ja had ik gisteren ook gedaan en het plaatje was er maar was niet zichtbaar, weet je wel met zo'n kruisje in het vakje
@Ingeltje: ik had het gezien! Zat al druk de voorwaarden van UMC door te lezen, maar ik kan het echt niet vinden. Er staat alleen iets over standaard vergoedingen enzo en 2 noodmaatregelen ivm tekort kraamzorg die ik al noemde. Over de extra uren staat niks...
mooi gedicht Chaartje! Kristel> jammer zeg dat die kraamhulp zelf niet kan, is altijd wel fijn als je weet wie er komt Tinkerbel> jij bent nu waarschijnlijk aan het genieten van je laatste "niet mama" feestje.... veel plezier! Yule> en? hoe is je kinderwagen???? Kaatje> hier ook geen mac, we hebben lekker bij ouwehand iets gegeten. veel plezier morgen en laat het lekker over je heen komen he! Zico> welkom en klets gezellie mee Foover> we waren al een beetje bang dat het misschien niet goed met je ging... gelukkig ben je er weer, wel wat vaker van je laten horen he dat vinden we fijn om te weten Lola> fijn dat de vakantie zo leuk was meis! Parr> leuk he het kaartje in orde maken, ben benieuwd of je proefdruk direct bevalt Ingeltje> ga jij inderdaad maar even rustig aan doen na een dag werken!!! fijne RUST avond meis! wij zijn vandaag naar ouwehand dierenpark in Rhenen geweest. Vanmorgen was het echt r*tweer maar we besloten toch te gaan. +/- 14uur waren we er en om 16.30uur was ik echt gebroken dus zijn we weer lekker huiswaard gegaan. (vind dat ik het best lang heb volgehouden). aangezien we allebei helemaal dierengek zijn was het een erg leuke dag even een vraagje aan iedereen: bij de oktobermama's is er een mama die niet meer meeklets omdat zij vind dat er niet op haar gereageerd word. Heeft iemand van onze mama's daar ook last van? zoja zeg dit dan aub dan kunnen we (met z'n alle) daarop letten. Natuurlijk is het niet altijd mogelijk om op iedereen te reageren en soms reageer ikzelf ook weleens niet op iemand omdat ik me dan niet geroepen voel om te reageren maar ik zou het erg jammer vinden als er mama's zijn die dit gevoel hebben. Verder wil ik nog even kwijt dat ik echt superblij ben om een septembermama te zijn, wij praten hier echt onwijs leuk met elkaar over de uiteenlopendste dingen en vooral met respect naar elkaar (iets wat ik bij andere maandmama's topics nog weleens vind ontbreken. Liefs Roshi
huh mijn teller loopt niet door hoe kan dat nou weer? ik moet nu op 12 weeks and 5 days staan.... naja tijd voor een nieuwe
@roshi heb je niet gezien hoor hihi. wij zijn vandaag ook naar ouwehand geweest. het was stik druk van allerlei acties liepen er rond. wij waren er rond 12 uur en eerst miezer en daarna ff een paar druppels echte regen daarna was het lekker weer. wij zijn ook weer optijd weg gegaan want na half 4 was ik het zat we moesten nog met de trein terug en boodschapje doen dus waren pas om half 7 thuis maar het was wel ff leuk om er weer uit te zijn.
@roshi ik denk dat wij allemaal het gevoel hebben dat wij over het hoofd worden gezien, ik heb dit ook weleens. Wel jammer maar is een grote groep. Zelf doe ik mijn best om op iedereen te reageren. Totzover denk ik dat dat gelukt is. Dus probeer ik in mijn achterhoofd te houden dat het mogelijk is dat ik over het hoofd wordt gezien. Verder heb ik het hier wel naar mijn zin!
@roshi: ik heb 'm nog niet uitgepakt.... vind het leuker om te wachten tot morgen als mijn vriendje er weer is. Plus dat die dozen toch wel zwaar zijn. Doen we het lekker samen! Raar ben ik he? Ik pak cadeautjes ook het liefst pas de dag na mijn verjaardag uit... Ik heb er iets van opgevangen ja, bij de oktobermama's. Even mijn gedachten daarover (misschien een beetje cru, maar ik vind het nogal overdreven wat daar gebeurt). Wat mij betreft speelt dat hier niet, wel in het begin eventjes, toen er wat echo's enzo over het hoofd gezien werden, maar ik geloof dat iedereen hier wel snapt dat je niet altijd op iedereen kan reageren. Anders wordt het een soort verplichting om niemand over te slaan en dat gaat dan wel ten koste van de inhoud vind ik... Als iemand het gevoel heeft systematisch overgeslagen te worden, kan dat heel vervelend zijn, maar mijns inziens heeft dat meestal meer te maken met een gevoeligheid daarvoor en minder met de realiteit. Helemaal als je ondanks geruststellende woorden je kont tegen de krib gooit en 'dan maar niet meer komt, lekker puh!'. Het is toch niet zo dat men hier meeschrijft om vervolgens mensen expres te negeren ofzo lijkt me! Maar wel goed om het even na te gaan. Ben het helemaal met je eens dat het hier supergezellig is en iedereen heel leuk op elkaar reageert! Fijn is dat!
hoi hoi, Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand hier het gevoel kan hebben om overgeslagen te worden....volgens mij reageren wij juist altijd veel op elkaar. Maar goed, anders horen we het wel toch..... Hier een rustig dagje, manlief is werken, de verveling begint nu soms wel een beetje toe te slaan hier op mijn bedje....maar goed probeer ook wel mijn gedachten te verzetten hoor. Morgen al weer 30 wk! Joepie! Heerlijk meiden, een dagje naar de dierentuin!
Meiden, ik wilde even laten weten dat ik trouw elke dag meelees, maar de laatste tijd niet zoveel te melden heb zelf....weet ook niet waarom. Alles gaat ok hier, druk met kinderopvang in orde krijgen, volgend weekend beginnen we met de babykamer... Dus denk niet dat ik ineens foetsie ben, ik lees alles
@tweety> ik heb wel opgelet maar je echt niet gezien, wel 101 andere zwangere buiken zat je ook bij de zeeleeuwenshow van 14.30uur? daar heb ik namelijk het beste opgelet hahaha @Yule> dat zou ik echt niet kunnen hihi ik ben veels te nieuwsgierig hahaha knap hoor van je! nou veel plezier morgen met uitpakken @parr>ja precies je hebt allemaal weleens dat je denkt "hallo heeft iemand het gelezen" maar gelukkig geen "systematisch overgeslagene" hier geloof ik. Vond het gewoon nodig om het te vragen zal het echt heel sneu vinden als iemand zich "teveel" voelt @steen> ja was echt heerlijk zo'n daggie "slenterend appies kijken" @Eva> fijn dat je het meld meis dan hoeven we ons in ieder geval geen zorgen over je te maken
@roshi nee daar zat ik niet hihi vonden we mijn zoontje nog te klein voor. heb je trouwens ook nog milan uit gtst gezien? is best een leuke gozer in het echt hihi
Hoi allemaal, Ik heb niet alles teruggelezen, maar natuurlijk wel over Levi gelezen. @Chaartje: heel veel sterkte gewenst, ik krijg helemaal de kriebels als ik het lees zeg... Die kraamzorg dat is toch ook wat zeg. Ik heb nog niets gehoord, maar wel mijn kraampakket ontvangen. In plaats van alleen maar verband en bedzeiltjes hadden ze er dit keer ook iets leuks ingedaan: flesjes met verzorgingsproducten en een kruikje. De babykamer is nu klaar (ja, ja, ze hebben de 3e keer echt de juiste commode afgeleverd ). We hebben vandaag de 3D echo-film aan mijn schoonouders laten zien. Ze waren er helemaal stil van. Blijft toch allemaal heel bijzonder. Volgens de echo krijgen we een kindje met een rond gezichtje, een dopneusje en lange wimpers. En de spruit had nu al haar van 1,5 cm lengte, da's al best lang lijkt mij. Ik wil zo graag weten of het een jongen of een meisje is, maar mijn vriend wil het absoluut niet weten ik moet dus gewoon geduld hebben Fijne zondag allemaal! Ester
@yule idd er wordt soms overgeslagen maar wij weten dat dat niet gemeend is! en verplicht op iedereen reageren is ook niet leuk! vraag mij af of die okt. mama het wel te sprake had gebracht dat zij over het hoofd werd gezien? welke blz moet ik weze om dit te lezen?
Hoi hoi allemaal! Over het reageren... Je kan idd niet altijd op iedereen reageren hoor. Er wordt ook zoveel geschreven en als je maar 1x per dag online kan komen, is het geen doen om iedereen persoonlijk te noemen. Maar dat is toch logisch. Volgens mij gebeurt het ook hier niet hoor dat er op iemand helemaal niet wordt gereageerd. Iedereen probeert toch gewoon z'n best te doen @Roshi en Tweety, wat grappig dat jullie allebei vandaag in Ouwehand waren! @Yule, leuk je kinderwagen! Laat je foto's zien? @Eva, fijn dat alles goed gaat met je! @Lola, welcome back! Leuke vakantie heb je gehad! Alleen balen van die misselijkheid met het reizen en de vertraging.. Vooral ook als je dan zwanger bent en ook nog een kleintje bij je hebt. @Parr, hopelijk is de proefdruk naar wens van je kaartje! Ik heb vandaag zitten speuren op internet en heb 1 hele leuke gezien, maar die was gelijk weer zo duur haha. Zal je altijd zien @Ingeltje, veel plezier met het bankhangen Hier staat Najib Amhali aan, geweldige caberatier Vandaag de blije doos gehaald bij Prenatal. Zaten wel handige dingen in Ook nog een leuke knuffel en een roze pakje maatje 50 gekocht. Leuk hoor weer babyshoppen hihi. Mocht ook nog een cadeautje uitzoeken voor m'n verjaardag. Wilde al een tijdje een horloge van Guess en die heb ik nu gehad van m'n mannetje. Lief he Maandag kan ik naar de fysio. Ohja iemand vroeg nog waar ik precies een beknelde zenuw had, maar ik voel het midden in m'n linkerbil zeg maar, maar nu ook af en toe in m'n rechter . Dus denk niet dat dat het is.. (klinkt meer als bi, iig als ik op internet lees en ervaringen hoor van vriendin en collega..) Maar goed maandag weet ik meer hoop ik. Vandaag blijkbaar ook weer teveel gedaan zo te voelen... Maar goed lekker rustig avondje vanaaf.
@ Roshi en Yule: Ben het met jullie beide helemaal eens. Vind het lief van Roshi dat ze in ieder geval even controleert of iedereen zich hier nog prettig voelt en gezien voelt, maar sta ook achter het antwoord van Yule. We doen ons best om op elkaar te reageren en de ene dag pik je eens die er uit en de andere dag weer anderen. Als iemand zich inderdaad systematisch genegeerd voelt, dan mag ie dat best zeggen hier, maar ik denk dat we allemaal heel erg ons best doen om elkaar er bij te betrekken!
@elsje> nog max 12weken dan weet je het geslacht haha gemeen he, nee hoor mij lijkt de spanning ook wel erggggggg leuk. @tweety> echt waar? nee die heb ik niet gezien, he weer een "star" misgelopen hahahahah @parr> oktobermama heeft besloten bij het topic te blijven, het ging me ook niet om haar persoonlijk maar meer of er hier ook mensen zijn die daar last van hebbben @Miranda > ik hoop echt dat de fysio iets kan doen aan de bilspier... echt kl*te lijkt me het @ingeltje> ik denk dat yule en ik precies hetzelfde bedoelen dus dan ben je het met ons allebei op dezelfde punten eens hahahaha sorry ben in een klierbui vandaag Lieve allemaal ik wens jullie een hele fijne avond ik ga eens kijken wat mannetje allemaal uitspookt Tot morgen weer
@mirandat dat geknepen zenuw gevoel heb ik ook hoor in mijn billen! maa rik heb geen BI maar Bekkenpijn, is minder erg dan BI en gaat na de bevalling weer weg zeggen ze [-o<
Ok thanks Parr voor de uitleg! Miss is dat het dan ook wel bij mij. Nog 2 daagjes en dan weet ik het precies als het goed is. Lastig is het iig wel.