Ik heb dus echt pech als ik mn bed op klossen moet zetten! We hebben een super onstabiel doorhangend bed wat op dit moment op 2 stapels boeken staat.... Volgens mij stort het in zn geheel in als ik probeer eht te verhogen! Van het katje helaas nog geen spoor... We zullen straks nog eens buiten zoeken en morgen een de dierenarts enzo bellen of hij door niemand erheen is gebracht... Groetjes Cossy
hey hey dames hoe gaat het hier ? Heb helemaal nog geen tijd gehad om terug te lezen maar dat doe ik zodra ik er tijd voor heb FF kort berichtje over me moeder.Het gaat gelukkig ietsje beter , ze heeft natuurlijk wel veel pijn.Ze moet morge na de ha om nog een keer naar de wond te laten kijken of die niet gaat onsteken.Zou niet zo mooi zijn dus laten we hopen van niet. Verder gaat het met mij en ons kleintje super.Heb gistere de babyshower gehad en ben vandaag de hele dag bezig geweest met lekker uitzoeken , en opruimen en opvouwen en alles haha De kleine is ook lekker aanwezig geweest en heeft nu voortaan door dat als ze naar boven trapt ze mama verkeerd raakt.Dus dat doen we dan ook even af en toe.En goed hard !
haha cossy zie jullie al helemaal schommelen op dat bed! wat k*t dat je nog niets van je poesje vernomen hebt.. het dichtstbijzijnde dierenasiel al eens gebeld of de dierenambulance? kan misschein ook iets opleveren! Miracle: gelukkig gaat het wat beter met je moeder en idd morgen maar gauw even langs de ha!
Hoi allemaal, Blije doos: ik heb ook nog niets gehoord, ik wacht nog maar even af. Wel de doos van Etos en Kruidvat opgehaald en ook nog eentje van de babydump. Rechterbil: hier ook pijn in de rechterbil en onderrug, volgens fysio is het bij mij bekkenpijn...ik probeer dus maar niet te veel te bukken en traplopen doe ik ook zo weinig mogelijk. Nesteldrang: nu al last van? Nou ik niet hoor. Lig het liefst met boekje op de bank. Vind het wel fijn dat het kamertje klaar is, maar heb geen enkele last van schoonmaakwoede...was het maar waar Eet-tick: ik drink veel karnemelk en eet veel grapefruits en nutsen (niet samen hoor) Zalfjes: ik heb zwitsal gekocht en heb ook aantal flesjes natusan, ik vind zwitsal altijd zo lekker ruiken. Hier lekker dagje gehad. Met vriendin en haar 11 maanden oude dochtertje op de hei gewandeld en daarna bij La Place heerlijk zitten lunchen en daarna nog een gebakje gegeten . Alles is daar zo lekker Vanavond voetbal kijken en morgen weer aan het werk. Nog maar 3 weken Fijne avond allemaal! Ester
Cossy, balen meid....ik duim voor jullie! hahaha, ik ben inderdaad soms ook helemaal in de war met al die moltons enzo....bedankt voor de uitleg dames. Ingeltje, rustig aan meid! Funnyme, succes meid! We doen het voor een goed doel! Het einde is in zicht....
@yule bedzeiltjes zort in het begin niet geadviseerd ivm het lekken van de kruiken maar ook ivm het niet ademen van het materiaal. ik mocht deze iig 2 jaar geleden niet gebruiken in het bedje nu gebruik ik ze inmiddels wel voor eventueele ongelukjes in bed. @linda je hoeft het niet perse te halen als je je bedje opdekt met als eerste een moltononderlegger daarover je hoeslakentje en onder het hoofdje een opgevouwen hydrofiele luier is in de lengte dan is het ook goed. @miracle gelukkig dat het met je moeder weer wat beter gaat. hoop dat de pijn snel weg is.
@Yule: 's nachts de ramen zemen, amai! en het huishouden is inderdaad net een 2e fulltime job! @Steen: wat goed dat je 's nachts wel je uren kan maken. ik word altijd rond 2 uur wakker en dan weer rond 6 uur. vervelende is ook dat ik dan niet meteen weer in slaap val maar rustig 1 a 2 uur wakker lig. @Parr: wauw wat ben jij toch aan de slag! Jij klinkt echt als iemand om aan Het Blok mee te doen Krijg je geen last achteraf van je rug ofzo? @Iris: hmm fobieen die erger worden? tot nu toe niets van gemerkt. ik zou trouwens ook niet meer die hele reis maken in augustus hoor. ik ga volgend weekend voor het laatst naar NL en daarna komen ze hier maar 8) @Cossy: oh nee! wat erg van je kat. hopen dat-ie snel weer opduikt. gelukkig dat hij gechipt is. en zo'n onstabiel bed hebben wij ook... @Jekkia: rustig aan doen hoor! ik vind Raven een erg mooie naam trouwens. @FunnyMe: ja ik vind het ook zo confronterend ik denk vaak aan Chaartje en Levi. ze was bijna op dezelfde datum als ik uitgerekend. hoe vreselijk moet het zijn je kindje te verliezen... verder hoop ik ook voor je dat je een datum krijgt. sterkte met de laatste loodjes! @Pupke: hoe is het buddy? De tijd gaat soms snel he, als je bedenkt over hoeveel weken onze kleine (ongeveer) komt @Krisstel: en, wat zei je hubbie toen hij de tuin zag? @Mobielfreak: goed om zo'n ervaringsdeskundige in ons midden te hebben heb je verder nog tips voor ons rondom de bevalling? @Lindaa: hahaa leuk plaatje! @Tweety: naar de kermis? oh, leuk! ik wil ook! laatst bedacht ik me trouwens dat ik met een kindje eindelijk een legitiem excuus heb om lekker kinderachtig bezit te zijn nu vind iedereen me soms maar raar, lol! @Ingeltje: vervelend dat het niet lekker ging op je werk. en dat alles in tranen zeggen ken ik hoor! ik kan overigens niet wachten tot ik met verlof kan, word echt zo moe van die domme telefoontjes jij? als ik eenmaal weet dat ik deze baan na mijn verlof ook nog heb, ga ik dan lekker relaxt op zoek naar wat anders. @Miracle08: mooi dat het beter gaat met je moeder! en wat heb je allemaal gekregen op je babyshower? @Esje72: grapefuit en nutsen samen, lol ik zie het al voor me enne gebakje, oooh ik wil ook over klossen: gelukkig hoef ik die hier in Belgie niet aan te schaffen. volgens mijn vroedvrouw is het niet verplicht. weer een zorg minder goed om te weten dat ik geen kruikenzakken aan hoef te schaffen en dat het ook met hydrofiele luiers kan. weer wat geleerd.
Pfff wat een werk om bij te lezen. Hele weekend superdruk geweest met verbouwingsdingen enzo :S @Chaartje: .... Ik heb er geen woorden voor. Je kunt altijd bij me terecht als je behoefte hebt aan steun of gezelschap... @Ingeltje: ik ben Zwitsal-verslaafd. Nu nog hopen dat ze er tegen kan strax... @iedereen die de eind-enquête ingevuld heeft: super super super bedankt! @iedereen die mijn eind-enqête nog niet heeft ingevuld: ik heb de laatste twee versies nu ook online staan, dus je kunt nu uit deze twee links kiezen als je de enquête nog voor me in wil vullen (zou heel erg super en lief zijn!). Je mag ze niet allebei kiezen. Het is of de één of de ander Ik zeg het nog even zodat jullie 'm nog durven in te vullen: het duurt maar 10 minuutjes en je hoeft alleen ja/nee vragen te beantwoorden dus niets te typen Dit zijn de links: http://www.thesistools.com/?qid=56809&ln=ned http://www.thesistools.com/?qid=56807&ln=ned Mocht iemand nog op een ander forum zitten of bijvoorbeeld een web-log kennen waar veel mensen posten: willen jullie de links dan ook hierop zetten, please? Ook doorsturen naar kennissen/vrienden/familie helpt echt enorm! Wie weet heeft jullie hubby bijvoorbeeld nog enorm veel vrienden die even lief willen zijn voor een arme zwangere student Mannen houden vaak niet van lezen, geloof ik, dus als je hen zover krijgt, is dat een enorme overwinning en heel goed voor mijn statistische anlyses strax Pfff, het is echt supermoeilijk om tachtig mensen te vinden :S Maar met jullie hulp gaat het in ieder geval al een beetje. Ik ben nu op ongeveer de helft! We keep on going!! Alvast heeeeeeeel erg bedankt voor alle moeite! xxx
@Ingeltje, nou en die tranen..goed dat je naar huis bent gegaan en dat de buikpijn is gezakt @Miracle, hoop dat alles goed is met je moeder..sterkte samen! Leuk hoor babyshower..lekker verwend dus? @Esje, oh lekker karnemelk..hier ook! @Pisum, hij vond het mooi maar vond het niet zo leuk dat ik alles alleen had gedaan..ach hij heeft vanmorgen gestreken dus weer eerlijk verdeeld Ga weer voetbal kijken samen met hubbie...voor wie zijn jullie? (al boeit het niet echt nu NL eruit ligt)
@ Pisum: Ik moet zeggen dat ik het werken nog steeds best leuk vind! Maar da's meer omdat de sfeer erg leuk en relaxed is. De klanten zijn niet altijd even leuk, maar dat kan ik makkelijk naast me neer leggen. Hoe vervelend ik het ook vind dat mensen een storing hebben, ik kan het niet altijd oplossen helaas. Boze klanten gaan het ene oor in en het andere weer uit! Lijkt me erg lekker om voorlopig hier te blijven werken. Maar ook ik ga wel rondkijken. De kinderpsychiatrie mag dan te zwaar voor me zijn, ik moet vast iets kunnen vinden op HBOniveau wat ik wél aankan. Rustig weer eens orienteren na de bevalling!
@Tweety: wat lief! Ja, ik weet dat het lastig is; Ik heb ze expres zo gemaakt Uiteindelijk gaat het om vier versies die ik onderling ga vergelijken op hoe lastig ze eigenlijk zijn. Dat kan ik dan weer zien aan jullie antwoorden. Vind het op zich wel heel interssant. Vind het af en toe wel heel moeilijk om zo met zo'n enquête te 'leuren', dat wel... Maar het hoort erbij, denk ik dan maar. En jullie zijn allemaal superlief, dus dat scheelt ook een boel xxx
Haha die moppie! Ik wou dat ik er nog meer kon invullen maar helaas.. heb de eerste toen al gedaan. Maar ehm... nog even ter aanvulling op werken: ik hoef nog maar 3 weken en hoewel het werken leuk is, ben ik er wel helemaal klaar mee hoor!! Ik heb op dit moment echt geen zin meer. Wil gewoon met die dikke buik in een bank of bed blijven liggen. Bleeeeeegh werken sucks!!
@ cossy: Je zou eventueel een extra matras bovenop je bed kunnen leggen, of desnoods een 1 persoonsbed op klossen kunnen zetten als je niet thuisbevalt, het is immers alleen voor de controles van de kraamhulp en dat zou dus ook op een logeerbed kunnen
hallo allemaal ik ben melanie en ben ook zwanger. ik ben uitgerekent op 1 okt. alles gaat goed. ben tot nu toe 4 kilo aangekomen. de kleine groeit goed en loop helemaal volgens de boekjes op schema. op zaterdag 19 julli hebben we een 3/4d echo. we weten al wel wat het worden gaat maar ik ben er niet 100% van overtuigt. en dan weet ik het ook echt dat het dan waar is en kan ik eindelijk kleertjes gaan kopen. ik woon samen met mijn vriend en we hebben samen al een zoontje van bijna 3 jaar(augustus). als je graag iets meer wilt weten dan mag je het gerust vragen. groetjes melanie
@Diddl: Voor Jasmijn had ik allemaal Zwitsal-producten in huis gehaald, maar haar huidje reageerde daar niet goed op. Ik gebruik voor haar nu Zarqa en dat bevalt prima. Voor de tweede probeer ik wel weer eerst Zwitsal, want daar heb ik dus nog een kast vol van... @Yule: Heb je nog gepoetst of bleef het bij de visioenen... ? O, ik lees verderop dat je inderdaad heel actief bent geweest! En wat het hands held telefoneren betreft: Het lijkt wel dat hoe duurder de auto, hoe meer er hands held gebeld wordt... @Jekkia: Ik ben normaal gesproken geen chocoladeliefhebber (ik weet het... niet echt normaal voor een vrouw... ), maar eet me nu helemaal ongans aan de chocoladerozijnen van Appie! Ik mag trouwens ook gerust zoute drop en zo eten, bij een bloeddruk van 100/50 kan dat geen kwaad... @Krisstel: Jasmijn heeft zich erg goed gehouden tijdens de vlucht, alleen wilde ze alleen maar bij mama op schoot zitten (ze is nog geen 2, dus had ze geen eigen stoel...), terwijl ze normaal gesproken een echte papakont is. Voor mij dus iets minder prettig met mijn dikke buik. Op de heenvlucht heeft ze de eerste helft lief gespeeld en daarna geslapen en op de terugvlucht viel ze al tijdens de start in slaap... @Iris: Toen we midden in de nacht aankwamen op Rhodos was het nog steeds 31 graden! Maar na een dag of twee was je helemaal aan die warmte gewend. Het scheelde wel veel dat het lekker waaide... En natuurlijk ben ik als 'brave zwangere' zoveel mogelijk in de schaduw blijven zitten... O @Cossy: Ik hoop echt dat je katje snel weer terug is! @Pisum: Hè... toch niet echt leuk om te horen dat er iets 'afwijkends' bij je kindje is gevonden. Onbewust blijft dat toch door je hoofd malen. Ik hoop dat je knulletje er overheen is gegroeid als hij geboren wordt!
Zit je niet op het verkeerde forum? Je ben top 1 oktober uitgerekend, dan zou je beter je kunnen melden bij de oktobermama's!
o sorry ik wist niet dat dat persee moest. nou bij deze dan mij laatse berichtje hier. sorry dat ik jullie lastig gevallen heb hoor.
goede avond allemaal, heb niet bijgelezen doe ik morgen wel ffies. ff klagen hoor ik had manlief voor vaderdag toch een PS3 gegeven? op zijn werk hadden ze het erover dat je ook internet op dat ding heb dan moet je een router (zoiets) hebben en dan kan je online spelen en ook met zijn alle.... nou daar lieten ze natuurlijk geen gras over groeien en uitgerekend vandaag (parkpop bij ons aan de overkant in het zuiderpark) moesten ze dat zonodig aansluiten, om 14 uur waren die jongens er en om 22 uur gingen ze pas weg ze hadden een fout gemaakt waardoor internet niet pakte. dus mijn internet lag er de hele dag uit en ik heb de hele dag thuis moeten zitten arme ik nee hoor ben blij voor mannetje dat alles het nu doet maar was niet zoals ik de dag had ingepland. Ben de badkamer maar schoon gaan maken, mag helemaal niet en dat voel ik nu ook dus ga zo maar naar cafe de bedstee. nou lieverds tot morgen weer ps. Ben trouwens heel benieuwd hoe het vrijgezellenfeest van kaatje is geweest....