze keer eens niet van het ene familielid naar het andere rennen. Hopelijk heeft m'n "mental coach" (m'n zus) me tegen dan een mailtje gestuurd met daarin de beste aanpak om het een en ander tegen m'n moeder zeggen. En anders probeer ik het zelf wel Zus komt trouwens weer in Belgie wonen. Die is ook aan het duimen dat ik niet te vroeg beval, want ze komt eind augustus pas en zou me graag nog zien als ik zwanger ben. Laatste keer dat we elkaar zagen was met Kerstmis en toen was ik wel zwanger, maar wist het niet eens zelf Ik stuur haar wel regelmatig buikfoto's en echo's, maar het is toch anders "in het echt" Toen ik het haar vertelde was ze langs de ene kant heel blij, maar ze vond het ook erg dat ze zo ver zat (Berlijn). Terug naar Belgie komen was niet het plan dat ze in gedachten had voor zichzelf, maar ze heeft nu toch een positief iets om naar uit te kijken. Soit, einde familieverhaal
hey hey Hier weer een updateje van mij. Me moeder is gelukkig weer thuis.Ze mocht gistere al meteen na huis.Ze heeft gistere wel veel pijn gehad direct na de operatie , dus moest ze wel langer blijven omdat ze pijnstilling kreeg.Ze mocht daarna wel naar huis en is thuis lekker in bed gaan liggen.Nu vandaag gaat het , ze heeft nu nog wel pijn en het begint ook een beetje te zwellen (is normaal borst is eigenlijk gewoon flink gekneust).Dus ook vandaag ligt ze , nog een beetje onder invloed van de narcose , lekker in bed.De operatie zelf is goed gelukt en ze heeft er als het goed is maar 2 kleine sneetjes aan overgehouden.De 2 knobbels die verwijdert zijn , zijn meteen opgestuurd en worden meteen onderzocht.Helaas duurd de uitslag wel wat langer , die krijgt ze pas 11 juli.Dus dat is nog afwachten. We zijn allang blij dat ze weer lekker thuis is. Met mij en de beeb gaat het verder goed had gister wel wat harde buiken meer als normaal maar kwam volgens de vk door spanningen.Toen me moeder eenmaal uit de ok was waren de harde buiken ook meteen over. Kleine laat ook gewoon lekker van der voelen en is ook gewoon super aanwezig Hadden jullie mij al op de lijst gezet ? 16 juli vk+echo Ik ben er weer weg van.En laat snel weer iets weten !
Iris, hier nog een die in een groep een stuk stiller is als achter de pc. Ben echt een type wat eerst de kat uit de boom kijkt voor ik echt in een groep spring. vind de meeting super leuk,maar ook wel een beetje (veel) spannend. kan daarin echt een zenuwpees zijn,maar valt achteraf altijd hartstikke mee Miracle, gelukkig is je moeder weer thuis, en nu hopen op een goede uitslag. Zal je zo gelijk even op de lijst zetten. Daarna duik ik nog even een uurtje mijn bed in. ben vanmiddag al geweest maar lijkt wel of ik 2x zo moe ben met dit hete weer. Liefs
@anno veel succes morgen! @sunshine was jouw zusje zeker erg blij mee denkt niet dat hij het nog doet vanavond... @ydnic zij schrok er zeker van toen jij haar op aan sprak gelukkig is het een beetje geregeld! en idd nog ff en ben je een tijdje van ze af! @kaatje super dat de ringen binnen zijn! nog eventjes he @miracle gelukkig liep de operatie goed! en nu flink duimen voor 11 juli! haar nu ff flink in de watten leggen Ik heb gelezen in de info boekje van Naviva (kraamzorg) dat je boven water moet hebben... maar dat hebben wij niet! De wc, badkamer en keuken zijn beneden. Het is niet zo'n trap naar boven, je bent er zo, maar goed kunnen ze dan wel weigeren? straks zit ik zonder kraamzorg omdat ik boven geen water heb Moet ook weer naar de kapper om de puntjes eraf te hebben... kijken of ik voor volgende week of zo afspraak kan maken.. Zo en nu ga ik ff liggen. Straks nasi eten en 2e avond bv cursus.
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ GEBOREN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL ~ Chaartje79 ... 03-09 [26+5 weken] ... 950 gram - 36 cm ... ZKH ... BV 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING! 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ... 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV 24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim Nu: 49 september mama's! De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Roshi <--> Chaartje 79 Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> decia mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Juni 27: Krisstel Intake kraamzorg, Funnyme herkansing pretecho 28: Azeb verlof! 30: Funnyme groeiecho, cervixmeting en controle gyn Ingeltje vk Juli 01: Cossy pretecho 3D + 4D, parr1983 vk + herhaling pretecho 3D/4D Dorientje 3D echo 02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC 03: marielle82 vk Lindaa vk 04: Funnyme gyn 07: Jale Pretecho 3D/4D 08: Jale vk+extra medische echo, Lise controle gyn + groeiecho, Anno103 vk 10: kaatje85 vk 11: Funnyme controle gyn 15: Jikke verlof! 16: Miracle vk + echo 17: Diddl vakantie & aansluitend verlof! 18: Ingeltje verlof! 19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof! 21: Roshi vk 22: steen verlof! 25: Yule verlof! 25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof! 28: foover verlof! Anno103 verlof 29: FunnyMe verlof! Augustus: 01: MirandaTecho gyn 02: marielle82 vakantie en verlof! 04: IrisB verlof! Wupje verlof! Lindaa verlof! 05: Mss Ace verlof! 07: Nic79 verlof! 15: Pisum verlof!, Parr1983 verlof! 18: Marijke1982 verlof! 19: Dreames verlof! 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! 28: MirandaT verlof! September: 16: Dorientje verlof Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597 Meeting 26 juli 2008 * Tinkerbel1984 * Cossy * Parr1983 * Tweety * Moppiepoppie * Nic79 * Krisstel * Kaatje85 * IrisB * Dreames * Chaartje79 (onder voorbehoud) * Ingeltje * Roshi Miracle je staat er op !