September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr je moet idd stromend water hebben op de verdieping waar je bevalt.
    zou dit bij het intake even goed vragen, sommige kraamverzorgsters doen er niet zo moeilijk over,maar anders moet je dus beneden in een ziekenhuisbed bevallen.

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Nou lieve allemaal,

Ik moet jullie helaas weer lastig vallen! Hier is alvast weer een link naar de enquête voor mijn scriptie. Iedereen die de moeilijke woorden-enquête nog niet heeft ingevuld, willen jullie pleeeaaase deze wel invullen? Deze duurt zelfs korter, maar tien minuten! Je moet twee korte stukjes tekst lezen en dan paar ja/nee-vragen erover beantwoorden. En alsjeblief wel mij helpen: het is mijn eindenquête! Kan ik lekker daarna alle aandacht aan beebietje geven :D

In totaal plaats ik vier links naar deze enquête, want ze verschillen alle ietsje in woordkeuze. Je hoeft ze natuurlijk niet alle vier te doen; als je deze doet, dan hoef je de komende weer niet te doen, en andersom.

Als je trouwens de moeilijke woorden-enquête van 2 wkn geleden al hebt gedaan, mag je helaas met deze eindenquête niet meer meedoen, want dan weet je al teveel ;)

Dit is 'm dan:
    http://www.thesistools.com/?qid=56726&ln=ned

Alvast enorm bedankt!! O, en als je mensen kent die 'm ook zouden willen doen voor mij; stuur dan please please please de link naar ze door. Zet het op fora, waar dan ook! Er moeten zoveel mogelijk mensen meedoen :D

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ha lieverds

nou ik had op iedereen gereageerd klik ik de site weg :cry: alles dus voor niets geweest pfffff

hier gaat alles goed, s-paps en s-mams zijn net op visite geweest echt een onwijs lief pyamatje gekregen voor de kleine met nog lievere sokjes :D

verder mijn werk gebeld om te vragen of ik nog eens antwoord op mijn email kreeg "ze is op vakantie" dus ik vraag "sinds wanneer" antwoord: sinds gister.... sja ik had het vorige week maandag al gemaild. nu heeft een andere (lieve) collega het alsnog voor me gedaan. had ook een mailtje van mijn baas gekregen (die al die tijd al helemaal niets had laten horen) dus ik dacht "wat lief" nou nee hoor hij kon nog net vragen hoe het ging maar vervolgde gelijk met "kan jij onderstaande vraag beantwoorden" :rolleyes: heb geantwoord maar niet gezegd hoe het met me gaat want dat interesseerd hem blijkbaar toch niets. Verder hebben wij een pv waarvoor we iedere maand 10 euro betalen deze heb ik per heden stop laten zetten omdat ik er niet eens zeker van ben of ik wel mag blijven na m'n verlof dus krijg ik gister mijn salaris wat denk je.... 10 euro is er gewoon vanaf gehaald :evil: (niet dat het me om die 10 euro gaat maar gewoon om het principe) dus ik heb hem nu een mail gestuurd met verzoek alsnog die 10euro te storten.......

zo dat was weer ff mijn klaagzang hihi

ik ga nu ff koken, ik maak nasi ala roshi :D jammie

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb uk en puk nog niet gevoeld vandaag... Gisteren waren ze extra druk aanwezig en nu nog niets....

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ha daar is al wat zacht getrap!

6. hier vandaag ook alleen zacht getrappel en gefriemel, misschien omdat ik me zo druk loop te maken, kan maar niet uit mijn hoofd krijgen.

vanavond reunie van mijn basisschool, wel leuk, zo´n 11 jaar later. mijn nichtjes komen eerst naar hier en dan gaan we gezellig samen.
    de oude leraar van groep 8 gaat namelijk met pensioen.
    heb er niet zo´n zin in maar heel de avond thuis zitten duurd ook lang. allemaal maar hopen dat het snel morgen een uurtje of 11 is dan moet er toch wel meer duidelijk zijn.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Kijk dat is mooi FunneMe :D Ik heb het ook vaak hoor, dan denk ik: Waar blijft het toch? En binnen een half uur voel ik haar weer.

Heb wel weer bijgelezen maar weer to much om op te reageren, wel een aantal dingen blijven hangen ;)

Kraamzorg: Tot nu toe krijg ik nog de volledig aantal uren, en als ik het zo lees mag ik daar heel erg blij om zijn!
    Schopjes: Het is idd lief en schattig en ik geniet ervan maar soms :x Haha! Ze schopt me nu echt wakker s'nachts als zij niet lekker ligt, dan is het even minder leuk ;)
    Strak gevoel: Herken ik wel, maar lees ook overal dat beeb nu het hardt aan het groeien is, denk dat het daarmee te maken heeft.
    Werk: Ik ben jaloers op jullie en jullie waarschijnlijk op mij ;) Ik zou dolgraag weer even aan het werk gaan, onder de mensen zijn, maar mag niet, dus heb al heel lang "verlof" :(

Oooh shit ik moet binnekort bloed prikken, vergeet het helemaal :oops: Maandag maar gelijk doen, het moet hier altijd zo vroeg, balen want ik ben gek op uitslapen :p

Hoe is het trouwens met Jale? Tijdje al niet gezien volgens mij of vergis ik me :oops: Maar ja, manlief komt vandaag vroeger thuis, dus ga zo maar eens aan het eten beginnen! Had in de C1000 ineens megatrek in braadworst, dus die heb ik lekker meegenomen :p Wel eerst manlief gebeld om te vragen oftie worst lust, vondtie ene hele vreme vraag, en ik kwam er ook pas na 5 minuten achter dat het misschien wat raar klonk :)

Liefs XXX

8. haha die is goed, of je worst lust.

hier voelde hubbie aan dat ik geen zin heb om te koken dus eten we de groentesoep die ik gisteren heb gemaakt met broodjes uit de oven, jammie.

moeten eigenlijk ook nog ff naar mijn Szus, hubbie moet geknipt worden en zij heeft een kapsalon en is op donderdag en dinsdag langer open.
    betekend korting dus moeten wel daarheen haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Moppie, helaas ik had wel tijd gehad voor je enquete, maar ik heb de vorige ook al gedaan...succes!

10. 2konijntjes

26 jun 2008
    9
    0
    0
    Mede houder zaak
    Zutphen
    Ik ben mama van 3 zoontjes van 3,4 en 11 jaar en nu zwanger van het 4e jongetje. Ik ben 1 Sept 2008 uitgrekend

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Och.. misschien wordt je rustig als je hoort wat wij nog allemaal moeten doen:
    - schilderwerk afmaken
    - meubels in elkaar zetten
    - lamp kopen en ophangen
    - gordijnen uitzoeken en ophangen
    - muurstickers bestellen en plakken
    - verdere inrichting doen
    - geboortekaartjes regelen
    - kraamlijst spullen kopen (nog vrijwel niets in huis)
    - spullen wassen
    - kleertjes kopen

En vast nog wat dingen. En ik maak me er ook niet druk om... komt allemaal wel :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moppiepoppie, sorry heb je vorige al gedaan,dus mag hier niet aan mee doen.

Roshi, nou lekker zo´n baas. en zou idd ook gewoon die 10 euro terug eisen, idd niet om het geld,maar om het princiepe

FunnyMe, kleine is hier ook een stuk rustiger vandaag. misschien ook last van de warmte

Anno, veel plezier vanavond !

Tinkerbel, idd al een tijd niets van Jale gehoord, misschien erg druk met oude bekenden opzoeken en babyshoppen? Misschien kan haar buddy even sms-en
    ow zie dat ze geen buddy heeft. zal even een krabbel achterlaten op haar hyves.. ze is nog wel dagelijks online,dus vast niet iets heel ergs.

2konijntjes, welkom bij de groep !

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey dames net een dutje gedaan, helaas wel weer opstaan om te koken :( ben echt moe, was mij vandaag verder niet echt lekker, beetje slap trouwens ?

kraamlijst? wat houdt dat in?

ff verder met de nasi...

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Zo Jannes dat is idd nog wel een 2 DO-lijstje wat jij hebt :D
    Ik hoef (gelukkig) alleen nog even de lamp t ehalen en de kledingkast.. de rest staat al.. ja ik moet alleen nog een paar kleine dingentjes halen..
    is een babyfoon een must in de eerste periode? of kan ik zoiets ook halen als de baby er al is? wat vinden jullie ervan?

En ik was even aan het kijken op geboortekaartjes.nl, en had wat proefdingen binnen gekregen.. nu was er 1 die ik wel erg mooi vond.. maar voor een "echt" proefafdruk moet je aantallen etc bestellen.. maar ik wil eerst gewoon weten hoe het kaartje er uit komt te zien met de tekst die ik wil! want stel dat ik het toch niet mooi vind moet ik het dan alsnog betalen etc? wie o wie kan deze domme dame even helpen? :)

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ons TO DO lijstje is ongeveer even lang als die van Jannes..... :oops: :confused:

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha nou ga ik even een egoistische opmerking maken hoor :oops:

ben best wel blij om te horen dat er meer meiden zijn die nog niet alles klaar heeft,,
    ik had eerst ook niet veel klaar.. wel de ververij etc maar de ledikant etc niet..
    na die enge nacht met de weeen, heb ik er wel vaart achter gezet want was erg bag om die avond te bevallen terwijl ik dan nog niet alles af had! maar nu weet ik dus dat ik niet zo "hekserig" moet zijn en dat het wel goed komt!

*einde egoistische opmerking* :)

17. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoihoi,

Zo, het kamertje staat er hoor. Ze stonden vanmorgen om 9.50 al op de stoep. We waren de eerste..
    Verder alles ingericht vandaag. Echt hartstikke leuk zeg! Ben er zo blij mee!
    Werd vanmorgen gewoon ontroerd toen ik het an het uitpakken was. Ben maar naar buiten gelopen,want werd me even teveel...

Verder het wassen doe ik allemaal wel in mn verlof over 5 weken...
    Ik zal binnenkort is een foto maken van het kamertje.
    O, verder moeten we alleen nog de gordijntjes en de box en nog wat kleine dingetjes..Dan zijn we compleet.

Oh ja en natuurlijk van het borduurwerk, Parr1983!
    Echt schattig word het!

Verder kregen we nog een meevaller vandaag, we krijgen 335,00 euro terug van Oxxio.Mn dag kon niet meer stuk..
    Vanmiddag visite gehad van mn ouders en mn schoonzus, die waren natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar het kamertje :) .

Ik vroeg me nog af, hebben jullie een tummytub? Ik heb nu een badje, maar wat is handiger?

Nou meiden, Fijne avond verder!
    Groetjes Marielle

2konijntjes-> Welkom!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Absoluut! Langzaam lopen is de enige remedie....

19. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    he hoi,
    ha ha ben benieuwd hoe snel iedereen aan komt lopen met de meeting ( ik kan zelf niet maar er wordt natuurlijk uitgebreid verslag gedaan toch zeker? ).

Vraagje: stappen jullie nog?

Wat betreft badje: heb alleen een gewoon badje maar tummie tub schijnen ze wel heel lekker te vinden.

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier nog niet aan het kamertje begonnen :oops: maar we hebben wel de meubeltjes al maar moesten eerst nog 2 andere slaapkamers afmaken. het weekeind of iig volgende week is de boel klaar en dan gaan we aan de babykamer beginnen. hopen het weekeind de meubels voor mijn zoontje neer te zetten.

Deel Deze Pagina