September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hebben ons net weer door 3 boeken met geboortjekaartjes doorgewurmd..... wat is dat moeilijk zeg! Maar gelukkig vinden we wel dezelfde soort kaart leuk. Waarschijnlijk wordt het een beetje humoristische kaart 8)

Nu nog de doopnamen bedenken :( Ik vind ze eigenlijk niet echt passen bij onze namen die wij hebben uitgekozen.

Dadelijk gaan we kijken bij het afdansen van ons neefje, hij zal wel zenuwachtig zijn ;)

Toch is het raar om deze normale dingetjes te schrijven terwijl het ook een heel verdrietig weekend is. Sorry Chaartje hiervoor, in gedachten ben ik al de hele dag bij jou.

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    *************INBRAAK****************

Lieve Chaartje, ik wil jou en je familie heeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen bij het verlies van jou dierbare Levi! Levi zal altijd in jou hart bij jou blijven en een oogje in het zeil houden... Ik leef ontzettend met je mee!

Sterkte!

Liefs Mironne

************UITBRAAK*********************

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: wat betreft de kraamzorg is het bij mij zo dat zo die 49 uur kunnen garanderen omdat ze het wel deuk hebben, maar niet zo erg als in het westen/noorden van Nederland. Die 20 uur extra zullen als eerste komen te vervallen als ze onvoldoende prsoneel hebben, maar op de site van IZZ staat dat je in dat geval 20 euro per uur kunt declareren. Ik neem aan dat dit bij jou ook geldt aangezien jij qua verzekering ook onder het IZZ valt.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Meiden.
    Hier ook een onrustige nacht gehad..

Wil iemand aub op de lijst zetten dat ik 7 juli de intake van de kraamzorg heb? Dank je wel !

Wie heeft zich aangemeld voor de september hyves?

Chaartje, mooie teksten meid !

Anno, gelukkig was alles toch goed bij de gyn.

Roshi, is helaas geen mac geworden,maar een lekker broodje op een terras. jij eetse vandaag bij de Mac.

Tinkerbel, kleine buik? Nee joh, hij is de schade aan het inhalen :)

Yule, zie dat je toch mijn handje komt vasthouden in de trein? Gezellig :)

Ga nu even samen met aanstaand mannetje de zolder opruimen.
    Morgen zal ik jullie heel erg missen,want heb vrijgezellenfeest,dus geen tijd en daarna denk geen fut om te lezen en te reageren.
    Iedereen een dikke knuff.

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Lola, welkom terug! Nog bedankt voor je kaartje!

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lola: ook al zo'n mooi gedichtje... kan me voorstellen dat je dat echt niet verwacht als je terugkomt van vakantie en je het forum opent... Verdrietig he?

@Pupke: oh, ik zie nu pas dat je in het zuiden woont. Dat verklaart een hoop! Ik krijg van UMC geen financiele vergoeding voor niet-genoten kraamzorg, maar de mogelijkheid om zelf voor 20 euro per uur een particuliere kraamzorg in te huren (alsof die er dan wel zijn... :rolleyes: )
    Of recht op extra huishoudelijke hulp ipv kraamzorg, maar ja, de hele week allemaal verschillende gezichten in mijn huis zie ik ook niet zo zitten eigenlijk.

@Kaatje: een leuke vrijgezellendag gewenst morgen! Ik kom idd je handje vasthouden in de trein, tenzij ik niet meer kan lopen ofzo tegen die tijd... ;)

Ben net terug van babypark Gouda. Het was weer knetterdruk daar natuurlijk, ik snap niet dat ze zo snel iedereen weten te helpen, want bij de gemiddelde winkel sta je echt veeeeeel langer te wachten als het zo druk is. Nou loopt er ook een buslading personeel rond, niet te geloven. Het zal wel big business zijn die babyzooi.
    Maar goed, heb de kinderwagen opgehaald en ik weet dat het niet slim is, maar ik heb de dozen zelf van mijn auto naar de lift en naar binnen getild... het was niet superzwaar, maar toch. Ik moest en zou die spullen in huis hebben... :rolleyes: :oops:
    Morgen alles uitpakken als vriendlief weer thuis is. Daar heb ik ff geen puf meer voor.

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden mag ik hier mee piepen, het kan zijn dat we een septemberkleintje krijgen en nagedrukt op kleintje. De gyn zet me rechtreeks op een week verder dit tevens ons kleintje echt klein is op dit moemnt. Moet om de 14 dagen op controle voor te zien of het nog groeid en hoeveel als het gegroeid is.
    Dus zou nu 26 weken zijn.
    Maar we zullen wel zien, Heb een KS en dat voorzien ze hier in belgie een week a 14 dagen voor uitgerekende data en dat kan dus september worden.

8. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Lieve Chaartje,

Ik wil je in deze moeilijke periode heel veel sterkte wensen. We denken aan je.

Liefs Marieke.

9. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hallo,

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik zie dat ik van de lijst ben afgehaald. Wil iemand mij er weer opzetten? Of mag ik er niet meer op. Ik lees regelmatig mee met jullie, maar reageer niet zoveel. Ik ben 31 augustus uitgerekend, ben 30 jaar, 2de kindje, eerste kind een jongen, wil graag thuisbevallen en borstvoeding geven. Ik ga 28 juli met verlof en heb 16 juli mijn volgende afspraak bij de verloskundige. Ik hoop dat iemand dit weer op de lijst wil zetten.

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Donderdag bij de verloskundige geweest. Bloeddruk en HB was goed. Hartje klopte ook prima.

Groetjes Marieke.

10. Aangezien dit toch ook (of misschien beter gezegd: voorál) een topic is over leuke dingen, wil ik toch eventjes over onze vakantie vertellen...

Wij hebben een lekker relaxed weekje achter de rug, al begon de reis meteen 'goed' met een flinke vluchtvertraging en we hadden al van die ongelukkige vluchten :( . Het was dus ongeveer 3.30 uur toen we in het hotel aankwamen. De terugreis verliep al niet veel beter: wederom vertraging (en dan zeggen ze wat van de NS... :( ) en pas om 5.30 uur gisterochtend thuis.
    Ik weet niet of het verband houdt met mijn zwangerschap (zelf denk ik een combinatie van zwanger zijn en 's nachts reizen), maar zowel de heen- als de terugreis zijn mij niet echt goed bekomen. Zowel gisteren als vorige week vrijdag ben ik zowat de hele dag wat misselijk geweest, heb ik last van mijn darmen gehad en ben ik een paar keer terug in bed gekropen...

Maar de dagen er tussenin hebben gelukkig alles goed gemaakt. Het resort (een hotel kon je het niet meer noemen...) bood echt van alles, al zijn we niet veel verder geweest dan het pierenbadje van 30 cm. Dat vond Jasmijn geweldig! Het badje was precies ondiep genoeg om haar zelfstandig in het water te laten spelen, al bleef een van ons telkens op de rand zitten om in te grijpen indien nodig. Ontzettend leuk om te zien hoeveel plezier je kind heeft in het water. Gelukkig was er altijd genoeg aanspraak in de vorm van ouders met kinderen in dezelfde leeftijd die ook waren 'veroordeeld' tot het pierenbadje... ;)

Onze dagen bestonden dus uit slapen, ontbijten, zwemmen, lunchen, slapen (Jasmijn dan en ik soms...), zwemmen, douchen, dineren, kinderdisco en naar bed. Eén ochtend en een avond zijn we met de bus naar de oude stad van Rhodos geweest. Die is erg goed bewaard gebleven en daardoor echt de moeite waard!

Hoewel Jasmijn nog niet veel begreep van de dansjes, vond ze de kinderdisco echt geweldig! Met foto's is het moeilijk om te laten zien hoe ze stond te dansen, maar we waren zo dom om onze videocamera vergeten mee te nemen... :oops:

Maar 8 dagen om zo'n manier doorbrengen is lang genoeg. Zelfs Jasmijn had er gisteren niet meer zo'n zin in en wij vonden het ook fijn om weer naar huis te gaan. We konden onze kamer - tegen betaling - gelukkig aanhouden tot 18.00 uur gisteravond, dus konden we uitgerust aan de terugreis beginnen.

De kwartfinale 'Nederland - Rusland' hebben we deels op een groot scherm in het hotel gezien. Er waren best veel Russen aanwezig en het viel me op wat een hartstochtelijk volk dat is! Bij het Russisch volkslied stonden ze massaal op en zongen uit volle borst (en met de hand op hun borst) mee. Dat zul je Nederlanders niet snel zien doen. De tweede helft hebben we op onze kamer bekeken. Achteraf gelukkig maar, maar dat was dus niet de beste helft... :(

11. @Zico: Dag mede-BAMmer (voor de 35-minners onder ons: Bejaarde aanstaande mama... ;) ), leuk om je hier ook te treffen!

Wie kan mij een korte update geven over hetgeen de afgelopen twee weken is gebeurd? Jullie hebben 100 :confused: pagina's volgekletst sinds mijn laatste bezoek voor de vakantie en het is echt niet te doen om die allemaal te gaan teruglezen...

Gisteren ben ik ook nog bij de verloskundige geweest. Onze uk ligt dwars (nu al... :rolleyes: ;) ) en daarom duurde het heel lang voordat we het hartje konden horen. Gelukkig bewoog uk regelmatig tijdens het zoeken, dus hoefde ik er niet van in paniek te raken.

Alles zag er goed uit, mijn bloeddruk is inmiddels weer gestegen naar 100/50. Nog steeds aan de lage kant, maar niet meer zo laag als een paar weken geleden. Van duizelingen heb ik dan ook geen last meer gehad.

Ik heb sinds een week of twee wel weer geregeld last van harde buiken, maar gelukkig lang niet zo vaak als toen ik zwanger was Jasmijn. Toen kreeg ik ze bij iedere beweging - en nu alleen maar bij echte inspanning - en zat ik vanaf de 28e week in de ziektewet...

12. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hey Kaatje ik was die me had aangemeld voor de hyves!

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje, ik sta ook aangemeld bij de september hyves :D

Foover, goed om te horen dat alles goed verloopt met jou en de zwangerschap

Lola, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, al was de reis dan wat minder. Heb ook zin in vakantie....

Zico, tuurlijk mag jij hier mee komen piepen. Hoop voor jou dat je kleintje nog wat flinke groeispurten zal krijgen voordat hij/zij wordt gehaald.

Kaatje, veel plezier op het vrijgezellenfeest morgen!

Chaartje, wat een mooi gedicht. Heel mooi gezegd zo.

Vandaag heb ik de babykamer laten verven en morgen kan ik eindelijk gaan beginnen met inrichten ervan. Teminste als ik niet weer zoveel last van harde buiken heb als vandaag, bij elke beweging die ik maak!

Gisteren hebben de duo-kinderwagen binnen gekregen die ik voor een prikje nieuw via Ebay had gekocht. Hij rijdt hardstikke lekker en neemt opgevouwen net zoveel ruimte in als de kinderwagen die we nu hebben

Kwam er vandaag opeens acter dat ik nogsteeds niet heb gehoord wanneer mijn zwangerschapsverlof ingaat en hoe het zit met mijn zwangerschapsuitkering. Van de Arbo heb ik ook nog niks gehoord en dat terwijl ik al vanaf 28 mei thuis zit... Toch maandag maar eens achteraan gaan bellen...

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:
    02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 weken] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*
    26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 49 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    27: Krisstel Intake kraamzorg, Funnyme herkansing pretecho
    28: Azeb verlof!
    30: Funnyme groeiecho, cervixmeting en controle gyn Ingeltje vk
    Juli
    01: Cossy pretecho 3D + 4D, parr1983 vk + herhaling pretecho 3D/4D Dorientje 3D echo
    02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC, dreames pretecho
    03: marielle82 vk Lindaa vk
    04: Funnyme gyn, Jekkia gyn
    07: Jale Pretecho 3D/4D, Kaatje85 intake kraamzorg
    08: Jale vk+extra medische echo, Lise controle gyn + groeiecho, Anno103 vk
    10: kaatje85 vk, roshi intake kraamzorg
    11: Funnyme controle gyn, Anno103 groeiecho en controle gyn, lindaa intake kraamzorg
    15: Jikke verlof!
    16: Miracle vk + echo, Foover vk
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    18: Ingeltje verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof!
    21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg
    22: steen verlof!
    24:Jekkia vk
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof! Anno103 verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: IrisB verlof! Wupje verlof! Lindaa verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    15: Pisum verlof!, Parr1983 verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    28: MirandaT verlof!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Chaartje79 (onder voorbehoud)
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule

sorry, om een of andere reden krijg ik ook dat vlindertje niet te pakken

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zit ook bij IZZ, hier dus zelfde verhaal. Als ik die 20 uur extra niet krijg, dan krijg je 20 euro per uur vergoed, goed hè! Da's 400 euroooo!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kijk het even goed na Yule, want in mijn voorwaarden wordt een vershol gemaakt tussen de 20 uur extra kraamzorg en de gewone kraamzorg.
    Voor de gewone uren die ze niet kunnen leveren krijg je idd een vergoeding om eigen kraamhulp te zoeken of huishoudelijke hulp. Maar die 20 uur estra zorg wordt gecompenseerd door 20 euro per uur = dus 400 in totaal. Heb zelf de site van IZZ goed nageplozen!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:
    02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 weken] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [&#9794;&#9794;&#9792;&#9792;] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [&#9794;] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [&#9794;] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [&#9794;]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [&#9792;] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [&#9792;] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [&#9794;] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[&#9792;&#9792;&#9792;] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [&#9794; ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [&#9794;&#9792;] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [&#9792;] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[&#9794;] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [&#9792; ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [&#9794;]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [&#9792;] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 51 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    30: Funnyme groeiecho, cervixmeting en controle gyn Ingeltje vk
    Juli
    01: Cossy pretecho 3D + 4D, parr1983 vk + herhaling pretecho 3D/4D Dorientje 3D echo
    02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC dreames pretecho
    03: marielle82 vk Lindaa vk
    04: Funnyme gyn
    07: Jale Pretecho 3D/4D Kaatje 85 intake kraamzorg
    08: Jale vk+extra medische echo Lise controle gyn + groeiecho Anno103 vk Ingeltje intake kraamzorg
    10: kaatje85 vk Roshi intake kraamzorg
    11: Funnyme controle gyn, Anno103 groeiecho en controle gyn Lindaa intake kraamzorg
    15: Jikke verlof!
    16: Miracle vk + echo, parr1983 intake kraamzorg
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    18: Ingeltje verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof!
    21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof! Anno103 verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: IrisB verlof! Wupje verlof! Lindaa verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    28: MirandaT verlof!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Chaartje79 (onder voorbehoud)
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule

Jekkia, je hebt de verkeerde lijst gequote, dus als je zelf iets erop hebt gezet dan graag ff doorgeven, dan kan het er weer bij gezet worden! Ik heb nu alleen even de gegevens van Foover en kaatje erbij gezet.

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Zico: tuurlijk mag je hier meeschrijven! Welkom dan!
    Hoe kan het eigenlijk dat de gyn je een week verder zet als je kindje juist klein is? Dat snap ik niet helemaal...

@Lola: klinkt als een relaxte vakantie. Die misselijkheid zal idd wel van het 's nachts reizen en moeheid komen. Ik heb het altijd van een jetlag (als ik niet zwanger ben) en heb tijdens mijn zwangerschap tot ca. 24 weken last gehad van misselijkheid als ik heel moe was.

Tja, update van 100 blz...
    Eh...even uit mijn hoofd hoor wat ik nog weet.
    - Nu ja, Chaartje en Levi heb je natuurlijk zelf gelezen.
    - Dorientje is weer thuis na opname ivm vroegtijdige weeen.
    - Iris heeft gas moeten terugnemen ivm contracties.
    - Kaatje treft hoop voorbereidingen voor haar huwelijk.
    - Parr haar verbouwing (van het huis dan) schiet al heel aardig op.
    - Anno, Lindaa en Miracle hebben extra groeiecho's gehad (meen ik).
    - FunnyMe heeft over max 5 weekjes haar tweeling.
    - Van Rainbow hebben we niet veel meer gehoord, maar ze was wel thuis uit het ZH en het schijnt goed te gaan.
    - Moppiepoppie: of je even 1 van haar enquetes wil invullen als je de 'moeilijke woorden quiz' NIET gedaan hebt.

Eh... jeetje. Ik weet het niet meer allemaal. Als ik iets fout heb, pin me d'r niet op vast. Correcties en aanvullingen zijn welkom!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @ Zico: leuk dat je hier ook om het hoekje komt piepen! Gezellig hoor!

@ Lola, hey buddy! Fijn dat je vakantie leuk was! Ik wilde je dit weekend al even een sms gaan sturen, om je even op de hoogte te brengen, maar zie dat je dus al terug bent. Welkom thuis!

@ Yule: zie berichtje voor jou boven de lijst!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond dames.

@yule ja mijn ukkie bleef ook schoppen zovan ik ben er nog! voelde mij toen wel een beetje dubbel :(

@anno super dat alles goed is!

@kaatje onwijs veel plezier morgen!

@tinkerbel ik zie ook duidelijk een verschil hoor!

@zico welkom!

@foover super dat alles goed was bij de vk. Je bent waarschijnlijk van de lijst gehaald omdat je te weinig meekletste... maar diddl/ingeltje/kaatje kan jou zo weer toevoegen hoor! (durf niet meer aan de lijst te frutselen totdat ik weet hoe ik de vlinder erop krijg...:()

@lola jouw vakantie klinkt super! een lekker uitrust vakantie ;) mooi dat alles goed was bij de vk!

Gisteren de geboortekaarten besteld. Eerst ff heen gebeld over de tekst etc. maar wat wij wouden kon wel dus ff een Word doc. gemaakt en toegevoegd. Ben benieuwd naar de proefdruk :D

@ingeltje lekker gewerkt? bij ons was het rustig. Maar mijn rug is killing me :( manlief had voor de tijd gemasseerd maar mocht niet baten :(

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Allemaal: het plaatje is erop te krijgen als volgt; als je de lijst quote, zet hij de link fout neer, dat hadden jullie al door.

De juiste manier hoe de link hoort te staan =

[ img ] http:// www. de linkvan het plaatje. jpg [ / img]

Dus even de goede link eruit knippen en tussen de img codes zetten (zonder al die spaties natuurlijk) en alle andere url codes weghalen.

Op het werk was het erg druk, maar goed te doen. Ga nu lekker bankhangen... totlater!

xxx

Deel Deze Pagina