Hallo iedereen Allereerst alle zwanger van harte gefeliciteerd Wij zijn gisteren voor de eerste echo geweest Alles is in orde we hebben het hartje horen en zien kloppen . Wij waren gisteren ook volgens de meting 7 weken en 1 dag zwanger Het babytje is nu wel 1 hele cm hihh Groetjes christina
Ja, erg he Ingeltje... Ik zit nu voor het eerst in een paar dagen weer op mijn werk... viel niet mee hoor om 5.45 uur opstaan! Tjemig. :-& Lief van je Littleme om Annna een hart onder de riem te steken! Super. @stina: fijn dat alles goed is. Het lijkt me heel bijzonder om dat voor het eerst bevestigd te krijgen via een echo! (ik moet nog 3,5 week wachten helaas)
Thanks ladies ben weer even gerust gesteld hihihi! @Christina, fijn meis dat alles ok is. En een hele cm wow. Dat verdubbelt zich nu alleen nog maar in sneltreinvaart. Met Lyn hadden wij een echo met 8 weken, zie mijn profiel. Hij is wel erg vergroot, maar toch leuk zo'n eerste foto van je kindje he? Bah straks weer werken. Eerst een volksverhuizing naar mijn ouders (Lyn is daar vandaag) haha
Ze is 7 weken te vroeg geboren (spoedkeizersnede, placenta liet los en baarmoeder scheurde) maar tis een pittige tante en deed alles al snel op eigen kracht. Je zou nu absoluut niet meer zeggen dat zij een prematuurtje is. (al zeg ikhet zelf)
@ Lola: Ik zal me banner zo even aanpassen, thanks! We hebben nooit iets gedaan om de zwangerschap tegen te houden en we hebben zeker bewust geklust op de belangrijke dagen. Ik heb maar 1,5 week gevloeid en had meteen weer een regelmatige cyclus. Na 3 ronde had ik ook een positieve test maar mijn gevoel zei al dat het niet goed zat, en ik had gelijk want 2 dagen later werd ik weer ongesteld. Maar nu na 6 rondes (in totaal) dus weer zwanger (en je mag gewoon alles vragen hoor, is niet brutaal )
ja gaat hier uitstekend! een gezellig, vrolijk beeb, nou ja het baby zijnde is er wel van af Hoe is het met Raven?
Hier net een hele positieve test, mag vandaag al beginnen met plassen. Nog steeds hoofdpijn ondanks de zetpillen,dus blijf nog een dagje thuis en ga zo nog even mijn bed in. Zal de foto van de test zo ff in het album zetten. Groetjes !
@zanoni wat een geweldige foto van de kleine. En Ze heeft zo´n leuke naam. hihi @jekkia vannacht als een os geslapen. vnamorgen wel misselijk maar werdt ook rot wakker. om 7,45 uur en toen lag mijn man nog naast me. Dus die moest ik er snel uitschoppen, want die had allang weg moeten zijn naar z´n werk. Buiten het moet zijn. Heb nog steeds de hele dag zo´n zeurderig misselijk gevoel. maar ja als dat het enige is is het goed te doen. Vanmorgen op de weegschaal gestaan ben wel afgevallen, maar eet toch wel goed dus dat is alleen maar mooi. @christina al een hele centimeter. leuk he en fijn dat het allemaal in orde was. Wij moeten nog 2,5 wk wachten.
Heee ik meld me ook even voor het september topic Als alles goed is ben ik zo rond de 12e uitgerekend (moet wel eerlijk bekennen dat dat een eigen berekening is, enne rekenen is nou niet mijn sterkste punt ) Ik ga maar eens braaf lezen wat jullie allemaal geschreven hebben
Ik voel me misselijk en moet elke dag met de bus naar mijn werk das egt een ramp maja. Ik heb mijn echo over 2 weken hopelijk gaat de tijd een beetje snel.
Ik durf niet naar de wc Verder geen ergere krampen dan normaal, maar las net dat hoofdpijn ook een symptoom van een miskraam kan zijn. Als het mis gaat wordt ik echt gillend gek hoor, het moet gewoon goed blijven gaan ! Ga zo maar even spieken.
Ben jaloers op je Diddl. Ik moet nog 11 dagen aftellen. net geplast, was helemaal helder en schoon,geen roze slijm bij afvegen,dus zal wel eenmalig geweest zijn of verkeerde lichtval.