September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Yule, ja ik maak gelukkig 's nachts mijn uren wel! Ik heb echt zo'n tien tot twaalf uur slaap nodig, en dat red ik ook wel. Ik slaap nu overdag niet meer, omdat ik natuurlijk pas tegen twaalf uur gewassen en aangekleedt beneden zit. En schijnbaar kost het me toch allemaal wel veel energie....

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @yule & diddl & steen feli met de 30 weken!

@yule mooie buik foto! Ik moet ook binnenkort weer eentje maken...

Zo ik heb de wc geverfd.... deed eerst de schuine muur en je moet na het opsmeren met kwast en blokwitter 10 min wachten tot dat je met de structuur roller erover heen gaat, maar de muur was nog te nat dus dacht iknou als dat zo lang gaat duren kan ik de hele wctje gaan verven en dan 1 vor 1 de roller doen. Nou was mooi gelukt met de schuine muur maar de andere muren droogden te snel :confused: alles was toen bijna droog :c: dus snel per muur met de blokwitter en gelijk erachteraan met de roller &^@*^*# .... zucht en nu is het af. Ik neem eerst pauze voordat ik in de keuken bezig ga. Wil vandaag de plinten en nog 1 raampje doen en morgen als manlief weg is en de kattenluik op slot is doe ik de deur kozijnen...
    manlief is nu lekker een eitje aan het bakken voor op een bolletje :p :p

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Parr: ook hard gewerkt zie ik! Dat verven vind ik altijd best zwaar werk. Knap dat je dat nog allemaal kan/doet!
    Gelukkig wordt er wel goed voor je gezorgd... goed idee trouwens, gebakken eitje... :rolleyes:

@Steen: ja, die rust heb je ook wel nodig. Ik merk het ook hoor, ik doe best veel, maar rust ook veel meer dan normaal. Eigenlijk is dat veel beter volgens mij. Steeds tussendoor uitrusten, dan is de balans er tenminste. Ik ben normaal echt zo'n type dat alsmaar doorgaat en dan veel te laat rust neemt met als gevolg: instorten.

Zo, koelkast is ook schoon. Eigenlijk een werkje van niks, maar toch was het hier al sinds we hier wonen niet gedaan... :oops: Schaam me diep!
    Ik heb een theorietje over nesteldrang. Volgens mij heb je als je verlof hebt of minder werkt gewoon veel meer rust in je hoofd en ga je dingen DOEN. Ik heb ineens zin en tijd voor huishoudelijke klusjes waar ik normaal echt geen energie voor heb na een 40+ urige werkweek. Terwijl WC schoonmaken 5 minuten werk is, krijg ik het dan echt niet meer gedaan. Eigenlijk is het ook absurd, om fulltime te werken en zelf ook het hele huishouden goed bij te willen houden (=2e fulltime job!)

Zo dat waren mijn gedachten voor nu. Als ik teveel ouwehoer moeten jullie het zeggen hoor! :)

4. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Even snel een berichtje. Ben net thuis van een dolle dag Belgie , heb alles gelezen, maar ga voor een keertje eens uit m'n hoofd reageren, dus ja, ik ga mensen overslaan :oops:

reageren: Ik denk ook niet dat er hier iemand structureel wordt overgeslagen. Er wordt soms (nu ja, vaak :p) erg veel geschreven en dan is het gewoon onmogelijk om op iedereen te reageren. Ik probeer het zelf zoveel mogelijk te doen, maar je moet er idd wel even tijd voor hebben.

@lindaa: Ik had donderdag Prenatal aan de lijn (moest bellen over onze maxi cosi) en heb meteen even gevraagd naar de Blije Doos. Kan best dat je die pas later krijgt, want normaal gezien doen ze het pas in de 7de maand. Ik kreeg iig te horen dat ik me geen zorgen moest maken.

@eva: Klossen.. kan je idd halen bij de thuiszorgwinkel. Ik kan ze vanaf 32 weken afhalen, dus ergens rond die tijd moet jij het ook wel kunnen.
    Kraampakket hebben ze 2 weken geleden bezorgd, maar is waarschijnlijk per zorgverzekeraar verschillend.
    Kraamzorg... wacht ook vol spanning op telefoontje. Als ze eind deze week niet gebeld hebben, ga ik het zelf eens proberen.

@lola: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! :D Was het niet te warm?

@yule: Ja, die heb ik vorige week ook gehaald. Vind em best lekker, maar de "gewone" latte macchiato blijft m'n favoriet. Ha, koelkast... die heb ik vrijdag onder handen genomen. Werd ook wel eens tijd :oops: :oops:

@kaatje: Hopelijk heb je een fijne middag vandaag. Geen idee of je morgen nog even komt kijken, maar alvast een geweldige dag gewenst voor morgen! :D

En nu laat m'n geheugen me in de steek... :(

Familie dus bezocht gisteren. Toch iedereen gezien, dus giseren helemaal niet rustig aan gedaan :oops: Was rond een uur of halftien echt doodmoe, maar gelukkig geen harde buiken ofzo gehad. De rest van vandaag ga ik wel er-rug rustig doen.

Heeft er trouwens iemand al gemerkt dat eventuele "fobieen" erger worden? Jullie weten (of niet, of niet meer :p) dat ik niet echt dol op autorijden ben (ook niet als passagier). Nu heb ik daar bij m'n vriend normaal gezien geen last van. Maar gisteren toen we naar Belgie reden kwam het echt helemaal terug en vandaag nog erger dan gisteren. Heb echt de hele rit half verstijfd in m'n stoel gezeten. Zouden normaal gezien nog eenmaal naar Belgie rijden in augustus, maar denk dat ik dat maar niet meer doe... :( Komen ze zelf nog maar eens.

En, joepie, 30 weken vandaag. Toch weer een ander gevoel, zo'n 3 ervoor...

Fijne middag nog dames!

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

FF een ego-berichtje... :oops: Ben een beetje gestresst, ons katje is vannacht weg gelopen... :(

Hij zat op het balkon, maar daar zit hij hartstikke vaak, normaal komt hij dan gewoon weer naar binnen als ik roep. Maar vandaag dus niet... We wonen op 3 hoog dus hij komt nooit buiten, ik ben echt bang dat hij onder een auto komt ofzo... Ik denk dat hij naar beneden was gesprongen en toen bang werd omdat hij niet meer naar boven kon, en dat hij toen is weg gerend en verdwaald ofzo... We zullen hem blijven zoeken, ik hoop dat iemand hem vind ofzo (hij is gelukkig wel gechipt)...

Groetjes Cossy

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Iris: herkenbaar hoor! Ik zit nu ook niet lekker meer als passagier. Normaal liet ik me het liefst vervoeren, maar ik rijd nu liever zelf. Ik vind al snel dat er te hard gereden wordt of te bruusk gestuurd. Dat komt ook omdat het schrapzetten bij bochten niet makkelijk meer gaat. Ik krijg snel harde buiken van drempels en bochten enzo. Als ik zelf rijd heb ik daar geen last van, misschien toch omdat ik veel voorzichtiger ben gaan rijden? (niet langzamer :oops: maar wel behoedzamer)

Ik ben ook een stuk banger voor aanrijdingen. Als iemand te dicht op me zit krijg ik het stikbenauwd. :pale: Heb laatst een Maserati (schrijf je dat zo) bestuurder heel boos aangekeken nadat ie me van de weg had gedrukt met zijn aso bak. Ik was in staat om uit te stappen bij het stoplicht en hem eens flink de waarheid te zeggen! :evil: Toch maar niet gedaan (lijfsbehoud).

Weet je wat me ook zo opvalt, dat zoveel mensen met hun telefoon aan hun oor autorijden. [-X Het lijkt wel veeeeeel meer sinds het 300 euro boete oplevert. Ik snap daar echt niks van. Met zo'n mega grote MPV of SUV rondjakkeren en dan continu zitten te bellen.... :rolleyes: Ik voel me dan wel bedreigd hoor in mijn ieniemienie autootje...

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh Cossy, dat is echt niet leuk! Hij zal er wel afgesprongen/gevallen zijn... Vaak kruipen ze dan op de grond weg in een heg of struik of in een schuurtje of zo. Reageert ie wel als je 'm roept? Dan hoor je 'm misschien mauwen...

Hoop echt dat je 'm snel weer terughebt!

8. 4days

4days Niet meer actief

DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:
    02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 weken] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [♂] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... ZKH ... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    *Rainbow1984 ... 23 jaar... 1e ...
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...?? TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Nu: 51 september mama's!

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    30: Funnyme groeiecho, cervixmeting en controle gyn Ingeltje vk
    Juli
    01: Cossy pretecho 3D + 4D, parr1983 vk + herhaling pretecho 3D/4D Dorientje 3D echo
    02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC dreames pretecho
    03: marielle82 vk Lindaa vk
    04: Funnyme gyn
    07: Jale Pretecho 3D/4D Kaatje 85 intake kraamzorg
    08: Jale vk+extra medische echo Lise controle gyn + groeiecho Anno103 vk Ingeltje intake kraamzorg
    10: kaatje85 vk Roshi intake kraamzorg
    11: Funnyme controle gyn, Anno103 groeiecho en controle gyn Lindaa intake kraamzorg
    15: Jikke verlof!
    16: Miracle vk + echo, parr1983 intake kraamzorg
    17: Diddl vakantie & aansluitend verlof!
    18: Ingeltje verlof!
    19: Kaatje85 vakantie & aansluitend verlof!Krisstel verlof!
    21: Roshi vk, Diddl intake kraamzorg
    22: steen verlof!
    25: Yule verlof!
    25: Jannes 2w vakantie & aansluitend verlof!
    28: foover verlof! Anno103 verlof
    29: FunnyMe verlof!
    Augustus:
    01: MirandaTecho gyn
    02: marielle82 vakantie en verlof!
    04: IrisB verlof! Wupje verlof! Lindaa verlof! Cossy verlof!
    05: Mss Ace verlof!
    07: Nic79 verlof!
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof!
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    28: MirandaT verlof!
    September:
    16: Dorientje verlof

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Chaartje79 (onder voorbehoud)
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Cossy: Ik hoop dat je je kat snel terugvindt! Ik moet er niet aan denken om onze kat kwijt te zijn. Ik duim voor je dat 'ie snel weer terecht is!

10. 4days

4days Niet meer actief

Nee, helaas niet... We zijn de hele buurt al 10 keer door gelopen en hebben m overal geroepen, maar nix.... Normaal komt hij altijd als je roept, om zn minst gaat hij miauwen....

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Yule Ben jaloers op je... kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst langer dan 7.30u heb geslapen.

Ik heb een goed excuus voor de zwart/wit poeder, mijn bloeddruk is juist te laag. Moet nu ook weer die vieze tabletjes voor bloedarmoede slikken.

nestdrang begin ik ook steeds meer last van te krijgen, heb de hulptroepen al ingeschakeld voor de tuin en het zwaardere poetswerk en binnenkort komt de glazenwasser.

latte caramel bah, die geur alleen al, daar kan ik echt niet tegen.
    Laat ik nou net een doosje voor mijn vriend hebben gekocht... hij mag het alleen drinken als hij op veilige afstand gaat zitten :D

Crossy onze kat "sprong/viel" ook soms naar beneden toen we nog in de flat woonden. Hij bleef meestal in de struiken rond om de flat zitten. Meestal gaan ze niet ver als het onbekend terrein is, maar verstoppen ze zich heel goed. Wij hebben wel eens een heel weekend naar de kat lopen zoeken. Goed onder struiken kijken en eten meenemen om ze te lokken. Hoop dat jullie katje weer snel terug is, kan mij heel goed indenken dat je nu in de stress zit.

Heb je al de dierenambulance/politie gebeld? Misschien dat iemand anders jullie katje heeft gevonden...

Poeh, kreeg me net toch een harde buik en aanval van maagzuur en ja hoor, weer sinds weken moeten rennen naar mijn grote vriend de toiletpot. Krijg ik ook nog eens flinke steken en een harde buik waardoor ik net niet meer overeind kon komen.
    Net toch te druk bezig geweest.
    Mijn schoonmoeder en schoonzusje waren net even op bezoek en net op dat moment werdt Raven eenkennig dus heeft ze de hele tijd om mijn nek gehangen. Van oma moest ze helemaal niks hebben.
    Ze hebben allebei aangeboden om op Raven te passen als ik in het ziekenhuis lig na de keizersnede. Lief van ze he.
    Mijn vriend zou gek worden als hij dan thuis alles moet doen en op Raven passen en mij en zijn zoontje in ziekenhuis bezoeken. Tja, mannen kunnen maar een ding tegelijk he ;)

Yule, Diddl en Steen gefeliciteerd met jullie 30 weken zwangerschap!

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ff ego-berichtje, ik zal later vandaag op jullie gaan reageren.

Gister had ik de groei-echo. Alles zag er ok uit, en volgens de gyn was de groei nu gemiddeld (vorige keer zei ze dat-ie erg snel ging en een grote baby zou worden). Knul woog nu ongeveer 1550 gram.

Ik merkte alleen wel dat ze telkens weer terugkeerde naar het hartje om daar te kijken, en dat beviel me niet zo. Uiteindelijk zei ze waarom; er zat af en toe een extra hartslagje bij. Wij erop letten, en inderdaad.

Volgens haar kwam dat heel af en toe voor en kon het betekenen dat het hartje nog niet volgroeid was, en dan zou het vanzelf weer overgaan. Maar aan de andere kant zat het haar ook niet lekker en daarom heeft ze er opnamen van gemaakt om te laten zien aan collega's van het universitair ziekenhuis om hun mening te horen.

Als zij zeggen dat het niets is, hoef ik niet voor een extra controle, maar anders wel. De gyn zei dat het op zich goed was dat er geen regelmaat in zat, dus bijv om de 4 slagen een extra slag ofzo. Het was totaal willekeurig.

Ik voel me er toch niet helemaal prettig onder en ik denk dat ik nu liever in het ziekenhuis zal bevallen ipv thuis. Mocht er dan toch iets zijn.. Kan iemand dat aanpassen op de lijst? Thanks.

Ik besef me steeds en steeds meer wat een wonder het allemaal is. Ten eerste al om uberhaupt zwanger te worden. En dan om zwanger te blijven. Dan moet je nog maar afwachten of alles goed gaat met je kindje, en bij de bevalling enzo. En daarna kan er nog vanalles aan de hand zijn. Nee, ik neem niets meer voor vanzelfsprekend aan...

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik was aan het bijlezen, maar na het nieuws van Chaartje kan ik me daar niet meer toe zetten sorry!

Ik vind het zo vreselijk wat er gebeurd is. Op de een of andere manier blijft het toch erg confronterend.

Hier gaat alles goed. Van de week wel weer in het ziekenhuis gezeten met harde buiken die echt elke 5 minuten kwamen. Maar ja niks gevonden dus ik kon weer gaan. En daar wordt ik nou zo moe van! Die harde buiken komen niet voor niets lijkt me. Ik weet ook wel dat ze verder niets kunnen doen, maar ik baal er gewoon van. Wel hebben ze suiker in mn urine gevonden. Dus ik moet morgen om 8,11 en 15 uur bloed laten prikken in het ziekenhuis zodat het getest kan worden op zwangerschapssuiker. Om 9.10 heb ik dan de groeiecho en de cervixmeting en een controle.
    Woensdag moet ik naar het EMC voor een uitgebreide echo. En vrijdag(op mn verjaardag) heb ik weer een controle afspraak bi j de gyn. Ik wil dan eigenlijk een datum weten dat ik word ingeleid. Ik ben er gewoon zo klaar mee. Ik kan niets meer, waggel echt als een pinguin, heb het benauwd, harde pijnlijke buiken, ik slaap niet ik eet niet.... Tja misschien als ik een datum weet dat ik daar naar toe kan leven ik weet t niet.... Ergens heb ik ook het idee dat ik de 34 weken niet haal. Dat ze met ongeveer 32 weken komen. Vanmorgen de enveloppen afgeschreven voor de geboortekaartjes. Hubbie doet de babywas (ik heb alles al uitgezocht en op hopen gelegd maar kan echt niet telkens naar zolder lopen voor de wasmachine) Dus ik schiet al aardig op met mn things to do lijstje.

14. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 weken] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [&#9794;&#9794;&#9792;&#9792;] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [&#9794;] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [&#9794;] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [&#9794;]
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [&#9792;] ... ZKH .... FV TWEELING!
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [&#9792;] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [&#9794;] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    06 september 2008
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[&#9792;&#9792;&#9792;] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [&#9794; ] ... ZKH ... BV
    08 september 2008
    09 september 2008
    10 september 2008
    11 september 2008
    12 september 2008
    14 september 2008
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [&#9794;&#9792;] ...
    16 september 2008
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [&#9792;] ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[&#9794;] ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [&#9792; ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... THUIS ... FV
    22 september 2008
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [&#9794;]... FV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [&#9792;] ...
    28 september 2008
    29 september 2008
    30 september 2008

24 meisjes in de buik ... 10 jongens in de buik ... 8 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Juni
    Juli
    01: Cossy pretecho 3D + 4D, parr1983 vk + herhaling pretecho 3D/4D Dorientje 3D echo
    02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC dreames pretecho, Jikke vk
    08: Jale vk+extra medische echo Lise controle gyn + groeiecho Anno103 vk Ingeltje intake kraamzorg
    11: Funnyme controle gyn, Anno103 groeiecho en controle gyn Lindaa intake kraamzorg
    Augustus:
    September:

Meiden, we zijn bezig om een meeting te organiseren. Op het moment is de keus gevallen op een high tea in Utrecht. Op loopafstand van het Centraal Station. Voor meer info zie blz 596 en 597

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule

15. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hier ook een antwoordje.
    Klossen: heb je iid nodig voor de kraamhulp en verloskundige (arbeidsomstandigheden).
    Kraampakket: Ik krijg hem niet. Zit niet bij mijn verzekering in. Anders gewoon ff bellen. Weet je waar je aan toe bent.
    kraamhulp: heb ik ook nog niets van gehoord. en ik ga er morgen ff heen bellen. Weet ik gelijk of er een kans is dat er iemand komt in die periode. Ik hoorde nl ook dat het dan topdrukte is qua kraamvrouwen en "tekort"aan kraamhulpen.

16. 4days

4days Niet meer actief

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ Chaartje79 ... 03-09-08 [26+5 wkn] ... 950 gram - 36 cm ... *27-06-08*

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [&#9794;&#9794;&#9792;&#9792;] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [&#9794;] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [&#9794;] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [&#9794;]
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [&#9792;] ... ZKH .... FV TWEELING!
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [&#9792;] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    *Lise ... 32 jaar ... 2e en 3e [&#9794;] ... ZKH ... BV TWEELING!
    05 september 2008
    06 september 2008
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[&#9792;&#9792;&#9792;] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [&#9794; ] ... ZKH ... BV
    08 september 2008
    09 september 2008
    10 september 2008
    11 september 2008
    12 september 2008
    14 september 2008
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [&#9794;&#9792;] ...
    16 september 2008
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [&#9792;] ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[&#9794;] ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... ZKH ... BV
    19 september 2008
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [&#9792; ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... THUIS ... FV
    22 september 2008
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [&#9794;]... FV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [&#9794;&#9794;] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [&#9792;] ...
    28 september 2008
    29 september 2008
    30 september 2008

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Lise <--> Moppiepoppie
      Roshi <--> Chaartje 79
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> decia
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa

Agenda:

Juni
    Juli
    02: Diddl vk, Funnyme extra medische echo EMC dreames pretecho, Jikke vk
    Augustus:
    September:

Meeting 26 juli 2008

* Tinkerbel1984
    * Cossy
    * Parr1983
    * Tweety
    * Moppiepoppie
    * Nic79
    * Krisstel
    * Kaatje85
    * IrisB
    * Dreames
    * Ingeltje
    * Roshi
    * Yule

Voor alle dames die de lijst quoten:
    Om het vlindertje erop te houden:
    -De link van het plaatje eruit knippen
    -De rest van de tekst rondom de link verwijderen
    -Voor de link schrijven
    -Na de link schrijven
    Anders komt er geen plaatje maar een link in de lijst.
    Groetjes Cossy

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemiddag dames,

Even een snel berichtje:
    @Pisum, buddy: goh, dat is wel een beetje schrikken, nietwaar? Ik kan me voorstellen dat je je wellicht prettiger voelt in het ziekenhuis dan thuis bij de bevalling.

@FunnyMe: ik hoop dat je snel hoort wanner je wordt ingeleid. En ondanks dat ik begrijp dat het zwaar is voor je, hoop ik wel dat ze minimaal tot 34 weken blijven zitten.

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Cossy, als je dit nog op tijd ziet, wil je op de lijst m'n verlof aanpassen? Ik ga nu een week eerder, dus 28 juli ipv 4 augustus.

Heb je ondertussen al een spoor van je kat gevonden? :(

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Las ik dat nou goed? zelfs als je in het zkh wil bevallen, moet je je bed op klossen zetten?!?!

hmz, stond bij mij niet op de lijst van de kraamzorg.. zal het ze de 11e even vragen als ik de intake heb!

dan is er bij mij nogal wat verwarring wat betreft moltons etc. Op de kraamzorg lijst van babyuitzet staat dat je moltononderleggers en een moltonzeiltje hebben moet..

maar ergens anders las ik dat je dus weer moltonhoezen hebben moet.. ik snap er niet veel meer van!? Ik heb nu momenteel moltononderleggers en een molton bedzijl.. moet ik nu ook nog moltonhoezen hebben?!?! :(

en de een zegt dat je geen navelklemmen noig hebt en op de lijst van de kraamzorg staat dat je er weer 2 nodig hebt?! *zucht*

en dan staat er op de lijst dat je 2 kruiken met kruikenzakken hebben moet, en hoorde gister dat je waarschijnlijk geen kruikenzak oeft te halen omdat ze er hydrofiele luiers omheen doen!

help o help, want dit is echt allemaal verwarrend!

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Linda, haha zeg ook zo vaak tegen mijn man dat hij maar eens 1 dag zwanger moest zijn ;)
    Ga denk ik van de week ook eens bellen naar de Prenatal.

@Parr, klinkt goed..doe je wel een beetje rustig aan? Ik heb vanmorgen ook een gebakken eitje gemaakt voor manlief :D

@Cossy, heb je je kat al teruggevonden?

@Jekkia, klinkt niet echt fijn...doe je een beetje rustig aan? Fijn dat ze op willen passen...wat je zegt (de meeste) mannen kunnen dat echt niet aan ;)

@Pisum, kan me voorstellen dat je toch onzekerder wordt..het is toch iets wat niet hoor. Gelukkig zeggen ze dat het niet ernstigs is.

@Funnyme, wat vervelend dat je zoveel last hebt van de harde buiken. Wat je zegt..misschien helpt het om een datum te weten zodat je daar naartoe kan leven. Hoop dat je het een beetje vol kan houden en dat de meiden nog even blijven zitten. Lekker dat de enveloppen geschreven zijn en de was is gedaan..

Man is aan het sporten dus ben even ijverig in de tuin bezig geweest..( hij zal straks wel boos worden want mag van hem niet meer in de tuin werken...hoezo overdreven voorzichtig ;) )

Deel Deze Pagina