Ben weer terug van mijn werk,maar heb de hele ochtend met mijn gedachtes hier, en bij chaartje en Levi gezeten. heb jessejaime op de hoogte gebracht,want die zit nu op de boot.. Chaartje, ook namens haar heel veel sterkte. @ Jannes, nee maakt me niet onzeker, maar alleen maar heel erg dankbaar, zet je idd gelijk weer met beide benen op de grond en laat weer zien hoe dankbaar en blij we mogen zijn met de wondertjes in onze buik. Heb het nieuws ook naar mijn vriend gesms-t. hij was hier ook helemaal stil van en extra dankbaar voor onze kleine.. Het is gewoon zooo oneerlijk !
chaartje heel veel sterkte. Ben helemaal stil van het bericht. Hoop zo dat het toch nog goed komt met Levi!
Ik had het ook naar mijn manlief gemaild en die belde net ook al even op. Erg lief.. Vandaag me voorgenomen om een echte goede rustdag te nemen. Had zo'n drukke dag eergisteren en was gisteren erg moe van het werk. Moet echt even pauze inlassen. Ik merk vandaag dat als ik ga staan/lopen dat mijn buik pijn doet. Helemaal een teken om rustig aan te doen vandaag dus. Ik ga maar weer ff op de bank liggen dus. Opeens lijkt 30 weken nog maar zo kort... je denkt dat je er bijna bent, maar het is nog zo pril. Alle kindjes moeten nog maar lekker blijven zitten in de buiken.
ik lees hier ook heel veel mee, en post af en toe ook een berichtje, ik las net het nieuws van chaartje..... lieve chaartje ik wil je heel veel sterkte wensen wat een verschrikkelijk nieuws, ben er helemaal stil van.....ik hoop op een wonder voor jou en levi.....dikke knuffff septembermama's jullie delen hier heel veel dus ik wil jullie ook even heel veel sterkte wensen.... liefs nikky
Chaartje: heel veel sterkte gewenst. Hier brand een kaarsje voor jou en Levi. Als je wil praten mag je steeds pb'en of mailen. Als je wil kan ik je ook mijn tel. nummer pbén al belde je maar om gewoon eens goed te huieln. Dikke knuffel voor je!
wat een afschuwelijk nieuws, ben er helemaal ondersteboven van. Wat maak ik me toch altijd druk om onbelangrijke dingen! Sterkte chaartje!
wat erg lees het nu pas, ik zit hier op mijn werk met tranen in mijn ogen... chaartje, onwijs veel sterkte toegewenst. wat ontzettend moeilijk moet dit voor je zijn
Geloof dat iedereen van zijn apperapo af is vandaag.. kan het nog steeds niet geloven. Dikke knuff voor jullie allemaal. (even een vraagje voor degene die al zoogcompressen gebruikt. hoe blijven die dingen bij jullie op hun plek zitten? )
Tja eigenlijk heeft niemand wat te melden. Begrijpelijk... al onze dingetje doen er op een moment als dit niet echt toe...
Kaatje; bij mij verschuiven ze ook vaak: die compressen. Nouja ik heb wattenschijfjes, omdat die compressen nog veel te groot en duur zijn. Maar die schijfjes schuiven vaak weg. Helaas gewoon vaak controleren en terugschuiven.
Ingeltje: toevallig zag ik gisteren compressen staan (heb ze nog niet nodig, maar oog viel erop) bij de Etos. Hele doos, eigen merk, was maar 1,99
ik gebruik nog geen compressen, heb eigenlijk het meeste last van vocht als ik thuis geen bh aanheb. Overdag valt het nog mee. Ik hoop het zo lang mogelijk uit te kunnen stellen want het lijkt me idd niet erg comfortabel zitten.